Tätähän Hannele Lauri mainostaa. Onko kukaan teistä käyttänyt, mm. regenerative cream, norm/combination skin?
Kokemuksia BM- kosmetiikasta??
8
5253
Vastaukset
- Heip-.
Ei ole hyvä sarja tuo BM. Mulle tuli juuri siitä norm-sekaihon voiteesta näppyäkin. Ei todellakaan toimi.
- ytis
Käytin pullollisen gel 28, enkä huomannut sitten mitään vaikutusta.
- Sanna..
Mulle suositeltiin sitä arpeen, koska se auttaa ihoa uudistumaan. Olen nyt pari viikkoa laittanut sitä aamuin illoin ja oikein hieronut arven kohdalle ja kyllä arpi on tullut selvästi paremman näköiseksi ts. iho on siltä kohdalta vahvistunut. Muutenkin iho tuntuu pehmeämmältä.
- Tii
Minulla oli sairauden vuoksi ihon kunto todella huono noin vuosi sitten. Sairaanhoitaja vinkkasi kokeilemaan BM-voidetta (normal/combination) ja iho on todella parantunut huomattavasti.
Hankin myös geeliä, mutta se ei minusta vaikuta niin selvästi. Tänä talvena olen käyttänyt kuivanihon vastaavaa voidetta aina välillä, koska talvihan kuivattaa ihoa.
Olen todella tyytyväinen BM-voiteisiin. Mutta se mikä auttaa ja sopii yhdelle, ei kerro mitään, miten vaikuttaa toiselle.
Olen jo keski-ikäinen ja tuntuu, että ihon vanheneminenkin on hidastunut tai jopa pysähtynyt.- anna
Noita voiteita saa? Entä minkä ikäisille suunnilleen noi voiteet on tarkoitettu?
- Memmu
anna kirjoitti:
Noita voiteita saa? Entä minkä ikäisille suunnilleen noi voiteet on tarkoitettu?
Kysy apteekin henkilökunnalta. Varmasti osaavat neuvoa. Ei kai niistä mitään haittaakaan ole nuoremmallekaan kun sisältävät tuota sukralfaattia jolla hoidetaan mahahaavaakin.
- Jaana
Olen kokeillut noita bm tuotteita ja mua ovat ainakin auttaneet. Mulla on aika herkkä mutta kuitenkin epäpuhdas iho. Iho on tasoittunut ja rauhoittunut. Apteekista mulle kerrottiin että aluksi voi tulla jotain pientä kuumotusta ja punoitusta koska se vaikuttava aine sukralfaatti rupee vaikuttamaan ihossa.
- tytti
kertokaas että onko tässä sarjassa myös puhsitusaineita ja kasvovesiä?
Mikä näistä rasvoista sopii epäpuhtalle sekaiholle tämän geelin lisäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112