No oli mukava nähdä. kun huippu mustat reagoi valkoiseen musiikkiinVaikka itse ovat huippuja niissä asioissa, niin Stairway to Heaven, Led Zeppeliinin biisiin, joka kyllä on huippu. Ja mustien itsensä soittamat jutut, eivan huippuja. Kun nolin lähetystyössä, niin jengi vain veti juttuja, en tiedä mistä, mustien juttuja, aivan huippuja. Kysyin mistä te olette tämän huipun keksineet, niin sanoivat, että kun juuriäskön me sen loimme. On ne erikoisia eskortteja. ja mitä olin lähetys tössä, niin eivät mustat olleeet mulkkuja, länsimaallsiet olivat. Mustat olivat kaikkein parehaita tyyppejä, länsimaiset osasivat organisoida. Molempia tarvitaan edlämässä.
led zeppelin ja musta musiikki
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265