ovatko rintani normaalit?

Anonyymi

Eli siis oon tosiaa 14-vuotta vanha tyttö. Tänään lueskelin rinnoista, koska olen kiinnittänyt huomiota minun rintoihini ja niiden muotoon. Netissä kohdalleni tulivat ”putkilomaiset rinnat” ja siltä rintani tosiaan näyttävät. Luin siis asiasta enemmän ja tämä on kuulemma yleinen ongelma ja tämän tapaisille rinnoille suoritetaan kuulemma yleensä kirurgisia leikkauksia. Rinnoissani on myös rumia arpia, joita häpeän. En tykkää käydä rannalla ottamassa auringoa tai uimassa koska arvet näkyvät ja rintojeni outo muoto tulee esiin. Kuppikoko minulla on tosiaan 75B ainakin toisessa rinnassa, joka on huomattavasti pienempi kuin toinen rintani. Toinen rintani on taas huomattavasti isompi eikä oikein sovi tuohon 75B kuppikokoon, mutta taas jos minulla olisin isommat rintaliivit ne olisivat todella epämiellyttävät. Haluaisin vain normaalit ja kauniit rinnat. :(

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne ajatuksen voimalla muutu.Mene leikkaukseen,mutta pelkkä tahdonvoima ei niitä tule muuttamaan.

    • Anonyymi

      Jonkinlainen mahdollisuus varmasti on, että rinnat kehittyvät vielä. Tuskinpa julkisella ainakaan leikataan ennen kuin täysi-ikäisenä, siltä varalta että kehitys vielä muuttaa rintojen muotoa.

      Jossain (iltapäivä?)lehden sivuilla oli ihan vähän aikaa sitten juttu tubulaarisista rinnoista. Kuulemma leikkauksia tehdään julkisellakin, mutta siinä arvioidaan rintojen aiheuttamaa ilmeisesti lähinnä psyykkistä haittaa. Eli hoitoon pääsyssä on epätasa-arvoa. Rintoja voidaan hoitaa mm. rasvansiirrolla, joten aina suuri toimenpide ei ole tarpeen. Rasvansiirtoja saatetaan tarvita useita.

      Itse odotin pitkään, että rintani kasvaisivat. Eivät kasvaneet. Ovat hyvin pienet (mikään kokoluokitus ei riitä, arvioisin AAA). Kukaan ei ole laudaksi haukkunut, ja rintani ovat kuitenkin kohtuullisen symmetriset, joten olen tyytyväinen. Yksi vaihtoehto on kehittää itseluottamusta ja sopeutua. Rintaliiviin voi todennäköisesti hankkia myös samantyyppisiä täytteitä kuin rinnan poiston läpikäyneillä. Harvemmin kuitenkaan kuljet yläosattomissa. Edes uimarannalla. Eli voit peittää ongelmaasi mahdolliseen leikkaukseen asti.

    • Anonyymi

      Nämä eripariset rintarauhasesi ovat helppo stabilisoida, ja tuotavaksi yleiseen tietouteen tasapainoisena parina, esim. hyväksi havaituilla Botox- ruiskeilla.

    • Anonyymi

      14-vuotiaalle ei ole mitään tarvetta suositella mitään leikkauksia tai botokseja.
      Tuossa iässä rinnat ovat vielä hyvinkin kasvuvaiheessa, eikä lopullista näköä ja kokoa voi tietää.

      Kannattaisi odottaa, että ikää tulee lisää ja rinnat ovat lopettaneet kasvunsa ja kehityksensä. Sitten sen tilanteen vasta näkee, ja jos tarvitsee jotain tehdä asialle, niin miettii sitä vasta sitten.

      Rintojen kokoero ei ole kaikkein kivoin asia juuri esim. liivien kannalta, kun liivejä ei ole valittavissa niin, että molemmille rinnoille olisi omat eri kokonsa.
      Olisi ihan hyvä idea, jos olisi joku paikka, ehkä ompelimo, jossa voisi teettää liivit omien mittojen mukaan.

    • Anonyymi

      Tuo on hyvin normaalia. Suosittelen miettimään asiaa muutaman vuoden ja menemään sitten rintaleikkaukseen jos siltä vielä tuntuu. Hyvää kesää muuten kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      777
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      704
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe