Surusta ja ahdistuksesta ei voi selvitä. Sen tiedän vaikka shokkitila päällä. Menetin kalleinpani, vaimoni eilen sairaalassa olleeseen leikkaukseen Olen sekaisin ja kriisiapu ei auta. Tätä ei voi selvitä, ette tunne millainen hän oli. Vaimoni on ollut elämäni valo jo 31 vuotta. En ole ketään muuta naista elämässäni rakastanut, tätä naista yhä 31 vuoden jälkeenkin. Hän on uskomaton! En voi uskoa tätä, näin ei voi käydä .en voi puhua hänestä menneessä muodossa. Mitä ihmettä teemme?
Rakkaimman menetys
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveä tilanne. Otan osaa
- Anonyymi
Lämmin osanotto. Itsekin leskenä olen pähköillyt paljon samoja asioita. Nyt pitää osata olla itselle armollinen. Taphtumaa ei saa peruutettua. Jokin tarkoitus sillä on. Ne asiat selviää myöhemmin. Älä anna sudämesi katkeroitua, vaan ota asia niin että olemme täällä oppimassa. Sinun ja vaimosi rakkaus ei ole kadonnut. Kukaan ei vie niitä muistoja pois. Elä siten kun vaimosi olisi sinun toivonut elävän.
- Anonyymi
Minä teen historiikkia perheestämme, ihan yksityinen oma muistelma.
Sitten kun ymmärtää kuinka turhaa kaikki riitely ym. olikaan tietää jo paljon. Eräänä päivänä elämässäni tapahtui se mikä pyyhki kaiken pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1946610Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2783505Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273473Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat992481Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32155Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi541927Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191926Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631790- 1011459