Nainen kaverina

Anonyymi

Olen jo hieman vanhempi mies.
Minulla on kaverina nainen kuten otsikossa on.
Nainen pitää minua kaverina ja kaverina olemme viettäneet nastaa, kaikki paitsi seksi ja tärkeät hetket, kielletyt aineet ja lemmikin ja asunnon hankinnatkin on katsottu kimpassa.
Kahden hänen kanssaan aika menettää merkityksensä ja pelkään vain ajan nopeaa kulumista.
Odotan yhteistä aikaa ja kun aika alkaa, niin haluan ettei se koskaan lopu.
Naisella on miesystävä joka tietää minusta ja olen kerran tavannutkin.
Aika naisen kanssa on hyvin kodinomaista ja tämä tunne on minulle kaiken tärkein.
Paitsi että nainen pitää minua kaverina.
Nainen on minulle täydellinen mätsi ja voin sanoa ettei niitä elämässä tule kovinkaan usein vastaan, osalle ei koskaan vaan esim suhde on enemmän vain jotenkin kun parempaakaan ei löydy.
Täydellisiä mätsejä ei helposti löydy, tämä olisi elämä kolmas, ne kaksi aikaisempaa eivät enää ole mahdollisia, hopealle kuten suomessa on totuttu. Tämä olisi sitten kolmas hopea.
Haluaisin viettää enemmän yhteistä aikaa, tärkeät pyhät yms.
Liikumme usein ulkona esim kaupoissa, jos ei tietäisi niin menisimme pariskuntana.
En murehdi terveyttä heräämässä öisin, työasiat eivät valvota, mutta tämä nainen on mielessä kun herään ja nukun, herätessäni öisin.
En saa pois mielestäni.
Mitä tehdä, heivata kaverisuhde joka ei muodostu romanssiksi vaikka kuinka toivoisin ja toivoisin vai jatkaa tässä tilassa tai heivata koko juttu ja unohtaa koko hetki, sillä välillä toivon etten olisi koskaan tavannut, niin elämä menisi paremmin, vaikka tässä menee elämäni paras aika.
Tilanne on minulle uusi, mikä neuvoksi?

3

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos naisella on jo mies, unohda hänet. Piste.

Tai yritä kertoa tunteistasi. Mutta silti voi olla, ettei homma onnistu.

Kaverikorttia en itse suostunut ottamaan, kun minulle tarjottiin. Se on kidutusta.

• Anonyymi

totta

• Anonyymi

Olet kolmas pyörä tässä kuviossa.
      Kuinka ihmeessä naisen, miesystävä hyväksyy sinut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe