Olen jo hieman vanhempi mies.
Minulla on kaverina nainen kuten otsikossa on.
Nainen pitää minua kaverina ja kaverina olemme viettäneet nastaa, kaikki paitsi seksi ja tärkeät hetket, kielletyt aineet ja lemmikin ja asunnon hankinnatkin on katsottu kimpassa.
Kahden hänen kanssaan aika menettää merkityksensä ja pelkään vain ajan nopeaa kulumista.
Odotan yhteistä aikaa ja kun aika alkaa, niin haluan ettei se koskaan lopu.
Naisella on miesystävä joka tietää minusta ja olen kerran tavannutkin.
Aika naisen kanssa on hyvin kodinomaista ja tämä tunne on minulle kaiken tärkein.
Paitsi että nainen pitää minua kaverina.
Nainen on minulle täydellinen mätsi ja voin sanoa ettei niitä elämässä tule kovinkaan usein vastaan, osalle ei koskaan vaan esim suhde on enemmän vain jotenkin kun parempaakaan ei löydy.
Täydellisiä mätsejä ei helposti löydy, tämä olisi elämä kolmas, ne kaksi aikaisempaa eivät enää ole mahdollisia, hopealle kuten suomessa on totuttu. Tämä olisi sitten kolmas hopea.
Haluaisin viettää enemmän yhteistä aikaa, tärkeät pyhät yms.
Liikumme usein ulkona esim kaupoissa, jos ei tietäisi niin menisimme pariskuntana.
En murehdi terveyttä heräämässä öisin, työasiat eivät valvota, mutta tämä nainen on mielessä kun herään ja nukun, herätessäni öisin.
En saa pois mielestäni.
Mitä tehdä, heivata kaverisuhde joka ei muodostu romanssiksi vaikka kuinka toivoisin ja toivoisin vai jatkaa tässä tilassa tai heivata koko juttu ja unohtaa koko hetki, sillä välillä toivon etten olisi koskaan tavannut, niin elämä menisi paremmin, vaikka tässä menee elämäni paras aika.
Tilanne on minulle uusi, mikä neuvoksi?
Nainen kaverina
Anonyymi
3
579
Vastaukset
- Anonyymi
Jos naisella on jo mies, unohda hänet. Piste.
Tai yritä kertoa tunteistasi. Mutta silti voi olla, ettei homma onnistu.
Kaverikorttia en itse suostunut ottamaan, kun minulle tarjottiin. Se on kidutusta.- Anonyymi
totta
- Anonyymi
Olet kolmas pyörä tässä kuviossa.
Kuinka ihmeessä naisen, miesystävä hyväksyy sinut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569