Puolison suhtautuminen seksiin kuukautisten aikana

Anonyymi

Kyllä tuolla vaimolla mieli vaihtelee kovasti, yleisesti on ollut että kuukautisten aikana ei seksiä ole mutta niin vaan vaimo sanonut et sen kun nait jollei verinen kalu haittaa, joskus jopa on tehnyt aloitteen kuukautisten aikana itse. Kyllä muistissa on ex tyttöystäväkin joka ei hirveen tarkka ollut, joskus oli kumissa verta. Mites teillä muilla naisilla, onko ehdoton ei vai mikä meininki.

43

1692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monilla naisilla on kuukautisviikolla laidasta laitaan tuntemuksia. Voi olla pari päivää että on niin kovat kivut, ettei todellakaan tee seksiä mieli. Sit taas voi olla pari päivää kun naitattaa ihan pirusti.

Kuukautisseksi voi olla sottaista puuhaa, jotkut eivät jaksa sitä että täytyy suojata seksipaikka pyyhkein - tai ajattelevat että moiset valmistelut vie fiilikset.

Jotkut naiset itse ällöävät sitä että kuukautisseksin aikana verta on vähän kaikkialla - jotkut taas pelkäävät sitä, että kumppania etoo.

Valitettavan monelle naiselle on nuorena miehet sanoneet että kuukautisveri on ällöä eivätkä halua menkkapäivinä koskea naisen alapäähän - ainakaan käsin. Ja naiset kun harvemmin kiihottuu pelkästä kullin näkemisestä, niin silloin se seksi ei maistu jos ei kaveri suostu esileikkiin käsin.

• Anonyymi

Eipä tuo naisen kuukautisveri kivaa ole mutta en ole kieltäytynyt jos nainen itse haluaa, pääseehän sitä pesulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo naisen kuukautisveri kivaa ole mutta en ole kieltäytynyt jos nainen itse haluaa, pääseehän sitä pesulle.

Enpä ole tähän ikään mennessä vielä yhtäkään naista tavannut, joka itsekään kuukautisverestään nauttisi. Sottaista ja kallista touhua semmoinen vuotaminen.

Ei siinä kovin seksikäs olo ole verta valuessa ja kipuillessa, lisäksi jos vielä huomaa että kumppania etoo niin vie varmasti helposti seksihalut menkkaviikoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole tähän ikään mennessä vielä yhtäkään naista tavannut, joka itsekään kuukautisverestään nauttisi. Sottaista ja kallista touhua semmoinen vuotaminen.

Ei siinä kovin seksikäs olo ole verta valuessa ja kipuillessa, lisäksi jos vielä huomaa että kumppania etoo niin vie varmasti helposti seksihalut menkkaviikoilta.

Niin ja kuukautisveren lisäksi vielä muutakin vuotoo, vaimon sanoin pahanhajuista valkovuotoa ja sanoo että seksin voi unohtaa. Minähän en noista miehenä tiedä mitä naisen alapäästä valuu muuta kun tuon punaisen.

• Anonyymi

Itselläni ainakin on ensimmäisinä päivinä niin kovat kivut, että kyllä siinä on miehelläkin päässä jotain vikaa, jos siinä kohtaa panettaa. Loppuvaiheessa taas todellakin tekisi mieli, mutta en halua harrastaa mitään blood sporttia. Vertahan se tietenkin vaan on, enkä mä verta pelkää, mutta helvetillinen sotku ja veren hajukin on pidemmän päälle etovaa. Vie tehokkaasti kaikki himot. Omat menkkani kuitenkin kestävät sen 7 päivää ja joskus vähän enemmän, mikä parisuhteessa ollessa on itselleni tuskaisen pitkä aika ilman seksiä. Joskus siis tulee loppuajassa raja vastaan ja on tullut harrastettua, vaikka vielä on rusehtavaa vuotoa ollutkin.

• Anonyymi

Tuohon voin miehenä todeta että naiseni niin kovasti haluaa et vaihdevuodet alkais, pääsisi kuukautisista eroon ja seksin harrastaminen olis helpompaa kun ei tarttis menkoista välittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon voin miehenä todeta että naiseni niin kovasti haluaa et vaihdevuodet alkais, pääsisi kuukautisista eroon ja seksin harrastaminen olis helpompaa kun ei tarttis menkoista välittää.

Ymmärrän hyvin. Olen ollut tuota samaa mieltä lähes siitä lähtien, kun kuukautiseni alkoivat. Muistan jo kolmetoistavuotiaana maanneeni sängyssä kippurassa itkien ja oksntaen siitä kivusta, kun mikään särkylääke ei tehnyt mitään.

• Anonyymi

Kyllä sitä voi sen aikaa odottaa, jos toista häiritsee asia.
      Varsinkin, jos nainen antaa vaikka käsihoidon jossain vaiheessa!!!

• Anonyymi

Eli naisen tulisi kuukautisten aikana tyydyttää miestä, vaikka mies ei haluaisi koskea naiseen, kun tämä vuotaa?

Aika epäreilulta asetelmalta kuulostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli naisen tulisi kuukautisten aikana tyydyttää miestä, vaikka mies ei haluaisi koskea naiseen, kun tämä vuotaa?

Aika epäreilulta asetelmalta kuulostaa.

Onko reilumpaa sitten käydä kylillä tai naapurissa ?
        Kysynnän ja tarjonnan laki säätelee näitäkin asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ... kyllä se tavallaan on reilumpaa. Tietäö heivata ukon mäkeen ja etsiä vähän täysjärkisemmän tilalle.

Olen itse ollut kerran tilanteessa, jossa erän poikaystäväni ihmetteli kuukautisteni kestoa (7päivää) ja vihjaili minun feikkaavan. Lienee sanomattakin selvää, että se suhde ei kauan kestänyt. Mä en rupea tyydyttämään toista, vain koska hän niin olettaa. Asiallisesti käyttäytyvä voi tosin saada monenlaisia etuja. Lätkäsin herralle verisen tamponin käteen ja sanoin, että heippa hei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinusta naisen pitäisi viikko kuukaudesta tyydyttää miestä, ilman että vastaanottaa itse mitään tyydytystä mieheltä?

Ja jos tähän ei suostu niin mies hakee seksiä muualta?

Noin ajatteleva mies todellakin pääsee kokemaan kysynnän ja tarjonnan lain. Ei ole paljoa kysyntää moiselle tyypille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinusta naisen pitäisi viikko kuukaudesta tyydyttää miestä, ilman että vastaanottaa itse mitään tyydytystä mieheltä?

Ja jos tähän ei suostu niin mies hakee seksiä muualta?

Noin ajatteleva mies todellakin pääsee kokemaan kysynnän ja tarjonnan lain. Ei ole paljoa kysyntää moiselle tyypille.

Sitten vaihtoon!

Ei ole mikään pakko joka päivä, mutta 1 käsihoito ei ole paljon vaadittu kuukautisten aikana!
        Mä en rupea elämään 25% elämästä selibaatissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vaihtoon!

Ei ole mikään pakko joka päivä, mutta 1 käsihoito ei ole paljon vaadittu kuukautisten aikana!

Annat sitten varmasti itsekin naiselle käsi- ja suuhoitoja menkkaviikoilla, ei se ole paljon vaadittu kuukautisten aikana!

Naiset ei rupea 25% elämästä elämään selibaatissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vaihtoon!

Jos haluat tyydytystä, sinun on oltava myös vastavuoroisesti valmis antamaan sitä toiselle. Käsihoito käsihoidosta, verta se vaan on ja lähtee käsistä pesemällä.

• Anonyymi

Miksi sinua kiinnostaa kuinka muut naiset asian kokevat. Eikö ole tärkeämpää kuinka vaimosi sen kokee?! Ja ei se kyllä nautittavaa ole emmänkin miehen takia jos siihen silloin ryhtyy.

• Anonyymi

No eikös täällä ole keskusteluja yleensä.

• Anonyymi

Meillä naidaan kylppärissä kuukautisten aikaan, niin ei haittaa vaikka sotkee, jos nyt jotain valuu. Sängyssä tumma lakana, niin ei kauheasti haittaa, jos kuukautisten loppuvaiheessa vähän sotkisikin. Kumpaakaan ei ällötä, ihan normaalista asiasta kyse. Pestään paikat lopuksi niin kuin normaalistikin.

• Anonyymi

Onko teillä kumilakanat sängyssä vai? Jos ei nesteet niitä läpäise ja päädy patjaan asti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä kumilakanat sängyssä vai? Jos ei nesteet niitä läpäise ja päädy patjaan asti?

Samaa mietin, että onko siellä joku sairaalasängyn muoviviritys välissä. Kyllä itsellä ainakin jo ihan minimaalinen ohivuotokin on petarissa ja pysyy.

• Anonyymi

No, se on aika vanhoo perua että menkkojenkin aikoon.

Eikä se muutenkaan ennee kenen kanssa tahansa onnistu kun mun mielestä on syytä jo vähän kattoo että kenen kanssa .

Ja se jos " niitten" aikoon haluttaiskin niin ei se aina ihan niin vain harmoo ole että myös toinen haluaa just sammoon aikoon.

Emminä tiedä siispä , voiko miestäkään "pakottoo siis jos nyt ite sattuisikin olomaan halukkaampi??

Näin ollen olen vähän kuin jo luovuttanut, ikäkin alkoo jo tulemaan vastoon.

• Anonyymi

Seurusteluaikana välttelimme vuotopäivinä yhdyntää.
      Avioiduttuamme vaimo teki selväksi, että hän on halukas jos minun luontoni kestää.
      Kyllä kesti.
      Hieman samaa raskauden loppuvaiheessa. Vaimoni oli aktiivinen mutta loppupäässä minulle tuli tunne, että jyskytän sikiön päähän ja aloitin selibaatin.

• Anonyymi

Kuin meidän parisuhteessa, seurusteluaikana ei seksiä kun naisella menkat, yhteen muuton jälkeen tuli lievemmät rajoitukset. Ja myös mun vaimoni halusi vielä ihan raskauden lopulla seksiä, mua ahdisti ja jopa pelotti et jos tapahtuu jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin meidän parisuhteessa, seurusteluaikana ei seksiä kun naisella menkat, yhteen muuton jälkeen tuli lievemmät rajoitukset. Ja myös mun vaimoni halusi vielä ihan raskauden lopulla seksiä, mua ahdisti ja jopa pelotti et jos tapahtuu jotakin.

Lisään vielä, toki oli helpompaa kun menkat jäi naiselta pois raskauden aikana, ei ollut väliä koska pannaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, toki oli helpompaa kun menkat jäi naiselta pois raskauden aikana, ei ollut väliä koska pannaan.

Siis, seksiä irtosi yhteenmuuton jälkeen kuukauden ympäri, mutta jostain syystä raskausaika oli kuitenkin helpompaa kun sai vielä enemmän seksiä kuukauden ympäri, vai siis miten?

• Anonyymi

Tosimies ajaa säällä kuin säällä.

• Anonyymi

Kosteikkojen ja rapakoiden läpi jne.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikilla naisilla ei tule samalla lailla verta, joillakin hyvin vähän mutta mun kumppanilla kierrukka aiheutti lisääntyvää kuukautisvuotoa ja niin nainen poistatti sen.

• Anonyymi

Minulla. Hormonikierukka menkat jäi vallan pois.

• Anonyymi

Perseeseen voi panna myös. Ei haittaa kuukautiset kun nai pyllyyn.

• Anonyymi

Peppupanot menkkojen aikaan voi olla melkoisia vaaranpaikkoja. Kannattaa tutustua käsitteeseen "period poop" ja voi muuttua mieli menkkaviikon peppuseksistä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peppupanot menkkojen aikaan voi olla melkoisia vaaranpaikkoja. Kannattaa tutustua käsitteeseen "period poop" ja voi muuttua mieli menkkaviikon peppuseksistä :D

Näinpä. Itselläni ainakin on tuo suolisto sen verran lujilla menkkojen aikana, että en tosiaan suosittele. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Itselläni ainakin on tuo suolisto sen verran lujilla menkkojen aikana, että en tosiaan suosittele. 😅

Taitaa olla suurimmalla osalla naisista sama juttu, mutta näitä asioitahan ei valitettavasti miehille kerrota kun ovat niin "noloja" :D Eikä tainnut tosin tulla koulussa terveystiedon tunneilla edes tytöille puheeksi, että näinkin voi käydä.
        Luulisi silti että useimmat naisten kanssa koskaan asuneet miehet olisivat havainneet jotain viitteitä asiasta... :D

• Anonyymi

Onhan sitäkin tehty. Verta lakanoissa ja kalussa. Eli jos ei sotku haittaa, pesemällähän siitä selviää.

Yhtä hyvälle se tuntuu, lähinnä se sotku voi olla sitten vähän että kannattiko.

• Anonyymi

Samoja kokemuksia, lakanat saa pyykkiin ja pesulle pääsee. Sanonta kuuluu ja pätee myös seksiin kuukautisten aikana tai ilman, RAPATESSA ROISKUU.

• Anonyymi

Täällä on nyt moni sanonut, että menkkaseksin päätteeksi lakanat pyykkiin ja suihkuun.

Siis onko teillä kaikilla sängyssä joku kumipatja petarina, vai miten on mahdollista että kehojen eritteet eivät muka imeydy päällyslakanaa pidemmälle sänkyyn???

Useimmat naiset tietävät miten veemäistä on jynssätä patjasta/ petarista yön aikana ohivuotaneita veriläikkiä.

• Anonyymi

Meillä on käytössä ns. panopyyhe, kuukautiset tai ei. Kertaakaan ei ole läpi mennyt eikä tuo puolisonkaan emätin mikään valuva putous ole, toki eritteitä valuu kuten vertakin ja nainen kyllästyi jo vuosia sitten vaihtaa lakanoita naimisen jälkeen, aina sama kommentti, ja taas valui. Tosin nainen suhtautui kuitenkin rauhassa koska oli ammatiltaan perushoitaja ja vanhusten eritteitä pyyhkinyt usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on käytössä ns. panopyyhe, kuukautiset tai ei. Kertaakaan ei ole läpi mennyt eikä tuo puolisonkaan emätin mikään valuva putous ole, toki eritteitä valuu kuten vertakin ja nainen kyllästyi jo vuosia sitten vaihtaa lakanoita naimisen jälkeen, aina sama kommentti, ja taas valui. Tosin nainen suhtautui kuitenkin rauhassa koska oli ammatiltaan perushoitaja ja vanhusten eritteitä pyyhkinyt usein.

Panopyyhe onkin ihan eri juttu, pyyhkeet tapaavat olla sen verran paksuja että blokkaavat enimpien nesteiden valumisen lakanaan ja patjaan asti.

Täällä kuitenkin moni on sanonut, että laittaa LAKANAT pesuun ja homma sillä selvä.

Tiedä sitten millaisia lateksilakanoita porukka sängyssään käyttää, mutta aika harva perus puuvillalakana on niin jykevää tekoa että estää eritteitä imeytymästä läpi sinne petariin asti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panopyyhe onkin ihan eri juttu, pyyhkeet tapaavat olla sen verran paksuja että blokkaavat enimpien nesteiden valumisen lakanaan ja patjaan asti.

Täällä kuitenkin moni on sanonut, että laittaa LAKANAT pesuun ja homma sillä selvä.

Tiedä sitten millaisia lateksilakanoita porukka sängyssään käyttää, mutta aika harva perus puuvillalakana on niin jykevää tekoa että estää eritteitä imeytymästä läpi sinne petariin asti...

Tulipa sitä nuorena nukuttua sit vaimon osalta läikkien päälläkin, vaimo vaan muutamaan kertaan aamulla ihmetteli et mitä tahmeeta perseen alla kun nukku ilman pikkareita usein, no sitä itseään mikä pimpistä valui ja sitten muuttui tavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se petarista ja patjasta veren pois jynssääminen on vittumaisuudessaan ihan oma lukunsa. Jokainen nainen luultavasti tietää, että veri ei noin vaan lakanoista lähde, vaikka yrittäisi pestä ihan tuoreeltaan. En tiedä millasia lakanoita näillä ihmisillä mahtaa olla. Onko kaikki lakanat valittu tarkotuksella jotain tiilenruskeeta väriä, vai kaikki täynnä vanhoja veritahroja. Vai millä ihmeen myrkyillä te niitä lakanoitanne oikein pesette? Tavalliset pesuaineet eivät ainakaan verta kokonaan pois pese ja valkaisuaineetkin vain osittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se petarista ja patjasta veren pois jynssääminen on vittumaisuudessaan ihan oma lukunsa. Jokainen nainen luultavasti tietää, että veri ei noin vaan lakanoista lähde, vaikka yrittäisi pestä ihan tuoreeltaan. En tiedä millasia lakanoita näillä ihmisillä mahtaa olla. Onko kaikki lakanat valittu tarkotuksella jotain tiilenruskeeta väriä, vai kaikki täynnä vanhoja veritahroja. Vai millä ihmeen myrkyillä te niitä lakanoitanne oikein pesette? Tavalliset pesuaineet eivät ainakaan verta kokonaan pois pese ja valkaisuaineetkin vain osittain.

Roskiin menee, ja petauspatja myös, ei lähde veri, jos ei heti pese pois.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe