Minä olen elänyt koko ikäni ilman todellista suhdetta toiseen sukupuoleen. Kouluaikana ei ollut tyttöystävää. Myös armeija aikana minulla ei ollut ketään joka olisi ollut minua vastassa. Minun kavereilla oli aina tyttöystävä vastassa, kun tulimme lomille. Kaverini tuli aina minun autolla ja heitä kaikkia oli aina vastassa tyttöystävät. Minulla oli kotona vastassa vain koira, mikä heilutti häntäänsä, kun tulin kotiin. Ainoat kontaktit naisiin oli minulla myöhemmin ja ensin oli Leningradin huorat ja sinne jäi myös poikuus. Bussimatkalla tuli tutuksi Kivennapa ja Terijoki ym. Myöhemmin pääsin Thaimaahan. Monet lentokentät tulivat minulle tutuiksi. Ja sieltä sain sitten vaimon myös. Kaikki meni alkuun hyvin, vaikka rahaa piti paljon lähettää Thaimaahan. Sitten myöhemmin vaimo alkoi siirtää aina meidän ”yhteiseltä” tililtä omalle tilille mihin ei minulla ollut asiaa. Ja alkoi ottamaan velkaa minun nimissä. Kun lainat oli otettu yksin minun nimissäni jouduin ne myös avioeron jälkeen yksin maksamaan. Hän otti heti eron, kun minulta meni luottotiedot. Ja meni asumaan toisen miehen kanssa. Hän sai asunnosta oman osuutensa, mutta minun osuus ulosmitattiin. Myös hänen auto jäi hänelle, vaikka min olin se maksanut hänelle. Ja minun auto ulosmitattiin. Sopii kysyä, että mikä on tuollainen nainen joka on valmis menemään miehen kun miehen kanssa naimisiin, että saa rahaa. Olisi minun pitänyt tietää, että minkä vuoksi on valmis menemään naimisiin miehen kanssa mitä ei suomalaiset naiset huoli.
Ilman todellista suhdetta
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Sitten myöhemmin vaimo alkoi siirtää aina meidän ”yhteiseltä” tililtä omalle tilille mihin ei minulla ollut asiaa. Ja alkoi ottamaan velkaa minun nimissä."
Miten hän onnistui ottamaan velkaa sinun nimissäsi?- Anonyymi
Onhan noita jotka huijaa puolisoa ja ottaa velkaa toisen nimissä, uutisoidaan aina välillä.
"Miten hän onnistui ottamaan velkaa sinun nimissäsi?"
Tosi helppoa. Hänellä oli minun henkilötunnus ja pankkitunnukset.- Anonyymi
Olisiko vaimon saantiin auttanut, jos olisit vaihtanut alushousut useammin?
- Anonyymi
Minun isäni löysi eron jälkeen uuden naisen joka oli vaan rahan perään tosin peitti sen hyvin niin kauan kuin tarve vaati. Isäni sairastui muistisairauteen ja nainen kyni koko isäni omaisuuden pikku hiljaa...yli 100 000 euroo ja joutui poliisitutkintaan. Ihmissaastaa kaikkinensa.
- Anonyymi
"Sopii kysyä, että mikä on tuollainen nainen joka on valmis menemään miehen kun miehen kanssa naimisiin, että saa rahaa."
Rakkaushuijarit vedättävät naisia ja miehiä ympäri maailmaa. Epätoivoiset yksinäiset ihmiset haluavat uskoa, kun heille lirkutetaan kauniita sanoja. Siksipä rakkaushuijarin homma on yllättävän helppoa, vaikka kuinka olisi tietoa tarjolla nykymaailmassa.
Näitä surullisia tarinoita kuulee joka viikko.
Etenkin köyhemmistä oloista kotoisin olevat ihmiset ovat valmiita harrastamaan seksiä, valehtelemaan ja jopa asumaan vuosia yhdessä/ astelemaan alttarille, kunhan vaan on rahaa tiedossa. Tämä voi Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa eläneelle vaikuttaa oudolta, mutta maailmalla on monia maita joissa turvattu elanto ei ole samanlainen itsestäänselvyys, kuin täällä.
Jos vaihtoehdot on elää 8 muun ihmisen kanssa pienessä hökkelissä, tehdä rankkaa työtä aamusta iltaan, peseytyä kylmällä jokivedelle jne... tai esittää rakastunutta jotta saa kaiken mistä voisi haaveilla, niin ei ole varmaan vaikea ymmärtää miksi moni valitsee jälkimmäisen vaihtoehdon. - Anonyymi
Älkää ihmeissä antako pankkitunnuksianne kenellekään toiselle. Poliisi ei kysy niitä koskaan. Vain huijarit kysyvät niitä.
- Anonyymi
Pillulla on voimaa
- Anonyymi
Pillun saaminen loppuu joka tapauksessa kun lapset on tehty.
- Anonyymi
Mitäs teit lapsia, ei ole pakko.
- Anonyymi
Trolli, ei se ihan noin mene oikeassa elämässä.
Meillä on avioliittolaki joka määrää miten omaisuus ja velat jaetaan.- Anonyymi
Avioliitto laki ei takaa mitään, nähty on vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avioliitto laki ei takaa mitään, nähty on vierestä.
Laki on tehty suojaamaan etenkin naisia, ennen, kun naiset eivät käyneet työssä, ja perheissä oli paljon lapsia.
Avioehto suojaa varakkaamman omaisuutta, jos tulee ero, se kantsis kaikkien tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laki on tehty suojaamaan etenkin naisia, ennen, kun naiset eivät käyneet työssä, ja perheissä oli paljon lapsia.
Avioehto suojaa varakkaamman omaisuutta, jos tulee ero, se kantsis kaikkien tehdä.Pieni korjaus - avioehdosta voi muokata millaisen tahansa. Se ei siis automaattisesti ole vain varakkaamman hyväksi tehtävä proopuska, vaan siitä voi muotoilla kullekin pariskunnalle sopivan.
Anonyymi kirjoitti:
Pieni korjaus - avioehdosta voi muokata millaisen tahansa. Se ei siis automaattisesti ole vain varakkaamman hyväksi tehtävä proopuska, vaan siitä voi muotoilla kullekin pariskunnalle sopivan.
Avioehdossa on vain omaisuus ei velat.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Avioehdossa on vain omaisuus ei velat.
Jokainen vastaa omista veloistaan.
- Anonyymi
Ei avioliitto ole kaikille Suomessakaan sama saati sitten eri kulttuureissa.
Toisille avioliitto on lähinnä käytännön järjestely, kun taas toisille se on puhtaasti rakkaudellinen asia.
Olet ilmeisesti kiltti yksinkertainen mies, jota on huijattu kovasti.
Toivottavasti seuraavalla kerralla osaat varoa. - Anonyymi
Olet ollut erittäin tyhmä, olisit edes ottanut juristin hoitamaan osituksen, tuo on mennyt vastoin avioliittolakia.
Eka virhe on ollut, kun olet antanut pankkitunnukset naiselle, ne ovat henkilökohtaisia eikä saa koskaan antaa edes puolisolle.
Toinen olisit pitänyt autot omissa nimissäsi, samoin asunto jota sinä yksin maksoitkin.
No, varmasti opit tästä, että ei saa luottaa liikaa ihmisiin.
Yksi neuvo kaikille tehkää avioehtosopimus, sillon turvaatte omaisuutenne.- Anonyymi
Noinhan se teoriassa on, kuitenkin avovaimoni käyttää tunnuksiani kun hoitaa laskuja ja välillä siirtää myös rahaa kun tarve on. Ihmiseen pitäisi pystyä luottamaan mutta kaikki ei ole rehtejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se teoriassa on, kuitenkin avovaimoni käyttää tunnuksiani kun hoitaa laskuja ja välillä siirtää myös rahaa kun tarve on. Ihmiseen pitäisi pystyä luottamaan mutta kaikki ei ole rehtejä.
Ehkäpä fiksuinta olisi, että pariskunnilla olisi yksi yhteinen taloustili, jolle molemmat lisäävät rahaa ja jota molemmat voivat käyttää talouden asioiden hoitamiseen. Sen lisäksi sitten kumpikin pitää oman henkilökohtaisen tilinsä, johon ainoastaan itsellä on pääsy.
Toki jos pariskunnasta toinen ei tienaa, voi parempituloinen myös luoda sen kakkostilin taloustiliksi, jotta työssäkäymätön voi sitten käyttää kakkostiliä talouden asioiden hoitoon yms.
Mitään järkevää syytä ei ole sille, että pariskunnalla olisi pääsy toistensa ykköstileihin. Ihmiseen olisi kiva pystyä luottamaan, mutta järki kannattaa silti pitää mukana raha-asioissa.
- Anonyymi
Onpa ikävää ja toivon sulle parempaa tulevaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578737Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123439Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262620Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571737Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101085Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044