Oletteko niin rumia että

Ette saa seksiä ollenkaan? Sitten vaan maksullisiin naisiin, ne kyllä antaa.
15152
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Teistä piti tulla komeita mutta teistä tulikin rumia.

Äänestä

En varmana mee. On muutakin tekemistä kun seksi ja oma käsi on jokasella.

Äänestä

Olen yrittänyt saada maksullista naista. Eivät suostu, kun olen niin ruma.

Äänestä

Siitä voi joutua vaikka poseen, jos erehtyy ihmiskaupan uhrilta seksiä ostamaan. Ei ole sen riskin arvoista.

Äänestä

Hmm, tuskin mä niin ruma olen etten seksiä saisi. Pikemminkin ongelma tulee siinä kohtaa, että minä en sitä halua siltä jolta saisin.

Ja haluan sitä siltä, jolta en varmana saa. :)

Äänestä
  • Niin ja maksullisiin ei tee mieli kajota. Yhtään ei tiedä mitä tauteja niistä saa.

Mielummin sellainen pimpastaan siisti ja tarkka, ettei ole pylly pystyssä kaikille treffeilleen ja deiteilleen.

Äänestä

Kannattaa ostaa seksiä. Helpommalla pääsee, ette saa baareista ettekä muualta.

Äänestä
  • Toivottavasti et ostanut ihmiskaupan uhrilta, tai saatat joutua siitä tuomiolle.

Äänestä

Jos on niin ruma että on jo siinä rumuudessaankin kaunis. Tai kuin elokuva joka on jo niin äärettömän huono että se on huonoudessaan jo hyvä.

Äänestä
  • Juu ei toimi ihmisten ollessa kyseessä. Ruma on vaan ruma.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu ei toimi ihmisten ollessa kyseessä. Ruma on vaan ruma.

Mun mielestä rumat on kiehtovampia. Niin ihmiset talot kuin autotkin. Esim saab 96.

Äänestä

joo, olen naisena rumahko, kait niitä maksullisia miehiäkin sais, rahalla saa ja hevosella pääsee...

mutta ei, se on oltava ilman seksiä. kaikkeen tottuu.

Äänestä
  • Veikkaan että kyllä maksuttomiakin miehiä saisit, jos se sinua kiinnostaisi. Ainakin yhden illan huviksi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että kyllä maksuttomiakin miehiä saisit, jos se sinua kiinnostaisi. Ainakin yhden illan huviksi.

No joo, mutta kuka niitä yhden illan huveja pelkästään jaksaa? ei kukaan, noin pidemmän päälle.

Äänestä

En saa seksiseuraa vaikka olen pitkä ja kivan näkönen mies.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Ette saa seksiä ollenkaan? Sitten vaan maksullisiin naisiin, ne kyllä antaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu