Oletteko niin rumia että

Anonyymi

Ette saa seksiä ollenkaan? Sitten vaan maksullisiin naisiin, ne kyllä antaa.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teistä piti tulla komeita mutta teistä tulikin rumia.

    • Anonyymi

      En varmana mee. On muutakin tekemistä kun seksi ja oma käsi on jokasella.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt saada maksullista naista. Eivät suostu, kun olen niin ruma.

    • Anonyymi

      Siitä voi joutua vaikka poseen, jos erehtyy ihmiskaupan uhrilta seksiä ostamaan. Ei ole sen riskin arvoista.

    • Hmm, tuskin mä niin ruma olen etten seksiä saisi. Pikemminkin ongelma tulee siinä kohtaa, että minä en sitä halua siltä jolta saisin.

      Ja haluan sitä siltä, jolta en varmana saa. :)

      • Niin ja maksullisiin ei tee mieli kajota. Yhtään ei tiedä mitä tauteja niistä saa.

        Mielummin sellainen pimpastaan siisti ja tarkka, ettei ole pylly pystyssä kaikille treffeilleen ja deiteilleen.


    • Anonyymi

      Kannattaa ostaa seksiä. Helpommalla pääsee, ette saa baareista ettekä muualta.

      • Anonyymi

        Toivottavasti et ostanut ihmiskaupan uhrilta, tai saatat joutua siitä tuomiolle.


    • Anonyymi

      Jos on niin ruma että on jo siinä rumuudessaankin kaunis. Tai kuin elokuva joka on jo niin äärettömän huono että se on huonoudessaan jo hyvä.

      • Anonyymi

        Juu ei toimi ihmisten ollessa kyseessä. Ruma on vaan ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei toimi ihmisten ollessa kyseessä. Ruma on vaan ruma.

        Mun mielestä rumat on kiehtovampia. Niin ihmiset talot kuin autotkin. Esim saab 96.


    • joo, olen naisena rumahko, kait niitä maksullisia miehiäkin sais, rahalla saa ja hevosella pääsee...

      mutta ei, se on oltava ilman seksiä. kaikkeen tottuu.

      • Anonyymi

        Veikkaan että kyllä maksuttomiakin miehiä saisit, jos se sinua kiinnostaisi. Ainakin yhden illan huviksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että kyllä maksuttomiakin miehiä saisit, jos se sinua kiinnostaisi. Ainakin yhden illan huviksi.

        No joo, mutta kuka niitä yhden illan huveja pelkästään jaksaa? ei kukaan, noin pidemmän päälle.


    • Anonyymi

      En saa seksiseuraa vaikka olen pitkä ja kivan näkönen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe