Elikkäs siis kaikki alko siittä ku mun frendi tuli samaan kouluun koska sitä kiusattin sen vanhassa koulussa. Tottakai mä olin tosipaljo sen kaa ja mun vanhat kaverit pikkuhiljaa unohti mut. Sit päätin olla sosiaalisempi ja tutustuin uusiin ihmisiin. Sit yhtenä päivänä olin niitten kaikkien 10 ihmisen kanssa kehen olin tutustunu ulkona ja alko sataa nii mentiin meille ku kenenkään muun kotiin ei voinu mennä. Iskä ja ne tyypit tuli hyvin toimeen ja iskä sano et "tulkaapa joskus käymään kahvilla" ja mun kaverit sano et se on alfa. Mutsi tuli kotiin ja se ei yhtään tykänny siittä et oon tuonu 10 ihmistä meille. Se haukku ne kaikki idiooteiks ja sit sovin niitten kaa et jos nähään seuraavana päivänä noh sit äiti ei päästäny mua hetkeen ulos ja sit neki hylkäs mut. Olin sit jokapäivä vaan kotona. Äiti huus joka asiasta ja ku en jaksanu kuunnella nii se otti puhelimen pois. Lopulta kaikki meni niin pahaks et se heitti mut ulos monesti pienistäki asioista, hakkas ja mun iskä aina yritti puolustaa mua mut sit äiti alko huutaan sillekki. Sit se meni siihen et olin monesti myöhäs koulusta vaan koska mun mutsi oli heittäny mut ulos enkä ollu saanu mun tavaroita. Itkin koulus ja pari tyyppii huolestu ja varas mulle psykologi ajan vaik en halunnu ja ne tarjoutu tuleen mukaan jos en haluu mennä yksin. No me sit mentiin sinne ja kävin siel pari kertaa ja se autto mut lopetin ku ahisti ja pelkäsin et äiti suuttuu jos se kuulee et mä oon ollu siel. Sit en jaksanu välittää mistään. Sit pikkuhiljaa ku jokapäivä vaan jaksoin vaik mut hakattiin ja mua kiusattiin kouluski jaksoin vaan olla välittämättä kaikki alko mennä paremmin ja sit kaikki oli tosi hyvin 2-3kk mut nyt kaikki on taas alkanu mennä huonosti mut en vaan enää jaksa.
Osaako joku sanoo mitä mun kannattais tehä
Anonyymi
1
666
Vastaukset
- Anonyymi
Toi mitä sun äiti teki ei oo oikein vaan väärin. Siihen pitää puuttuu ja jonkun aikuisen pitää kysyy siltä, mitä tapahtu ja kertoa et se oli väärin. Voin sanoo et esim. Lastensuojelu ei ton perusteella ottais sua huostaan tai mitään mut kyl ne muistuttais sun äitiä siitä, mitä saa ja mitä ei saa tehä
Nyt sun äidin toiminnan takia sulla on masennusoireita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1589884Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi29501Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1307980Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2617508Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236167Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875967Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j535779Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944851Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143917Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541454