Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Osaako joku sanoo mitä mun kannattais tehä

Anonyymi

Elikkäs siis kaikki alko siittä ku mun frendi tuli samaan kouluun koska sitä kiusattin sen vanhassa koulussa. Tottakai mä olin tosipaljo sen kaa ja mun vanhat kaverit pikkuhiljaa unohti mut. Sit päätin olla sosiaalisempi ja tutustuin uusiin ihmisiin. Sit yhtenä päivänä olin niitten kaikkien 10 ihmisen kanssa kehen olin tutustunu ulkona ja alko sataa nii mentiin meille ku kenenkään muun kotiin ei voinu mennä. Iskä ja ne tyypit tuli hyvin toimeen ja iskä sano et "tulkaapa joskus käymään kahvilla" ja mun kaverit sano et se on alfa. Mutsi tuli kotiin ja se ei yhtään tykänny siittä et oon tuonu 10 ihmistä meille. Se haukku ne kaikki idiooteiks ja sit sovin niitten kaa et jos nähään seuraavana päivänä noh sit äiti ei päästäny mua hetkeen ulos ja sit neki hylkäs mut. Olin sit jokapäivä vaan kotona. Äiti huus joka asiasta ja ku en jaksanu kuunnella nii se otti puhelimen pois. Lopulta kaikki meni niin pahaks et se heitti mut ulos monesti pienistäki asioista, hakkas ja mun iskä aina yritti puolustaa mua mut sit äiti alko huutaan sillekki. Sit se meni siihen et olin monesti myöhäs koulusta vaan koska mun mutsi oli heittäny mut ulos enkä ollu saanu mun tavaroita. Itkin koulus ja pari tyyppii huolestu ja varas mulle psykologi ajan vaik en halunnu ja ne tarjoutu tuleen mukaan jos en haluu mennä yksin. No me sit mentiin sinne ja kävin siel pari kertaa ja se autto mut lopetin ku ahisti ja pelkäsin et äiti suuttuu jos se kuulee et mä oon ollu siel. Sit en jaksanu välittää mistään. Sit pikkuhiljaa ku jokapäivä vaan jaksoin vaik mut hakattiin ja mua kiusattiin kouluski jaksoin vaan olla välittämättä kaikki alko mennä paremmin ja sit kaikki oli tosi hyvin 2-3kk mut nyt kaikki on taas alkanu mennä huonosti mut en vaan enää jaksa.

1

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi mitä sun äiti teki ei oo oikein vaan väärin. Siihen pitää puuttuu ja jonkun aikuisen pitää kysyy siltä, mitä tapahtu ja kertoa et se oli väärin. Voin sanoo et esim. Lastensuojelu ei ton perusteella ottais sua huostaan tai mitään mut kyl ne muistuttais sun äitiä siitä, mitä saa ja mitä ei saa tehä

      Nyt sun äidin toiminnan takia sulla on masennusoireita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe