kumppani painostaa seksiin

Anonyymi

Seksi sattuu ja tuntuu epämukavalta. En ole kiihottunut enkä halua sitä. Kumppani kuitenkin painostaa, kiristää ja pakottaa seksiin joka sitten etenee hänen toiveidensa mukaisesti. Häpeän nykyisin itseäni ja tunnen valtavaa voimattomuutta. En tiedä minne muuallekaan avautua kuin tänne.

24

929

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ilmeisesti haluja joskus kuitenkin ollut yhteen päätymisestä päätellen, kumppanin väliaikaista haluttomuutta lienee jokaisessa suhteessa ja jokaisen pitäisi sitä johonkin mittaan asti sietää ja toisaalta kaikenlaisen painostuksen voi nähdä tunteettomana toisen koskemattomuuden loukkauksena, joka vain kärjistää suhteen kriisiä ja siis ei varmasti edistä ristiriitatilanteen sopuisan ja kumpaakin osapuolta tyydyttävän ratkaisun saavuttamista, tämä voi tietenkin olla toisen osapuolen tarkoituskin, haluttomuuden kovin pitkään jatkuessa voi tietenkin olla aiheellista kysyä, mitä yhdistävää enää on ja tehdä tarvittavat johtopäätökset asian suhteen

    • Anonyymi

      Älä alistu seksiin painostukseen.

    • Anonyymi

      Teidän kannattaa mennä perheneuvolaan tai seksuaaliterapeutin kanssa juttelemaan tilanteesta.

    • Anonyymi

      Heivaa se itsekäs sika, ei tuollaista kannata sietää. Tuo on tuskin ainoa ongelma suhteessa.

    • Anonyymi

      Tuohan lähentelee jo väkivaltaa. Mitä sitten tapahtuu jos kieltäydyt?

      • Anonyymi

        Hän raivostuu. Viimeksi löi minua talouspaperirullalla! En siis yksinkertaisesti pärjää hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän raivostuu. Viimeksi löi minua talouspaperirullalla! En siis yksinkertaisesti pärjää hänelle

        Miksi teet pilaa vakavasta asiasta? Jotkut kuolevat perheväkivallan seurauksena. Oletko edes aikuinen?


    • Anonyymi

      Minkä vitun takia olette sitten yhdessä? Jos et halua seksiä ?🤦‍♂️🤔🤔

    • Anonyymi

      Mitä väliä. Ehkä miehesi saa enemmän nautinto väkivalta fantasian toteutumisestaan kuin sinä kärsit niistä kun olet hänen kanssa joten kokonaisonnellisuus maailmassa kasvaa silti.

      • Anonyymi

        Sehän on raiskaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on raiskaus.

        Ja miten se eroaa normi seksistä. Sama mekaaninen suoritus, se menee sinne..
        Ja miksi se minua liikuttaisi en tunne henkilöitä en voi asioille mitään. Miksi pahoittaisin oman mieleni turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten se eroaa normi seksistä. Sama mekaaninen suoritus, se menee sinne..
        Ja miksi se minua liikuttaisi en tunne henkilöitä en voi asioille mitään. Miksi pahoittaisin oman mieleni turhaan.

        Onpa sulla surkea seksielämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa sulla surkea seksielämä.

        Ei vois vähempää kiinnostaa edes seksi. Vastenmielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vois vähempää kiinnostaa edes seksi. Vastenmielistä.

        Kyllä varmaan jos tuollaista on. Parempi että et harrasta.


      • Anonyymi

        Onneksi ei. Jatka rauhassa väkisin ottamista jos kiihottaa. Et ole tuttavani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei. Jatka rauhassa väkisin ottamista jos kiihottaa. Et ole tuttavani.

        En ole nii tehnyt, hullu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nii tehnyt, hullu!

        Just kirjoitit tuonne joku että hänelle seksi on sama asia. Minua kiinnosta vitun vertaa mitä olet tehnyt tai et. Tuollaisen Kannattaa miettiä minkä kuvan itsestään antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nii tehnyt, hullu!

        Sekä aloittaja selvästi kärsii kokenut väkivaltaa ja pakottamista. Ja siihen joku urpo avautuu että on perus seksiä. Että ole vaan tyytyväinen kun mies nauttii. No ei ole perus seksiä. Naisen ei kuulu kärsiä seksin aikana naisella on itse määräämisoikeus mitä tekee ja mitä ei. Eli ihan itse olet antanut itsestäsi sairaan kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nii tehnyt, hullu!

        Sekä mitä tulee tuohon väkivalta fantasiaan. Niin kyllä siinäkin tapauksessa täytyy olla molemmat mukana suostumus muuten se on raiskaus. Ei ikinä saa vasten toisen tahtoa tehdä yhtään mitään!


    • Anonyymi

      Ei kuulosta oikealta, ei! Kumppanisi on täysi sadisti josta sinun on parasta pst eroon, mitä nopeammin, sitä parempi.

      Teet kammottavaa vääryyttä itsellesi suostuessasi jatkamaan yhteydenpitoa tuon hirvion kanssa!

    • Anonyymi

      Olen aloittaja. Nyt ehdotin jotain erilaista, että mentäisiin sviittiin ja pidettäisiin romanttinen ilta. No, arvatkaa kävikö tämä hänelle? EI! KOSKA SEKSIN PITÄÄ OLLA PAKOTETTUA JA RAJUA!!

      • Anonyymi

        Sinä siis kuitenkin haluat tuollaista käytostä miehltä!!!!!!!!!!!
        No miksi sitten olet tyytymäton ja valitat?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis kuitenkin haluat tuollaista käytostä miehltä!!!!!!!!!!!
        No miksi sitten olet tyytymäton ja valitat?!

        Hei. Minä olen oikea aloittaja. Tuo on joku trolli joka tuon tekstin on kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Miksi suostu t´t

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe