Koronarokotetuista magneettisia

Anonyymi

63

769

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salaliittohörhö vammailee, hihhihhii. Öyh Äyh Vöyh.

Et kai sinä oikeasti kuvittele, että joku täysjärkinen uskoisi jotakin noin pohjattoman typerää ääliömäistä idioottimaisuutta. Lähteenä nigerialaisen huijaripastorin huijaussivusto Rapsodia, joka suoltaa aivotonta sontaa aivottomille idiooteille.

• Anonyymi

Minä voi neljä koronarokotetta ottaneena vakuuttaa, että aloittaja on aivan oikeassa.

Minä olin syksyllä lintumetsällä ja kun minä otin kompassilla suuntia, niin minä huomasin että kompassin neulan pohjoispää osoitti koko ajan kohti minun omaa napaani, vaikka sen olisi pitänyt osoittaa kohti magneettista pohjoisnapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voi neljä koronarokotetta ottaneena vakuuttaa, että aloittaja on aivan oikeassa.

Minä olin syksyllä lintumetsällä ja kun minä otin kompassilla suuntia, niin minä huomasin että kompassin neulan pohjoispää osoitti koko ajan kohti minun omaa napaani, vaikka sen olisi pitänyt osoittaa kohti magneettista pohjoisnapaa.

Hahhaa ei kai se sellaisista asioista johdu. Minä kanssa otin tesikoneella yhden miehen pohjallisista magneetti kokeet kun muka magneetti pojukset kengissä parantaa, niissä ei ollut magneetti neula ei heilahtanut mihinkään suutaan että ihmisille myydään tavaroita ja tarinoita, se juuri on sitä huijausta

• Anonyymi

Toopen netti kertoo sen mitä muut pitävät huuhaana. Yli 2.415.712.510 rokotetta annettu ja ainoastaan Toope on magneettinen???

• Anonyymi

Tiedän yhden magneetti hullun joka siirsi sänkynsä keskilattialle kun oli kuulenkaan nukkunut magneetti zoonissa , niin että näitä juttuja riittää niille joille ne on tarkoitettu. Siis ksikkeen muuhun uskoville mitta tiede ei vaan mahdu päähän, siksi ymmärtävät salaliitto teorioita kun ne kirjoittajat tietävä mistä narusta sellaisia vedetään.
        Niinhän ne uskonlahkolaisetkin ovat aina tehneet siis vakuuttaneet, jopa niinkin pitkälle että monta ihmistä teki yhteisen itsemurhan koska pastori niin sanoi.että se oli heille paras
        Siksi meillä on tiede yhteiskunnassa joka on tutkittu monet kerrat että varmasti ovat oikeassa. Ja tarkoitus oli että tieteen avulla saa tehtyä muutakin hoitomenetelmiä . Mutta suomipoika ei ollutkaan sellaiseen kypsä , norja ja ruotsi ovat enemmän kehittyneitä tieteen alalla . Mutta Suomessa joku nainen joka julistaa uskon sanomaa ja on lääkäri, niin sokeita riittää . Aivot on herkkä alue ihmisellä ja sen tietävät nämä vaikuttajat , ja saavat kannattajia . Niin että luulisi jo tällä vuosisadalla olevan enemmän tietoisuutta ihmisissä se kun mitä näkyy näiden salaliitto teorioitten kannattajilla .

• Anonyymi

Magneettisuus on täyttä huuhaata. Kokeilin, enkä ollut magneettinen. Jos magneetin kostuttaa, se kyllä pysyy ihossa kiinni. Toimii jopa isolla ja leveällä magneetilla.

• Anonyymi

Minulla kävi toisin.

Minä otin korona rokotteen ja menin illalla vaimoni sisaren perheen luo kylään. Kun minä kävelin siellä noin metrin päästä jääkapin ohi, niin kaikki noin kolmekymmentä jääkaappimagneettia lensi silmänräpäyksessä minun kylkeeni ja käsivarteeni kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kävi toisin.

Minä otin korona rokotteen ja menin illalla vaimoni sisaren perheen luo kylään. Kun minä kävelin siellä noin metrin päästä jääkapin ohi, niin kaikki noin kolmekymmentä jääkaappimagneettia lensi silmänräpäyksessä minun kylkeeni ja käsivarteeni kiinni.

Katsokaa video niin nauru ne loppuu.

Token netti:
        mRNA-rokotteisiin LISÄTTY magneettisuus

Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kävi toisin.

Tuo oli oikein emävale , fysiikassa mahdottomuus . Joten ei ne magneetti lentänyt sinun ansioistaan jos et ollut liian lähellä jääkaapin ove ja pyyhkäisin ne kehollaai alas.äölä viitsimkeksiä juttuja että muka saisit tässä asiassa oikein, sillä siinä ei ole mitään perää ,
        Sinun kehossasi ei ole mitään joka lennättelee magneetteja minnekään . Jos ei sitten ollut taskussa oikein voimakas magneetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli oikein emävale , fysiikassa mahdottomuus . Joten ei ne magneetti lentänyt sinun ansioistaan jos et ollut liian lähellä jääkaapin ove ja pyyhkäisin ne kehollaai alas.äölä viitsimkeksiä juttuja että muka saisit tässä asiassa oikein, sillä siinä ei ole mitään perää ,
        Sinun kehossasi ei ole mitään joka lennättelee magneetteja minnekään . Jos ei sitten ollut taskussa oikein voimakas magneetti.

Enpä usko, että on vale.

Minun jääkaappini ovessa ei ole magneetteja, mutta toisen ottamani koronarokotteen jälkeen jääkappini tuli sellaiseksi, että se aukeaa kehoni magneettisuuden vaikutuksesta jo silloin, kun minä olen noin puolentoista metrin päässä jääkaapista.

Tämä on kätevää varsinkin silloin, kun laittaa jääkaappiin jotain sellaista, jonka pitelemiseen tarvitaan kumpaakin kättä.

• Anonyymi

Tuo on jo vanha vitsi.

• Anonyymi

Minun magneetti aluksi hylki pistoskohtaa. Sitten tajusin kääntää oikein päin ja nyt en saa sitä enään irti!

Ihmettelin myös miksi on niin raskas kävellä, huomasin senkin. Jumalauta, jääkaappi on raahautunut perässäni jo ties kuinka kauan!

Eihän se eka pistos vielä kunnolla voikaan toimia, mutta parin viikon päästä saan kakkosen, niin sitten muutun pillumagneetiksi.

• Anonyymi

No vanhaan se on tämäkin ketju

• Anonyymi

Korkeintaan pxllumagneetti.

• Anonyymi

lääketieteen hillitön turvautuminen valheeseen ei etene kuin yksisteen maahan mätänemiseen, ei ole milloinkaan ollut aikaa, milloin tähän hetkeen nojaavat ihmishenkien pelastamiseksi työskentelevät hukkaavat, vuoksi jonkin toisesta maailmasta tulleen uudelleen uhraamiseen, ovat sanoja joilla ei mitään mennyttä muistella.............
      https://www.youtube.com/watch?v=sTSSObZV8CY

kirjoitettu on.linnustajan ansasta, natsaa moro,,,,,,,,,,,

• Anonyymi

Juu, ei meinanu päästä konepellista irti.

• Anonyymi

Kaksi rokotetta saanut ja melkein samaan kohtaan molemmat, mangneetti ei tartu kun en ole teräsmies 😁

• Anonyymi

vetääkö ne aina samaan käteen kummalakin kertaa?

• Anonyymi

Sinä oletkin haponkestävä teräsmies.😉

• Anonyymi

No virallisen tieteen mukaan rokotteissa ei ole mitään magneetteja. Miksi uskot jotain tyyppiä netissä, joka yrittää näyttää tieteelliseltä ja sanoo toisin?

Nämäkin huijarit vetoavat tieteeseen ja tutkimukseen. Millä perusteella valitset mitä tiedettä uskot?

En oikein ymmärtänyt tuota mekanismia, mitä tämä selitti: miten joku magneettisuus pakottaisi RNA:ta enemmän ihmiseen?

Vastasin jo tuossa ettei minussa ole magneetteja. Voit kokeilla itse, kostuta vähän magneettia ja paina sitten ihollesi. Se pysyy kiinni, vaikkei sinua olisikaan rokotettu.

Tuo videot ovat vain hokkuspokkustemppuja.

• Anonyymi

Just sain rokotteen II. Ohjeittenne mukaan laitoin kännykkäni käsivassen rokotekohtaan. Voi kyllä vaan siinä oli ja pysyi. Seuraavaksi kokeilin herätyskelloani, sekin pysyi rokotekohdassa, alkoi ensin soimaan ja sitten pysähtyi.
      Kyllä olen ihan ihmeissäni koronarokotteesta!

• Anonyymi

Niiniin.Voikos rokotettu uida järvessä? Jääkö katiska kiinni noin vaan käsivarteen? Pitääkö huutaan uinninvalvijaa apuun?

• Anonyymi

Pikkurahat kuljetan rokotuskohdassa. Pysyy hyvin jopa juostessa. Näppärä tuo rokote.

• Anonyymi

Kävelin aamulla rokotetun naapurini ohitse. Olkapää me osuivat yhteen ja nyt emme saa niitä irti. Minut on rokotettu viikko sitten. Soitin rokoteinfoon jossa sanoivat odottakaa viikko jos ei sittenkään irtoa, soittakaa uudelleen niin annamme teille yhteisen ajan rokoteirroitukseen.

• Anonyymi

Lisäksi noita rokotettuja eivät enää kaikki lentoyhtiöt uskalla ottaa kyytiin heidän veritulppariskinsä takia. Harmi, että uskoivat rokotteen olevan turvallinen. Eivät pääse enää lennoillekaan luultavasti. Jos pääsevät, niin mikä siitä tulee, jos muutama tyyppi saa koneessa veritulpan kesken lennon?

Eipä pääse muutkaan, jos nimittäin menee niin, että vain koronarokotepassilla pääsee. Rokotepassillista taas eivät kaikki lentoyhtiöt uskalla ottaa mukaan. Tuskin heidän lentäjissään on siis rokotettuja? Lentokonehan voisi tulla alas, jos joku lentäjä saa vakavan sairauskohtauksen.

• Anonyymi

Ps.
        Metallinpaljastaja tarttuu kiinni rokotettuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps.
        Metallinpaljastaja tarttuu kiinni rokotettuihin.

Kyllä lentokoneen menijällä olis monia jotka eivät pääsisi edes koneeseen , sillä maailassa on rokotettu miljoonia ihmisiä

• Anonyymi

Olet hyväuskoinen hölmö.

• Anonyymi

Otin rokotteen ja nyt voin mangneettikalastaa sukeltamalla. Hienoa.

• Anonyymi

Varmaan saat kalaa 🙂

• Anonyymi

Uskallanko mennä junaradan yli vai jäänkö radalle.com

• Anonyymi

Mangeettiko?

Karmiva raportti julki – F-35-hävittäjä täynnä bugeja, 23 % kuolemanvaara
      Yhdysvaltojen uusin hävittäjä on täynnä ongelmia, jotka muun muassa aiheuttavat hengenvaaran lentäjälle.

Yhdysvaltojen uusin hävittäjä on täynnä ongelmia. Ne muun muassa aiheuttavat hengenvaaran lentäjälle, kertoo ExtremeTech. Yhdysvaltojen F-35-hävittäjän

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/karmiva-raportti-julki-f-35-havittaja-taynna-bugeja-23-kuolemanvaara/051be90e-7e43-3c50-8d9a-953efa388495

(Voi tietty joku kopioida koko kirjoituksen luettavaksi linkistä, kun kaikki ei köyhät eivät pääse sitä muutoin lukemaan.)

#######

Aloin kannattamaan jutun luettuani Suomi Hävittäjä Hx-hanke tarjousta, eli täyskäännös suomalaisuuden kannattajaksi, joka lupaa laatua. Ranska myy paskaa, Ruotsi myy paskaa, paskoja ovat muutkin, mitä Suomelle on tarjottu ulkomailta hävittäjäksi, jos tarkkoja ollaan.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16973793/suomi-havittaja-hx-hanke-tarjous-#comment-108563717

• Kuka näitä keksii...

• Anonyymi

Hauskoja kommenttejahan tässä ketjussa on. Tuskin aloittaja tosissaan on. Tai onhan meitä moneen junaan...

Itsehän en voi enään matkustaa junalla, koska jään pistoskohdasta jumiin siihen vaunun ovensuuhun.

• Anonyymi

Jethroki jo testas eikä tarttunu. Tokentubessa 4/5 jutuista on täyttä sontaa. Mutta eikös se niin oo että kun kaikesta keksii salaliittoteorian ni vahingossa joku voi osua?

• Anonyymi

Paljon rokottaneissa maissa on suuria ruumiskasoja kun rokotetut ovat tarttuneet toisiinsa kiinni ja eivät ole päässeet irti. Token tube uskaltaa kertoa totuuden rokotteiden mangneettisuudesta.

• Anonyymi

Salaiittoteorioihin lankeavia on kahdenlaisia
      a) todella tyhmät jotka eivät tajua mistään mitään ja
      b) yliälykkäät, joiden ajatusmaailma on mennyt jo aikoja sitten sekaisin.

• Anonyymi

Enpä ole tuohon b-ryhmään kuuluvia koskaan tavannut. Sellaisia kyllä joiden ajatusmaailma on täysin sekaisin, mikä ei todellakaan ole yliälykkään ihmisen tuntomerkki. Älykäs ihminen kyllä tajuaisi minkä tasoisia lähteitä ovat toopentuupi ja MeValehdellaan -lehti ja Rapsodia, tuo nigerialaisen huijarin roskasivusto.

• Anonyymi

Ottakaa reilu annos rautalääkettä, niin se magneettisuus kääntyy omaan kehoon päin, ja pian teistä jää jäljelle vain musta aukko.

• Anonyymi

Tajusin just miksi jääkaappi on tyhjä.
      Kaikki kaljat juotu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koronarokotetuista magneettisia

Maskilampaat ei voi syyttää etten laittaisi kirjoituksiini luotettavaa lähdettä
      Tarkistapa magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS

• Anonyymi

5g lähetinmastot lähettävät nyt kuolemansädettä täydellä teholla ja kaikki rokotetut kuolevat 😂🤣

• Anonyymi

Joo, oon huomannu.
      Vedän puoleeni naisia nykyään ihan hemmetisti, kun niille antaa vähän kunnon kyytiä, niistä ei sitten meinaa päästä eroon, ei millään.
      Tahtoisivat roikkua mukana kuin takiaiset.
      Ennen niitä oli myös, mutta vähemmän.
      Kyllä kannatti ottaa rokotteet, ei oo tarvinnu olla ilman naista sen jälkeen.

• Anonyymi

ennen ei alkanut jöpöttää kun nainen tuli kadulla vastaan, vaikkei mitään impotenssiongelmia oo ollu. rokotteen ansiosta ei nyt meinaa housuissaan pysyä.
        vähän noloa, mutta naisia kyllä näyttää kiinnostavan, joten mitäpä tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ennen ei alkanut jöpöttää kun nainen tuli kadulla vastaan, vaikkei mitään impotenssiongelmia oo ollu. rokotteen ansiosta ei nyt meinaa housuissaan pysyä.
        vähän noloa, mutta naisia kyllä näyttää kiinnostavan, joten mitäpä tässä.

Rokottamaton mestari voitti ylivoimaisesti tenniksessä kaikki pelit ylivoimaisesti muut kärsi varmaan veritulpista ja sydäntaudeista!

Antiwax Christopher Key

• Anonyymi

Turbolampaat eivät vieläkään usko faktoja.

• Anonyymi

Ylessivistys hohoooiii!!!!

Miksi magneettiseksi muuttumisen toteamiseksi tarvittaisiin magneettia??????

Magneettisuus on helppo todeta rauta l. teräsnaulalla, esimerkiksi.

Onko edellinen kirjoitus kouluesimerkki siitä, miten vain rokotekriittinen osaa ajatella omilla aivoillaan???

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Eikös kolmen kyssärimerkin mies ymmärtänyt?

Kuulut taatusti rokotevastaisiin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös kolmen kyssärimerkin mies ymmärtänyt?

Kuulut taatusti rokotevastaisiin!!

Hurraa Rokotevastaisten Johtaja Christopher Key

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hurraa Rokotevastaisten Johtaja Christopher Key

Christopher Key ♥️🥃👬🥃♥️
        Marco de Wit 😂🤣

• Anonyymi

Magneettisuutta ja älypölyä...

• Anonyymi

Koronarokote + 5G = kuolema

• Anonyymi

Rokotevastaisten kannattaa juoda lisää kusta.

• Anonyymi

Aloittaja, lopeta höpöttäminen.

• Anonyymi

Onko rokotevastainen salaliittoteorikko järjissään?🤣😂😅😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko rokotevastainen salaliittoteorikko järjissään?🤣😂😅😂😂😂

Tuskin...

• Anonyymi

Nyt se on todistettu. Koronarokotteissa on älypölyä.

• Anonyymi

Nyt on tiukkaa pedaalii rokotevastaisilla Ureamiehillä ♥️👬♥️

• Anonyymi

Kokeilin jääkaappimagneetilla rokotuskohtaa,ei jäänyt kiinni! En ole kovin magneettinen neljän koronarokoteannoksen jälkeenkään. Itse asiassa olen sitä mieltä, että eivät oikein vasta-ainetta kyenneet kehittämään noin lyhyessä ajassa. Virukset ovat oma lukunsa. Kun pitäis tappaa koko solu!

• Anonyymi

Valhetta 💪

• Anonyymi

Jotkut näyttävät olevan niin magneettisia että kaikki pultit tarttuvat naamaan.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1988
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1417
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      205
      1240
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1152
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1102
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1037
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      957
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      893
    10. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      95
      868
    Aihe