Mistä tietää?

Anonyymi

Onko itselle tarkoitettu ketään vai onko minun tarkoitus olla koko ikäni yksin?

12

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä sitä tiedäkään. Siksi elämästä pitää nauttia sellaisena kuin se on.

• Anonyymi

Jos tekee itsemurhan tai kuolee muuten niin sitten ei ainakaan koskaan löydä ketään.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tekee itsemurhan tai kuolee muuten niin sitten ei ainakaan koskaan löydä ketään.

Elämä on kyllä elämisen arvoinen löysipä sitä jonkun tai ei. Tähän pieneen elämääni olen löytänyt monia ihastuttavia ihmisiä. Mutta enpä etsi sitä oikeaa, vaan se oikea on juuri se ihminen jonka seurassa on milloinkin. Joskus se on vain työkaveri tai mummo bussipysäkillä. Mutta jos osaa antaa, voi saadakin.

• Ketään ei ole tarkoitettu kellekkään, kaikki vaan säntäilee mihin sattuu etsien jotain lohtua jostain ja sit joku hönö jää viereen kulkemaan. Sellasta.

• En tiedä mistä naisen ja sen oikeen löytäisi. Ei oikein mistään.

• Anonyymi

Mä olen jo hyväksynyt ettei mun kohdalle oltu ketään tarkoitettu tulevaksi, yksin mentävä tämä elämä.

• Anonyymi

no sitä voi vähän tutkailla itteesä, silleen rehellisesti, että haluaisko itekkään olla ittesä kans, ja jos vastaus on ei, niin sitte varmaanki sut on tarkotettu just siihen, ittes kans vaan olemiseen. Ja, useimmilla on päänsisällä se jatkuva väittely ja riitely, niin että onhan siinä, sitä seuraaki sitte tavallaan aina messissä.

• Anonyymi

Bidenin pojalle kävi niin, että nainen oli käännekohta

Rakkaus antoi voimaa muuttua, ja päästä irti päihteistä

Suuri siunaus. Hänellä oli paha tilanne

• Anonyymi

Suurimmalla osalla ihmisistä on aivan kelvottoman ruma vaimo :D

• Anonyymi

.Yrityksen ja erehdyksen kautta.
      Kulkemalla silmät ja sydän avoimena.
      Antamalla toiselle mahdollisuus.
      Se "oikea" tai pikemminkin yksi niistä oikeista sitten löytyy ja jää rinnalle kulkemaan - ja jos ei, elämä jatkuu. Ei se siihen asiaan kaadu.
      Ja sitä paitsi mitään täydellistä yhtä oikeaa ei koskaan eteen tule, koska kukaan ei voi olla täydelinen. Voi olla vain paras mahdollinen niistä ihmisistä jotka tapaa ja on tavannut. Joku joka menee muitten edelle.
      Saman laisia raadollisia ihmisiä olemme kaikki, virheinemme ja erheinemme. Jonkun olemus ja elämäntyyli ja -katsomus vain sopii paremmin yhteen omamme kanssa.

Kannattaa pyrkiä eroon läheisriippuvuudesta. Elämä on niin valtavan rikas ja hieno kaikkine puolineen että on varsin tyhmää viettää se epätoivoisena etsimällä jotain "oikeaa" ja jättää elämättä! Uusintaa ei kukaan saa. Kannattaako haaskata tämä ainoa kerta elämättä?
      Ja todellakin, arvostatko itse itseäsi? Pidätkö itsestäsi? Sillä jos et, et voi edellyttää että kukaan muukaan pitää.

• Anonyymi

Oikein epämiellyttäviä ja epäsosiaalisia voivat olla jotkut blondi-hoitajat ja rumiakin vielä ei mitään jakoa jonkun Ursula Andressin kanssa ollenkaan, menisivät sairaaloista jo kaatopaikoille, sinne kuuluvat HE.

• Anonyymi

Nyt ei kyllä tule ainoatakaan ihmispoloa mieleen, joka olisi koko elämänsä ollut seurustelematta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      256
      7653
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      152
      4040
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      124
      2267
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      1777
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1550
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      33
      1422
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1234
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      1022
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      140
      1008
    10. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1003
    Aihe