Crash and burn

Anonyymi

Kiitos niistä tuokioista, kun sait perhoset lepattamaan vatsassani ja hengitykseni kiihtymään.
Hetken ajattelin, luulin ja toivoin, että en ollut yksin tässä mutta olin väärässä. Olin niin väärässä…
Kaikkea hyvää.

26

1861

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin kävi mulle, mulla tunteet ihan 100% , mies vain leikitteli ....

    • Anonyymi

      Miestä syytetään kumminkin ahdistelusta heti kun flirttailee. Joten nainen tekee aina aloitteen töissä. Mies ei mee pomon juttusille että ahdistellaan.

      • Anonyymi

        Näinhän se menee 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee 👍

        Mee too kampanjan myötä, minä en enää tee aloitetta koskaan. Voin hyvin elää yksinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee too kampanjan myötä, minä en enää tee aloitetta koskaan. Voin hyvin elää yksinkin.

        Samat ja meetoon lisäksi siihen vaikuttaa parin työkaverin(miehiä) kokema, tutkitusti aiheeton myllytys tekaistuine ahdistelusyytöksineen eräiden työpaikan naisten taholta.


    • Anonyymi

      Ei se pomon asia oo yhtään! Paitsi jos joku oikeasti ahdistelee. Se on ihan eri asia!

    • Anonyymi

      Todellakaan mies ei uskalla edes ajatella saati vihjailla mitään tuon suuntaista. Itse olen todella varovasti kokeilla kepillä jäätä ja jos mitään ei ole havaittavissa olen kyllä suosiolla antanut olla. Ehkä sinäkin olet sen verran taitava kätkemään perhosesi ettei toinen edes tiedä kiinnostuksestasi. Mutta kuten sanottua, aloite on nykyään naisella.

      • Anonyymi

        Näinhän se menee.


      • Anonyymi

        No. Sitten jää tekemättä. Sori vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Sitten jää tekemättä. Sori vaan.

        Niinpä, ei mahda sitten mitään. Sori itelles.


      • Anonyymi

        Entäpä me tällaiset 'vähän perinteisemmät naiset' jotka suhtaudumme flirttiin, naiseuteen ja miehisyyteen hieman luonnollisemmin ?! Me haluamme nimenomaan että MIES tekee aloitteen, nainen kyllä näyttää sanoillaan, eleillään yms ettei jää miehelle epäselväksi onko kiinnostusta. Olen hyvin naisellinen nainen eikä tulisi kuuloonkaan tehdä aloitetta, noo ehkä pikkuisen hymyillä ja vilkuilla mutta mies saa tulla luokseni, soittaa tai muuten ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö ! Ymmärrän kyllä ME TOO- kampanjaa siinä mielessä, että ahdistelu, vallankäyttö ja muu alistaminen on täysin tuomittavaa. Näillä em asioilla ei ole mitään tekemistä aivan normaaliin ihmisten välisen kanssakäymiseen. Kyllä sen nyt tolvanakin ymmärtää mikä ero on flirtillä ja ahdistelulla! Ei tuollaiseen kampanja hössötykseen tarvitse kaikkien heti hurahtaa.
        - ja ps aloite on edelleenkin MIEHELLÄ


      • Anonyymi

        Minä olen jo pitkään ollut aivan ihastunut erääseen työpaikkani mieheen. Käytökseni on ollut melkoisen ailahtelevaa juuri kun en oikein uskalla häntä lähestyäkään.
        Lisäksi ajattelen että mikäli tekisin aloitteen, pelkäisin että mies pitäisi minua jotenkin 'helppona' , todellisuudessa näin ei ole käynyt koskaan aiemmin että olisin kehenkään työpaikalla ihastunut.
        Tämä mies vain on niin ihana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo pitkään ollut aivan ihastunut erääseen työpaikkani mieheen. Käytökseni on ollut melkoisen ailahtelevaa juuri kun en oikein uskalla häntä lähestyäkään.
        Lisäksi ajattelen että mikäli tekisin aloitteen, pelkäisin että mies pitäisi minua jotenkin 'helppona' , todellisuudessa näin ei ole käynyt koskaan aiemmin että olisin kehenkään työpaikalla ihastunut.
        Tämä mies vain on niin ihana...

        Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun minulla(n), tilanne sama, että mikä juuri hänessä on niin ihanaa? Oma ihastus on mieheksi jotenkin poikkeuksellisen kohtelias, empaattinen, herkkä ja kaikkea muutakin sellaista, mitä suuresti arvostan 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun minulla(n), tilanne sama, että mikä juuri hänessä on niin ihanaa? Oma ihastus on mieheksi jotenkin poikkeuksellisen kohtelias, empaattinen, herkkä ja kaikkea muutakin sellaista, mitä suuresti arvostan 💕

        Klo 15:56 kirj.
        En oikeastaan osaa eritellä miksi juuri hän tekee niin suuren vaikutuksen,
        Ehkäpä se että olemme toistemme täydelliset vastakohdat niin ulkoisesti kuin luonteiltammekin.


    • Anonyymi

      Itsellä ollut töissä eräs nainen johon ihastuin, ja luulin että hänkin katseli minua "sillä silmällä".
      Jossain vaiheessa hän tuntui kuitenkin etäiseltä ja ajattelin että olen vain kuvitellut omiani.
      Näemme töissä vain harvoin, ja silloinkin vain nopean hetken, joten luulin että unohtaminen olisi helppoa. Mutta ei se ole, miten voikin olla niin pahasti ihastunut ihmiseen jonka nimeä ei edes tiedä.
      En ole itse pystynyt tekemään minkäänlaista aloitetta koska minun on oltava varma että toinen ajattelee samoin, lisäksi olen ujo enkä saa sanaakaan suusta tämän naisen lähellä.
      Tarinan pointti, tässäkin tapauksessa aloite jää naisen hommaksi, ellen saa jonkinlaista selkeää merkkiä.
      M35

      • Anonyymi

        Ihan normaalia käytöstä tuo on.. Ja normaaleja tunteita.


    • Anonyymi

      En voi naisena tehdä aloitetta koska mies on varattu. Jo pidemmän aikaa olen aistinut kuumia tuntemuksia välillämme, jos mies haluaa lähempää tuttavuutta kanssani - oli sitten ME TOO kampanja tai ei - niin mies saa luvan tehdä aloitteen.

      • Anonyymi

        Tunnisteita, kiitos


    • Anonyymi

      Mitäpä muutakaan, elämä on aika pitkälle arvailua ja toiveajattelua, ja kuitenkin ihmiset silloin tällöin onnistuu löytämään jonkun, jokin sisäinen ääni varmaan sanoo siinä, et nyt jos koskaan, tai sitten se uskonhyppy on kvanttitason ilmiö ja sellaisena kohtalo.

      • Anonyymi

        Juuri näin, täysin kuonnollista ihmisten välistä kohtaamista, joskus kun asiat, kemiat yms naksahtaa kohdilleen alkaa tapahtua kauniita asioita.
        Ikävää että meetoo ja muut ylilyönnit ovat saaneet ihmiset vetäytymään kuoreensa.


    • Anonyymi

      Jotain pientä ihastumista saattoi ollakin mutta päätin katsoa saanko homman sittenkin toimimaan puolison kanssa. Ja olihan se ihana ihminen siellä edelleen kun tarpeeksi puhuttiin. Jatkan siis elämäni naisen ja ihanien lasteni kanssa yhdessä. Hyvää jatkoa myös sinulle ❤️

      • Anonyymi

        Ihan vapaasti kultaseni, enhän mä muuta olis sulta halunnutkaan kuin kunnon panon.


      • Anonyymi

        Miksi esität miestä ? Olet trolli-nainen 😁


      • Anonyymi

        Kirjoitat osioon 'työpaikkaROMANSSIT'
        Eli ei tässä romanssia kummempaa kukaan haluaisikaan. Jatka toki puolisosi kanssa. Puhumista. 👍


    • Anonyymi

      En palkkaa ketää kenellä on ollut töissä touhua. Surkeita työntekijöitä sillä historialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe