Naisen seksihalut ovat kovimmillaan 40 vuotiaana

Anonyymi

41

963

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla vielä ihan poikanen. Kyllä se mieli vielä muuttuu, mutta ei sinua enää kukaan huoli sitten. Kohtalosi on istua kuppilassa muiden yksinäisten ätmipersujen kanssa.

• Heh, siksihän sitä ikäistään kai kyttäiskin, jos jotakin kyttää. ;P

• Anonyymi

Mitä munaton tekee naisella? .. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä munaton tekee naisella? .. :D

Olis kuule monta kivaa kutkuttavaa juttua mielessä, mitä vois naisella/naiselle/naisen kanssa tehdä. :)

Ihan välttämättä munaa ei kaivata.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Olis kuule monta kivaa kutkuttavaa juttua mielessä, mitä vois naisella/naiselle/naisen kanssa tehdä. :)

Ihan välttämättä munaa ei kaivata.

Ensin pitäisi saada se nainen! .. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin pitäisi saada se nainen! .. :D

Niin tietysti. Ja ensin pitäisi laittaa haku päälle, että voisi saada. :)

Ei ne varmaan kotoa osaa etsiä.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Ensin pitäisi päästä äijästä .. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin pitäisi päästä äijästä .. :D

Heh, no ei välttämättä. Voihan se tossa pyöriä. :P

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Heh, no ei välttämättä. Voihan se tossa pyöriä. :P

.. :D..:D

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Onhan sulla s24 treffi-ilmoitus naisen hakua varten.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan sulla s24 treffi-ilmoitus naisen hakua varten.

Ei ole, mä poistin sen.

• Joo, voi. Silloin on tyydyttävä joko leluihin millä jeesata naista tai etsiä se biomies munanvarressa. Ellei ole operoitu sitä neopenistä potenssitukien kera käyttöön.

Ongelmaksi voi toki tulla saada hyvä muna ja hyvä mies samassa paketissa. Meikäläisten kanssa taas voi käydä niin, että voi saada kivan kumppanin muttei munaa. Pitää valita hyvien ja huonojen vaihtoehtojen väliltä.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Joo, voi. Silloin on tyydyttävä joko leluihin millä jeesata naista tai etsiä se biomies munanvarressa. Ellei ole operoitu sitä neopenistä potenssitukien kera käyttöön.

Ongelmaksi voi toki tulla saada hyvä muna ja hyvä mies samassa paketissa. Meikäläisten kanssa taas voi käydä niin, että voi saada kivan kumppanin muttei munaa. Pitää valita hyvien ja huonojen vaihtoehtojen väliltä.

Ätmistä hyvän paketin saa no toivotaan että nainen tyytyy teko kikkeliin samoin sinä ja kielileikkeihin siis kummallekkin mut se olis kivaa saada antaa lesbolle kielihoidon pari ja saisi sanoa kumpi mies vai nainen antaa sen paremmin

• Anonyymi kirjoitti:

Ätmistä hyvän paketin saa no toivotaan että nainen tyytyy teko kikkeliin samoin sinä ja kielileikkeihin siis kummallekkin mut se olis kivaa saada antaa lesbolle kielihoidon pari ja saisi sanoa kumpi mies vai nainen antaa sen paremmin

Tjaah. Ei nyt ole ajankohtaista mulla nuo leikit. Kyllä ne tietysti jatkuvasti mielessä käy ja houkuttaa, mutta tilannetaju ja elämäntilanne huomioiden joskus ehkä sitten.

Asia kerrallaan. Sittenkin se olis pitkä tie startista maaliin, ensin on löydettävä kiinnostunut ja kiinnostava ihminen, tutustuttava, ihastuttava, haluttava molempien vetää yhtäköyttä jne jne.

Ei tuollaset asiat aina etene kuin Strömsössä.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Tjaah. Ei nyt ole ajankohtaista mulla nuo leikit. Kyllä ne tietysti jatkuvasti mielessä käy ja houkuttaa, mutta tilannetaju ja elämäntilanne huomioiden joskus ehkä sitten.

Asia kerrallaan. Sittenkin se olis pitkä tie startista maaliin, ensin on löydettävä kiinnostunut ja kiinnostava ihminen, tutustuttava, ihastuttava, haluttava molempien vetää yhtäköyttä jne jne.

Ei tuollaset asiat aina etene kuin Strömsössä.

Jos naiseen tai naisiin tuntee vetoa niin sitten ollaan naisen tai naisten kanssa ja vain naisten kanssa niin minäkin olen

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Ei ole, mä poistin sen.

Ottiko joku kiva sinkkunainen sinuun yhteyttä ja pyysi treffeille ja poistit ilmoituksen eli kikkeli on se mikä kiinnostaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ottiko joku kiva sinkkunainen sinuun yhteyttä ja pyysi treffeille ja poistit ilmoituksen eli kikkeli on se mikä kiinnostaa

Pari. Mutta ei vaihdettu yhteystietoja edes. En mä rupea sekoilemaan ja säätämään nyt mitään seksihommia, mulla on olemassa oleva parisuhde joka pitää lopettaa ensin, jos mielii siirtyä eteenpäin ja uutta kumppania alkaa metsästämään.

Kaverina menee, ihastumaan en halua ryhtyä..

• Anonyymi kirjoitti:

Jos naiseen tai naisiin tuntee vetoa niin sitten ollaan naisen tai naisten kanssa ja vain naisten kanssa niin minäkin olen

Oliskin tunneasiat noin mustavalkoisia, vaan kun ei ole. Ei mulla.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Pari. Mutta ei vaihdettu yhteystietoja edes. En mä rupea sekoilemaan ja säätämään nyt mitään seksihommia, mulla on olemassa oleva parisuhde joka pitää lopettaa ensin, jos mielii siirtyä eteenpäin ja uutta kumppania alkaa metsästämään.

Kaverina menee, ihastumaan en halua ryhtyä..

Ihastui lillissiinkin

• Anonyymi kirjoitti:

Ihastui lillissiinkin

Yym, sekin tuli sitten mieleen. Yllätys.

Mut joo, mun ei parane ihastua ihmisiin, kun ei siitä meinaa tulla loppua lainkaan. Eikä varsinkaan silloin, kun se ei aiheuta kun päänvaivaa. Onneksi nyt kuitenkin ihastun edes harvoin, niin ei ihan hengiltä pakahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taatusti nainen voittais. Hän tietää miten se pitää tehdä. Miehillä se on aina vähän hakuammuntaa.

• Taidat pikemminkin vaan olla kateellinen, kun itse yrität niitä nuoria naisia, jotka antavat naureskellen pakit, mutta näillä "kurtuilla" on nuorempien miesten taholta vientiä.

Voi voi reppanaa, kun kuvittelee itsestään liikoja.

• Anonyymi

Ei ole ja jos on niin sehän tarkoittaa sitä, että nuoret "miehet"eivät saa ikäistään kaunotarta sitten kiimoissaan panevat vanhaa raakkia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ja jos on niin sehän tarkoittaa sitä, että nuoret "miehet"eivät saa ikäistään kaunotarta sitten kiimoissaan panevat vanhaa raakkia.

Tais osua ja upota. Ai että vanhaa raakkia? Salli mun nauraa ja räkäsesti. Taidatkin kuvailla itseäsi. Ottaako noin kovaa päähän, ettet olekaan se adonis, jonka perässä timmit mimmit juoksee kilpaa kuola valuen. Eivätkä edes ne nelikymppiset "raakit" juokse kuola valuen sun perässä, vaan antavat kylmästi pakit jos yrität niille jotain ehdottaa. Miksi muutoin haukkuisit nelikymppisiä naisia "kurtuiksi" ja "raakeiksi". Oma lehmä sulla on ojassa. Vai pitäiskö sanoo kuohittu sonni. What ever.

Nyt kyllä sait puhuttua itsesi pussiin. Mä en missään kohtaa sanonut että NUORET miehet... Sanoin että NUOREMMAT miehet, ja jopa naista vuotta nuorempi mies ON naista nuorempi...siis nuorempi mies. Mielestäsi siis esim. 39-vuotias mies on POIKA, eikä mielestäsi mies ollenkaan, kun häntä vertaa 40-vuotiaaseen naiseen? Tai 35-vuotias mies on poika, ja siten lapsi verrattuna 40-vuotiaaseen naiseen.

Tämä siis tarkoittaa sitä, että sinun logiikkasi mukaan kaikki alle oman iän olevat, sukupuolestaan huolimatta, ovatkin lapsia, ja sitä myötä jokainen joka on itseään nuoremman kanssa missään tekemisissä on pedofiili. Pedofiilit kun saavat seksuaalisen tyydytyksensä lapsista, tai tietystä lapsesta.

Tämä tarkoittaa siis sitä, ettet itse voi olla kenenkään itseäsi nuoremman, etkä vanhemman kanssa. Saat olla vain ja ainoastaan oman ikäisesi kanssa. Jos itse olet vanhempi kuin kumppanisi, olet silloin oman logiikkasi mukaan pedofiili lapseen sekaantuja. Jos taas olet itseäsi yhtäkin vuotta vanhemman kumppanin kanssa, on kumppanisi silloin logiikkasi mukaan pedofiili.

Joten joo... Mietippä uudelleen mitä väität, vai olisiko sittenkin parempi pitää mieluummin suu kiinni.

• Anonyymi

Palstan miehet ei ole pannut koskaan.

• Anonyymi

Panijoija varmaan heilläkin riittää mutta miehet taitavat olla lähinnä vain panopuuhissa tuon ikäisten naisten kanssa. Tunteet on jossain muualla. Naiset aina kehuvat kuinka seksiseuraa riittäisi mutta en ymmärrä mitä ylpeilemistä siinä on jos joku suostuu nylkyttämään hetken paremman puutteessa.

• Ei se ikää katso, tuo joku suostuu nylkyttämään hetken paremman puutteessa on nykypäivää.

Ihmisiä ei tunnu enää kiinnostavan tunteet, rakkaus ja sitoutuminen. Seksi on syrjäyttänyt romantikot.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Ei se ikää katso, tuo joku suostuu nylkyttämään hetken paremman puutteessa on nykypäivää.

Ihmisiä ei tunnu enää kiinnostavan tunteet, rakkaus ja sitoutuminen. Seksi on syrjäyttänyt romantikot.

Jos naisilla olisi vähän tolkkua siinä mitä tavoittelevat niin varmasti ainakin miehiä kiinnostaisi sitoutuminen. Mutta kun naiset ovat keksineet että miehen pitää olla nuori ja komea, ihan heidän omasta tasosta riippumatta, niin vaikea siltä pohjalta on saada muuta kuin nylkytystä aikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos naisilla olisi vähän tolkkua siinä mitä tavoittelevat niin varmasti ainakin miehiä kiinnostaisi sitoutuminen. Mutta kun naiset ovat keksineet että miehen pitää olla nuori ja komea, ihan heidän omasta tasosta riippumatta, niin vaikea siltä pohjalta on saada muuta kuin nylkytystä aikaan.

No ikä ja komeuskaan ei kaikkea sanele. Nuorissa komeissa miehissä on sitoutumiskykyisiä siinä missä vanhemmisakin.

Pidän luonnekysymyksenä, en ikä tai ulkonäkö.

Toki leuhottajat on leuhottajia kaikilla kuoseilla ja vuosimalleilla.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

No ikä ja komeuskaan ei kaikkea sanele. Nuorissa komeissa miehissä on sitoutumiskykyisiä siinä missä vanhemmisakin.

Pidän luonnekysymyksenä, en ikä tai ulkonäkö.

Toki leuhottajat on leuhottajia kaikilla kuoseilla ja vuosimalleilla.

Tarkoitin sitä että mies kyllä sitoutuu jos on jotain sitoutumisen arvoista saatavilla. Nykymeininki jossa naiset olettavat että heille kuuluu automaattisesti 5-10 vuotta nuorempi, sporttinen ja raitis mies, johtaa vain satunnaisiin nylkytyksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin sitä että mies kyllä sitoutuu jos on jotain sitoutumisen arvoista saatavilla. Nykymeininki jossa naiset olettavat että heille kuuluu automaattisesti 5-10 vuotta nuorempi, sporttinen ja raitis mies, johtaa vain satunnaisiin nylkytyksiin.

Aa, okei. No mitä niiden naisten perään surra, jotka on kiinnostunut noista?

Kohderyhmää täytyy vaihtaa, jos tarjonta ei miellytä.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Aa, okei. No mitä niiden naisten perään surra, jotka on kiinnostunut noista?

Kohderyhmää täytyy vaihtaa, jos tarjonta ei miellytä.

Mihin vaihtaa jos yleinen kulttuuri on näin älytön ja lähes kaikilla naisilla samanlaiset epärealistiset ajatukset. Tai sitten se on vain ajatusten puutetta. Tai ajatellaan mutta vain alapäällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin vaihtaa jos yleinen kulttuuri on näin älytön ja lähes kaikilla naisilla samanlaiset epärealistiset ajatukset. Tai sitten se on vain ajatusten puutetta. Tai ajatellaan mutta vain alapäällä.

En nyt usko, että kaikilla naisilla noin. Ne toisenlaiset on vaan näkymättömissä, näytillä nuo.

No alapäällä ajattelu ei pitkälle kanna. Mutta joillekin sekin riittää.

• Anonyymi

Nuoret miehet nuolevat mielellään. 💪

• Anonyymi

Kummasti vaan riittää 40v naisille panijaehdokkaita, vaikka "sen ikäisiä kurttuja ei enää miehet halua panna".
      Lievätkö sitten miehiksi tekeytyneitä naisia, kun niin kovin keski-ikäistenkin naisten housuihin hinkuvat?

• Anonyymi

Tapailen mielelläni tällaisia 4 kymppisiä leidejä. He tietävät mitä haluavat (varsinkin seksissä). Lapsista ja sen sellaisista ei tule puhetta, mutta näin koronan hellittäessä on taas tullut kyselyjä yhteisistä matkoista. Älkää jääkö lähtötelineisiin sinkkumiehet, olen huomannut, että nyt on kysyntää tällaisille aivan tavallisellekin 64wee miehelle.

• Anonyymi

Ahaa.

• Anonyymi

Njaa, kyllä niiden 40 naisten kanssa on mukava piehtaroida, osaavia ja mukavia ovat oman kokemuksen mukaan.

• Anonyymi

Vaimollani oli halut kovimmillaan 20-35 vuotiaana, silloin kyllä naitiin, sit hiipui ja hiipui ja...no välillä tuo vielä haluu, muutama kerta vuoteen.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen aloitus. Tuolta pohjalta ihmettelenkin syvästi, miksi sekä palstoilla että niiden ulkopuolella parjataan paljon keski-ikää lähestyviä tai keski-ikäisiä naisia.

• Anonyymi

Silloin vaimon pitäisi olla 15 vuotta vanhempi.
      Kun miehillä on seksihalut suurimmillaan 20 -30 vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3373
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2172
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe