yksi henkilö ei kerkiä kaikkien kavariksi
fysikaalinen luonnontieteellinen fakta
jotkut yrittävät ja epäonnistuvat
vaikeinta on suomen presidentillä
fysikaalisesti yksi ihminen ei onnistuu puhumaan jokaiselle
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Mun yhdellä tutulla on paljon somekavereita ja uusia on tullut koko ajan, aiemmin viestiteltiin paljonkin, nykyään vähemmän, kun hänellä on niin monta joiden kans pitää olla yhteydessä ja jostakin pitää vähentää, niin mä kuulun niihin pois pudotettaviin. Ei kai kukaan nyt kaikkiin ventovieraiden voi yhteyttä pitää, kun on läheisiä ja tärkeämpiäkin ystäviä olemassa, joiden ollaan päivittäin yhteydessä.
- Anonyymi
Nyt on varmistunut, ett todellakin on heittänyt mut syrjään. Ehkä olin liian tylsää seuraa, löytänyt mielenkiintoisempia tilalle. Itse tuo aikoinaan mut someen halusi ja hänellä on oikeus heittää mut syrjäänkin uusien tieltä. Oikeastaan olen jo tottunut siihen, ennenkin heitetty pois, kun joku tutuista on löytänyt parempitasoista seuraa tilalle, vahvistaa vaan käsitystä etten kelpaa ulkonäköni takia ystäväksi kellekään ja olen liian tylsäkin, kuka nyt tälläisen ystäväkseen huolisi..ei kukaan, en ennenkään ole kelvannut, ihme olisi ollutkin, jos nyt olisin kelvannut.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä kenenkään pitäis ehtiä kaikkien kaveriks, silloin oo enää kenenkään kaveri. Menee seklaseks turhanpäiväseks jaaritteluks, kun ei voi ees enää olla mitään mieltä mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252514Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101463Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491343- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621131Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035