16.6 klo 14;25 kemi - tornio bussi ja sina neito

Anonyymi

sinulla oli harmaat college housut, tennarit, kauluspaita. toivoin, etta olisimme voineet jutella Tornion paatepysakilla, mutta sinulla oli jo kyyti vastassa :(. sanoin moi ja moikkasin kadella. toivon, etta voidaan tutustua. vaihdettiin matkalla katseita ja katsoit kun kavelin sinun ohitse, kun olit menossa autoon. minulla oli kauluspaita ja ruskehtava lippis

78

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tai korjaus vaalean harmaat college housut. tunnistat kylla tuosta, jos satut huomaamaan ilmoituksen. haluisin vaan tietaa voisitko olla kiinnostunut tutustumaan

      • Anonyymi

        olet todella kaunis ja sinusta sai hyvan ja positiivisen kuvan kokonaisuudessaan. toki matkalla sinulla oli maski, mutta huomasin kasvosi ja hymysi kun otit maskin pois Torniossa


      • Anonyymi

        oli tarkoitus odottaa ensin, etta vastaisit, mutta tulee liikaa kaikkea muuta kommenttia. siksi laitoin meilini tahan. mietin myos etta laitanko toisen meilin, mutta tuo on hyva meili ja vaikka on toinenkin ilmoitus, tuo on kuitenkin vuoden alusta ja tuo neitokaan ole viela vastannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli tarkoitus odottaa ensin, etta vastaisit, mutta tulee liikaa kaikkea muuta kommenttia. siksi laitoin meilini tahan. mietin myos etta laitanko toisen meilin, mutta tuo on hyva meili ja vaikka on toinenkin ilmoitus, tuo on kuitenkin vuoden alusta ja tuo neitokaan ole viela vastannut

        Ai, nytkö oletkin myös sen toisenkin ilmoituksen tekijä, vaikka aiemmin kiistit sen?

        Ei ole mikään ihme, ettei tuollainen valepukki löydä itselleen seuraa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, nytkö oletkin myös sen toisenkin ilmoituksen tekijä, vaikka aiemmin kiistit sen?

        Ei ole mikään ihme, ettei tuollainen valepukki löydä itselleen seuraa…

        kiistin siksi, kun niin paljon hairikoita taalla. yritin myos ajatella tuota, jos jompikumpi ottaisi yhteytta. kuten myos huomaat, etta tuo ensimmainen ilmoitus on vuoden alusta ja tama uusi neidon tapaaminen tassa kuussa. eli meili on [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiistin siksi, kun niin paljon hairikoita taalla. yritin myos ajatella tuota, jos jompikumpi ottaisi yhteytta. kuten myos huomaat, etta tuo ensimmainen ilmoitus on vuoden alusta ja tama uusi neidon tapaaminen tassa kuussa. eli meili on [email protected]

        laitoin myos tuon kommentin kielto viestin jalkeen. ja jos oiskin kukaan ei ole viela vastannut. sinkkuna vara valita myos. hitaat jaa jalkoihin tai miten se sanonta menikaan. kerranhan taalla eletaan ja Suomessa liian monet yksinaisina. niin miehen kuin naisetkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, nytkö oletkin myös sen toisenkin ilmoituksen tekijä, vaikka aiemmin kiistit sen?

        Ei ole mikään ihme, ettei tuollainen valepukki löydä itselleen seuraa…

        katsoin asken meilin. ei ole tullut yhtaan meilia. sanot valepukiksi. mista voin tietaa oletko edes tuo kyseinen neito. eli turhaan haukut miksikaan ja tuo ensimmainen ilmoitus on ollut kohta puoli vuotta taalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katsoin asken meilin. ei ole tullut yhtaan meilia. sanot valepukiksi. mista voin tietaa oletko edes tuo kyseinen neito. eli turhaan haukut miksikaan ja tuo ensimmainen ilmoitus on ollut kohta puoli vuotta taalla

        kommentoit valehtelijaksi ja et edes ole kumpikaan neidoista joita etsin. jos olisit oisit jo laittanut minulle meilia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kommentoit valehtelijaksi ja et edes ole kumpikaan neidoista joita etsin. jos olisit oisit jo laittanut minulle meilia

        erikoista, jos toisen henkilon kanssa on jutellu, niin siita huolimatta ei saa asioita eteenpain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiistin siksi, kun niin paljon hairikoita taalla. yritin myos ajatella tuota, jos jompikumpi ottaisi yhteytta. kuten myos huomaat, etta tuo ensimmainen ilmoitus on vuoden alusta ja tama uusi neidon tapaaminen tassa kuussa. eli meili on [email protected]

        molemmat neidot kylla ottaisi muuten yhteytta tai ainakin tuo Jyvaskylan neito, kun kerettiin jutella ja hanesta sai tosi hyvan kuvan myos tuossa mielessa, etta jos huomaisi ilmoituksen niin ottaisi yhteytta. meilein voi myos vaihtaa kuvia, jotta molemmat viela varmistuu asiasta tai etta kumpikin on sama henkilo. tuo Tornioon tullut neito on kysymysmerkki tai kun ei voitu jutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        molemmat neidot kylla ottaisi muuten yhteytta tai ainakin tuo Jyvaskylan neito, kun kerettiin jutella ja hanesta sai tosi hyvan kuvan myos tuossa mielessa, etta jos huomaisi ilmoituksen niin ottaisi yhteytta. meilein voi myos vaihtaa kuvia, jotta molemmat viela varmistuu asiasta tai etta kumpikin on sama henkilo. tuo Tornioon tullut neito on kysymysmerkki tai kun ei voitu jutella

        Juu, täältä löydät minun kuvan:

        https://www.naamiaisasu.fi/product/16855/mekaaninen-noita-akka-180-cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kommentoit valehtelijaksi ja et edes ole kumpikaan neidoista joita etsin. jos olisit oisit jo laittanut minulle meilia

        laitoin kuitenkin myos ilmoitukset tanne. joten olen tehnyt aloitteen ja ilmaissut tuon, etta tahdon tutustua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitoin kuitenkin myos ilmoitukset tanne. joten olen tehnyt aloitteen ja ilmaissut tuon, etta tahdon tutustua

        jos olet lukenut jokaisen ilmoituksen, niin huomaat tuon miten paljon on hairikoita. esim feikki vastauksia myos. miehet esiintyy neitona


      • Anonyymi

        oisitpa jo huomannut ilmoituksen tai myos vastannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olet lukenut jokaisen ilmoituksen, niin huomaat tuon miten paljon on hairikoita. esim feikki vastauksia myos. miehet esiintyy neitona

        Esiintyvätkö neitona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiintyvätkö neitona?

        joo esiintyvat neitona. ihme touhua kuitenkin jo 2021 vuosikin


    • Anonyymi

      kuka mita hah? tavoittelen vaan tuota neitoa

    • Anonyymi

      kun on eripaikoissa. voi myos tavata uusia ihmisia. sinkkuna myos vapaa valita

    • Anonyymi

      Eikö laitteessasi ole ääkkösiä?

      • Anonyymi

        No ei sitten varmaan ole? Voisiko näin päätellä.


    • Anonyymi

      ulkomailla ei ole aakkosia. eli jos ulkomailta ostettu laite

      • Anonyymi

        eika siella ole isoja kirjaimiakaan vakiona. ne olisivat olleet saatavilla 3 sentin lisamaksua vastaan, mutta en halunnut torsata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eika siella ole isoja kirjaimiakaan vakiona. ne olisivat olleet saatavilla 3 sentin lisamaksua vastaan, mutta en halunnut torsata.

        kuka nyt noin ronkeli, jos pienista seikoista ottaa pultit. eikos tarkeinta tuo, etta asian kertoo. tosin kaksi kuukautta sitten kavi noin. tapasin neidon kaupungilla. alettiin kirjoitella samana iltana, mutta seuraavana paivana ei enaa kirjoitellut mitaan. Suomeen mahtuu kaiken nakoista porukkaa ja jotkut tosiaan ronkeleita ja ennakko luuloisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka nyt noin ronkeli, jos pienista seikoista ottaa pultit. eikos tarkeinta tuo, etta asian kertoo. tosin kaksi kuukautta sitten kavi noin. tapasin neidon kaupungilla. alettiin kirjoitella samana iltana, mutta seuraavana paivana ei enaa kirjoitellut mitaan. Suomeen mahtuu kaiken nakoista porukkaa ja jotkut tosiaan ronkeleita ja ennakko luuloisia

        laitoin ilmoituksen kertoakseni neidolle tuon, etta olisin ollut kiinnostunut tekemaan aloitteen. matkan aikana en viitsinyt menna viereen istumaan, kun tuo neito olisi voinut tuntea ahdistavaksi tuon siirron. paras olisi ollut tuo, jos olisi voinut tutustua Tornion paatepysakilla. tuohon kuitenkaan ollut tuolloin mahdollisuutta, kun neidon kyyti oli vastassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitoin ilmoituksen kertoakseni neidolle tuon, etta olisin ollut kiinnostunut tekemaan aloitteen. matkan aikana en viitsinyt menna viereen istumaan, kun tuo neito olisi voinut tuntea ahdistavaksi tuon siirron. paras olisi ollut tuo, jos olisi voinut tutustua Tornion paatepysakilla. tuohon kuitenkaan ollut tuolloin mahdollisuutta, kun neidon kyyti oli vastassa

        Oletko sama kuin Jyväskylään matkalla olevassa junassa ihastuttavaan neitoon törmännyt, joka tällä palstalla myöskin on aloituksen tehnyt?
        Kirjoitustyylinne hyvin sama. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama kuin Jyväskylään matkalla olevassa junassa ihastuttavaan neitoon törmännyt, joka tällä palstalla myöskin on aloituksen tehnyt?
        Kirjoitustyylinne hyvin sama. :-)

        en ole sama henkilo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole sama henkilo

        ja jos oiskin kukaan ei ole viela vastannut. sinkkuna vara valita myos. hitaat jaa jalkoihin tai miten se sanonta menikaan. kerranhan taalla eletaan ja Suomessa liian monet yksinaisina. niin miehen kuin naisetkin


      • Anonyymi

        Kyllä ne siellä on, ne pitää vaan kikkailla sieltä näkyviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne siellä on, ne pitää vaan kikkailla sieltä näkyviin.

        no, kun ei ole. suomalainen teksti toiminto ei toimi. kun ostin koneen, niin tahan oli asennettu ohjelmat valmiiksi. suomesta ostettu kone hajosi, kun olin ulkomailla. joten tuolle ei voinut mitaan. itse en ole noin ronkeli. oon ollut jo yli kymmenessa maassa ja myos Kiinassakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no, kun ei ole. suomalainen teksti toiminto ei toimi. kun ostin koneen, niin tahan oli asennettu ohjelmat valmiiksi. suomesta ostettu kone hajosi, kun olin ulkomailla. joten tuolle ei voinut mitaan. itse en ole noin ronkeli. oon ollut jo yli kymmenessa maassa ja myos Kiinassakin

        ja edelleen yritan tavoittaa tuota kyseista neitoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no, kun ei ole. suomalainen teksti toiminto ei toimi. kun ostin koneen, niin tahan oli asennettu ohjelmat valmiiksi. suomesta ostettu kone hajosi, kun olin ulkomailla. joten tuolle ei voinut mitaan. itse en ole noin ronkeli. oon ollut jo yli kymmenessa maassa ja myos Kiinassakin

        esim Kiinassa.. yksikin neito lemppasi, kun minulla ei ollut facebookia. neidoilla kylla loytyy esteet, vaikka tapaa kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim Kiinassa.. yksikin neito lemppasi, kun minulla ei ollut facebookia. neidoilla kylla loytyy esteet, vaikka tapaa kasvotusten.

        Tottakai löytyy esteet jos tyyppi ei kiinnosta pätkääkään jatkoa ajatellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai löytyy esteet jos tyyppi ei kiinnosta pätkääkään jatkoa ajatellen.

        jos oisit ollut Kiinassa. ymmartaisit hyvin. eli turha alkaa neuvomaan. oli yksi neito myos jonka tapasin edellisella reissulla. sanoi, etta tule vuoden paasta uudestaan. menin uudestaan, mutta hanen vanhemmat oli esteena. eivat tahtoneet, etta ottaa ulkomaalaisen miehen. sama kavi kaksi vuotta sitten toisessa maassa. tapasin Intialaisen neidon. tutustuttiin hyvin ja keskusteltiin kaikesta. hanen vanhemmat oli myos esteena. Suomi janna kun monessa kunnassa on vaan noin 100 tuhatta asukasta ja silti ollaan ns niin viisaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos oisit ollut Kiinassa. ymmartaisit hyvin. eli turha alkaa neuvomaan. oli yksi neito myos jonka tapasin edellisella reissulla. sanoi, etta tule vuoden paasta uudestaan. menin uudestaan, mutta hanen vanhemmat oli esteena. eivat tahtoneet, etta ottaa ulkomaalaisen miehen. sama kavi kaksi vuotta sitten toisessa maassa. tapasin Intialaisen neidon. tutustuttiin hyvin ja keskusteltiin kaikesta. hanen vanhemmat oli myos esteena. Suomi janna kun monessa kunnassa on vaan noin 100 tuhatta asukasta ja silti ollaan ns niin viisaita

        ai niin Kiinassa asuin 9 kuukautta ja tein 7 kuukautta myos toita tuolla. tuossa kaupungissa oli noin 8 miljoonaa ihmista. oon myos ollut Pekingissa jossa yli 20 miljoonaa ihmista ))


      • Anonyymi

        kuten mainitsin, niin oli tarkoitus. opettele lukemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten mainitsin, niin oli tarkoitus. opettele lukemaan

        voit menna itse kokeilemaan. oot 9 kuukautta Pekingissa ja yrita saada neito toiseen maahan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voit menna itse kokeilemaan. oot 9 kuukautta Pekingissa ja yrita saada neito toiseen maahan

        siksihan nyt etsin tuota neitoa. ja jos miettisit tuota miten monilla on jo suhde. myos miten moni on hyva neito tai joka tahtoo suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten mainitsin, niin oli tarkoitus. opettele lukemaan

        Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa sinulle?

        Ja vielä ihmettelet miksi et ole saanut seuraa…


      • Anonyymi

        Miksi niin negatiivisesti hyökkäät?
        Sen Oikean löytyminen voi viedä vaikka vanhuusvuosiin asti, ja se Oikea voi olla missä päin maailmaa tahansa oli maa kuinka pieni tai iso hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa sinulle?

        Ja vielä ihmettelet miksi et ole saanut seuraa…

        sinullehan tuo luetun ymmartaminen on vaikeaa. kommentoit myos eri aiheeseen. eli tavoittelen tuota keskustelun aloituksen neitoa. mietipa sita itseksesi vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin negatiivisesti hyökkäät?
        Sen Oikean löytyminen voi viedä vaikka vanhuusvuosiin asti, ja se Oikea voi olla missä päin maailmaa tahansa oli maa kuinka pieni tai iso hyvänsä.

        tulet urputtamaan eri asiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulet urputtamaan eri asiaan

        ja kuten olen jo maininnut, etta oon ollut jo yli kymmenessa maassa. Suomi on pieni maa. kay Kiinassa ja tule sitten kommentoimaan uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kuten olen jo maininnut, etta oon ollut jo yli kymmenessa maassa. Suomi on pieni maa. kay Kiinassa ja tule sitten kommentoimaan uudestaan

        Mene käymään vielä Japanissa ja tule sen jälkeen mussuttamaan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinullehan tuo luetun ymmartaminen on vaikeaa. kommentoit myos eri aiheeseen. eli tavoittelen tuota keskustelun aloituksen neitoa. mietipa sita itseksesi vaan

        Miksi minä sitä miettisin?

        Etkä vieläkään ymmärrä mitä mihinkin kommentoit…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene käymään vielä Japanissa ja tule sen jälkeen mussuttamaan lisää.

        on ollut tarkoitus kayda Japanissa tai vois hyvin menna Japaniin toita tekemaan. ootko itse kaynyt? ja oon tavannut monia Japanilaisia. minka kokoisessa kylapahasessa asut? kun noin tietamaton elamaan olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä sitä miettisin?

        Etkä vieläkään ymmärrä mitä mihinkin kommentoit…

        itsehan et ymmarra. alat urputtamaan etten muka tietaisi nais asioista ja kun mainitsen etta oon ollut isommissa paikoissa. alat vaan urputtamaan edelleen ))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsehan et ymmarra. alat urputtamaan etten muka tietaisi nais asioista ja kun mainitsen etta oon ollut isommissa paikoissa. alat vaan urputtamaan edelleen ))

        tyypillista suomalaista. taidat olla kateellinen, kun jotkut yrittaa loytaa elaman kumppania elamaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ollut tarkoitus kayda Japanissa tai vois hyvin menna Japaniin toita tekemaan. ootko itse kaynyt? ja oon tavannut monia Japanilaisia. minka kokoisessa kylapahasessa asut? kun noin tietamaton elamaan olet?

        Miten se asuinpaikan koko vaikuttaa elämäntietämykseen?

        Luuletko myös, että opiskelemalla voi kasvattaa älykkyyttään?

        Taidat olla insinööri, joka ei ymmärrä abstrakteja asioita…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsehan et ymmarra. alat urputtamaan etten muka tietaisi nais asioista ja kun mainitsen etta oon ollut isommissa paikoissa. alat vaan urputtamaan edelleen ))

        Olet ollut isommissa paikoissa… mutta silti ei ole flaksi käynyt. 🤣

        Ehkä sillä koolla ei ole väliä… 🤔🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tyypillista suomalaista. taidat olla kateellinen, kun jotkut yrittaa loytaa elaman kumppania elamaansa

        Oletko kade itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se asuinpaikan koko vaikuttaa elämäntietämykseen?

        Luuletko myös, että opiskelemalla voi kasvattaa älykkyyttään?

        Taidat olla insinööri, joka ei ymmärrä abstrakteja asioita…

        mietipas lisaa tuota. esim Juha Sipila on insinoori, mutta ei saanut pienta Suomea nousuun. Kiinassa kansanedustajat tekee kahta tyota. silti Kiinalla menee hyvin ja varsinkin jos ajatellaan ihmisten maaraa ja maan kokoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mietipas lisaa tuota. esim Juha Sipila on insinoori, mutta ei saanut pienta Suomea nousuun. Kiinassa kansanedustajat tekee kahta tyota. silti Kiinalla menee hyvin ja varsinkin jos ajatellaan ihmisten maaraa ja maan kokoa

        ja lue edelleen paremmin. jos vanhemmat sanoo ei, niin ei silloin voi mitaan tehda. edelleen yritin myos saada puolisoita matkaamaan toiseen maahan. tuo ensimmainen sanoi ettei tahdo tulla Suomeen. ei kaikille suhteet ole niin helppoja. voi joskus ajatella noinkin, etta on kuin lotto voitto, jos ulkomailla saa pysyvan suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa sinulle?

        Ja vielä ihmettelet miksi et ole saanut seuraa…

        No nyt löytyi katkera Pertti sieltä, katso peiliin miksi olet itse yhä yksin... Ollut aina, veikkaisin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kade itsellesi?

        Taitaa täällä joku puhua yksikseen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut isommissa paikoissa… mutta silti ei ole flaksi käynyt. 🤣

        Ehkä sillä koolla ei ole väliä… 🤔🤣

        Ei olekaan. Ylläri!!!!!

        T. Naisihminen 🙂


      • Anonyymi

        Urputit juuri sille mukavanoloiselle miehelle. Miksi? Oletko vain niin ilkeä ja ikävä ihminen? Nyt sinulla olisi peiliin katsomisen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa täällä joku puhua yksikseen???

        Bingo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt löytyi katkera Pertti sieltä, katso peiliin miksi olet itse yhä yksin... Ollut aina, veikkaisin. :)

        Aina ei veikkaamallakaan voi voittaa, harmi. 😕


      • Anonyymi

        kiitokset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei veikkaamallakaan voi voittaa, harmi. 😕

        niimpa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan. Ylläri!!!!!

        T. Naisihminen 🙂

        toivottavasti tuo oli tarkoitettu positiivisesti


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai niin Kiinassa asuin 9 kuukautta ja tein 7 kuukautta myos toita tuolla. tuossa kaupungissa oli noin 8 miljoonaa ihmista. oon myos ollut Pekingissa jossa yli 20 miljoonaa ihmista ))

        tein tuossa hotellissa Kiinan aikaan toita. tosin maara-aikaisesti, mutta kuitenkin tein toita. https://www.hyatt.com/en-US/hotel/china/grand-hyatt-beijing/beigh/rooms


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jonkunhan on ne huoneet siivottavakin…

        hotelleissa muutakin tyota


    • Anonyymi

      miten sun paiva on mennyt? voin laittaa meilini sitten, kun vaan vastaisit ensin

      • Anonyymi

        tuokin leffa kertoo hyvin miten asiat elamassa voi joskus menna. vaikka on 2004 tehty, niin voi olla lahitulevaisuutta. the day after tomorrow


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuokin leffa kertoo hyvin miten asiat elamassa voi joskus menna. vaikka on 2004 tehty, niin voi olla lahitulevaisuutta. the day after tomorrow

        Hyvä elokuva


    • Anonyymi

      Jaahas, uusi pakkomielteen kohde löytynyt kun ei Jyväskylän haku tuottanut tulosta. Tuskimpa tuottaa tämäkään kun ketjun lukee.

      • Anonyymi

        Parempihan tuollainen ihastuminen on kuin se että vain baareissa luuhaisi eikä edes kaipaisi mitään syvällisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempihan tuollainen ihastuminen on kuin se että vain baareissa luuhaisi eikä edes kaipaisi mitään syvällisempää.

        niimpa. uusiin ihmisiin myos tormaa eripaikoissa. jos puoli vuotta menee aikaa. kylla tuossa ajassa kerkeaa tulla uusia tormaamisia jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niimpa. uusiin ihmisiin myos tormaa eripaikoissa. jos puoli vuotta menee aikaa. kylla tuossa ajassa kerkeaa tulla uusia tormaamisia jne

        Oikeassa olet. :-)


    • Anonyymi

      myos viela jos kukaan ei vastaile, niin silloin voi katsella toisiakin. kerranhan taalla eletaan

    • Anonyymi

      Onko sulla kaikki kunnossa hei, aika epätoivosta toi meno kyllä.

      • Anonyymi

        miten niin epatoivoista? jos kahta neitoa tavoittelee. erijuttu jos kymmenta tavoittelisi. ja varsinkin kun molemmat neidot huomasi tai toisen kanssa tuli keskusteltuakin. eika kumpikaan ollut baarissa tai yo aikaan olevia


      • Anonyymi

        Miksi jotkut aikuisetkin ihmiset haluaa vielä kiusata toisia.
        Anna miehen etsiä neitoa rauhassa, se ei ole mitään sinulta pois.
        Toivottavasti neito löytyy! :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jotkut aikuisetkin ihmiset haluaa vielä kiusata toisia.
        Anna miehen etsiä neitoa rauhassa, se ei ole mitään sinulta pois.
        Toivottavasti neito löytyy! :-)

        kiitokset


    • Anonyymi

      miten lie sinunlaitasi? oletko itse kunnossa vai kannissa?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe