Oma kuolema

Anonyymi

Tuleeko se, kun sitä vähiten odottaa?

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä jos on nuori ihminen kysessä niin aika rankkaa odottaa seuraavat esim. 60 vuotta omaa kuolemaa.Voisko elämään saada sellaista sisältöä ettei se 60 vuotta menis siihen oman kuoleman ajattelem iseen jos on perusterve ihminen?

      • Anonyymi

        Oon mä jo 31.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä jo 31.

        Ajatellaan että sulla on vielä 50 vuotta elinaikaa jos pysyt terveenä,niin onko järkevää ajatella omaa kuolemaa joka päivä.Itse olen pelännyt kuolemaa 15 vuotiaasta asti ja arvaatko miten uuvuttavaa se on.Eli viimeiset 30 vuotta elänyt tämän pelon kanssa ja kiitos ekan pahan paniikkikohtauksen joka tuli aikoinaan keskellä yötä,josta seurasi päivystysreissu sairaalaan.En suosittele kellekkään kuolemanpelkoa jos ei ole kokemusta miltä tuntuu kun ei saa happea ja pysty hengittää normaalisti.Mä itse olen kokenut tämän useamman kerran.Vaikka kyseessä on paniikkikohtaus niin se tajunnan menetyksen tunne ei ole mikään kiva tunne.Muutaman kerran olen joutunut soittaa ambulanssin.Esim. mulla mahakipu säteilee rintaan jolloin tajunnan menetys ollut lähellä ja mikä asento tuntunut hyvältä.Sairaalassa ollut tämän takia pari kertaa kun rintakipu ei ole hävinnyt kotona ollessa.Eli lyhyesti jos ei ole ollut kokemusta tajunnan menetyksestä niin turhaa murehtii omaa kuolemaa.


    • Anonyymi

      Ainakin on syytä miettiä kuolemaa siitä näkökulmasta mihin päätyy tämän ajan jälkeen.
      Kannattaa lukea Raamattua joka kertoo pelastuksen tien, se on Jeesus Kristus, vain hänen kauttaan avautuu taivaan ovet.

    • Anonyymi

      No en kyllä usko. Ei ainakaan mulle tullut silloin, kun en sitä niin odottanut. Nyt oonkin toivonut kuolevani jo vuosikausia, mutta ei se oo siltikään tullut. Tarvetta olisi hyvin järjestetylle eutanasiapalvelulle, mihin voisi mennä turvallisesti toteuttamaan viimeisen toiveensa. Tässä voittaisi kaikki. Yksilö saisi haluamansa ja yhteiskunta pääsisi eroon meistä kalliiksi tulevista loiseläjistä ja ihmisroskista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe