Palstalaisten juhannus

Anonyymi

Juhannus lähestyy joten onkos jo juhannus suunnitelmat tehty?
itse aion mökkeillä tyttöystävän ja kavereiden kanssa. Meillä 11 henkilöä tulossa vuokra mökille joten vuokra per henkilökään ei ollut kun 50 euroa eli melko halpa. Ei juhannusta kotona voi viettää

42

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porukoilla käväsen varmaankin. Sitä en tiedä vielä käynkö päiväseltään vai olenko yötä. Riippuu parista asiasta jotka selviää lähempänä. Muutoin olen kotona, kuten viime vuonnakin olin.

• Perheen parissa kotosalla ja mun vanhemmilla vietetään. Juhannusruusuni kukkii jo tuossa varaston päädyssä.

Pionikin varmaan kohta.

• Ihan zama, kohta on joulu.

• Anonyymi

Kun on kiva koti niin ei ole tarve lähteä sen kauemmas. ☺

• Anonyymi

Ehkä CityBoyt haluavat olla sitten välillä omassa rauhassakin ulkonan kaupungin hulinasta välillä :D

• Anonyymi

Kotosalla tulee vietettyä ilman kummempia juhlimisia. Ehkä pihalta käydä hakemassa juhannusruusuja maljakkoon tuomaan keskikesän tuntua sisällekin.

• Anonyymi

Luulisi näiden palstalaisen pysyvän täällä palstaansa aktivoimassa...

• Anonyymi

On tyhmää olla selvinpäin juhannuksena.

• Anonyymi

On tyhmää olla selvinpäin ja poissa veneestä juhannuksena.

• Kaikille ei alkoholi maistu eikä sovi. Osa tulee sairaaksi välittömästi juotuaan, osa saa kamalan krapulan. Osa kuolee alkoholimyrkytykseen, osa hukkuu kännissä vesiin, osa tukehtuu oksennukseensa. Ei mitään järkeä ryypätä itseensä hengiltä tai sairaaksi.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Kaikille ei alkoholi maistu eikä sovi. Osa tulee sairaaksi välittömästi juotuaan, osa saa kamalan krapulan. Osa kuolee alkoholimyrkytykseen, osa hukkuu kännissä vesiin, osa tukehtuu oksennukseensa. Ei mitään järkeä ryypätä itseensä hengiltä tai sairaaksi.

Totta. On suvussa ollut tarpeeksi juojia ilman muakin, nähnyt kännäilyä ihan tarpeeksi asti omassa lähipiirissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. On suvussa ollut tarpeeksi juojia ilman muakin, nähnyt kännäilyä ihan tarpeeksi asti omassa lähipiirissä.

Samaten joo. Ihan liikaa nähty alkoholin lieveilmiöitäkin. Mun puolesta siis juokoon ketkä juo. Ja fiksusti voi ottaa, mutta omassa lähipiirissä kuitenkin viihdyn paremmin ihmisten kanssa jotka ei dokaa.

Ja jos juokin, niin hillitysti ja vain jos pysyy järjissään. Mä liukenen kyllä helposti juomarien rinnalta, ihan sama ketä ne on.

• Anonyymi

Älkää hukkuko. Liivit päälle rantasaunalle.

• Juuri tämä. 👍

Turvallista vesissä molaamista ja ei kännissä veteen. Eikä vesille ylipäänsä sähläämään.

Älkää hukkuko!

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Juuri tämä. 👍

Turvallista vesissä molaamista ja ei kännissä veteen. Eikä vesille ylipäänsä sähläämään.

Älkää hukkuko!

Saunasaaviinkin voi hukkua.

• Anonyymi kirjoitti:

Saunasaaviinkin voi hukkua.

Kyllä voi.

• Anonyymi

Näyttää sääennusteet vähän siltä, että ikäviä uutisia taitaa juhannuksena riittää.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Kyllä voi.

Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku
        Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan
        Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku
        Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan
        Elämä on tylsää jos ei joskus juhli näin
        No kuka sitä aina jaksaa olla selvinpäin
        Antaa mennä samaan tahtiin viikko peräkkäin
        Kaikki murheet huuhdotaan me sisältämme näin

• Anonyymi

Ja kaloja saa onkimallakin, jos on rantamökki, vähän vain veneilee.

Mitenkäs taaskin kun erehdyin käymään kaupungin hulinasta, noniin aina jotain juttua isäntien ja kanssa noniin, mansikan tarjoaja huomasi itseni heti: hymyilin häntä kohtaan kun aika ruuri laite täynnä tuoreita mansikoita, siis hyhyilin takaisin mahsikan myyjälle :)

Varmaankin neljä tonnia tuoreita mansikoita lavoilla myynnissä :)

Mutta niin autot joissa on yli 2000BHP-voimia, eivät ole mopoautoja, on näitä tuplaremmiahtimisia esim. joku Toronado 9,6L V8 tuplaremmiahtimet...

• Anonyymi

Viinamies ostaa 3 pulloa kossua ja sammuu ennen juhannusta kun raitis mies menee lavatansseihin ja naiset parveilee raittiin miehen ympärillä.

-viinamies-

• Anonyymi
    • Anonyymi

Surffaan biitsillä.

• Anonyymi

Jep 😂

• Anonyymi

Mökillä, hyvää seuraa. Väliajalla kahvia ja pullaa.

• Anonyymi

Itselläni noniin, teen jotain tietokonehommia siltikin juhannuksen aikoihin, on eräs c-koodia tehtävä ja vaatii tietystikin jotain directx-suoraa videomuistin lukittua primary-surface-muistin käsittelyä: reaaliaikainen liikkeentunnistus juttu... mitä nyt jaksaa koodata sitten...

• Anonyymi

Yksin juhannus taas kuten 30 vuotta.

• Anonyymi

Et ole menettänyt mitään. Kellään ei ole oikeasti hauskaa ja ainoa.mitä seuraa on järkyttävä krapula, äpärä tai/ja sukupuolitauti ja ainakin riidat joko sukulaisiin tsi muihin.tuttaviin.kun.laskuhumakassa,aletaan vittuilla ja juoksennella pitkin.pusikouta itkien ja raiivooten. Siinäpä vasta mahtava tapa viettää aikaansa.

• Anonyymi

Inhoan ulkoilmaelämää ja oakkojuhlia psitsi joulua en.inhoa.

Juhannus se vasta.onkin.pakkojuhla. Mikään ei ole,sen tylsempää, kun.kituuttaa kaljaoullo kourassa hyttysten syltävänä ja teedkenbellä, että on hauskaa. Hyi.

Aion.olla kotona kaupunkiasunnossani. Ystävä tietenkin haluaa vähän juhlia ja,aen hänelle suon;vedän mekon päälle ja laitan ruokaa ja kuunnellaan musiikkia.

Yök. Tylsää ja karvoja!

• Vois ehkä heittää tytön kanssa moottoripyörällä pikkulenkkiä. Käydä mökillä ja purokoitten kesäpaikalla. Moikata sukulaisia ja vaan zillata. 😊

• Anonyymi

On tehty naimattomuussuunnitelma eli jussina ei mennä naimisiin. Näin alustavanlaatuisesti sanoen ja alkukantaisesti.

• Työpaikka teki minulle juhannussuunnitelman eli aattoiltana töissä. Voi tulla tuplavuorojakin kun ne joilla on oikeaakin elämää varmasti tulevat kysymään vuoronvaihtomahdollisuutta.

• Tässä kohtaa hetki toivottaa hyvät viikonloout ja hyvät juhannukset samalla. Pidän pienen breikin palstalta.

Älkäähän riehuko jussina, älkääkä hukkuko vesiin.

Mahtava biisi, musiikki jamittaa kivasti. Liamoo. :)

https://youtu.be/WHBuk4j4AVw

Vi ses!

• Anonyymi

Oon naisen kanssa mökillä juhannuksen. Ryypätään ja naidaan ja grillataan.

• Anonyymi

Tuollainen juttu huvittaisi jos moottoripuyörä-jengi kuten Hells Angels ryhtyisi sairaanhoitajaksi jos yrittäisin ostaa heiltä kokaiinia, niin sanoisivat: joo tuo ole nyt sopiva aine ja toleranssisi on kyllä korkea, mutta kymmeniä vuosia jo täysin puhtaana, niin ehkä kannattaisi stressin purkuun jotain hasista ei mieluusti cokista, koska on niin bilehuume...

• Anonyymi

Viinamies juo juhannuksena viinaa juhannusfestareilla ja yökerhossa. Hän tapaa naisia ja hänet kutsutaan mökille juomaan viinaa.

Raitis mies on juhannuksen yksin ilman naisseuraa eikä häntä kutsuta mihinkään.

t. viinamies

• Minä en lähde mihinkään. Mahtavaa, kun koko kaupunki on minun. Yksin minun. Ei tule joutavia ihmisiä vastaan, saa juoksennella rauhassa vaikka munasillaan.

Menkää vain sinne korpeen itikoiden syötäväksi ja riitelemään. Minä nautin rauhasta. Niin ja tietysti juon kiljua. Täysillä.

• Anonyymi

Kun joku korkeakin KKK-herra, niin tuli vastaan sitten sellainen operaatio, että, siis joo Klanilta, että en pysty kyllä olemaan osassa tuota juttua oli niin julmaa, sain viestin että: joo moni ei pystykään noin julmiin operaasitoihin ottamaan osaa ollenkaan, kuin jotain vvarallisuuden täsämllistä tuhoamista.

Tuli joo vastaus sitten, on ymmärrtettäväää, täysin, ja olet tehnyt jo aika paljonkin klanille töitä, ei haittaile, pidämme sinusta siltikin huolta.

• Anonyymi

Monesko kalja menossa? Sen verran sekava viesti oli. Koitappa ensi kerralla ensin lukea se viestisi läpi ja sitten vasta lähetät. Korjattuna tietenkin.

• Anonyymi

87 laökaa vielä tulossa ja pizzakin, herkullinen syömät lähes kokonaankin, mutta tuoreita maate3ja laitoin maust.

Juu ei kannata olla tyhmiä ku8in sinisilmäiset pankinjohtajakaan ..... sinisilmäisyys on lapselli8suuta...

• Anonyymi

Yksin oon.... tietenkin.
      Moo kratalla varmaan grillaan jotain hyvää kanaa ja lihaa.
      katkiksia ja vihanneksia kylkeen.

• Anonyymi

Sinkkumiehet ovat yksin juhannuksena jos eivät juo viinaa niin ei kukaan kutsu teitä mökille jossa naisia voi tavata.
      Raittiin miehen juhannus on tylsä ja olette vaan yksin sinkut palstalla
      T viinamies

• Anonyymi

No nyt on juhannusaatto, enkä ole menossa minnekään koska töitä.
      Jälkikasvu on omilla menoillaan. Itse nautin kotona rauhasta ja hiljaisuudesta. Luontoon voisi lähteä retkeilemään, mutta tällä hetkellä ei huvita mennä tuhansien hyttysten syötäväksi.
      En ole ikinä innostunut ryyppyjuhannuksista missä sekoillaan mökillä tai festareilla. En tykkää oikein ryypätä. Lähinnä kaikki vapaat juhlapyhät on minulle rentoutumisen ja rauhoittumisen aikaa, yleensä omissa oloissani aika pitkälti. Suku on pieni ja kaukana, jouluna toki pyrimme näkemään.
      En ole edes mökki-ihmisiä, mitä mökillä edes tehdään? Olen kyllä mökkeilyt mutta ei ole oikein minun juttu. Ehkä kannattaisi vuokrata asuntoauto, josko sellainen lomailu olisi minulle sopivampaa?
      Juhannus kuitenkin töissä, saatan jossain rannalla käväistä uinnilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      88
      3445
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3053
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2952
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2803
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2618
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2608
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe