Paskalta tuntuu kun ei kelpaa naisille

Anonyymi

Tosiaan paskalta tuntuu ku ei kelpaa naisille. Taas juhannus yksin niinku aina. Jännämiehet komeat panoalfat vie naiset joo.

472

4627

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tässä naisen saa? Ku ei kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      "Jännämiehet komeat panoalfat vie naiset joo."

      Joo, kyllä sitä taas komeat panoalfat ja jännämiehet saa huhkia ylitöitä oikein hiki hatussa. Semmoisen naislauman hoitelu-urakka edessä!
      Kun kuitenkin näitä onnekkaita ei kuitenkaan niin järin suurta sakkia ole...

      Ja jos ei kelpaa naisille kannattaisi miettiä tarkemmin tuota omaa asennettasi.
      Kyllä ne on harvassa naiset jotka suostuvat alentumaan pelkäksi patjaksi ja käyttöesineeksi, ihan varmasti tervepäinen nainen haluaa jotain paljon enemmän.
      Ja jos ei sellaista ole tarjota jää sitten yksin. Se ei naiselle niin vaikeaa ole.

      • Anonyymi

        Aloittajan asenteessa on iso ongelma, mutta kyllä se on totta sekin että naiset ovat varsin nuukia miesten suhteen, ja siitä voi vähän heikommin kilpailussa pärjäävä mies katkeroitua. Moni nainen on mielummin yksin, kun ottaa miehen mikä ei omia toiveita enimmäkseen vastaa.

        Kehoitanko naisia olemaan vähän vähemmän nirsoja? No en, mutta totean vaan, että epäsuhta on todellinen, ja siksi tulee näitä aloittajan kaltaisia katkeria tapauksia. Ei sikäli että niille mitään tarvitsisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan asenteessa on iso ongelma, mutta kyllä se on totta sekin että naiset ovat varsin nuukia miesten suhteen, ja siitä voi vähän heikommin kilpailussa pärjäävä mies katkeroitua. Moni nainen on mielummin yksin, kun ottaa miehen mikä ei omia toiveita enimmäkseen vastaa.

        Kehoitanko naisia olemaan vähän vähemmän nirsoja? No en, mutta totean vaan, että epäsuhta on todellinen, ja siksi tulee näitä aloittajan kaltaisia katkeria tapauksia. Ei sikäli että niille mitään tarvitsisi tehdä.

        Vaan miksi niin moni katkera mies ennemmin laskisi rimaa ja huolisi suhteeseen naisen, joka ei omia toiveita enimmäkseen vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan miksi niin moni katkera mies ennemmin laskisi rimaa ja huolisi suhteeseen naisen, joka ei omia toiveita enimmäkseen vastaa?

        Hmm ketä tarkoitata.


    • Anonyymi

      Minusta taas tuntuu että miehet kiinnostuvat jännänaisista/alfanaaraista. Olen alunperin ollut hiljainen ja nörtähtävä ja minua on kiusattukin sen takia. Nykyisin olen sitten tällainen eloisa, räväkkä persoona, mutta introvertti olen ja empaattinen. Niin miehet ei vaan innostu minusta, yksikin lähti itseäni rumemman ja sellaisen lihavan, samannimisen naisen matkaan. Tää nainen oli sellanen äänekäs, menevä ja tatuoitu tyyppi joka esitti kovaa. Sillä myös jo yksi lapsi jonkun edellisen tyypin kaa.

      • Anonyymi

        Ehkäpä se ruma, lihava ja samanniminen nainen olikin luonteeltaan kivempi kuin sinä. Ei näköjään paljoa vaadi että olisi, vaikutat katkeralta kiukuttelijalta.


    • Anonyymi

      En ymmärrä naisia.. kai tommoset jännämiehet just ja sosiaaliset saa naisi.. ite ujo ja hiljanen mies. Eipä naiset kiinnostu

      • Anonyymi

        Sori me ei kiinnostuta tylsistä miehistä. Pitää olla tavoitteita ja jotain parempaa. Nainen katsoo miehessä tulevaisuuden lastensa isää ja tottakai nainen haluaa kunnollisen miehen jonka kanssa voi antaa lapsille hyvän ja rikkaan tulevaisuuden ja talon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori me ei kiinnostuta tylsistä miehistä. Pitää olla tavoitteita ja jotain parempaa. Nainen katsoo miehessä tulevaisuuden lastensa isää ja tottakai nainen haluaa kunnollisen miehen jonka kanssa voi antaa lapsille hyvän ja rikkaan tulevaisuuden ja talon :)

        aika törkeä asenne


    • Anonyymi

      Minä en edes jaksa yrittää kun ei kelpaa. Saa nainen kiinnostua musta. Ja rimaaki olen laskenut. Silti en kelpaa.

      • Anonyymi

        Juu, ei se ole oman riman laskemisesta kiinni, jos naiset eivät laske omaa rimaansa. Eivätkä he laske, sillä miksi laskisivat? Ei huonoista miehistä ole syytä kiinnostua, ei heiltä ole saatavissa mitään.


      • Anonyymi

        Oletko joskus lähestynyt naista?
        Mene Tinderiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joskus lähestynyt naista?
        Mene Tinderiin.

        Olen. Tinderissä ei naiset vastaa ja missään deittipaikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei se ole oman riman laskemisesta kiinni, jos naiset eivät laske omaa rimaansa. Eivätkä he laske, sillä miksi laskisivat? Ei huonoista miehistä ole syytä kiinnostua, ei heiltä ole saatavissa mitään.

        Miten muuten määrittelet, millainen on huono mies, samalla lailla sinä voit olla huono nainen jollekin hyvälle miehelle, millainen on hyvä/huono, jokaisessa varmasti jotain hyvää on, sen olen huomannut, että aina nähdään vaan ne huonot puolet, eikö olisi hyvä oppia näkemään myös ne hyvät puolet, pituus on vain yksi ominaisuus, harmi että nykyaikana se nähdään niin huonona puolena, että ei edes anneta mahdollisuutta tutustumiseen, vaikka toinem voisi muuten vaikka olka täydellinen kumppaniksi, "mutta ku se pituus", mut sen sijaan treffaillaan ja hengaillaan sellaisten isokokoisten henkisesti typerä käytöksisten "toisten vähättelijä" "parvekkeelta huutelija" "tekoitsevarmojen" "omasta mielestään parempien" "tietämättömien mutta muka tietävän" "perättömien paska juttujen levittelijöiden""mustamaalaajien" steroidi mussuttajien kanssa ennemmin kuin fiksusti käyttäytyvän mutta pienempi kokoisemman miehen kanssa, että joo


    • Anonyymi

      Kyllä se vain vituttaa nähdä tälläsillä keleillä kauniita naisia hameissa ja itse on yksin. Eipä noita kiinnosta. Itsekki suht kivan näkönen mies. Elämä kunnos. Töitä jne. Mut eipä naiset kiinnostu.

      • Anonyymi

        Älä mene ulos. Pysyt vaan kotona neljän seinän sisällä ja katselet vaikka Top Gearia telkkarista, niin ei vahingossakaan tule nähtyä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene ulos. Pysyt vaan kotona neljän seinän sisällä ja katselet vaikka Top Gearia telkkarista, niin ei vahingossakaan tule nähtyä naisia.

        En halua jumittaa kotona.. silloin ei naisia saa. Ei naiset tule kotoa hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua jumittaa kotona.. silloin ei naisia saa. Ei naiset tule kotoa hakemaan.

        Jaa, ulkona vituttaa kun näkee naisia, ja sisällä vituttaa kun ei näe naisia.

        Hankalaksi olet elämäsi tehnyt!


      • Anonyymi

        Mitä teet työksesi? Oletko käynyt hyvin koulut? onko sinulla tavoitteita? entäs tulevaisuus kai haluat menesyksekkään tulevaisuuden ? Nainen etsii miehessä lastensa isää, eli pihaa, isoa taloa, miestä joka motivoi lapsia menestymään ja etsimään elämässä parempia asioita. Jos matkustat usein se on vain plussaa. Nainen ei huoli tylsää miestä.

        T- Nainen 21v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet työksesi? Oletko käynyt hyvin koulut? onko sinulla tavoitteita? entäs tulevaisuus kai haluat menesyksekkään tulevaisuuden ? Nainen etsii miehessä lastensa isää, eli pihaa, isoa taloa, miestä joka motivoi lapsia menestymään ja etsimään elämässä parempia asioita. Jos matkustat usein se on vain plussaa. Nainen ei huoli tylsää miestä.

        T- Nainen 21v

        En halua mitään lapsia. Olen valtiolla töissä. en ole käynyt kouluja. en ole koulutettu. enpä tohon nyt mitää osaa sanoa.. ilmeisesti haluat tuommosen miehen sitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet työksesi? Oletko käynyt hyvin koulut? onko sinulla tavoitteita? entäs tulevaisuus kai haluat menesyksekkään tulevaisuuden ? Nainen etsii miehessä lastensa isää, eli pihaa, isoa taloa, miestä joka motivoi lapsia menestymään ja etsimään elämässä parempia asioita. Jos matkustat usein se on vain plussaa. Nainen ei huoli tylsää miestä.

        T- Nainen 21v

        tuolla asentella ei oikeasti pitäs pääset pitkä ja erittä rumasti sanottu. oletko sinä 9 vuotta nuorimpi nainen vai sanottako lapsi. tollasiella asettella kuka mies ei halua sua ja en minäkään. ehkä joku fuckboi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuolla asentella ei oikeasti pitäs pääset pitkä ja erittä rumasti sanottu. oletko sinä 9 vuotta nuorimpi nainen vai sanottako lapsi. tollasiella asettella kuka mies ei halua sua ja en minäkään. ehkä joku fuckboi

        Iha normaali toive
        Joku joka meni lääkikseen 19 v
        19 naiselle hyvä joka meni ylopistoon
        Todennäköisesti lääkikseen menevä
        On myos urheilullisempi yms kun joku amis


    • Anonyymi

      Kauniita täydellisiä laihoja naisia..noille kelpaa vain panoalfa jännämies.

      • Anonyymi

        niin aika epäreilu


    • Anonyymi

      Kyllä vakka kantensa löytää.

      Muutama incel on tietysti ihan itse päättänyt sotkea mahiksensa, mutta niitä ei lasketa. Lopettakaa incelöinti ja pää pois niistä kapea-alaisista foorumitunkioista, joissa ihan itse rakennatte noita ideoitanne.

    • Anonyymi

      Naisia kiinnostaa vain komea alfamies.

      • Anonyymi

        No tottakai duh.. mitä odotit, että kiinnostumme toisesta naisesta? Haluamme hyvän vahvan miehen jolla on tavoitteita. Voitteko jo lopettaa itkemisen. Todellisuus on mitä on.


      • Anonyymi

        Ja miehiä kiinnostaa vain komea alfanaaras: nuori, hoikka, kuvankaunis - vaikka mies itse olisi kaikkien noiden vastakohtia. Muut naiset ovat heille täysin näkymättömiä, eivät edes tavoittelemisen arvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehiä kiinnostaa vain komea alfanaaras: nuori, hoikka, kuvankaunis - vaikka mies itse olisi kaikkien noiden vastakohtia. Muut naiset ovat heille täysin näkymättömiä, eivät edes tavoittelemisen arvoisia.

        Miehet ja naiset ovat sellaisia, että tavoittelevat unelmia, jotka eivät ole realistisia. Pelkkää ulkonäköön katsominen on typerää. Se ei hyvään suhteeseen välttämättä riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehiä kiinnostaa vain komea alfanaaras: nuori, hoikka, kuvankaunis - vaikka mies itse olisi kaikkien noiden vastakohtia. Muut naiset ovat heille täysin näkymättömiä, eivät edes tavoittelemisen arvoisia.

        Eipäs nyt liioitella, mutta mistä tosiaan löytyisi yli 40-vuotias vähintään kahden tohtorintutkinnon neitsytnainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai duh.. mitä odotit, että kiinnostumme toisesta naisesta? Haluamme hyvän vahvan miehen jolla on tavoitteita. Voitteko jo lopettaa itkemisen. Todellisuus on mitä on.

        voit itse lopetta itkemisen.


      • Anonyymi

        Siis ei kannata syödä sipsejä liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai duh.. mitä odotit, että kiinnostumme toisesta naisesta? Haluamme hyvän vahvan miehen jolla on tavoitteita. Voitteko jo lopettaa itkemisen. Todellisuus on mitä on.

        Tavoitteita voi olla muitakin kuin ammatti, tai jotkut tavoitteet on näkymättömämpiä, itsellä tavoitteet pyörii aina musiikissa, mutta silti jengi luulee tietävänsä kaikista kaiken, ja mustamaalaa kun eivät tiedä


    • Anonyymi

      En saa ees tinderis osumia ku en kelpaa kellekkään

    • Anonyymi

      Pitäisi olla juuri tiettyyn muottiin menevä mies että nykyään kelpaisi. Sellainen aika rento ja sosiaalinen perusmies joka näyttää hyvältä tai melko hyvältä. Kaikki poikkeamat tästä ovat naisten mielestä outouksia ja niitähän pitää välttää viimeiseen asti. No joo, myönnän että jos on oikein menestynyt ja komea niin saa olla vähän outokin tapaus.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti sitten n. 95% Suomen aikuisista miehistä on "rentoja ja sosiaalisia perusmiehiä jotka näyttää hyvältä tai melko hyvältä", sillä tahtomattaan täysin naisetta jääneitä aikuisia miehiä ei tästä maasta montaa löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sitten n. 95% Suomen aikuisista miehistä on "rentoja ja sosiaalisia perusmiehiä jotka näyttää hyvältä tai melko hyvältä", sillä tahtomattaan täysin naisetta jääneitä aikuisia miehiä ei tästä maasta montaa löydy.

        Ei siinä entiset meriitit paljon paina jos on yksinäinen juuri nyt.


      • Anonyymi

        "Pitäisi olla juuri tiettyyn muottiin menevä mies että nykyään kelpaisi. "

        Samalla lailla pitäisi olla tiettyyn muottiin menevä nainen että kelpaisi miehille, nirsoja on miehet ja vaatii parempaa kuin itse on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pitäisi olla juuri tiettyyn muottiin menevä mies että nykyään kelpaisi. "

        Samalla lailla pitäisi olla tiettyyn muottiin menevä nainen että kelpaisi miehille, nirsoja on miehet ja vaatii parempaa kuin itse on.

        Tuota on vaikea uskoa. Naisilla on aina seuraa tarjolla ja varmasti joukossa on iso osa ihan omantasoisia miehiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota on vaikea uskoa. Naisilla on aina seuraa tarjolla ja varmasti joukossa on iso osa ihan omantasoisia miehiäkin.

        Ei ole. Mitä vanhempi nainen, sitä vähemmän on kysyntää, paitsi tietysti vielä itseä vanhempien miesten taholta, mikä tarkoittaa sitten jo eläkeläispapparaista.

        Samoin myös jos ei ole oikein mitenhään erityisten kaunis eikä pukeudu seksikkäästi tai näyttävästi vaan tavallisesti, niin miehet katsovat ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Mitä vanhempi nainen, sitä vähemmän on kysyntää, paitsi tietysti vielä itseä vanhempien miesten taholta, mikä tarkoittaa sitten jo eläkeläispapparaista.

        Samoin myös jos ei ole oikein mitenhään erityisten kaunis eikä pukeudu seksikkäästi tai näyttävästi vaan tavallisesti, niin miehet katsovat ohi.

        Kuinka paljon sinua vanhempia ne tarjolla olevat "papparaiset" sitten ovat?


    • Anonyymi

      Tinderin voi unohtaa. Mutta pakko sanoa veljet että asenne ratkaisee. Itse matchään kerran vuodessa ja jokainen deitti jatkuu pidempää.. En ole laatikkoleuka enkä miljonääri taikka jännä-mies, ihan perus pulliainen joka ei saa suomalaisilta naisilta pahemmin tykkäyksiä.

      Joten positiivisella asenteella liikenteeseen ja älkää odottako että heti natsaisi. Negatiivinen ja angstinen olemus huokuaa läpi. Tehkää siis elämästänne hyvää ilman naista ja pitäkää positiivinen olemus niin pääsette vielä nauttimaan naisen kosketuksesta/huolenpidosta.

    • Anonyymi

      Saispa ees lihavan tavis naisen.. mut ei taida sillekkää kelvata.. no yksin oltava.

    • Anonyymi

      Naiset muuttunu ja niistä tullut tosi nirsoja.!!

      • Anonyymi

        Tämä! näin ollut jo monta vuotta!


      • Anonyymi

        Me saadaan vaatia vain parasta lastemme isältä. :) sori en kasvata luuserin kanssa lapsia joka ei motivoi tai jolla ei ole tavoitteita elämälle. Haluan pitää hauskaa en istua kotona miehen takia Korjaa itseäsi ehkä nainen sillä löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me saadaan vaatia vain parasta lastemme isältä. :) sori en kasvata luuserin kanssa lapsia joka ei motivoi tai jolla ei ole tavoitteita elämälle. Haluan pitää hauskaa en istua kotona miehen takia Korjaa itseäsi ehkä nainen sillä löytyy

        En minä halua mitään lapsia, haluan seksiä. Älä nyt väitä että olet aina harrastanut seksiä vain tarkoituksena lasten saaminen.


    • Paljon yleisestä olemuksesta kiinni. Jos näkyy epävarmuus, epätoivoisuus ja pessimistinen olemus ulospäin, sitä vaan saa itsestään luotaantyöntävän vaikutelman.

      Aidon iloinen ja rempseän utelias taas huomataan ja kiinnostutaan hänestä.

      Mutta eipä tuollainen korjaannu vaan sormia napsauttamalla tietenkään. Jonkinsortin elämänmuutos tehtävä.

    • Anonyymi

      Tavis pullukalle ei kelpaa tavis mies.

    • Anonyymi

      En tiedä... kaikki ei vain saa naista. Varsinkin erikoiset ja oudot miehet ja yksinäiset kaverittomat ujot.

      • Anonyymi

        "En tiedä... kaikki ei vain saa naista. Varsinkin erikoiset ja oudot miehet ja yksinäiset kaverittomat ujot"

        Niin häiriintyneet, aggressiiviset, ripustautuvat ja naisia ahdistelevat jankuttajaruikuttajat, ja epävakaat itsestään huolehtimaan kykenemättömät = oudot ja erikoiset ei tosiaan oikein saa naisia. Kumma kyllä ei mieskään semmosta naista tahdo, jota vartijat joutuu nakkomaan pihalle julkisilta paikoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En tiedä... kaikki ei vain saa naista. Varsinkin erikoiset ja oudot miehet ja yksinäiset kaverittomat ujot"

        Niin häiriintyneet, aggressiiviset, ripustautuvat ja naisia ahdistelevat jankuttajaruikuttajat, ja epävakaat itsestään huolehtimaan kykenemättömät = oudot ja erikoiset ei tosiaan oikein saa naisia. Kumma kyllä ei mieskään semmosta naista tahdo, jota vartijat joutuu nakkomaan pihalle julkisilta paikoilta.

        No sille minä en vaan voi mitään.. olen hullu ja psyykeongelmia ja mt ongelmia.. mutta olen hyvä työssäni ja en ole ruma ja olen pitkä edelleen.. jotain hyvää mussa on.. mutta joo tiedän etten kelpaa enää koskaa.. joten tästä on vittu turha jauhaa..en voi sille mitään että olen outo ja erilainen.. nuorena silti sain vitusti naisia.. enää en saa kun vanhentunut ja en ole pitäny itsestä huolta... olen selkeesti heikkolahjainen ja hyväksyn sen tilanteelle en voi mitään.. suksi vaikka vittuun


    • Anonyymi

      Nykyään pitäs olla sosiaalinen..ei ujo.. aika itsevarma. Hieno auto. Työpaikka toki.. sopivasti rahaa. Emmä ainaskaa saa tinderis osumia ja ulkonäkö ok ja työpaikka on..ei ole hienoa autoa ja aika tavis olen.. pientä ylipainoa.. ärsyttää olla vaan aina yksin..no tulee jos tulee.

    • Anonyymi

      No sellasta elämä on.. parempi vaa elää yksin..naisia ei kiinnosta ku olla yksin tai sitte omis kaveriporukoissa.

    • Anonyymi

      Ehkä sitä on vaa toivoton tapaus. Liian vanha tai ruma. Ei voi mitää.

    • Anonyymi

      Paskalta tuntuu sekin, kun ei kelpaa miehille. Perusnätti ja tavallisen tylsä nainen ei kelpaa miehille. Pitäis olla supernätti, ehostettu ja lisukkeilla täytetty, mallin mitoissa, pintaliitoa lentävä jännännainen, että miehille kelpaisi. Sitten vielä samat miehet, joille tavisnätti ei kelpaa, jauhavat jännämiehistä ja panoalfoista. Yrittävät vielä vierittää oman nirsoutensakin naisen viaksi. Tosiaan paskalta tuntuu.

      • Anonyymi

        Ei tuo nyt oikein toimi, kun kaikki tietävät että miehet pitävät nimenomaan niistä perusnäteistä naisista, mieluiten korkeintaan kevyesti ehostettuna ja ehdottomasti luomuna. Tietysti poikkeuksiakin on, mutta enemmistö miehistä ei todellakaan pidä kuvaamasi tyyppisistä naisista.

        Kuinka monta kertaa sinut on oikeasti torjuttu? Vai eikö vain ole kukaan edes yrittänyt lähestyä? Jos jälkimmäinen, niin ehkä olisi kannattanut itsekin joskus yrittää, tai ainakin olla helpommin lähestyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo nyt oikein toimi, kun kaikki tietävät että miehet pitävät nimenomaan niistä perusnäteistä naisista, mieluiten korkeintaan kevyesti ehostettuna ja ehdottomasti luomuna. Tietysti poikkeuksiakin on, mutta enemmistö miehistä ei todellakaan pidä kuvaamasi tyyppisistä naisista.

        Kuinka monta kertaa sinut on oikeasti torjuttu? Vai eikö vain ole kukaan edes yrittänyt lähestyä? Jos jälkimmäinen, niin ehkä olisi kannattanut itsekin joskus yrittää, tai ainakin olla helpommin lähestyttävä.

        Itse en ole ikinä tavannut yhtään miestä, joka valitsisi perusnätin, jos muuta on näkyvillä. Perusnätti on miehen vihonviimeinen valinta. Sen kyllä omastakin tuttavapiiristä huomaa. Mitä räväkämpi ja jännempi nainen niin sitä enemmän on miehiä ympärillä. Perusnätillä naisella ei ole mitään mahdollisuutta, kun jännäjenna pölähtää paikalla. Jännäjennalla taas on mies joka sormelle ja varpaalle. Mitä ikinä hän keksiikään tahtoa niin aina löytyy useampikin mies sitä toivetta toteuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole ikinä tavannut yhtään miestä, joka valitsisi perusnätin, jos muuta on näkyvillä. Perusnätti on miehen vihonviimeinen valinta. Sen kyllä omastakin tuttavapiiristä huomaa. Mitä räväkämpi ja jännempi nainen niin sitä enemmän on miehiä ympärillä. Perusnätillä naisella ei ole mitään mahdollisuutta, kun jännäjenna pölähtää paikalla. Jännäjennalla taas on mies joka sormelle ja varpaalle. Mitä ikinä hän keksiikään tahtoa niin aina löytyy useampikin mies sitä toivetta toteuttamaan.

        Vastaa nyt kysymykseen: Kuinka monta kertaa sinut on oikeasti torjuttu? Vai eikö vain ole kukaan edes yrittänyt lähestyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole ikinä tavannut yhtään miestä, joka valitsisi perusnätin, jos muuta on näkyvillä. Perusnätti on miehen vihonviimeinen valinta. Sen kyllä omastakin tuttavapiiristä huomaa. Mitä räväkämpi ja jännempi nainen niin sitä enemmän on miehiä ympärillä. Perusnätillä naisella ei ole mitään mahdollisuutta, kun jännäjenna pölähtää paikalla. Jännäjennalla taas on mies joka sormelle ja varpaalle. Mitä ikinä hän keksiikään tahtoa niin aina löytyy useampikin mies sitä toivetta toteuttamaan.

        Toi on niin totta omassakin kaveripiirissäni. Vähänkään hiljasempi ja vähemmän räväkkä jää taatusti ilman huomiota. Eikä auta vaikka kyllä puhuisi ja tekisi itseään tykö. Mies valitsee AINA äänekkään naisen. Siis kirjaimellisesti äänekkään ja suorastaan meluavan naisen. Mitä enemmän huutaa ja mitä kovempi nauru niin sitä enemmän miehiä riittää. Se äänekkyys menee heittämällä ulkonäön edelle. Vaikka olisit kuinka kaunis tahansa, mutta kohtelias ja suht hiljainen niin yksin olet ja yksin pysyt. Toisella tai kolmannella kierroksella olevalle miehelle voi tavallinen ja kiltti nainen kelvata. Silloin on jännänaiset jo nähty ja tajuttu, ettei heistä mitään hyvää seuraa.

        Niin paljon kun muutamista ystävistäni ystävinä pidänkin niin miehiä kohtaan he ovat varsinaisia syöjätärdiivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa nyt kysymykseen: Kuinka monta kertaa sinut on oikeasti torjuttu? Vai eikö vain ole kukaan edes yrittänyt lähestyä?

        Olen seonnut laskuista tuon suhteen jo teininä. Lukemattomia kertoja olen tullut torjutuksi. Seksiin olisin toki kelvannut, mutta kun en harrasta kertapanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole ikinä tavannut yhtään miestä, joka valitsisi perusnätin, jos muuta on näkyvillä. Perusnätti on miehen vihonviimeinen valinta. Sen kyllä omastakin tuttavapiiristä huomaa. Mitä räväkämpi ja jännempi nainen niin sitä enemmän on miehiä ympärillä. Perusnätillä naisella ei ole mitään mahdollisuutta, kun jännäjenna pölähtää paikalla. Jännäjennalla taas on mies joka sormelle ja varpaalle. Mitä ikinä hän keksiikään tahtoa niin aina löytyy useampikin mies sitä toivetta toteuttamaan.

        Näin se tosielämässä menee. Kun on kaikki mahdolliset feikkiehostukset ja täyteaineet, nyrpeä ilme ja mahdollisimman hankala luonne, niin avot! Ei muuten ole miehistä pulaa ja takuulla se tylsä tavisnainen vaihtuu lennosta. Näitä on nimittäin nähty, ja paljon.

        Mitä tästä opimme? Älä yritä miellyttää miestä ikinä. Miesten geeneihin on koodattu metsästys ja matelu. Heidän tulee saada jahdata ja palvella. Voit reilusti olla niin kus päinen akka kuin haluat, ja palvelijat alkavat pörrätä ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se tosielämässä menee. Kun on kaikki mahdolliset feikkiehostukset ja täyteaineet, nyrpeä ilme ja mahdollisimman hankala luonne, niin avot! Ei muuten ole miehistä pulaa ja takuulla se tylsä tavisnainen vaihtuu lennosta. Näitä on nimittäin nähty, ja paljon.

        Mitä tästä opimme? Älä yritä miellyttää miestä ikinä. Miesten geeneihin on koodattu metsästys ja matelu. Heidän tulee saada jahdata ja palvella. Voit reilusti olla niin kus päinen akka kuin haluat, ja palvelijat alkavat pörrätä ympärillä.

        Noin juuri ja ne tavalliset miehet ovat tuossa sitä pahinta sorttia. Heillä sekoaa pää ihan kokonaan kun vähänkään saavat huomiota yhdeltäkään miestennielijältä. Aivan sama kuinka ihana tavistyttö olis tarjolla niin kyllä lähtee. Kai se egon saama buusti on tavikselle tuossa niin huumaava asia, että järki tippuu hetkessä housuihin ja mies tekee ihan mitä temppuja tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen seonnut laskuista tuon suhteen jo teininä. Lukemattomia kertoja olen tullut torjutuksi. Seksiin olisin toki kelvannut, mutta kun en harrasta kertapanoja.

        Minä en saa edes seksiä vaikka ulkonäkö on kunnossa.sitä juuri ihmettelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en saa edes seksiä vaikka ulkonäkö on kunnossa.sitä juuri ihmettelen.

        Tuohon on paha sanoa mitään. Kyllä seksinkipeitä miehiä yleensä kaikkialla pyörii. Sekin on kiltin ja hiljaisen taviksen ongelma, että yleensä saa kimppuunsa juuri ne seksinkipeät limanuljaskat. He kuvittelevat, että jos on kiltti ja hiljainen niin on myös helppo ja epätoivoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se tosielämässä menee. Kun on kaikki mahdolliset feikkiehostukset ja täyteaineet, nyrpeä ilme ja mahdollisimman hankala luonne, niin avot! Ei muuten ole miehistä pulaa ja takuulla se tylsä tavisnainen vaihtuu lennosta. Näitä on nimittäin nähty, ja paljon.

        Mitä tästä opimme? Älä yritä miellyttää miestä ikinä. Miesten geeneihin on koodattu metsästys ja matelu. Heidän tulee saada jahdata ja palvella. Voit reilusti olla niin kus päinen akka kuin haluat, ja palvelijat alkavat pörrätä ympärillä.

        Epäilen kyllä vahvasti näiden väitteiden todenperäisyyttä. Ystävä/tuttavapiirissä on paljon pariskuntia, ja niissä useimmiten nainen on todellinen harmaavarpunen tai ainakin hyvin tavallinen ja hillitty, ja mies useimmiten se paremman näköinen (ainakin näin miehen silmään) ja useimmiten myös se räväkämpi osapuoli.

        Poikkeuksiakin on toki ainakin siten päin että molemmat ovat melko vaisuja taviksia, mutta ei ihan heti tule mieleen yhtään pariskuntaa jossa nainen olisi räväkkä jännänainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen seonnut laskuista tuon suhteen jo teininä. Lukemattomia kertoja olen tullut torjutuksi. Seksiin olisin toki kelvannut, mutta kun en harrasta kertapanoja.

        sitähän moni ihmettelee olen ok mutta ulkopuolinen silti, syy voikin olla siinä että olemus paistaa läpi jo katukuvassa ,jolloin sama ongelma on niin tuttavallinen ettei tise sitä huomaa vijaksi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juuri ja ne tavalliset miehet ovat tuossa sitä pahinta sorttia. Heillä sekoaa pää ihan kokonaan kun vähänkään saavat huomiota yhdeltäkään miestennielijältä. Aivan sama kuinka ihana tavistyttö olis tarjolla niin kyllä lähtee. Kai se egon saama buusti on tavikselle tuossa niin huumaava asia, että järki tippuu hetkessä housuihin ja mies tekee ihan mitä temppuja tahansa.

        Niinpä. Mä lisään vielä sen, että näiden sosiopaattiprinsessojen kanssa miehet pääsee helpolla, koska heidän ei tarvitse päättää eikä ajatella. Riittää, kun mukisematta tekee niin kuin prinsessa käskee. Palkkioksi voi ehkä saada seksiä ja ennen kaikkea saa esitellä kavereille koreaa saalista. Kaunis kasa kak kaa kun nostaa miehen statusta kaveripiireissä. Tylsä tavisnainen ei koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen kyllä vahvasti näiden väitteiden todenperäisyyttä. Ystävä/tuttavapiirissä on paljon pariskuntia, ja niissä useimmiten nainen on todellinen harmaavarpunen tai ainakin hyvin tavallinen ja hillitty, ja mies useimmiten se paremman näköinen (ainakin näin miehen silmään) ja useimmiten myös se räväkämpi osapuoli.

        Poikkeuksiakin on toki ainakin siten päin että molemmat ovat melko vaisuja taviksia, mutta ei ihan heti tule mieleen yhtään pariskuntaa jossa nainen olisi räväkkä jännänainen.

        Sen kun epäilet, ei se tuota faktaa mihinkään muuta.

        Tosin sä sanoitkin, että mies on paremman näköinen ja se jopa usein pitää paikkansa harmaavarpusten kohdalla. Komeat miehet kun ovat ne miestennielijät nähneet ja kokeneet jo aikaa sitten ja ovat yleensä varsin immuneja heille. Nimenomaan tavismies yleisimmin sekoaa jännänaisen edessä ja unohtaa kaiken muun. Tavisnainen todellakin saa asiallista huomiota ja kohtelua helpommin itseään "tasokkaammalta" mieheltä. Tavismiehen kanssa tavisnaisen kyyti on usein hyvin kylmää. Tavis vaihtuu lennosta, jos vähänkään räväkämpi kottarainen ilmestyy paikalle. Näin se tosielämässä menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen kyllä vahvasti näiden väitteiden todenperäisyyttä. Ystävä/tuttavapiirissä on paljon pariskuntia, ja niissä useimmiten nainen on todellinen harmaavarpunen tai ainakin hyvin tavallinen ja hillitty, ja mies useimmiten se paremman näköinen (ainakin näin miehen silmään) ja useimmiten myös se räväkämpi osapuoli.

        Poikkeuksiakin on toki ainakin siten päin että molemmat ovat melko vaisuja taviksia, mutta ei ihan heti tule mieleen yhtään pariskuntaa jossa nainen olisi räväkkä jännänainen.

        Mulla tuli heittämällä mieleen omasta lähipiiristäni heti 5 miestä, jotka ovat näihin jännäjennoihin sotkeentuneet. Naisille on yhteistä hyvin dominoiva ja kiukutteleva luonne, huonot käytöstavat, miesten tossuttaminen ja käskyttäminen. Kaikki olen omin silmin nähnyt. 3 miestä on kertonut myös fyysisestä väkivallasta. Näiden perässä sitten juostaan kilpaa. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuli heittämällä mieleen omasta lähipiiristäni heti 5 miestä, jotka ovat näihin jännäjennoihin sotkeentuneet. Naisille on yhteistä hyvin dominoiva ja kiukutteleva luonne, huonot käytöstavat, miesten tossuttaminen ja käskyttäminen. Kaikki olen omin silmin nähnyt. 3 miestä on kertonut myös fyysisestä väkivallasta. Näiden perässä sitten juostaan kilpaa. <3

        Geti ensi-istumalta tulee mieleen myös aika monta tälläkin palstalla käytyä keskustelua just noista pomottavista, nalkuttavista ja hankalista naisista. Sehän se on yleisin asia mistä ukot vaimoissaan valittavat. Samaan aikaan valtaosa kilteistä naisista, jotka eivät tuollaista harrasta, ovat ilman miestä. Mies valitsee räväkän ja komentelevan naisen ja sitten ihmettelee, kun sai juuri mitä tilasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitähän moni ihmettelee olen ok mutta ulkopuolinen silti, syy voikin olla siinä että olemus paistaa läpi jo katukuvassa ,jolloin sama ongelma on niin tuttavallinen ettei tise sitä huomaa vijaksi,

        Tämä. Mä päädyn aina miesten "kaveriksi", jota voi sitten pahimmassa puutteessa yrittää. Ulkonäössä mulla,ei ole mitään vikaa. Vaikka itse sanonkin niin ihan päinvastoin. En vaan jaksa korostaa niin paljoa, että miehiä alkaisi kiinnostaa. Mä olen myös liian ystävällinen ja kiltti. Sanalla sanoen ihan liian tylsä.

        Olen myös elänyt elämässäni vaiheen, jolloin näin ei ollut. Kävin läpi henkisesti tosi rankkaa vaihetta ja myönnän, että olin monesti aika kusipää. Silloin oli vientiä ihan toisessa mielessä. Miehiä ilmeisesti oikeasti pitäisi käskyttää, kilpailuttaa ja pitää palvelijoina. Silloin niitä kyllä kiinnosti, vaikka ulkonäköni oli paljon heikommissa kantimissa.


      • Anonyymi

        Kyllä mulle kelpaisi tuommonen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Mä päädyn aina miesten "kaveriksi", jota voi sitten pahimmassa puutteessa yrittää. Ulkonäössä mulla,ei ole mitään vikaa. Vaikka itse sanonkin niin ihan päinvastoin. En vaan jaksa korostaa niin paljoa, että miehiä alkaisi kiinnostaa. Mä olen myös liian ystävällinen ja kiltti. Sanalla sanoen ihan liian tylsä.

        Olen myös elänyt elämässäni vaiheen, jolloin näin ei ollut. Kävin läpi henkisesti tosi rankkaa vaihetta ja myönnän, että olin monesti aika kusipää. Silloin oli vientiä ihan toisessa mielessä. Miehiä ilmeisesti oikeasti pitäisi käskyttää, kilpailuttaa ja pitää palvelijoina. Silloin niitä kyllä kiinnosti, vaikka ulkonäköni oli paljon heikommissa kantimissa.

        Ei munkaa ulkonäössä ole vikaa.. mutta ei naiset vain kiinnostu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei munkaa ulkonäössä ole vikaa.. mutta ei naiset vain kiinnostu

        Jotenki ei jaksa edes välittää kun ei vain kelpaa tälläisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Geti ensi-istumalta tulee mieleen myös aika monta tälläkin palstalla käytyä keskustelua just noista pomottavista, nalkuttavista ja hankalista naisista. Sehän se on yleisin asia mistä ukot vaimoissaan valittavat. Samaan aikaan valtaosa kilteistä naisista, jotka eivät tuollaista harrasta, ovat ilman miestä. Mies valitsee räväkän ja komentelevan naisen ja sitten ihmettelee, kun sai juuri mitä tilasi.

        Enpä tosiaan ole koskaan kuullut yhdenkään miehen valittavan, että "otin aikanaan kiltin ja hiljaisen vaimon, vaikkei se niin nätti ollutkaan ja nyt se on muuttunu ihan justiinaksi". Sen sijaan usemman kerran on tullut kuultua, että vaimo oli aikanaan niin nätti ja nyt kun ei ole enää niin nätti niin sen vittumaista luonnetta ei enää jaksa katella.


      • Anonyymi

        Juurikin näin. Täällä kohtalotoverisi. En vaan kelpaa vaikka oon nätti ja empaattinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin totta omassakin kaveripiirissäni. Vähänkään hiljasempi ja vähemmän räväkkä jää taatusti ilman huomiota. Eikä auta vaikka kyllä puhuisi ja tekisi itseään tykö. Mies valitsee AINA äänekkään naisen. Siis kirjaimellisesti äänekkään ja suorastaan meluavan naisen. Mitä enemmän huutaa ja mitä kovempi nauru niin sitä enemmän miehiä riittää. Se äänekkyys menee heittämällä ulkonäön edelle. Vaikka olisit kuinka kaunis tahansa, mutta kohtelias ja suht hiljainen niin yksin olet ja yksin pysyt. Toisella tai kolmannella kierroksella olevalle miehelle voi tavallinen ja kiltti nainen kelvata. Silloin on jännänaiset jo nähty ja tajuttu, ettei heistä mitään hyvää seuraa.

        Niin paljon kun muutamista ystävistäni ystävinä pidänkin niin miehiä kohtaan he ovat varsinaisia syöjätärdiivoja.

        Juurikin näin. Saman ilmiön huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Mä päädyn aina miesten "kaveriksi", jota voi sitten pahimmassa puutteessa yrittää. Ulkonäössä mulla,ei ole mitään vikaa. Vaikka itse sanonkin niin ihan päinvastoin. En vaan jaksa korostaa niin paljoa, että miehiä alkaisi kiinnostaa. Mä olen myös liian ystävällinen ja kiltti. Sanalla sanoen ihan liian tylsä.

        Olen myös elänyt elämässäni vaiheen, jolloin näin ei ollut. Kävin läpi henkisesti tosi rankkaa vaihetta ja myönnän, että olin monesti aika kusipää. Silloin oli vientiä ihan toisessa mielessä. Miehiä ilmeisesti oikeasti pitäisi käskyttää, kilpailuttaa ja pitää palvelijoina. Silloin niitä kyllä kiinnosti, vaikka ulkonäköni oli paljon heikommissa kantimissa.

        Just sama kokemus mulla. Kun oon asiallinen, ei kiinnosta. Kun oon ilkee kusipää ämmä, vientiä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sama kokemus mulla. Kun oon asiallinen, ei kiinnosta. Kun oon ilkee kusipää ämmä, vientiä riittää.

        Ei mulla vientiä ole mitään. Huomannut jo kauan. En kulje baareissa tai missään ku ei ne kiinnosta enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Täällä kohtalotoverisi. En vaan kelpaa vaikka oon nätti ja empaattinen.

        Mikset kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kelpaa?

        Johan se sanottiin. Kiltti, mukava ja tavisnätti nainen ei miehille kelpaa. Miehet tahtovat räväkän naisen, joka näkyy ja kuuluu kilometrien päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan se sanottiin. Kiltti, mukava ja tavisnätti nainen ei miehille kelpaa. Miehet tahtovat räväkän naisen, joka näkyy ja kuuluu kilometrien päähän.

        mä en halua semmoista.. mulle kyllä riittää ujo ja kiltti ja tavis pullukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sama kokemus mulla. Kun oon asiallinen, ei kiinnosta. Kun oon ilkee kusipää ämmä, vientiä riittää.

        Sama täällä. Mulla on ihan sama kokemus. Miehet haluu vaikeen naisen. Mitä vittumaisempi olet miehelle niin sitä tiukemmin se roikkuu perässä. Miehet rakastaa kilpailla. Mitä useempi kilpakosija niin sitä kovemmin mies yrittää tehä vaikutuksen. Jos olet mukava ja ystävällinen nainen niin vaan k.pää miehet kiinnostuu yrittämään käyttää hyväksi. Jos olet väliinpitämätön ja hankala diiva niin jopa riittää tavallisia miehiä pörräämässä ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenki ei jaksa edes välittää kun ei vain kelpaa tälläisenä.

        Masentaa kans kun ei löydä mitään miljonääri akkaa ketä vois elättää mut ja kaverini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sama kokemus mulla. Kun oon asiallinen, ei kiinnosta. Kun oon ilkee kusipää ämmä, vientiä riittää.

        Niin se on miestenkin kohdalla, kova ääniset epäkäytöksiset, mahtailevat ukot näkyy kelpaavan, mutta hienosti käyttäytyvä pikkumies jää sivuun, jos itsellä olisi toisia väheksyvä, haukkuva, nimittelevät, vaatimuksistaan kitisevä nainen, niin hävettäisi ja ahdistaisi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Mulla on ihan sama kokemus. Miehet haluu vaikeen naisen. Mitä vittumaisempi olet miehelle niin sitä tiukemmin se roikkuu perässä. Miehet rakastaa kilpailla. Mitä useempi kilpakosija niin sitä kovemmin mies yrittää tehä vaikutuksen. Jos olet mukava ja ystävällinen nainen niin vaan k.pää miehet kiinnostuu yrittämään käyttää hyväksi. Jos olet väliinpitämätön ja hankala diiva niin jopa riittää tavallisia miehiä pörräämässä ympärillä.

        Mä oon ainakin semmonen lihaksikas pikkumies166cm, joka ei halua kilpailla toisten miesten kanssa, vaan haluan sellaisen naisen joka haluaa olla juuri vain minun kanssa ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen


      • Anonyymi

        "Paskalta tuntuu sekin, kun ei kelpaa miehille. Perusnätti ja tavallisen tylsä nainen ei kelpaa miehille. "

        Miksi niin luulet?

        Jos olet lapseton ja kotieläimetön ja tupakoimaton, niin todellakin kelpaisit.
        Sun pitäis vaan antaa mulle tilaisuus, niin ottaisin syliini halattavaksi ja hellittäväksi.
        Joten jos oikeasti haluat miehen, niin tule ja ota!
        Se onnistuu kun otat yhteyttä: mikanhki ät yahoo piste com

        Jos et ota yhteyttä, niin itsepä olet sitten valinnut elää ilman sellaista miestä joka ottaisi sinut syliinsä, halaisi, hellisi ja pitäisi hyvänä.
        ps. ei perversioita. Eli en panis sua pyllyyn, eikä mitään suikkaripakkoakaan ole.


    • Anonyymi

      En tiedä jotkut miehet saa vaan naisia. Itse en saa ketään.

    • Anonyymi

      Kyllähän se pahalta tuntuu ku ei oo rumakaan.. mutta ei tärppää vaan naistenkaa.no semmosta se vaan on.

    • Anonyymi

      Kai sitä pitää nykyään olla adonis panoalfa että saa naisen.

    • Anonyymi

      Naiset on niin täydellisen pinnallisen näkösiä että vain komea laiha mies kelpaa. Irtoripset näkyy ja hoikka ja hyvä perse ja merkkivaatteet naisella.

      • Anonyymi

        Mä en jaksa tommosia naisia tippaakaa. Some elämäja mersu alla vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en jaksa tommosia naisia tippaakaa. Some elämäja mersu alla vielä.

        Silti heitä katselet ja heidän peräänsä itket. Varmasti sellaisen ottaisitkin, jos oikeasti tarjolle tulisi. Se on miehen geeneihin koodattu ongelma. Mies tykkää metsästää hankalaa ja vaikeaa naista, vaikka sellaisen kanssa on sitten kovin vaikeaa elää yhdessä. Ei naisille ole turhaan vuosisatoja opetettu, että naisen pitää olla hän hankala ja kylmäkiskoinen. Ei mies muuten kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti heitä katselet ja heidän peräänsä itket. Varmasti sellaisen ottaisitkin, jos oikeasti tarjolle tulisi. Se on miehen geeneihin koodattu ongelma. Mies tykkää metsästää hankalaa ja vaikeaa naista, vaikka sellaisen kanssa on sitten kovin vaikeaa elää yhdessä. Ei naisille ole turhaan vuosisatoja opetettu, että naisen pitää olla hän hankala ja kylmäkiskoinen. Ei mies muuten kiinnostu.

        No en ottaisi.. mutta sitä se on elämä täälä etelässä. Ei tavallisia löydy mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ottaisi.. mutta sitä se on elämä täälä etelässä. Ei tavallisia löydy mistään.

        Etelässä asun minäkin ja tunnen tavallisia paljon enemmän, kun kertomasi kaltasia. Sä varmaan katselet sitten vaan jotain lähiöprinsessoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelässä asun minäkin ja tunnen tavallisia paljon enemmän, kun kertomasi kaltasia. Sä varmaan katselet sitten vaan jotain lähiöprinsessoja.

        En katsele.. niitä vain on jokapaikassa.. elävät ihan tarpeeksi hienostoelämää. Itse en ole semmoinen mies ja semmosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katsele.. niitä vain on jokapaikassa.. elävät ihan tarpeeksi hienostoelämää. Itse en ole semmoinen mies ja semmosta.

        Erikoista, etten ite juuri koskaan törmää tollasiin, jos niitä kerta on ihan kaikkialla. Olisko sitten sama ilmiö mistä kovasti lasta haluavat puhuu. Sillon kuulemma näkee raskaana olevia vaunuja työntäviä kaikkialla, vaikkei heitä kukaan muu jatkuvasti ja kaikkialla näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, etten ite juuri koskaan törmää tollasiin, jos niitä kerta on ihan kaikkialla. Olisko sitten sama ilmiö mistä kovasti lasta haluavat puhuu. Sillon kuulemma näkee raskaana olevia vaunuja työntäviä kaikkialla, vaikkei heitä kukaan muu jatkuvasti ja kaikkialla näe.

        Koko hki on täynnä näitä pinnallisia prinsessoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko hki on täynnä näitä pinnallisia prinsessoja.

        Tosiaan erikoista, kun itse en heihin juurikaan törmää ja yhtään en henk.koht. tunne. Miten ihmeessä oon voinu välttyä?


      • Anonyymi

        Ei kelpaa laiha, itselläkin on sixpack vatsa ja leveät hartiat, ja juoksen ym. Soitan rumpuja, kitaraa, mutta pituus166, pitkillä kyllä seuraa riittää vaikka käyttäyisivät kuinka holtittomasti/lapsellisesti,


    • Anonyymi

      Mistä tavallisia naisia löytää??

      • Anonyymi

        Lavatansseista, itse tykkään vanhemmista naisista enempi ku nuoremmista, ne on niin semmosia lämpimän näköisiä ja lupsakoita, toisin taas nuoremmat, voi sitä kitinää, "tuo on tuommone""hirvee" uutta kyllä myös jotkut vanhemmatkin naiset vaikuttaa jotenki tyhmiltä kun käyttäytyvät teinimäisesti, t: ihme Sepu


    • Anonyymi

      Mistähän sen ruman lihavan tavis naisen saisi.?

      • Anonyymi

        Tai no ei ruman. Mut tavallisen naisen.


    • Anonyymi

      Tinderissä ei tule koskaan osumia. Sen vaan saa unohtaa.

    • Anonyymi

      Parempi vaa yksin nauttia kesästä ja turha valittaa. Yksin täs mennään.

    • Anonyymi

      Kaikki on vaa tinderis jotai missejä koulutettuja some nirppanokkia.

    • Itsesääli, itsekeskeisyys ja vali sitä, vali tätä, ja vali tota -ajattelu näkyy päällepäin, ja sen pystyy myös aistimaan toisesta. Epätoivoisuus näkyy ulospäin. Jos ei halua pinnallista ulkonäkökeskeistä naista tai miestä, vaan aina jää lehdelle soittelemaan, niin onko niihin saakelin tindereihin ja tändereihin edes PAKKO mennä?

      Profiilit on enemmän tai vähemmän hiottu täydellisiksi, kuvista photoshopattu kaikki virheet pois, tekstit hiottu viimeisen päälle. Kiiltävää pintaa vailla todellisuutta. Nopeat syö hitaat -mentaliteetilla.

      Niissä arvioidaan ihmisiä naamataulun perusteella, ja jos ei miellytä niin heivataan sivuun kuin eiliset paskaiset kalsarit. Mutta jos jostain syystä lärvi miellyttää, tsekataan teksti. Siitä pystyy näkemään rivien välistä ja sanavalintoja katsomalla, millainen ihminen toinen oikeasti on. Minkä takia hän siellä oikeasti on, vaikka väittäisi tekstissään muuta. Jos jostain syystä päädytään viestien vaihtoon, niin siitä viimeistään saa kuvan mihin hakutyyppiin toinen kuuluu:

      Pintaliitäjä, jota luultavasti kiinnostaa vain kerta pano, tai korkeintaan panosuhde usean kanssa.

      Tarkka kriteereiltään, joka vaatii kaikki kriteerit täytettäväksi ennen kuin toinen kelpaa edes kaveriksi. Vähäinenkin puute saattaa olla syy kelpaamattomuuteen.

      Pilailijat/suosion kalastelijat, jotka eivät ole kiinnostuneet mistään muusta kuin saamiensa matchien määrästä ja niillä leveilystä.

      Ujot ja arat, joille suurin rohkeus on siinä, että ovat saaneet tehtyä ylipäätään profiilin, ja jos joku vastaa, niin sitten ollaan paniikissa mitä tehdä seuraavaksi.

      Epätoivoiset, joille kelpaa kuka tahansa kunhan jonkun saa. Ei mitään väliä millainen, minkä näköinen, minkä luonteinen, minkä ikäinen. Kunhan vain saa jonkun. Tämä laittaa jokaiselle naiselle viestiä, tai vähintäänkin tykkää jokaisesta, jos vaikka tärppäisi.

      Jokaisen siellä olijan, kuten minkä tahansa somen sivuilla olijan kategorian ja sitä mukaa perimmäisen syyn pystyy tunnistamaan kirjoittamiensa rivien välistä. Toisille deittipalvelut ovat kuin lihatiski, jolta valitaan se mistä eniten tykkää, välittämättä siitä onko juuri se valinta parhain itselle.

      Juuri tuon lihatiskimäisyyden takia netissä olevat deittisivustot suosivat vain tietyntyyppisiä ihmisiä. Mistä muualta sitten löytää miehiä tai naisia? Miten olisi ihan tuolta live elämän puolelta verkon sijaan.

      Okei, mennyttä ei pitäisi ihannoida, mutta nostan erään deittitavan omasta nuoruudesta, ja siitä taakse päin. On yksi varma muoto mikä sopisi myös tämänkin palstan hiljaisille, nörteille, ja ei niin vetäville. Mihin ryhmään kukakin kuuluu, sen saa päättää itse.

      Asiaan: Ennen vanhaan, aikana ennen helposti saatavaa internettiä, somea ja eri sovelluksia, seuraa haettiin sanomalehtien ja aikakausilehtien sivuilla. Kerrottiin mitä haluttiin, ja mitä mahtui lyhyeen ilmoitukseen. Sen jälkeen alkoi ensin kirjeenvaihto etanapostilla, ja sähköpostien kaikille mahdollistuttua sähköpostiviesteillä. Valinta kenelle aloittaa kirjoittamaan ei tehty naamavärkin perusteella, koska ilmoitusten yhteydessä ei julkaistu hakijoiden kuvia. Ne saivat keskenään kirjoittavat vaihtaa jos halusivat.

      Mutta mikä tärkeintä. Tapaamisia ei sovittu heti ensimmäisen tai parin kirjeen jälkeen, vaan siihen saattoi kulua kuukausia. Mutta. Tänä aikana toisilleen kirjoittavat oppivat tuntemaan toisen ajatuksia, näkökantoja eri asioihin, ja sielunmaisemaa paremmin, koska he kirjoittivat rauhassa, saivat antaa tulla oman luonteensa näkyviin omassa tahdissaan. Ei tarvinnut kuvitella tietävänsä millainen toinen on heti toisen viestin jälkeen. Suhdetta tavallaan kypsytettiin rauhassa, samalla kun oppi tietämään toisesta asioita. Sitten jos ja kun tavattiin, saattoi hyvin todennäköisesti olla niin, ettei naamataulu ollutkaan se kaunein/komein, mutta mikä tärkeintä, pitkän kirjeenvaihdon aikana oli ihastutti, jopa rakastettu siihen millainen toinen oli pohjimmiltaan, eikä ulkonäkö ollutkaan se tärkein kriteeri.

      Siis muutoin samaa mitä deittisovellukset pyrkii jäljittelemään, mutta sillä erolla että sovellusten heti-tässä-nyt-pian -mentaliteetti oli yli puolet hitaampaa. Sai rauhassa kuullostella omia tuntojaan toisesta, saaden tietää pikku hiljaa lisää, että miten on, herääkö oma kiinnostus niin paljon että malttaa odottaa rauhassa, toisin kuin sovelluksissa joissa pitää nopeasti päättää pitääkö saada tavata heti, ettei vedä vesiperää ja menetä mahdollista pokaa. Tuo rauhallinen tahti pitäisi saada takaisin kiireen ja sählingin sijaan.

      Viimeiseksi. Mulle on ehdotettu Tinderiin menoa, ja jopa painostettu menemään sinne by jotkut palstalaiset. En ole siellä, en ole ollut koskaan siellä, enkä mene sinne, tai muihin vastaaviin. En halua olla kasa lihaa, joita toiset arvioivat kriittisesti kuin valitsisivat parhainta sisäfiletttä lihamyyjän tiskistä kaikkien lihojen joukosta.

    • Anonyymi

      Ite ainaski huomannu sen et kun lihonut vanhentunut kaveriton. Itsetunto heikko ja ujo..eipä naisia kiinnosta.. eivät ota yhteyttä eivät vastaa.. olen miettinyt et kumma et toiset miehet saa niin helposti parisuhteen

      • Anonyymi

        Ei sitä jaksa ettiä yrittää jos aina toista ei kiinnosta.. tai nainen itse ei ota yhteyttä ja halua tutustua.. turhauttava tilanne kyl on. En jaksa enää.


    • Anonyymi

      Mäki yrittäny tutustua.. mut ei mulle oikein vastata.. yrittäny erilaisia lähestymistapoja ei naiset vastaa.. on toki ongelmia. Mutta on vakityö.. ulkonäkö ok ja en kovin lyhyt ole.. vähä harrastan liikuntaa.. mutta ehkä törmään aina vääränlaisiin. En jaksa noita tindee prinsessoja, ei niitä tavis mies kiinnosta.

      • Anonyymi

        Huomaan että nykyään on niin pinnallista menoa että ei semmosta jaksa. Naiset prinsessoja kauniita laihoja.Itse niin tavallinen mies.. mistä löydän tavallisen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan että nykyään on niin pinnallista menoa että ei semmosta jaksa. Naiset prinsessoja kauniita laihoja.Itse niin tavallinen mies.. mistä löydän tavallisen naisen.

        Käytkö tanssimassa, vanhemmille ihmisille on omia paikkoja missä voi tanssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö tanssimassa, vanhemmille ihmisille on omia paikkoja missä voi tanssia.

        En kyllä käy.


    • Anonyymi

      Kyllä se jatkuvasti vituttaa nähdä muita kun ei itse kelpaa kellekkään.

    • Anonyymi

      Aika heikko on jos ei pärjää yksin.

      • Anonyymi

        Kai sitte vaan pitää olla yksin.


    • Anonyymi

      Ja aina vaan Allu jaksaa veisata samaa virttä.
      Ei se vaan väsy vaikka kolme vuotta tätä on jauhanut.
      Ulinaa valitusta itkua porua itsesääliä.
      Moneen kertaan sanottu että hoida se pääsi kuntoon ensin, kukaan nainen ei sinulle äidiksi ja hoitajaksi ala se on varmaa. Mielenterveys ongelmiin on saatavilla apua.

    • Anonyymi

      Njaa, ainakin itselle tekee oikein hyvää olla yksin, en kyllä koe että olen yksinäinen vaikka olen yksin. Ehkäpä se oma pää on sittenkin ihan kunnossa.

    • Anonyymi

      Itse en taas tykkää olla yksin. Kaipaan naista rinnalle.

    • Anonyymi

      Ei vain tavallinen mies kelpaa.. pitää vissiin olla komea ja hyvä vartalo.. kallis auto jne. Oikee panoalfa. Ite omistan vanhan auton romun ja ylipainoa on.. ei näytä vaan kelpaavan naisille.antaa olla.

    • Anonyymi

      Mulla on jo sanottu kauan että sä et kelpaa kellekkään. Kyllä se toki pahalta tuntuu. En ole kovin komea en ole panoalfa. Mut en kyl rumakaan. Mua on kiusattu ja oon erilainen kun muut jne. En omista kavereita en mitää. Mut kyl mä iha ok tyyppi olen ja eipä huomaa et naisia kiinnostaa. Ilmeisesti tälläinen mies ei kiinnosta ketään. Joku panoalfa jännämies kelpaa, ja autonki pitää olla kallis bemari. Aika paljo näkee just naisia tommosten miestenkaa. Naisetki jo näyttää päälleppäin ylimielisiltä irtoripseineen ja merkkivaatteisineen.

      • Anonyymi

        Sun ongelma ei ole naisten ylimielisyys, vaan omasi! Olet päättänyt(tai lukenut joltain incel-foorumilta), että vika on naisissa ja kenties suojelet itseäsi sillä harhaluulolla, että naissukupuolessa on oltava jotain vikaa.

        Naissukupuoli ei ole sulle mitään velkaa. Sulla ei ole oikeutta saada seksiä. Sulla on mahdollisuus saada tutustua johonkin, jos vain et tuhraisi kiinnostavia puoliasi internetissä kasvattamilla pakkomielteillä.

        Totuus on se, että jos lopetat tuon ruikuttamisen, alat kohtelemaan naisia ihmisinä, pistät välillä tietsikan kiinni ja puuhailet kehittäviä harrastuksia, sä löydät varmemmin jonkun, joka pitää sinusta oikeasti. Jos yrität olla paras versio itsestäsi, löydät jonkun kauan ennen, kuin olet lähelläkään parasta itseäsi, mutta sille huonolle versiolle ei kukaan halua antaa mitään!!!

        Ja huomaa: kaikki eivät tykkää kaikista! Se, johon sä ihastut ei välttämättä ihastu sinuun, ja SE EI ole naissukupolven vika. Jos ensimmäinen kaunis nainen ei tykkääkään sinusta, se ei ole kaikkien naisten vika. Kun lopetat pakkomielteisen asenteesi, alat jälleen suhtautumaan ihmisiin tutustumiseen luonnollisesti ja nämä virhetulkinnat alkavat hälventyä.

        Vasta silloin voit löytää jonkun kestävän rakkauden. Sitä ennen sä itse tuhoat sun mahikset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ongelma ei ole naisten ylimielisyys, vaan omasi! Olet päättänyt(tai lukenut joltain incel-foorumilta), että vika on naisissa ja kenties suojelet itseäsi sillä harhaluulolla, että naissukupuolessa on oltava jotain vikaa.

        Naissukupuoli ei ole sulle mitään velkaa. Sulla ei ole oikeutta saada seksiä. Sulla on mahdollisuus saada tutustua johonkin, jos vain et tuhraisi kiinnostavia puoliasi internetissä kasvattamilla pakkomielteillä.

        Totuus on se, että jos lopetat tuon ruikuttamisen, alat kohtelemaan naisia ihmisinä, pistät välillä tietsikan kiinni ja puuhailet kehittäviä harrastuksia, sä löydät varmemmin jonkun, joka pitää sinusta oikeasti. Jos yrität olla paras versio itsestäsi, löydät jonkun kauan ennen, kuin olet lähelläkään parasta itseäsi, mutta sille huonolle versiolle ei kukaan halua antaa mitään!!!

        Ja huomaa: kaikki eivät tykkää kaikista! Se, johon sä ihastut ei välttämättä ihastu sinuun, ja SE EI ole naissukupolven vika. Jos ensimmäinen kaunis nainen ei tykkääkään sinusta, se ei ole kaikkien naisten vika. Kun lopetat pakkomielteisen asenteesi, alat jälleen suhtautumaan ihmisiin tutustumiseen luonnollisesti ja nämä virhetulkinnat alkavat hälventyä.

        Vasta silloin voit löytää jonkun kestävän rakkauden. Sitä ennen sä itse tuhoat sun mahikset.

        Emmä osaa. Säälin itteenk ku en kelpaa. Etsin ja kiinnostun monesta naisista. Haluaisin edes yrittää tutustua naisiin. Mutta ei ne vastaa. Minä aina kiinnostun ja nainen ei koskaan. Se turhauttaa ja ärsyttää ja hermostun kun en saa mitää vastakaikua. Kun olin nuorempi naiset kiinnostui musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä osaa. Säälin itteenk ku en kelpaa. Etsin ja kiinnostun monesta naisista. Haluaisin edes yrittää tutustua naisiin. Mutta ei ne vastaa. Minä aina kiinnostun ja nainen ei koskaan. Se turhauttaa ja ärsyttää ja hermostun kun en saa mitää vastakaikua. Kun olin nuorempi naiset kiinnostui musta.

        Ei tässä ole mitää järkee kun tää on samaa oravanpyörää.. oonko sit vaa ruma tai en kelpaa tälläisenä.. helvetti tää on vaikeeta. Omasta mielestä en tod ole ruma. Harrastan liikuntaa. Pieni kaljamaha on ei iso. Pukeudun siististi. Käyn töissä..tuntuu ettei mikää riitä. Monesti mietin miksi en unohda naisia. Mutta en osaa antaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ongelma ei ole naisten ylimielisyys, vaan omasi! Olet päättänyt(tai lukenut joltain incel-foorumilta), että vika on naisissa ja kenties suojelet itseäsi sillä harhaluulolla, että naissukupuolessa on oltava jotain vikaa.

        Naissukupuoli ei ole sulle mitään velkaa. Sulla ei ole oikeutta saada seksiä. Sulla on mahdollisuus saada tutustua johonkin, jos vain et tuhraisi kiinnostavia puoliasi internetissä kasvattamilla pakkomielteillä.

        Totuus on se, että jos lopetat tuon ruikuttamisen, alat kohtelemaan naisia ihmisinä, pistät välillä tietsikan kiinni ja puuhailet kehittäviä harrastuksia, sä löydät varmemmin jonkun, joka pitää sinusta oikeasti. Jos yrität olla paras versio itsestäsi, löydät jonkun kauan ennen, kuin olet lähelläkään parasta itseäsi, mutta sille huonolle versiolle ei kukaan halua antaa mitään!!!

        Ja huomaa: kaikki eivät tykkää kaikista! Se, johon sä ihastut ei välttämättä ihastu sinuun, ja SE EI ole naissukupolven vika. Jos ensimmäinen kaunis nainen ei tykkääkään sinusta, se ei ole kaikkien naisten vika. Kun lopetat pakkomielteisen asenteesi, alat jälleen suhtautumaan ihmisiin tutustumiseen luonnollisesti ja nämä virhetulkinnat alkavat hälventyä.

        Vasta silloin voit löytää jonkun kestävän rakkauden. Sitä ennen sä itse tuhoat sun mahikset.

        Siksi käyn terapiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ongelma ei ole naisten ylimielisyys, vaan omasi! Olet päättänyt(tai lukenut joltain incel-foorumilta), että vika on naisissa ja kenties suojelet itseäsi sillä harhaluulolla, että naissukupuolessa on oltava jotain vikaa.

        Naissukupuoli ei ole sulle mitään velkaa. Sulla ei ole oikeutta saada seksiä. Sulla on mahdollisuus saada tutustua johonkin, jos vain et tuhraisi kiinnostavia puoliasi internetissä kasvattamilla pakkomielteillä.

        Totuus on se, että jos lopetat tuon ruikuttamisen, alat kohtelemaan naisia ihmisinä, pistät välillä tietsikan kiinni ja puuhailet kehittäviä harrastuksia, sä löydät varmemmin jonkun, joka pitää sinusta oikeasti. Jos yrität olla paras versio itsestäsi, löydät jonkun kauan ennen, kuin olet lähelläkään parasta itseäsi, mutta sille huonolle versiolle ei kukaan halua antaa mitään!!!

        Ja huomaa: kaikki eivät tykkää kaikista! Se, johon sä ihastut ei välttämättä ihastu sinuun, ja SE EI ole naissukupolven vika. Jos ensimmäinen kaunis nainen ei tykkääkään sinusta, se ei ole kaikkien naisten vika. Kun lopetat pakkomielteisen asenteesi, alat jälleen suhtautumaan ihmisiin tutustumiseen luonnollisesti ja nämä virhetulkinnat alkavat hälventyä.

        Vasta silloin voit löytää jonkun kestävän rakkauden. Sitä ennen sä itse tuhoat sun mahikset.

        Omalla kohdalla huomannut, että vaikka kuinka luonnollisesti yrittäisi tutustua (jos sellaisen tilaisuuden saa), niin yleensä sama lopputulos, ei mitään , mutta isompi salskea kundi kyllä aina voiton vienyt, on tullut kirjoitettua Rakkauskirje itä, on viety lahjaa ovelle, on juostu perään ja tuttavuutta tekee, on flirttailu, pyydetty kahville ym viestiä on laitettu, ym. Ei paljoa luonnollisuus ole auttanut, mutta auta armiad, isompi mies ku on kyseessä niin kummasti rupeaa jalka typyllä vippasee


    • Anonyymi

      Ehkä se on joo loppupeleis parempi kun alkaa elää vaa yksin ja miettiin sitä ikisinkkuutta, naisiin ei vain missään törmää ja monella on jo päälle 30 parisuhde. Ite on erilainen ja jäänyt kelkasta pois.

      • Anonyymi

        siitä minäkin haaveilen, =)


    • Anonyymi

      Mistä sen naisen löytää kertokaas naiset?

      • Anonyymi

        Riippuu varmaan sitä missä asut ja esim. lenkkeiletkö ja voisitko löytää harrastusten parista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu varmaan sitä missä asut ja esim. lenkkeiletkö ja voisitko löytää harrastusten parista.

        Asun Vantaalla. Lenkkeilen mutta ei tutustu naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu varmaan sitä missä asut ja esim. lenkkeiletkö ja voisitko löytää harrastusten parista.

        Ei ole harrastuksia.


    • Anonyymi

      Njaa, tuosta nyt kannata ottaa paineita, elämässä muutakin!

    • Anonyymi

      Voitat lotossa pääpotin ja peset alfaurokset.

    • Anonyymi

      Mussa on varmasti niin vikaa etten saa parisuhdetta enää koskaan

      • Anonyymi

        Ei ne sinun muutaman kuukauden tapailusuhteet nuorempina mitään PARISUHTEITA olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sinun muutaman kuukauden tapailusuhteet nuorempina mitään PARISUHTEITA olleet.

        kyllä olin ihan parisuhteessa ja kestikin 3 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä olin ihan parisuhteessa ja kestikin 3 v.

        Aiemmin olet kertonut seurustelusi kestäneen 3 kuukautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin olet kertonut seurustelusi kestäneen 3 kuukautta.

        En jaksa sanoa mitään enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa sanoa mitään enään.

        Etpä tietenkään, kun huomaat taas jääväsi valheistasi kiinni :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä tietenkään, kun huomaat taas jääväsi valheistasi kiinni :D

        Emmä kuuntele paskaa. Mulla on asiat hyvin.. nainen tulee kun muutun.


    • Anonyymi

      Komeat jännämiehet alfat kelpaa.en jaksa ees yrittää enää ku en kelpaa.

    • Anonyymi

      Jotkut miehet kelpaa naisille. Mä en. Mussa on vikaa ku en saa edes lihavaa naista. Olen kateellinen muille.

    • Anonyymi

      Urheilen ja ruma en ole. Silti en kelpaa. Enkä ole työtön.

    • Anonyymi

      Naiset kai haluaa vain sosiaalisia. Pitää olla kavereita. Komea. Koulutettu alfa kelpaa kyllä.

    • Anonyymi

      Oon kai liia vanha ja ruma vai miksen vaa kelpaa ikinä.

    • Anonyymi

      Välillä vaan vituttaa kun jatkuvasti yrittää naisia ja niitä ei kiinnosta ees vastata.. eikä tuu tinderissä minkäänlaisia osumia.. parempi vaa unohtais kaikki.. ei eti mitään. On vaa yksin.. kai tää mun kohtaloa olla yksin.

    • Anonyymi

      "Urheilen ja ruma en ole. Silti en kelpaa. Enkä ole työtön"

      Mutta - kuten sinulle on miljardi kertaa sanottu - sinulla on vakava mt-ongelma joka on omiaan kyllä karkottamaan kenet tahansa.
      Eipä ole montaakaan päivää kun riehuit ja jouduit vartijoitten maahan pakottamaksi. Riehuit kun naiset eivät halua kontaktia.
      Olet voimakkaasti läheisriippuvainen ja takerrut kuin iilimato, et anna toiselle hetken rauhaa.
      Sinulla on todettu parikin vakavaa ongelmaa jotka sinun pitäisi hoitaa kuntoon tai ainakin hallintaan ennen kuin voit olettaa että kukaan haluaa lähempää tuttavuutta.

      Näitä asioita sinulle on hoettu kolme vuotta ainakin tällä ja muilla palstoilla. Jostain syystä et kykene vastaanottamaan sinulle kerrottua vaan jäät jankuttamaan samaa litaniaa vuodesta toiseen.
      Ja tiedän, ei tämä mitään hyödytä. Et tajua nyt kun et ole aikaisemminkaan tajunnut.

      • Anonyymi

        No enpäs ala tohon sanomaan mitään. Onneksi apua on saatavilla ja sitä saakin. Olen onneksi tietyissä asioissa mennyt parempaa suuntaa ja menen kokoajan. En kuuntele tälläistä paskaa. Ja en jaksa edes kirjottaa mitään tänne. Ihmiset on tosi ilkeitä ja löytää aina ihmisestä sen pelkän paskan.


      • Anonyymi

        Toki ongelmia on en sitä sano. Olen vain turhautunut elämääni pahasti. En tarvitse osastohoitoa, enkä sanoisi että on vakavia mt ongelmia.. pikemminkin kohtalaisia.


    • Anonyymi

      Sitä se köyhyys teettää.

      • Anonyymi

        Joo no mä en ole köyhä.


    • Anonyymi

      Onneksi muut asiat on ihan hyvin tällä hetkellä. On rahaa ja kaikki kunnos, työpaikka ja kaikki.

    • Anonyymi

      Oon sulle sanonut että pitää olla komea top 10 mies tai jännämies että saa naisen. Et voi asialle mitään muuta kun ryhtyä itse jännämieheksi.

      • Anonyymi

        Olen ihan komea ja pitkä. Ei kyse ole siitä. Tutustun vääränlaisiin naisiin.


    • Mee maksullisiin?!

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta maksulliset.

    • Anonyymi

      Kuka tuon Allun epikriisin on postittanut?
      Allu itse? Muussa tapauksessa rikos.

      Mutta joo, kyllä on painolastia miehellä, ei ihme että elämä ei ota sujuakseen eikä kumppania löytdy.
      Liian raskaat psykiatriset ongelmat ja kun vielä ei pysty hoitoon sitoutumaan niin siinä se sitten on.
      Älylliset rajoitukset tuohon päälle niin on siinä kyllä pakkaus.

      • Anonyymi

        Minä olen kirjottanut. Mitä sitte. Mulla on työpaikka ja asiat kunnos elämäs.

        T.allu


      • Anonyymi

        Kyllä pystyn sitoutumaan hoitoon ja nyt saan apua ja syön lääkkeeni piste. En jaksa enää ruikuttaa ja kirjottaa tänne mitään.


    • Anonyymi

      Ei mistään enään nykyaikana. Jos ei sitten vaivaudu lähtemään ulkomailta hakemaan. Itse olen 35v mies, joka ei ole ikinä seurustellut. Joitain yhdenyön sekoiluita joskus ollut, mutta nykyisin ei enään niitäkään. Sitä ku on lyhyt läski ja vielä micropeniksen omaava mies, niin ei ole paljoa valinnanvaraa naistensuhteen. Viisainta keskittyä muihin juttuihin tässä elämässä. Olen koko nuoruuteni haaveillut omasta perheestä ja yrittänyt tehdä kaikkeni, että joskus sellaisen saisin. Mutta se ei vaan ole onnistunu. Nykyisin en enää jaksa murehtia moista. Keskityn täysin itseeni ja teen omia juttuja/bisneksiä, silloin kun siltä tuntuu. Omaisuutta alkaa olemaan senverran paljon, että tätä menoa nelikymppisenä olen taloudellisesti riippumaton mistään. Enkä varmasti ota ketään siivelläeläjää tähän lystiin mukaan. Elikkä olen taas ajanut itseni umpikujaan naistensuhteen. Kukaan nainen ei voi olla minusta kiinostunut muun kuin rahan takia. Joten pitäköön tunkkinsa.

      • Anonyymi

        Ja vielä lisäyksenä tähän, että menee minulla ainakin jollain mittarilla paremmin, kun teillä jotka kiusasitte minua koko nuoruuteni. Ja murensitte itsetuntoni siihen pisteeseen. Että olen ollut täysin hukassa 30 vuotiaaksi asti. Nykyisin yks teistä istuu linnassa. Toinen on alkoholisti ja kolmas joka riisuit mun housut kokoluokan edessä kun muut piteli kiinni, on suljetulla osastolla. Ja sinne hän taatusti kuuluukin.


      • Anonyymi

        Vähä sama juttu. Nuorempana päälle 30 oli naisia.. nyt ei jaksa enää baareja. Nyt ei mitää.ylipainoa on ja olen pitkä.tuntuu että ei mitään saumaa naisiin. Monet on näitä some instagram pimatsuja. Pitää olla rahaa hieno 30 tuhatta bemari ja ihmee pinnallista elämää. Ite en oo sellanen. Kai mäki oon vaa yksin. Pitäkööt tunkkinsa ku ei kiltti tavis kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä sama juttu. Nuorempana päälle 30 oli naisia.. nyt ei jaksa enää baareja. Nyt ei mitää.ylipainoa on ja olen pitkä.tuntuu että ei mitään saumaa naisiin. Monet on näitä some instagram pimatsuja. Pitää olla rahaa hieno 30 tuhatta bemari ja ihmee pinnallista elämää. Ite en oo sellanen. Kai mäki oon vaa yksin. Pitäkööt tunkkinsa ku ei kiltti tavis kelpaa.

        Eivät ollenkaa kiinnostu.. nii ei täs oo mitää järkee. Mener vaa hermot. Kai pitäs olla joku alfa komea sikspakki ja bemari alla.


      • Anonyymi

        Käyn töissä ajan vanhalla romulla autolla. Rahaa ei ole paljoa. Joskus juon. En polta. Näytän kiltiltä ja ei vaa tavis mies kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä sama juttu. Nuorempana päälle 30 oli naisia.. nyt ei jaksa enää baareja. Nyt ei mitää.ylipainoa on ja olen pitkä.tuntuu että ei mitään saumaa naisiin. Monet on näitä some instagram pimatsuja. Pitää olla rahaa hieno 30 tuhatta bemari ja ihmee pinnallista elämää. Ite en oo sellanen. Kai mäki oon vaa yksin. Pitäkööt tunkkinsa ku ei kiltti tavis kelpaa.

        Mutta Allu, ethän sinä ole kiltti tavis.
        Eivät kiltit tavikset riehu ostareilla raivopäissään niin, että vartijat joutuvat niputtamaan heitä. Se on jännisten touhua, ei kilttien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Allu, ethän sinä ole kiltti tavis.
        Eivät kiltit tavikset riehu ostareilla raivopäissään niin, että vartijat joutuvat niputtamaan heitä. Se on jännisten touhua, ei kilttien.

        Enpä jaksa sanoa mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä kun saan pääni kuntoo ja laihdutan vaikka.. luulisi että saan parisuhteen. Pitäs muuttua ja rohkeentua vaan. En ole ruma.

    • Anonyymi

      En ymmärrä naisia. Suurin osa nii vitu nirsoja.. ja miehen pitäs olla täydellinen.komea adonis ja bemari ja rahaa. Sosiaalinen. Fiksu. Jänmämies.

    • Anonyymi

      Mä kuulemma oon nii tyhmä.ja toivoton tapaus etten saa koskaa naista. En kuuntele tollasta.kyllä saan. 3 kertaa olen seurustellut. Mutta nyt ollut niin hiljasta ettei naisia kiinnosta. Olenko liia vanha. Mitä hittoa. Parempi olla yksin vaan. Tulee jos on tullakseen asenteella. Ihminen muuttuu kyllä.

    • Anonyymi

      On mussaki paljon hyviä juttuja.. mutta ei se riitä mitenkää naisille.Ei yhtään!! Emmä halua naisen takia muuttaa itseeni. En halua ostaa 20 tonnin bemaria et olisin cool jännämies.. olkoot naiset kun ei kelpaa. Näkee noita jännämiehiä.. niillä kauniit naiset ja kallis bemari alla. En ole yhtää tommonen mies. ANTAA OLLA JOS EI KELPAA.

    • Anonyymi

      Nirppanokkia pinnallisia naisia. Eipä noille ikinä kelpaa.

    • Anonyymi

      Antaa olla, ei ketää näytä kiinnostavan.

    • Anonyymi

      Haluatko sä ystävän vai mitä?

      • Anonyymi

        Haluan ystävän. Olen yksinäinen ja voin huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan ystävän. Olen yksinäinen ja voin huonosti.

        Ja kuvittelet että se on muiden ihmisten asia korjata sun huono olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuvittelet että se on muiden ihmisten asia korjata sun huono olo?

        Ei. Mutta en tiedä miksi muilla on kavereita.. ja mä aina yksin.. tarvin apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mutta en tiedä miksi muilla on kavereita.. ja mä aina yksin.. tarvin apua.

        Tiedäthän, ihan hyvin tiedätkin.

        Sulle on ollut tarjolla enemmän apua kuin monille muille, mutta ei ne auttajat voi sun puolesta kaikkea tehdä. Ite sun pitäis se kovin työ tehdä mutta sitähän sä et jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedäthän, ihan hyvin tiedätkin.

        Sulle on ollut tarjolla enemmän apua kuin monille muille, mutta ei ne auttajat voi sun puolesta kaikkea tehdä. Ite sun pitäis se kovin työ tehdä mutta sitähän sä et jaksa.

        Mitä mä sanon antaa olla.. mulla on asiat hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuvittelet että se on muiden ihmisten asia korjata sun huono olo?

        Ei missään nimessä. Haluan muuttua ja hommata kavereita.


    • Anonyymi

      Luepa Allu huolella tuo postittamasi epikriisisi ja mieti ihan kunnolla missä mahtaa vika olla.
      Tuon psyykkisen painolastin kanssa on ihan oikeasti ja rehellisesti erittäin vaikeaa saada minkäänlaista parisuhdetta aikaan. Ihmiset haluaa edes kohtalaisen terveen ja toimintakykyisen kumppanin joka toimii normaalin tavoin kaikilla osa-alueilla.

      Et halua uskoa tätä, mutta pelkkä ulkonäkö ja auto ja pituus sekä osa-aikatyö postissa ei riitä normaalin ja toimivan parisuhteen saamiseen ja ylläpitoon.
      Mielenterveys on valtavan iso ja tärkeä osa ihmisen elämää, ja kun siinä ilmenee isoja ongelmia on ikävä kyllä heikot mahdollisuudet normaalin kumppanin saamiseen. Parisuhde ei toimi eikä kestä jos psyyke on noin hajalla.

      Jos mielenterveytesi eteen ei mitään voi tehdä, kuten vaikuttaa, on vain yritettävä tehdä elämästään paras mahdollinen niillä eväillä joita on saanut. Turha valitus ja jankutus ei vie mihinkään. Senkin ajan voisit käyttää olemassa olevan elämäntilanteesi hyväksymiseen ja korjaamiseen niin että elämä olisi mahdollisimman siedettävää.

      En tiedä miksi tämän kirjoitin. Turhaahan tämä on.

      • Anonyymi

        Joo no mä en rupea yksin aina elämään se on varmaa. Parempi kun ei kirjota mitään.


      • Anonyymi

        No en missään nimessä elä koko elämääni sinkkuna. Teen helvetisti töitä ja syön lääkkeeni ja vähennän alkoholia että saisin naisen.


      • Anonyymi

        No jotkut elääkin yksin koko elämänsä. Sille ei vaan voi mitään. Ovat kai hyväksyneet sen. Sama juttu naiset. Mä en todellakaan halua koko elämääni yksin viettää.


      • Anonyymi

        Kyllä voi tehdä. Esim käydä kovasti terapiaa ja muuttaa omaa käytöstä..nyt jo menee paremmi ja ei myöskään juo alkoholia.


      • Anonyymi

        En todellakaa missää nimessä hyväksy olevani kaveriton ja mitään treffiseuraa en saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaa missää nimessä hyväksy olevani kaveriton ja mitään treffiseuraa en saa.

        Mä en ole vammainen enkä asu missään tuetussa asuntolassa.näytän normaalilta ja kyllä kun saan itteäni parempaa kuntoon. Kyllä voin saada naisen. En todellakaa hyväksy elämääni en missää nimes yksin vuosia.


    • Anonyymi

      Täälä kirjotellaan vain pelkkää paskaa. Kyllä mä ennenkin oon seurustellut ja todellaki tuun jatkossa seurusteleen. Kokoajan meen parempaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Tämä.35 vuotias mies ei ole koskaan seurustellut. Minä sentään olen.

    • Anonyymi

      Parempi ku ei tänne kirjota yhtään mitään. Sekopäitä paskanjauhajia aina. Kyllä mä sen tiedän että mulla menee paljo paremmin ku ennen.

    • Anonyymi

      Mä oon ihan hyvä tyyppi. Mun ei tarvi tällästä paskaa kuunnella ei todellakaan.

    • Anonyymi

      Voisin näyttää terapeutilleni nää viestit ja et miten sairasta porukkaa on

      • Anonyymi

        Ehdottomasti näytä terapeutille tämä palsta ja kaikki viestisi täällä!


    • Anonyymi

      Joo parempi saatana ku ei kirjota tänne mitään.

    • Anonyymi

      Muista sitten näyttää terapeutilla myös omat viestisi jos haluat näyttää miten sairasta porukkaa täällä on! Pata kattilaa soimaa.
      Vaikka kylläpä tuo varmasti tietääkin, ammatti-ihminen...

      • Anonyymi

        Emmä tällästä paskaa kuuntele. Mulla on asiat hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tällästä paskaa kuuntele. Mulla on asiat hyvin.

        Näytä sille terapeutille nämä palstat missä käyt meuhkaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä sille terapeutille nämä palstat missä käyt meuhkaamassa.

        Olen sanonut että käyttäydyn kun lapsi ja kaikenlaista.


    • Allu vois keksiä uuden harrastuksen. Esim maksulliset naiset?

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta. Voit ihan itse mennä maksullisiin.


    • Anonyymi

      No niin, täytyy tässä varmaan yhden ei-niin hiljaisen, jonkinverran ulospäinsuuntautuneen naisen antaa kommentti. Itse ole jonkinverran ujokin, jotkut ei edes usko ja oikeasti opetellut irti hiljaisuudesta, monia asioita voi opetella, hankaliakin. Otan esiin myös sen puolen mitä täällä hiljaiset ovat tehneet räväkämmille eli arvostelleet ja haukkuneet, eivät siis hiljaiset ole yhtään sen parempia. Lisäksi, jos porukalla mietitään jotain juttua ja ei oikeesti sano mitään, niin on aika vittumaista ruveta arvosteleen niitä, jotka jotain yrittää tehdä. Ymmärrän, on vaikeaa, mutta monella muullakin on vaikeaa ja elämässä on paljon vaikeita asioita kohdattavina. Ehkä niitä omia ujouksiakin voisi pikku hiljaa siedättää. Ihan yhtälailla myös ne äänekkäämmät ovat voineet tulla hyljetyksi tai kiusatuiksi, poikkeavuus massasta saa helposti kiusaamaan, ainakin lapsia. Mitä joku tuolla ylempänä kadehtien totesi, että kyllä ne reippaammat ihmiset sitten saa naisia tai miehiä joka sormelle. No, olisiko se teistä oikeasti mukavaa? Hätyytellä kaikkia ihastuneita päivät pitkät pois. Se, se kuulkaa vasta rankkaa olis, varsinkin hiljaisille ihmisille. Mietittekö lainkaan täällä muita kadehtiessanne ja solvatessanne, että ehkäpä noillakin ihmisillä on ristinsä, eikä elämä oo niin auvoista. Jos te keskittyisitte enemmän miettimään mitä oikeasti itse haluatte elämästänne, niin lopputulos voisi olla parempi kuin miettiä mitä kaikkea tuolla naapurilla on. Toimintaa sen asian saavuttamiseksi.

    • Anonyymi

      Kyllä mä vielä naisen saan. En tällästä paskaa kuuntele.

    • Anonyymi

      Pitää kovasti yrittää muuttua nyt ja kaikkee. On mulla töitä nyt ja sopivasti rahaaki.

    • Anonyymi

      Ei tämä voi jatkua näin että olen aina yksin. Mun pitää saada kavereita!!! Piste.

      • Anonyymi

        Ei kukaan säälistä rupea sun kanssa kaveeraamaan. Kehitä itseäsi jotta tulet sellaiseksi ihmiseksi, jonka seurassa muut viihtyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan säälistä rupea sun kanssa kaveeraamaan. Kehitä itseäsi jotta tulet sellaiseksi ihmiseksi, jonka seurassa muut viihtyvät.

        No en tiedä. Ei mulla ole koskaa kavereita ollut.


    • Anonyymi

      Mä käyn töissä ja oon aina yksin jokapaikassa. En jaksa tällästä elämää.

    • Anonyymi

      Ja taas muuttui velat saataviksi.
      Jännä tämä miten tuon mieliala heittää äärilaidasta toiseen. Ei ole kun muutama päivä kun uhosi tekevänsä lopun elämästään ja kaikki oli mustaakin mustempaa ja vanhemmatkin oli hylänneet ja ihan yksin maailmassa ja ei kannata elää. autokin oli romu ja naiset ei ikinä kiinnostu kun on kalju ja iso maha,
      Nyt sitten mennään taas vauhdilla kohti korkeuksia ja elämä on pelkää silkkiä ja samettia vaan.
      Kunnes tulee se putous taas siihen surkeuteen.
      Erikoinen tapaus tämä.

      • Anonyymi

        No mä oon tällänen. Epävakaan persoonan oireet


    • Saat kaiken sympatiani. Itsekin olen yksinäinen, mutta olen toisaalta päässyt jo tuon suremisvaiheen yli. Haluankin kannustaa sinua eteenpäin. Ei sitä loputtoman pitkään jaksa harmitella. Ainakaan itse en jaksa. Olen kuitenkin hieman katkera ja epäluuloinen naisia suhtaan ja voinkin tunnustaa olevani täysi sovinisti. Ketään ei pidä vahingoittaa ainakaan fyysisesti mutta kyllä olen sitä mieltä että naiset ovat tämän maailman alhaisinta pohjasakkaa.

      • Anonyymi

        Trolololololoooo :D :D :D


      • Anonyymi

        "mutta kyllä olen sitä mieltä että naiset ovat tämän maailman alhaisinta pohjasakkaa."

        Äitisikin sitten? Taisi tehdä yhden mokan ainakin. 🤭


    • Anonyymi

      Rehellisesti sanoen persuilla ei ole kovin hyvä puheenjohtaja-asetelma tällä hetkellä.

      Purraa kovasti kannatetaan, mutta hän on todella epäkarismaattinen ja yhtä kiinnostava kun märkä tiskirätti. Purra ei suinkaan ole tyhmä ja puhuu asiaa, mutta häneen on vaikea suhtautua kansanliikkeen vetäjänä piikaolemuksellaan, hampaiden kiristämisellään ja negatiivisella olemuksellaan.

      Tavio vaikuttaa fiksulta, mutta on omalla laillaan hissukka muistuttaen kokkarien Ville Itälää. Riski on, että hänestä tuulee Itälän tavoin harmaa byrokraatilta vaikuttava hahmo, joka ei saa kansaa innostumaan persujen ohjelmasta.

      Tynkkysen voi unohtaa. Hänellä on liikaa historiallista painolastia erinäisistä tempauksista ja provokaatioista. Tynkkysestä tulisi eräänlainen klovnipuheenjohtaja, joka assosioidaan liikaa kaiken maailman jippoihin, joita hän on tehnyt. Tynkkynen on myös liian nuori puheenjohtajaksi ja kun kaikki työkokemus ja koulutus puuttuu, hän olisi täysin riippuvainen neuvonantajakaartista.

      Listalla Mauri Peltokangas on myös saanut kannatusta, mutta hän on liian aggressiivinen retoriikassaan. Eduskuntapuheet ovat kun teatterinäytelmä, jossa Peltokangas esittää kaikki roolit omassa farssissaan.

      Jos ajatellaan puolueen etua eikä vaan heitetä tunnettuja nimiä, Lulu Ranne vaikuttaa potentiaaliselta ehdokkaalta (en tosin tiedä kiinnostaako koko toimi häntä). Lulu on koulutettu (DI), jämäkkä ja selväpuheinen. Naiset eivät yleensä menesty puoluejohtajina, mutta Ranne saattaisi jämptinä henkilönä vedota laajempaan äänestäjäkuntaan.

      Tällä hetkellä nuorpersuissa on paljon jämptimpää väkeä kun vanhuspersuissa. Puoluejohtajiksi heistä ei vielä ole, mutta sieltä on nousemassa varsin kovia tekijöitä, joilla on puhekykyä ja esiintymistaitoa.

    • Anonyymi

      Kai mä oon naisten mielestä sit ruma ja lihonut kaljamaha ku en kelpaa ollenkaa. Sille lihavallekkaa.. aika uskomatonta. No omasta mielestä en ole ruma.

      • Anonyymi

        Sun oma mielipide vaan tuntuu olevan hyvin eri, kuin muiden...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun oma mielipide vaan tuntuu olevan hyvin eri, kuin muiden...

        No omasta mielestäni en ole ruma.. eikä naiset ole rumaksi sanonut. mutta nykyään en saa mitään mielipiteita kun ei naiset vastaa minulle piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No omasta mielestäni en ole ruma.. eikä naiset ole rumaksi sanonut. mutta nykyään en saa mitään mielipiteita kun ei naiset vastaa minulle piste.

        Naisilla on sen verran itsesuojeluvaistoa, että osaavat valehdella sun olevan heidän mielestä kivan näköinen. Pääsevät susta nopeasti eroon.

        Jos sanoisivat totuuden eli että olet ruma, rupeaisit riehumaan ja räyhäämään. Kuten teet aina kun asiat ei mene niin kuin haluaisit.


    • Anonyymi

      Ei pääse edes naistenkaa keskusteleen eikä treffeille. Ite tosi ujo on. En ymmärrä.mussa on hyvää paljon.. emmä tiedä mitä tehdä. Kai tää mun kohtaloa olla yksin.

    • Anonyymi

      Ei kauniille nuorille naisille ei kelpaa ikinä. Mä en ymmärrä. Ei sitte valiteta. Kohtaloa tää. Kai mä en ole normaali. Kaikilla on kavereita ja parisuhde. Mä pyörin yksin aina. Multa puuttuu rohkeus ja oon ujo.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä yksikään kaunis nuori nainen kiinnostuisi lapsen tasolla olevasta keski-ikäisestä äijästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä yksikään kaunis nuori nainen kiinnostuisi lapsen tasolla olevasta keski-ikäisestä äijästä?

        Sitten antaa olla. Pysyn ikisinkkuna. Ei sille voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä yksikään kaunis nuori nainen kiinnostuisi lapsen tasolla olevasta keski-ikäisestä äijästä?

        Täälä oli yksi 35 vuotias mies joka ei ole koskaan seurustellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälä oli yksi 35 vuotias mies joka ei ole koskaan seurustellut.

        Nimenomaan. Ei ne nuoret kauniit naiset huoli keski-ikäisistä ukkeleista jotka on jääneet keskenkasvuisen tasolle.


    • Anonyymi

      Nuorempana vielä kelpasin. Enää en kelpaa. Vitun paskalta tuntuu. Lisäks ei oo kavereita. Huono itsetunto.haukuttu tyhmäksi. Olen vitun ujo. En tiedä enää mitä tehdä

      • Anonyymi

        Ujo?
        Räyhäät kaupungilla niin että vartijat joutuu niputtaa sut maahan.
        Heittelet naisten päälle juomia baarissa, huudat ja haukut.
        Haistattelet pomoille ja työkavereille ja saat siksi potkut joka työpaikasta.

        Ei järin UJOLTA kuulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujo?
        Räyhäät kaupungilla niin että vartijat joutuu niputtaa sut maahan.
        Heittelet naisten päälle juomia baarissa, huudat ja haukut.
        Haistattelet pomoille ja työkavereille ja saat siksi potkut joka työpaikasta.

        Ei järin UJOLTA kuulosta.

        Enpäs sano tuohon mitään..en saa potkuja. Mulla on vakituinen työ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujo?
        Räyhäät kaupungilla niin että vartijat joutuu niputtaa sut maahan.
        Heittelet naisten päälle juomia baarissa, huudat ja haukut.
        Haistattelet pomoille ja työkavereille ja saat siksi potkut joka työpaikasta.

        Ei järin UJOLTA kuulosta.

        Joo no sillon olin kännissä.,selvinpäin en tommosta tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujo?
        Räyhäät kaupungilla niin että vartijat joutuu niputtaa sut maahan.
        Heittelet naisten päälle juomia baarissa, huudat ja haukut.
        Haistattelet pomoille ja työkavereille ja saat siksi potkut joka työpaikasta.

        Ei järin UJOLTA kuulosta.

        Kyllä olen ujo ja hiljanen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no sillon olin kännissä.,selvinpäin en tommosta tee.

        Se ei ole hyvä merkki, ettet kykene hillitsemään tunteenpurkauksiasi humalassa.


    • Anonyymi

      "Ei kauniille nuorille naisille ei kelpaa ikinä."
      Eikös se niin ollut että "ruma läski kelpaa"? Nyt sen pitäisi sitten olla nuori ja kaunis!

      Missä pilvilinnoissa liihottelet?
      On täysin selvää että nuoret naiset haluavat lähempänä omaa ikäänsä olevan psyykkisesti tasapainoisen miehen seuraa, ei lähes keski-ikäisen setämiehen jolla raskas lasti psyykkisiä ongelmia.

      Hullua muuten että kuvittelet sinulla olevan etuoikeus vaatia kaunista ja nuorta mutta näillä kauniilla ja nuorilla ei olisi oikeus vaatia nuorta tervepäistä miestä!
      Se että et henkisesti ole ikäsi edellyttämällä tasolla, ei tee sinusta kuitenkaan nuorta ja puoleensa vetävää miestä.
      Olet valtavan itsekäs, se on nähty.

      • Anonyymi

        Joo no unohdetaan ne. Etsitään ruma ja lihava.


    • Anonyymi

      Pahin virhe, mihin mies voi alentua, on miettiä naisia. Niitä ei tarvita kuin ainoastaan suvun jatkamiseen. Enkä suoraan sanoen keksi mitään syytä, miksi tälle pallolle yhtään enempää ihmiselukoita tarttis.

      Kannattaa kehitellä harrastuksia ja asioita, joissa ei tarvitse ajatella naisia, niin ongelma poistuu.

      • Anonyymi

        "Pahin virhe, mihin mies voi alentua, on miettiä naisia. "

        Joo no vaikka tykkäätkin vain miehistä seksuaalisessa mielessä niin luulis että olisit kiitollinen äidillesi tms hoitajalles joka on on vaivautunut sun paskavaipat vaihtamaan ja ruokkimaan kun itse olet ollut avuton. Meni äitis sitten lisääntymään ja päästi moisen mätämunan ilmoille? Todennäköisesti se on myös nainen joka ne paskavaipat vaihtaa myös loppupäässä elämää. Sillä välin voit tietty vihata naisia. Siihen on omat teoriat miksi ja mistä naisviha syntyy mutta syy ei ole naisissa.


    • Anonyymi

      Mika mä oon sit elossa jos mun elämä on tällästä paskaa?

    • Anonyymi

      Oon miettiny monesti miks oon elossa jos mun elämä on tällästä paskaa.

    • Anonyymi

      Lihonut ja ikää tulee, kaljamaha ja kaikkee.. jäänyt yksin.. vailla kavereita, naisia ei ollenkaa kiinnosta.. kai mun kohtaloa vaan olla helvetti yksin.

    • Anonyymi

      Allu, 36-vuotias aikuinen mies. Olet ihan itse vastuussa siitä mitä elämäsi on ja mitä siitä tulee.
      Et voi heittäytyä itkupitkuraivoavaksi 5-vuotiaaksi joka naama punaisena karjuu lattilla kun toiveita ei kukaan tule toteuttamaan.
      5-vuotias ei vielä ymmärrä eikä häneltä voi sitä edellyttää, kohta keski-ikäiseltä mieheltä voi.
      Jos ja kun et kykene itse tarttumaan oman elämäsi ohjaksiin sille ei voi mitään.
      Olet saanut valtavasti apua eri tahoilta, paljon enemmän kuin valtaosa mt-ongelmista kärsivä. Silti istut kädet ristissä ottamatta minkäänlaista vastuuta oman hyvinvointisi eteen.
      Ruikuttaa osaat ja vaatia. Aikuisen elämä nyt kuitenkin sen verran kovempaa kuin lapsen, että ihan itse on se vastuu otettava ja tehtä äv työtä itsensä eteen.
      Kukaan ei valmista sinulle tuo.
      Jatka itsesi säälimistä ja surkeilua, se on oma valintasi, tai tee jotakin älä vain valita vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        No en voikkaa... mä valitan paljon ja oon vaikee ihminen.. ihmettelen miten mun elämästä tullut tällästä, jäänyt yksin ja vailla mitään seuraa.


    • Anonyymi

      Ehkä parempi nyt antaa vaan olla. oon vanhentunut ja lihonut, ja en vain enää kelpaa kellekkää kyllä se paskalta tuntuu ja satuttaa, mut en voi sille oikee mitään. Mun elämästä tullut tälläistä. No on työpaikka ja rahaa tulee, nautin siitä ja urheilen, turha sit ruikuttaa.

    • Anonyymi

      Voisi olla Allulle uusi keino tutustua naisiin: törmää naisten takapuoiiin taisteluvaunulla, eli siis kaupan ostoskärryllä, omalla kohdallani oli täysin vahinko tuollainen, mutta niin.

      Emme ole kansainvälisesti yhtä tunnettuja pedofiileja kuin J. Haukion isä on :D

    • Anonyymi

      En minä jaksa tehdä töitå jos ei jää rahaa. Ku velkaa liikaa.sit saatana nää pellet somalit ajaa uusilla bemareilla.. ite ajan romulla.

      • Anonyymi

        Miksi somalialaissyntyiset ihmiset ovat mielestäsi pellejä? Oletko rasisti?


      • Anonyymi

        Olisit ajatellut tuota silloin, kun pikavippejä otit. Sinulla ei olisi mitään velkoja, jos olisit jättänyt ne typerät pikavipit ottamatta.


    • Anonyymi

      Tommosetko sit saa naisia.. rahalla ja hienolla autolla..ihan sairasta.. mulla jää niin vähän ja pitää raahautua ja jaksaa saatana töissä.

      • Anonyymi

        Niin sulla jää niin vähän koska olet ottanut velkaa ja pidät autoa jota et edes tarvi. Naiset karttaa koska olet väkivaltainen ahdistelija ja takertuja. Itse olet aiheuttanut ongelmasi. Minusta on outoa että valitat kohtaloasi vaikka olet itse käytökselläsi aiheuttanut tuon kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla jää niin vähän koska olet ottanut velkaa ja pidät autoa jota et edes tarvi. Naiset karttaa koska olet väkivaltainen ahdistelija ja takertuja. Itse olet aiheuttanut ongelmasi. Minusta on outoa että valitat kohtaloasi vaikka olet itse käytökselläsi aiheuttanut tuon kaiken.

        Olen toki aiheuttanut. Tarvin kyllä autoa..en halua liikkua julkisilla.. olen liikkunut ihan tarpeeksi ja liian raskasta käydä töissä julkisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toki aiheuttanut. Tarvin kyllä autoa..en halua liikkua julkisilla.. olen liikkunut ihan tarpeeksi ja liian raskasta käydä töissä julkisilla.

        Ja syy on että auto tulee halvemmaksi liikkua töissä kun lyhyt matka ja pääsen heti kotiin nopeasti kun olen väsynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla jää niin vähän koska olet ottanut velkaa ja pidät autoa jota et edes tarvi. Naiset karttaa koska olet väkivaltainen ahdistelija ja takertuja. Itse olet aiheuttanut ongelmasi. Minusta on outoa että valitat kohtaloasi vaikka olet itse käytökselläsi aiheuttanut tuon kaiken.

        Mä olen jo luovuttanut. Naista en saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja syy on että auto tulee halvemmaksi liikkua töissä kun lyhyt matka ja pääsen heti kotiin nopeasti kun olen väsynyt.

        Siis lyhyt matka ja pitää olla sitä varten auto? Vaihda polkupyörään niin pääset samalla läskeistä eikä tule auton kuluja. Tekee hyvää mielellekin. Ja säästät rahaa.

        Vastahan valitit kun oli auto hajalla ja joutuu taas maksamaan törkeät korjauskulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen jo luovuttanut. Naista en saa.

        "Mä olen jo luovuttanut. Naista en saa."

        Et niin. Keskity mielummin oman elämän kuntoon panemiseen. Äläkä odota että joku muu tekee sen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä olen jo luovuttanut. Naista en saa."

        Et niin. Keskity mielummin oman elämän kuntoon panemiseen. Äläkä odota että joku muu tekee sen puolestasi.

        No niin teenkin, käyn töissä ja kaikkee.. mutta se on vaikeeta elää jos on tällänen diagnoosi on jäänyt ihan yksinäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis lyhyt matka ja pitää olla sitä varten auto? Vaihda polkupyörään niin pääset samalla läskeistä eikä tule auton kuluja. Tekee hyvää mielellekin. Ja säästät rahaa.

        Vastahan valitit kun oli auto hajalla ja joutuu taas maksamaan törkeät korjauskulut.

        No on joku 11 km suunta.. en todellakaa vaihta.. en millää jaksa polkea. Auto on nyt kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on joku 11 km suunta.. en todellakaa vaihta.. en millää jaksa polkea. Auto on nyt kunnossa.

        11 km suuntaansa? Liian pitkä!?
        Herranen aika, siinähän saisit sitä kuntoilua josta niin toitotat ja voisipa se mahakin alkaa pienentyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11 km suuntaansa? Liian pitkä!?
        Herranen aika, siinähän saisit sitä kuntoilua josta niin toitotat ja voisipa se mahakin alkaa pienentyä!

        En tod jaksa. Maha ei ole este. Myös lihavia rumia kaljamahalla olevia naisia on..!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on joku 11 km suunta.. en todellakaa vaihta.. en millää jaksa polkea. Auto on nyt kunnossa.

        Et jaksa polkea 11km suuntaansa???

        Ja 11km on liian pitkä matka mennä julkisilla??

        11km julkisilla taittuu alle 15 minuutissa.

        Yrität vain keksiä tekosyitä pitää sitä autoa. Vartti ei ole pitkä aika julkisessa kulkuvälineessä.

        11km pyörällä menee puolessa tunnissa ja on tehokasta liikuntaa! Alku aina hankalaa, mutta pari viikkoa kun poljet töihin ja kotiin niin kroppa on jo tottunut!

        Eikä ne sun pari tuntia per päivä vuorot niin pitkiä ja raskaita ole, ettet muka jaksaisi pyöräillä. Tai kulkea varttia julkisilla.

        Sulla ei oikeasti ole mitään syytä pitää sitä autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on joku 11 km suunta.. en todellakaa vaihta.. en millää jaksa polkea. Auto on nyt kunnossa.

        Jotkut jaksaa kulkea töissä esim Turusta Helsinkiin junalla. Allu ei jaksa kulkea 11 km bussilla eikä pyörälläkään. Voi voi kun on rankkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tod jaksa. Maha ei ole este. Myös lihavia rumia kaljamahalla olevia naisia on..!!

        "Myös lihavia rumia kaljamahalla olevia naisia on..!!"

        Eihän se sinun ongelmasi ole vaan niiden naisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et jaksa polkea 11km suuntaansa???

        Ja 11km on liian pitkä matka mennä julkisilla??

        11km julkisilla taittuu alle 15 minuutissa.

        Yrität vain keksiä tekosyitä pitää sitä autoa. Vartti ei ole pitkä aika julkisessa kulkuvälineessä.

        11km pyörällä menee puolessa tunnissa ja on tehokasta liikuntaa! Alku aina hankalaa, mutta pari viikkoa kun poljet töihin ja kotiin niin kroppa on jo tottunut!

        Eikä ne sun pari tuntia per päivä vuorot niin pitkiä ja raskaita ole, ettet muka jaksaisi pyöräillä. Tai kulkea varttia julkisilla.

        Sulla ei oikeasti ole mitään syytä pitää sitä autoa.

        Liikennelaitoksen kortti tulisi halvaksi ja postilaisetkin saa varmaan työmatkaedun eli kulkeminen olisi erittäin edullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikennelaitoksen kortti tulisi halvaksi ja postilaisetkin saa varmaan työmatkaedun eli kulkeminen olisi erittäin edullista.

        Lisäksi hän asuu ja työskentelee vantaalla, ilmeisesti saman vyöhykkeen sisällä kun vain 11km kotoa töihin. Yhden tai kahden vyöhykkeen kausilippu ei maksa juuri mitään, kun vertaa omasta autosta aiheutuviin kuluihin. Tuollaista lyhyttä matkaan kun vielä kulkee niin siinä säästäisi paljon rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myös lihavia rumia kaljamahalla olevia naisia on..!!"

        Eihän se sinun ongelmasi ole vaan niiden naisten.

        Minulle kelpaa myös semmoinen. Mutta en kelpaa niille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut jaksaa kulkea töissä esim Turusta Helsinkiin junalla. Allu ei jaksa kulkea 11 km bussilla eikä pyörälläkään. Voi voi kun on rankkaa.

        En kulje.. mulla kuluttaa auto niin vähän bensaa..että jopa halvemmaksi tulisi kun bussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et jaksa polkea 11km suuntaansa???

        Ja 11km on liian pitkä matka mennä julkisilla??

        11km julkisilla taittuu alle 15 minuutissa.

        Yrität vain keksiä tekosyitä pitää sitä autoa. Vartti ei ole pitkä aika julkisessa kulkuvälineessä.

        11km pyörällä menee puolessa tunnissa ja on tehokasta liikuntaa! Alku aina hankalaa, mutta pari viikkoa kun poljet töihin ja kotiin niin kroppa on jo tottunut!

        Eikä ne sun pari tuntia per päivä vuorot niin pitkiä ja raskaita ole, ettet muka jaksaisi pyöräillä. Tai kulkea varttia julkisilla.

        Sulla ei oikeasti ole mitään syytä pitää sitä autoa.

        2 h.. teen ihan täyttä vuoroa töissä.ja olen laiska ihminen..koska ei kiinnosta mikään..en saa naista ja elämä on sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kulje.. mulla kuluttaa auto niin vähän bensaa..että jopa halvemmaksi tulisi kun bussi.

        Pyöräillessä lähtisi se kaljamaha.

        Ja sitä sun romuautoa kun saa kertomasi mukaan olla vähän väliä korjaamassa, niin taitaa tosiaan tulla bussia kalliimmaksi kun ynnätään kulut yhteen.


    • Anonyymi

      Asiasta toiseen sain sattumalta tietää postinlajittelijan palkkauksen.
      Tämä ihminen on ollut alalla 11 vuotta ja tienaa 2040e/kk miinus verot.
      Keskipalkka kuuluu liikkuvan 1800-2000e välillä. Tämä ihminen jonka mainitsin saa ilmeisesti hieman korkeampaa palkkaa työvuosien ja kokemuksen perusteella.
      Että Allun taivaitahipovat tulot on nyt sitten paljastettu.
      Tällä palkalla pitäisi kyllä pystyä elämään ja maksamaan menonsa kun ei ota päättömiä velkoja. Rikkaaksi sillä ei tule.

      • Anonyymi

        Siitä kun lyhentelee sen allun mainitseman 370e/kk velkoja ja maksaa arviolta 800e/kk vantaalla vuokraa, esim. 100e/kk laskuja ja 200e/kk ruoasta sekä tietenkin bensat ja auton korjaamisen tuhlaantuvat kulut...

        Eipä jää paljoa käteen. Ilman autoa siis jäisi reilusti enemmän käyttörahaa. Toki nekin rahat saa nopeasti upotettua alkoholiin, uusiin vaatteisiin ja hajusteisiin - joita allu kertoo usein ostelevansa.

        Jokainen tietysti itse valitsee mihin rahansa käyttää. Budjettisuunnittelulla tuonkin palkan saisi riittämään pitkälle, mutta niin pitkäjänteiseen toimintaan ei taida kaveri pystyä - ainakaan ilman edunvalvojan kärsivällistä apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä kun lyhentelee sen allun mainitseman 370e/kk velkoja ja maksaa arviolta 800e/kk vantaalla vuokraa, esim. 100e/kk laskuja ja 200e/kk ruoasta sekä tietenkin bensat ja auton korjaamisen tuhlaantuvat kulut...

        Eipä jää paljoa käteen. Ilman autoa siis jäisi reilusti enemmän käyttörahaa. Toki nekin rahat saa nopeasti upotettua alkoholiin, uusiin vaatteisiin ja hajusteisiin - joita allu kertoo usein ostelevansa.

        Jokainen tietysti itse valitsee mihin rahansa käyttää. Budjettisuunnittelulla tuonkin palkan saisi riittämään pitkälle, mutta niin pitkäjänteiseen toimintaan ei taida kaveri pystyä - ainakaan ilman edunvalvojan kärsivällistä apua.

        En tarvitse edunvalvojaa. Ja vuokra on päälle 600e jää kyllä rahaa. Kuten sanoin juhannusviikolla meni rahaa ja nyt on rahaa ja pärjään hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä kun lyhentelee sen allun mainitseman 370e/kk velkoja ja maksaa arviolta 800e/kk vantaalla vuokraa, esim. 100e/kk laskuja ja 200e/kk ruoasta sekä tietenkin bensat ja auton korjaamisen tuhlaantuvat kulut...

        Eipä jää paljoa käteen. Ilman autoa siis jäisi reilusti enemmän käyttörahaa. Toki nekin rahat saa nopeasti upotettua alkoholiin, uusiin vaatteisiin ja hajusteisiin - joita allu kertoo usein ostelevansa.

        Jokainen tietysti itse valitsee mihin rahansa käyttää. Budjettisuunnittelulla tuonkin palkan saisi riittämään pitkälle, mutta niin pitkäjänteiseen toimintaan ei taida kaveri pystyä - ainakaan ilman edunvalvojan kärsivällistä apua.

        En tarvitse hajuvettä ja vaatteita mulla on.. lisäksi auto pelaa.


      • Anonyymi

        Tottakai elää..mistään työstä ei tule rikkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä kun lyhentelee sen allun mainitseman 370e/kk velkoja ja maksaa arviolta 800e/kk vantaalla vuokraa, esim. 100e/kk laskuja ja 200e/kk ruoasta sekä tietenkin bensat ja auton korjaamisen tuhlaantuvat kulut...

        Eipä jää paljoa käteen. Ilman autoa siis jäisi reilusti enemmän käyttörahaa. Toki nekin rahat saa nopeasti upotettua alkoholiin, uusiin vaatteisiin ja hajusteisiin - joita allu kertoo usein ostelevansa.

        Jokainen tietysti itse valitsee mihin rahansa käyttää. Budjettisuunnittelulla tuonkin palkan saisi riittämään pitkälle, mutta niin pitkäjänteiseen toimintaan ei taida kaveri pystyä - ainakaan ilman edunvalvojan kärsivällistä apua.

        Hyvin pystyn maksamaan laskut ja rahat riittää kyllä elämiseen ja lyhennän velkaa..joskus vaan rahaa on vähempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai elää..mistään työstä ei tule rikkaaksi.

        Aika monestakin työstä tulee rikkaaksi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pystyn maksamaan laskut ja rahat riittää kyllä elämiseen ja lyhennän velkaa..joskus vaan rahaa on vähempi.

        No mitä sä sitten mariset?
        Jatkuvasti sä täällä itket, kun rahaa ei ole riittävästi.


    • Anonyymi

      Naista en tod näkösesti saa joten ei voi mitään..töitä tehtävä.

    • Anonyymi

      Jos omistat auton niinm uista että et saa ajella yli 300kmh 43nopeusrajoitusalueella jollain autolla eli jollain Ferrarin Testarossalla esim.

    • Anonyymi

      Kaikki on vaan niin kallista ja rahaa menee kokoajan.

      • Anonyymi

        "Kaikki on vaan niin kallista ja rahaa menee kokoajan."

        Ei ole pakko tuhlata autonromuun, viinaan ja roskaruokaan. Voi opetella tekemään terveellistä ruokaa, hyötyliikkumaan ja luopua turhasta ja säästää rahaa lopettamalla juominen joka on sekä rahan ja terveyden kannalta säästöä. Ai mutta sinä et jaksa etkä viitsi.


    • Anonyymi

      Voi kamala sentään! Kaikki maksaa, mikään ei putoakaan itsestään eteen.
      Jos ei keski-ikään mennessä ole aikuiseksi kasvanut, ei kasva koskaan.
      Äidinkö pitäis vielä elättää ja kustantaa päättömät tuhlaamisesi?
      Etkö todellakaan tajua hävetä?
      Nelikymppinen äijä jota äiti paapoo, käyttäytyy kuin uhmaikäinen pentu ja sille tasolle olet 8ilmeisesti jäänytkin.
      Kuka kiinnostuu ja haluaa ison äijän hoitajaksi ja huolehdittavaksi? Veikkaanpa että ei kukaan.

      • Anonyymi

        Eipä niin, ei ole jaksamista ruveta kenenkään hoitajaksi.


    • Anonyymi

      Sama nimimerkki on ollut Andee, Aleksei, Allu85 jne ja ensin arveli että naisia ei saa sen takia kun on työtön ja ei ole autoa. Sitten kun tuli työtä ja auto naiset pysyy edelleen kaukana.

      Luin vaan yhden postauksen jossa joku varoitti olemaan vastaamatta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Nyt varmaan kaikki tajunneet miksi tyttöystäväkin kavereineen häipyi kun juippi käy ihmisten kimppuun jopa julkisella paikalla.

      Jospa olis se syy yksinäisyyteen.

      • Anonyymi

        Tyttöystävä joutui pyhtään veljeään avuksi kun juippi alkoi hankalaksi kun nainen halusi erota.
        Ehdottomasti varoitan vakavasti ketään tähän tyyppiin millään lailla sekaantumasta.
        Ilmeisesti tunnetaan aika laajasti netissä sekä aduinpaikkakunnallaan, mutta vieraammat voivat erehtyä luulemaan jotain muuta.
        On käynyt naisten kimppuun ja riehunut ja ei kauaa sitten pistetty vartijoitten toimesta maahan riehumisen takia.
        Ja tämä on mielestään " ihan hyvä tyyppi ja ujo".
        Hoitotahot nostaneet kädet pystyyn, toivotonta.
        Psyykkisiä pahoja probleemia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystävä joutui pyhtään veljeään avuksi kun juippi alkoi hankalaksi kun nainen halusi erota.
        Ehdottomasti varoitan vakavasti ketään tähän tyyppiin millään lailla sekaantumasta.
        Ilmeisesti tunnetaan aika laajasti netissä sekä aduinpaikkakunnallaan, mutta vieraammat voivat erehtyä luulemaan jotain muuta.
        On käynyt naisten kimppuun ja riehunut ja ei kauaa sitten pistetty vartijoitten toimesta maahan riehumisen takia.
        Ja tämä on mielestään " ihan hyvä tyyppi ja ujo".
        Hoitotahot nostaneet kädet pystyyn, toivotonta.
        Psyykkisiä pahoja probleemia.

        On pahoja vittu ongelmia on todella.. ei kiinnosta. Jep mut jätettiin joo.. vittu synnyin tyhmäksi kehariksi.. ole vuosiin omistanut kavereita.. sainpas ihmeen säkällä vakityön.. sieläki olen yksin teen hommat ja lähen kotiin.. vittu tätä tää elämä on kärsimystä ja paskaa yksin oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pahoja vittu ongelmia on todella.. ei kiinnosta. Jep mut jätettiin joo.. vittu synnyin tyhmäksi kehariksi.. ole vuosiin omistanut kavereita.. sainpas ihmeen säkällä vakityön.. sieläki olen yksin teen hommat ja lähen kotiin.. vittu tätä tää elämä on kärsimystä ja paskaa yksin oloa.

        Ainaski töissä mä oon hyvä..mutta muuten ihmiset ei jaksa mua..vanhemmat pistäny jo pikkuhiljaa välit poikki... en saa naista.. pahoissa veloissa.. en jaksa juoda enää ku ei se mitää auta ku en saa naista.. mulla pitäs olla jo nainen oon 36 v mut sama paska jatkuu.. en saa ees tavista.. sen takia ku oon heikkolahjainen saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaski töissä mä oon hyvä..mutta muuten ihmiset ei jaksa mua..vanhemmat pistäny jo pikkuhiljaa välit poikki... en saa naista.. pahoissa veloissa.. en jaksa juoda enää ku ei se mitää auta ku en saa naista.. mulla pitäs olla jo nainen oon 36 v mut sama paska jatkuu.. en saa ees tavista.. sen takia ku oon heikkolahjainen saatana

        Sama paska jatkuu en jaksa ees välittää enää ku en vaa saa naista millään. Elämä on.. pakko kärsiä vaan yksin saatana. Mut tunnetaan niin jo että en jaksa enää.. saatana.. rahatki vähissä aina.. velkoja vaan saatana.. psyykehullu olen ja sille en vaa vitti voi koskaa mitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama paska jatkuu en jaksa ees välittää enää ku en vaa saa naista millään. Elämä on.. pakko kärsiä vaan yksin saatana. Mut tunnetaan niin jo että en jaksa enää.. saatana.. rahatki vähissä aina.. velkoja vaan saatana.. psyykehullu olen ja sille en vaa vitti voi koskaa mitää

        Alkaa riittää nää paskanjauhajat. Ruma en ole ja oon pitkä.. ylipainoa vaan ja kaljamahaa.. ei se mitään auta että naisen saisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystävä joutui pyhtään veljeään avuksi kun juippi alkoi hankalaksi kun nainen halusi erota.
        Ehdottomasti varoitan vakavasti ketään tähän tyyppiin millään lailla sekaantumasta.
        Ilmeisesti tunnetaan aika laajasti netissä sekä aduinpaikkakunnallaan, mutta vieraammat voivat erehtyä luulemaan jotain muuta.
        On käynyt naisten kimppuun ja riehunut ja ei kauaa sitten pistetty vartijoitten toimesta maahan riehumisen takia.
        Ja tämä on mielestään " ihan hyvä tyyppi ja ujo".
        Hoitotahot nostaneet kädet pystyyn, toivotonta.
        Psyykkisiä pahoja probleemia.

        Eikös tuommosen jännämiehen perässä pitäisi olla jono naisia, palstan mukaan.. 🤪


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Eikös tuommosen jännämiehen perässä pitäisi olla jono naisia, palstan mukaan.. 🤪

        No sitähän tuo itsekin on ihmetellyt, kun naista ei vain saa, vaikka räyhää niille, kourii niitä ja jopa lyö niitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän tuo itsekin on ihmetellyt, kun naista ei vain saa, vaikka räyhää niille, kourii niitä ja jopa lyö niitä.

        Palsta siis yllyttää väkivaltaan naisia kohtaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Palsta siis yllyttää väkivaltaan naisia kohtaan..

        Tai ei palsta, vaan nämä naisia vihaavat persuätmit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän tuo itsekin on ihmetellyt, kun naista ei vain saa, vaikka räyhää niille, kourii niitä ja jopa lyö niitä.

        En kouri.. en lyö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kouri.. en lyö

        Ei ole montaa päivää siitä, kun kerroit tekeväsi niin. Ihmettelit vielä, ettei naiset kiinnostu, vaikka käyttäydyt kuin jännämies.


    • Anonyymi

      Joo painukaa kaikki mun puolesta hevon vittuun. En ees tarvi enää naista ku en semmoista enää koskaan saa.

    • Anonyymi

      No eipä tää elämä muutu. Naista ei vaan saa. Pakko vaan elää näin. Joo mä oon kusipää toivoton tapaus.. vittuakaan kiinnostaa

    • Anonyymi

      alkaa riittää tää palsta.. aina tätä samaa paskaa.. pahenee vaa kun tänne kirjottaa.. nyt vois antaa olla ja keskittyä muihin asioihin elämässä... heido

    • Anonyymi

      Miten on sen työpaikankaan laita Allu, kun tuolla toisella foorumilla olet kertonut että postistakin olet saanu fudut jo vuonna 2019? Lisäksi olet kertonut toisaalla että sulla jotain ammatillista koulutusta muttei siis sekään ollut totta?

      "Allu85
      01.04.2019 18:44

      Semmosta paskaa päivästä toiseen, unirytmi sekasi, lääkkeet nukuttaa herää ku toiset tulee toista ja ei oo mitään elämää kun olla päivästä toiseen yksin, se masentaa. Viimesin työpaikka oli Postilla ja sain potkut. Koulutusta ei ole ja ikinä vakituista työtä ollut"

      • Anonyymi

        Työpaikka on vakituinen ja hyvä palkka.


    • Anonyymi

      Tasoaan voi yrittää nostaa monin eri tavoin:
      - Voi kehittää sitä fyysistä puoltaan urheilemalla, se saa jotkut naiset kiinnostumaan
      - Ulkoiseen olemukseenkin voi kiinnittää huomiota ja parantaa sitä. Hommata tyylikonsultti joka kertoo mitä pitäisi muuttaa että herättäisi enemmän huomiota
      - Voi olla henkisesti hyvä tyyppi ja sellainen johon on helppo tykästyä. Empaattinen kuuntelija, osallistuja ja tukija herättää positiivisia tunteita.
      - Myös keskittymällä varallisuuden ja/tai vallan/statuksen keräämiseen ensin ja naisten vokotteluun vasta tämän tavoitteen täytyttyä voi päästä jonkinlaisiin tuloksiin.

      Mutta jos et ole mitään, et yritä mitään, etkä saavuta ikinä mitään, niin eivät naiset siitä kiinnostu, sillä panoalfatkin ovat silloin sinua parempia miehiä.

      • Anonyymi

        Eikös Allu jo herätä huomiota riittävästi kun käy naisten kimppuun huutamalla, haukkumalla ja kaatamalla juomia päälle ja kourimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Allu jo herätä huomiota riittävästi kun käy naisten kimppuun huutamalla, haukkumalla ja kaatamalla juomia päälle ja kourimalla.

        Huomion herättäminen ei riitä, sen pitäisi olla positiivista huomiota. Minkä kaikki muut tietääkin, paitsi Allu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Allu jo herätä huomiota riittävästi kun käy naisten kimppuun huutamalla, haukkumalla ja kaatamalla juomia päälle ja kourimalla.

        Niin teenkin.. mutta en saa naista.


      • Anonyymi

        Olen yrittänyt. Käyn parturissa.. ostan uusia vaatteita.. työpaikka on..ei naiset kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teenkin.. mutta en saa naista.

        Kuvitteletko oikeasti, että noin negatiivisella käytöksellä voisi saada naisen?

        Juuri siksi et saa, kun käyttäydyt noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko oikeasti, että noin negatiivisella käytöksellä voisi saada naisen?

        Juuri siksi et saa, kun käyttäydyt noin.

        No en tiedä.. toiset ei vain saa naista.. ei sille voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä.. toiset ei vain saa naista.. ei sille voi mitään.

        Et tiedä?!
        Etkö sä oikeasti ymmärrä, että käymällä naisten kimppuun, et varmasti saa tyttöystävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä?!
        Etkö sä oikeasti ymmärrä, että käymällä naisten kimppuun, et varmasti saa tyttöystävää?

        Kyllä tiedän.. siksi pysyn alkoholista erossa.


    • Anonyymi

      Moni on kakku päältä kaunis, kuorelta kovin sileä, vaan on silkkoa sisässä, akanoita alla kuoren.

    • Anonyymi

      Pie varas, vaikka saisit. Mitäs sitten?

    • Anonyymi

      Mä en vaan saa naista enää koskaan. 10 v olin nuori ja erilaisempi.. sillon naisia kiinnosti.. nyt olen isomahainen kaljamahainen erakoitunut luuseri.kaljuuntunut

    • Anonyymi

      Mä käyn töissä..unohdan naiset ikuisesti ku en kelpaa... jotkut miehet vaan saa naisia. Onnea heille.

      T.allu

    • Anonyymi

      Nytki oon salilla.. eipä silti saa naista..vaikka työtä ja kuntoilen.

    • Anonyymi

      Näkee tuola ulkona kaikenmaailman miehiä eivät ole edes komeita ja on nainen.. ryypätään vaan ja sitten tuommonen mies kelpaa naisille.. minä vuodesta toiseen yksin. Outoa.

    • Anonyymi

      Ite käyn töissä..sillon tällän kuntoilen..joka vloppi en juo.. ihan näytän hyvältä ja hyvä vaatetyyli..en silti kelpaa kellekkään..en edes ylipainoiselle naiselle..joudun maksamaan jos haluan naista.

      • Anonyymi

        "joka vloppi en juo.."

        Niin aiemmin väitit ettet juo alkoholia lainkaan. Mut sekin tarkoittaa sitä että et joka viikonloppu 😂 Sehän lienee käytännössä sama kuin raittius?

        Vähän kuin 2000€ tili on 3000€ ja 3 kk seurustelu 3 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "joka vloppi en juo.."

        Niin aiemmin väitit ettet juo alkoholia lainkaan. Mut sekin tarkoittaa sitä että et joka viikonloppu 😂 Sehän lienee käytännössä sama kuin raittius?

        Vähän kuin 2000€ tili on 3000€ ja 3 kk seurustelu 3 vuotta.

        En todellakaa juo joka vloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "joka vloppi en juo.."

        Niin aiemmin väitit ettet juo alkoholia lainkaan. Mut sekin tarkoittaa sitä että et joka viikonloppu 😂 Sehän lienee käytännössä sama kuin raittius?

        Vähän kuin 2000€ tili on 3000€ ja 3 kk seurustelu 3 vuotta.

        Ei hän oikeasti voi tienata sitä kahta tonnia. Ei niissä hommissa aloittelijoille tuollaisia summia makseta, varsinkaan niille, jotka työskentelevät vain 6-tuntisia päiviä/vajaita viikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän oikeasti voi tienata sitä kahta tonnia. Ei niissä hommissa aloittelijoille tuollaisia summia makseta, varsinkaan niille, jotka työskentelevät vain 6-tuntisia päiviä/vajaita viikkoja.

        Minä työskentelen ihan 7 h päivässä ja joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä työskentelen ihan 7 h päivässä ja joka päivä.

        Yritä nyt joskus pysyä totuudessa!

        Jos työskentelet viitenä päivänä viikossa 7 tuntia, sulla on 35 tunnin työviikko. Aiemmin kerroit työviikon olevan 30 tuntinen. Se tarkoittaa 6 tunnin työpäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt joskus pysyä totuudessa!

        Jos työskentelet viitenä päivänä viikossa 7 tuntia, sulla on 35 tunnin työviikko. Aiemmin kerroit työviikon olevan 30 tuntinen. Se tarkoittaa 6 tunnin työpäivää.

        No en jaksa sanoa tohon mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt joskus pysyä totuudessa!

        Jos työskentelet viitenä päivänä viikossa 7 tuntia, sulla on 35 tunnin työviikko. Aiemmin kerroit työviikon olevan 30 tuntinen. Se tarkoittaa 6 tunnin työpäivää.

        Alluhan on kertonut työskentelevänsä tosiasiassa 2-4 päivää viikossa.

        Jotta 30-tuntinen työviikko tulisi täyteen, hänen täytyisi siis työskennellä päivässä 15-7,5 h. 2-päiväisinä työviikkoina 15h per päivä, 3-päiväisinä työviikkoina 10h per päivä ja 4-päiväisinä työviikkoina 7,5h per päivä.

        Ei kuitenkaan vaikuta todennäköiseltä, että allu jaksaisi työskennellä 15h putkeen, joten 2-päiväisinä työviikkoina taitaa tuo 30-tuntinen työviikko jäädä vähän vajaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt joskus pysyä totuudessa!

        Jos työskentelet viitenä päivänä viikossa 7 tuntia, sulla on 35 tunnin työviikko. Aiemmin kerroit työviikon olevan 30 tuntinen. Se tarkoittaa 6 tunnin työpäivää.

        Kuulukohan tuokaan asia sulle vieraan ihmisen työ asiat? Vähän liikaa olet allun asioista kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Olen jo luovuttanut..ei ole mitään tehtävissä.

    • Anonyymi

      Tilanne mennyt jo niin pahaksi että en halua edes nähdä nykyään naisia kun alkaa vituttamaan kun itse ei kelpaa heille.. seksiä myös ei saa mistään.

      • Anonyymi

        Muistin virkistämiseski: SE KORVIENVÄLI!
        Se on tärkeintä, se sinulla on ongelmana. Ja se on ISO ongelma kohdallasi.
        Ei voi syyttää naisia etteivät halua mielenterveys potilasta, eipä halua miehetkään vastaavaa naista! Ei ainakaan noin rajusti oireilevaa.

        Sitä seksiä saa kyllä kun maksaa, mutta siinäkin kyllä se raja että käyttäytyä täytyy osata. Muuten hekään eivät ota vastaan eikä tarvitse. Kenenkään ei tarvitse vaarantaa turvallisuuttaan.
        Ilmeisesti et pysty tajuamaan niin paljoa että tarjotusta avusta olisi ollut hyötyä. Siksi ne on lopetettu. Ei ole järkeä hukata vähiä resursseja toivottomaan tapaukseen.


    • Anonyymi

      Välillä kyllä ihan tosissani mietin, milloin tuo Allu paljastuu oikein suuren luokan trolliksi!
      Jotenkin tuntuu ettei tuollaista tyyppiä voi mitenkään olla oikeasti olemassa? Tuo menee jo niin överiksi. En kyllä koskaan ole törmännyt missään likikään yhtä sekoon ihmiseen joten kyllä välillä epäilen että trollihan tuo on. Ja harvinaisen hyvin tehty trolli kun on pystynyt näin pitkään ihmisiä vetämään nenästä.
      Tai sitten on oikea ja sitten kyllä pitää kyllä sääliä todella.

      • Anonyymi

        EN ole mikään trolli olen oikea ihminen.. anteeks jos oon olemassa ja olen tälläinen.. on olemassa kyllä. En voi sille mitään että olen tälläinen.


    • Anonyymi

      Mistä yrität hankkia naisia? Ja mitenkä pukeudut?

      Ja jos ex tyttöystävät/kaverit on antanut sulle neuvoja kuten silmälasit näyttää hyvältä ja käytä tälläisiä kukkapaitoja, unohda ne. Käytä siistejä värillisesti sopivia silitettyjä vaatteita ja yritä esittää että sun geenit on ok.

      Sitten kuntoile vähän, pari kertaa viikossa juokset/uit/hiihdät 20-30 min niin se riittää. Heität pari vatsaa ja punnerrusta siihen sekaan ja uhhuh, et saa naisia irti sinusta.

      Ota huomioon että naisen saa vasta toisella tapaamisella, ensimmäinen tapaaminen on vaan jotain koiran silittämistä/hassun tapahtumista ja sitten ne "unelmoi elämän sun kanssa" . Sitten flaxi käy. En juttelisi muutakuin naisilla jotka sanoo moi tai pelaa sun kanssa silmäpeliä niin ei tarvii elää naiskeskeistä elämää.

      • Anonyymi

        En mistään nykyään.. ku en jaksa baareja.. en mitää tindereitä.. pukeudun ihan siististi.


    • Anonyymi

      Joo pelkkää paskaa taas tulee.. samahan se mitä tänne aina kirjottaa.. vuodet kuluu.. kuukaudet kuluu.. samaa pelkkää paskaa.. haukkukaa välillä muita ihmisiä.. en ole mikään trolli.. vaan ihan oikea ihminen.. En vaan saa naista ja se mun täytyy vaan hyväksyä.

      • Anonyymi

        Kirjoitit yhdessä kohdassa että nuoret kauniit naiset eivät sinusta kiinnostu. Mikset kiinnostu oman ikäisistä tai muutaman vuoden vanhemmista ja löytyy varmasti niissäkin kauniita.
        Eikö harrastus paikoista voisi yrittää uusiin kavereihin tutustua. Kyllä sulle Allu jossain ystäviä ja se elämän kumppanikin joskus löytyy. Älä tressaa liikaa tuolla asialla mieltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit yhdessä kohdassa että nuoret kauniit naiset eivät sinusta kiinnostu. Mikset kiinnostu oman ikäisistä tai muutaman vuoden vanhemmista ja löytyy varmasti niissäkin kauniita.
        Eikö harrastus paikoista voisi yrittää uusiin kavereihin tutustua. Kyllä sulle Allu jossain ystäviä ja se elämän kumppanikin joskus löytyy. Älä tressaa liikaa tuolla asialla mieltäsi.

        Kyllä mä kiinnostun niistäki.. olen yrittänyt.. mutta minä kiinnostun.. he eivät kiinnostu musta.. se on semmosta oravanpyörää jatkuvasti-- No mulla ei ole mitään harrastuksia oon vähä niinku jumissa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä kiinnostun niistäki.. olen yrittänyt.. mutta minä kiinnostun.. he eivät kiinnostu musta.. se on semmosta oravanpyörää jatkuvasti-- No mulla ei ole mitään harrastuksia oon vähä niinku jumissa elämässä.

        Rupeat harrastamaan jotain kiinnostaako suunnistus entä eikö aika monet frisbeegolfolffaa? Muutaman kerran itsekkin käynyt tosin mulla ei toi heittäminen oikein vielä pelaa mutta siinähän se paranee kun harjoittelee. Ja onhan noita harrastuksia vaikka mitä ei muuta kuin valkkaamaan.
        Sen neuvon annan myös että älä rupea puhumaan siitä että et saa naista elämääsi kun ihmiset ahdistuvat siitä kun aletaan jauhamaan samoja asioita päivästä toiseen. Puhut päivän tavallisista asioista siitähän tulisi kivaa puhetta kun rupeat jotain harrastamaan.


    • No vaikka mä oon parisuhteiden kannattaja. Niin omaa elämää aatellen. Niin aika paljon ois jääny näkemättä ja tekemättä, jos ois ollut parisuhde ja perhe. Mutta en nyt tietenkään voi sanoo kumpi parempi. Kun ei siitä parisuhteesta oo kokemusta.

    • Anonyymi

      No vitun sama mitä musta ajatellaan. Mulla on silti vakituinen työ ja tienaan hyvin ja oon hyvä työssäni.. lisäks hieno melko uus asunto ja on jonkinlainen auto.

    • Anonyymi

      no mutta ainaski en ole ruma.. ja kiva et olen pitkä.. työtä on ja eletää elämä näin jos ei naista saa.. tulee jos on tullakseen.. mut en usko että tulee.. eletään sit yksin elämä.

    • Anonyymi

      Tuntuu vaa et mun elämä on niin erilaista kun normaaleiden ja oon menny niin pahaan suuntaa.. en omista yhtään kavereita ja oon aina yksin.. se on muuttanu mua.. lisäksi psyyke ongelmat kaikki.. nainen jätti mut... välil tuntuu ettei täs olekkaa järkee pyörin ympyrää elämässä.. ja elämä on aina tällästä.. vloput yksin ja ei oo siis mitään elämää.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta enää baaritkaa ku en saa naista.. ei kiinnosta enää mikää tinder.. ei oikee mikää elämäs kiinnosta.. on vaa synkkää ja paha olla kun kaikki muut seurustelee ja pääsee elämäs eteenpäin.

      • Anonyymi

        "paha olla kun kaikki muut seurustelee ja pääsee elämäs eteenpäin."

        Ei pidä verrata itseään muihin. Se mitä toinen saa ei ole sinulta pois, vaikka tunnut kuvittelevan että joku on vienyt jotain sinulle kuuluvaa. Sulla on kaikkien muiden ongelmien lisäksi asennevamma. Ei se ole niin että sinulle automaattisesti kuuluu nainen siksi koska olet pitkä, ja sulla on auto ja työ. On olemassa vammaisia ja heikkolahjaisia jotka on tyytyväisiä elämäänsä ja heillä on jopa parisuhteita. Ero on siinä että he ovat rauhallisia, sympaattisia, ja lempeitä ja heidän seurassa voi olla mukavaa vaikkei heillä olisi töitä tai autoakaan. Ihmiset on toistensa kanssa siksi että toisen kanssa on hyvä olla. Sinun kannattaa miettiä että onko sinun kanssa hyvä olla vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "paha olla kun kaikki muut seurustelee ja pääsee elämäs eteenpäin."

        Ei pidä verrata itseään muihin. Se mitä toinen saa ei ole sinulta pois, vaikka tunnut kuvittelevan että joku on vienyt jotain sinulle kuuluvaa. Sulla on kaikkien muiden ongelmien lisäksi asennevamma. Ei se ole niin että sinulle automaattisesti kuuluu nainen siksi koska olet pitkä, ja sulla on auto ja työ. On olemassa vammaisia ja heikkolahjaisia jotka on tyytyväisiä elämäänsä ja heillä on jopa parisuhteita. Ero on siinä että he ovat rauhallisia, sympaattisia, ja lempeitä ja heidän seurassa voi olla mukavaa vaikkei heillä olisi töitä tai autoakaan. Ihmiset on toistensa kanssa siksi että toisen kanssa on hyvä olla. Sinun kannattaa miettiä että onko sinun kanssa hyvä olla vai ei.

        Kyllä minä vertaan.. tää ei ole ihan normaalia ku olen niin erilainen muut ja yksin.. toisilla jopa rumilla on naisia.. mä en ole itse ruma ja kivan näkönen.. en pääse edes naistenkaa treffeille kun ei heitä kiinnosta.. on todellakin jo outoa kun on jo ikääkin ja on jatkuvasti yksin.. tämä ei missää missää nimes ole normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "paha olla kun kaikki muut seurustelee ja pääsee elämäs eteenpäin."

        Ei pidä verrata itseään muihin. Se mitä toinen saa ei ole sinulta pois, vaikka tunnut kuvittelevan että joku on vienyt jotain sinulle kuuluvaa. Sulla on kaikkien muiden ongelmien lisäksi asennevamma. Ei se ole niin että sinulle automaattisesti kuuluu nainen siksi koska olet pitkä, ja sulla on auto ja työ. On olemassa vammaisia ja heikkolahjaisia jotka on tyytyväisiä elämäänsä ja heillä on jopa parisuhteita. Ero on siinä että he ovat rauhallisia, sympaattisia, ja lempeitä ja heidän seurassa voi olla mukavaa vaikkei heillä olisi töitä tai autoakaan. Ihmiset on toistensa kanssa siksi että toisen kanssa on hyvä olla. Sinun kannattaa miettiä että onko sinun kanssa hyvä olla vai ei.

        Olen minäki rauhallinen ja osaan myös keskustella.. jos siihen on aihetta,.. mutta antaa olla.. emmä mitää paskaa jaksa enää lukea.. oon jo kauan sitte ajatellu et oon nyt yksin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäki rauhallinen ja osaan myös keskustella.. jos siihen on aihetta,.. mutta antaa olla.. emmä mitää paskaa jaksa enää lukea.. oon jo kauan sitte ajatellu et oon nyt yksin vaan.

        Niin, harvakseltaan olet rauhallinen, sitten taas yht’äkkiä oletkin kaamea räyhääjä, joka käy naisten kimppuun.

        Sellaista miestä ei kukaan nainen huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, harvakseltaan olet rauhallinen, sitten taas yht’äkkiä oletkin kaamea räyhääjä, joka käy naisten kimppuun.

        Sellaista miestä ei kukaan nainen huoli.

        En käy koskaa naisten kimppuun selvinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy koskaa naisten kimppuun selvinpäin.

        Kännissä käyt.


    • Anonyymi

      ja miks mun piti syntyä heikkolahjaiseksi psyykehulluksi.. ulkonäös oo mitää vikaa ja mitään.. mutta oon ollut jo vuosia yksin ja jumissa... tunnen ettei oo mitää, pelkkää yksin oloa ja töissä käymistä.

      • Anonyymi

        Usko vaan kyllä elämäsi muuttuu paremmaksi.


      • Anonyymi

        Jokaisella on ominaisuuksia joihin ei ole voinut vaikuttaa. Mutta sinä saisit kaikkeen apua mutta et ota vastaan sitä. On olemassa monenlaisia synnynnäisiä asioita ja valuvikoja monellakin jotka estää meitä tekemästä sitä mitä haluttaisiin (niin minullakin) muttei niitä riehumalla ja vaatimalla saa joten pitää tyytyä kohtaloon ja tehdä elämästä niin hyvä kuin se on mahdollista niillä korteilla mitä on jaettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on ominaisuuksia joihin ei ole voinut vaikuttaa. Mutta sinä saisit kaikkeen apua mutta et ota vastaan sitä. On olemassa monenlaisia synnynnäisiä asioita ja valuvikoja monellakin jotka estää meitä tekemästä sitä mitä haluttaisiin (niin minullakin) muttei niitä riehumalla ja vaatimalla saa joten pitää tyytyä kohtaloon ja tehdä elämästä niin hyvä kuin se on mahdollista niillä korteilla mitä on jaettu.

        No sitten vaan eletään elämä yksin.. ihan sama se enää on.


    • Anonyymi

      Vihaan välillä itseeni. Että miks oon tällänen.. tyhmä ja en saa naista.. tekisin mieluite itelleni jotaki mut en uskalla.. tuntuu et olen ihan hullu.näiden oireiden kanssa on tosi vaikeeta elää.

      • Anonyymi

        Sun pitää ottaa se apu vastaan mitä on tarjottu ja syödä lääkkees. Ei se seksi tai nainen sinun ongelmia, sairauksia tai psyykeä paranna. Ei mielenterveytensä kamppaileva voi antaa parisuhteeseen mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää ottaa se apu vastaan mitä on tarjottu ja syödä lääkkees. Ei se seksi tai nainen sinun ongelmia, sairauksia tai psyykeä paranna. Ei mielenterveytensä kamppaileva voi antaa parisuhteeseen mitään.

        No mä saan apua ja syön lääkkeeni.. silti ei naisia kiinnosta.. en saa edes tinderissä osumia.


    • Anonyymi

      Mulla niin pahat mt ongelmat ja psyyke ongelmat..että oon kadottanu kaikki ihmiset ympäriltä ja jääny yksin.

    • Anonyymi

      Tuntenu ulkopuolisuutta yksinäisyyttä ja oma äitikään ei enää jaksa mua.. hakenut apua ja enää en jaksa.. ihmisiin ei tutustu ja on ihan ulkopuolinen.

    • Anonyymi

      Ainut vaihtoehto ollut mielessä itsemurha.

      • Anonyymi

        Pois mielestä semmoiset. Älä menetä toivoasi elämästä ei koskaan saa luopua. Toivon että saat ystävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pois mielestä semmoiset. Älä menetä toivoasi elämästä ei koskaan saa luopua. Toivon että saat ystävän.

        Kyllä mietin semmoista. Ex jätti ja elämä ollut kauan jo jumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mietin semmoista. Ex jätti ja elämä ollut kauan jo jumissa.

        Mutta älä niin tee kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta älä niin tee kuitenkaan.

        Ehkä vielä teen. Eipä elämä ole muuttunut. Mä haluan naisen.


    • Anonyymi

      Äiti sanoo sä oot niin vaikea.. tarvit terapiaa..sulla on aina rahat loppu.. oot likainen ja sulla ei ole ketään kavereita.

    • Anonyymi

      Ehkä mä en tajua että mä olen hullu ja näin sekaisin oleva.. en osaa muuttua ja oon vaan tälläinen ihminen..yksinäinen ja hullu..olis vaan kiva tietää onko muita samanlaisia?

      • Anonyymi

        Et ole hullu yksinäinen vain.


    • Anonyymi

      En vaan voin asioille mitään.. ehkä tää elämä on vaan mulla tällästä ei ketään kavereita..en tunne ketään.. ihmiset ei halua puhua mulle.. teen kaikki yksin vaan.. ja ehkä mun pitää tajuta etten kelpaa kellekkään koska oon 36 v kaljamahainen ha kaljuuntunut.

    • Anonyymi

      Mä en enää oikein tiedä mitä mun pitäs tehdä?

      • Anonyymi

        Hanki avustaja auttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki avustaja auttamaan.

        En hanki. En ole vammainen.


    • Anonyymi

      Siis mä en vaa enää jaksa.. tätä yksinäisyyttä ja ulkopuolisuutta ja nää mun oireet..pitäs varmaa alkaa pelaa jotain sotapeliä kun tää elämä tällästä..

      • Sotapeliä? Miks just sotapeliä ja mikä ois hyvä sotapeli.


      • Anonyymi

        Hanki pelikonsoli; pleikka, xboc tai nintendo, ja räiskintäpelejä, ajopelejä, toimintaa jne. Saat niillä agressioita ja pahaa oloa purettua kotona, ja ajan kulumaan huomaamatta. Itellä se on pelastus silloin kun vituttaa ja pahasti. Kun tuntuu että savu nousee korvista.

        Kyllähän ne aluks maksaa ja niihin saa palamaan rahaa vaikka kuinka paljon jos haluaa, mutta ne maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin hyvällä, ja rentoutuneella mielellä ja ololla. Jos pelaa onlinena muiden kanssa (itselle jopa täysin tuntemattomien pelaajien kanssa), saa seuraa tarvimatta poistua kotoa, ja ilman että seinät kaatuu päälle.


    • Anonyymi

      Mä toivon että mulle tulis sairaus ja kuolisin pois.

    • Anonyymi

      Mulla heittää kokoajan mielialat ja hetken menee hyvin kunnes oon taas pohjalla..ja hermostun jatkuvasti ja olen vihainen.

    • Anonyymi

      Hyvä teksti. Monta uutta kuvaa tinderissä.. osumia jatkuvasti 0.

    • Anonyymi

      Mä olen vanhentunut. Menettäny kaverit. Musta on tullut vanha.. lihonut ja iso maha.

      • Anonyymi

        Olet tullut vanhemmaksi mutta 36v ei ole vielä kovin vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tullut vanhemmaksi mutta 36v ei ole vielä kovin vanha.

        Joo mutta en kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta en kelpaa naisille.

        Haluaisitko asua ystävän kanssa samassa talossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko asua ystävän kanssa samassa talossa.

        En.. vaan haluaisin naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En.. vaan haluaisin naisen.

        Et saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa naista.

        Sain kyllä ennenkin.


    • Anonyymi

      Nyt en jaksa enää. Taidan lähteä ajelemaan.

    • Anonyymi

      Oon jumissa elämässä enkä saa naista

    • Anonyymi

      Paskalta tää tuntuu joka päivä...ei tää paska lähde..

      • Anonyymi

        Et sinä ainut yksinäinen allu ole. Oletko käynyt lukemassa yksinäisyys palstan juttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ainut yksinäinen allu ole. Oletko käynyt lukemassa yksinäisyys palstan juttuja?

        En ole oikein lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole oikein lukenut.

        Miten pitkä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ainut yksinäinen allu ole. Oletko käynyt lukemassa yksinäisyys palstan juttuja?

        "Et sinä ainut yksinäinen allu ole. Oletko käynyt lukemassa yksinäisyys palstan juttuja?"

        "En ole oikein lukenut"

        --
        Yksinäisyys- masennus ja muut palstat on täynnä Allun vuodatusketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et sinä ainut yksinäinen allu ole. Oletko käynyt lukemassa yksinäisyys palstan juttuja?"

        "En ole oikein lukenut"

        --
        Yksinäisyys- masennus ja muut palstat on täynnä Allun vuodatusketjuja.

        Sitten olkoot.. vitunko sama.. ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pitkä olet?

        195.. miten ni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et sinä ainut yksinäinen allu ole. Oletko käynyt lukemassa yksinäisyys palstan juttuja?"

        "En ole oikein lukenut"

        --
        Yksinäisyys- masennus ja muut palstat on täynnä Allun vuodatusketjuja.

        Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        195.. miten ni?

        Ei mitään kysyin vain. Pitkät miehet ovat mielestäni komeampia silmälle. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kysyin vain. Pitkät miehet ovat mielestäni komeampia silmälle. 😊

        No mun kohdalla se väittämä ei sitten pidä paikkansa.. koska naiset ei musta kiinnostu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kysyin vain. Pitkät miehet ovat mielestäni komeampia silmälle. 😊

        Mistä päättelet et on.. mähän olisin jo haluttua kamaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet et on.. mähän olisin jo haluttua kamaa?

        Jokaisella makunsa mutta totuus on että suurin osa naisista pitää pitkistä miehistä se on jo iso plussa. Eikä kaikkia naisia haittaa jos miehellä on mahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella makunsa mutta totuus on että suurin osa naisista pitää pitkistä miehistä se on jo iso plussa. Eikä kaikkia naisia haittaa jos miehellä on mahaa.

        Haha paskapuhetta.. mä oon hyvin pitkä ja on mahaa ja pukeudun hyvin.. eipä ole naisista ketään ottanut varmaa 2 v yhteyttä ei missää treffipalstoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha paskapuhetta.. mä oon hyvin pitkä ja on mahaa ja pukeudun hyvin.. eipä ole naisista ketään ottanut varmaa 2 v yhteyttä ei missää treffipalstoilla?

        Ei ole se oikea sattunut kohdalle. Sanoit jossakin että joku vanhempi oli ollut kiinnostunut susta joten onhan susta joku ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole se oikea sattunut kohdalle. Sanoit jossakin että joku vanhempi oli ollut kiinnostunut susta joten onhan susta joku ollut.

        No oli joskus.. mutta ei ole pitkään aikaan ketään... nyt oon ollut jo jumissa kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella makunsa mutta totuus on että suurin osa naisista pitää pitkistä miehistä se on jo iso plussa. Eikä kaikkia naisia haittaa jos miehellä on mahaa.

        195 senttinen mies on jo liian pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        195 senttinen mies on jo liian pitkä.

        Sen kokoinen on just sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kokoinen on just sopiva.

        No miksen sit kelpaa naisille ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksen sit kelpaa naisille ???

        Tätä samaa olen moneen kertaa kysynyt.. eipä naiset vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et sinä ainut yksinäinen allu ole. Oletko käynyt lukemassa yksinäisyys palstan juttuja?"

        "En ole oikein lukenut"

        --
        Yksinäisyys- masennus ja muut palstat on täynnä Allun vuodatusketjuja.

        Ihmettelen miksi olet tuon allun kimpussa.
        On paljon yksinäisiä ihmisiä ja jotkut sairastuvat siitä ei se ketään huonoksi tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        195 senttinen mies on jo liian pitkä.

        185 cm nainen olisi minulle unelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi olet tuon allun kimpussa.
        On paljon yksinäisiä ihmisiä ja jotkut sairastuvat siitä ei se ketään huonoksi tee.

        No ihminen muuttuu ja alkaa turhautuun kun ei kelpaa kellekkään ja pääse treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole se oikea sattunut kohdalle. Sanoit jossakin että joku vanhempi oli ollut kiinnostunut susta joten onhan susta joku ollut.

        No ei näytä olevan osunut oikea joo kohdalle.. vaikeeta on tää kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä samaa olen moneen kertaa kysynyt.. eipä naiset vastaa.

        Sulle on vastattu yhtä monta kertaa, kuin olet kysynyt. Sinä vain et välitä niistä vastauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi olet tuon allun kimpussa.
        On paljon yksinäisiä ihmisiä ja jotkut sairastuvat siitä ei se ketään huonoksi tee.

        Ne muut sairastuvat tuskin heittelee juomiaan toisten päälle, ahdistele muita, raivoa ihmisille, hauku heitä, pelottele heitä, haistattele heille, takerru heihin jne. Saati riehu julkisessa paikassa, jolloin vartijoiden täytyy taltuttaa kyseinen ihminen maahan, ja sitoa kiinni nippusitein.

        Allu tekee ne kaikki, ja on niistä itse täällä kertonut. Lisäksi hän on saanut apua ja hoitoa, mutta lopettanut terapiat ym. parin kerran jälkeen, kun ei olekaan kerrasta parantunut.

        Itse käyttäydyin nuorempana vähän saman suuntaisesti. Se, mikä Allussa ja minussa on erona, on se että minä itse halusin saada pään kuntoon, ja pitää sen myös kunnossa, kun vuosikausia sitten sain itse apua. En ole käyttäytynyt lähes pariinkymmeneen vuoteen enää samoin, vaan olen muuttunut paremmaksi, ja psyykeeltäni olen tällä hetkellä kuin kuka tahansa psyykeeltään terve.

        Pääseminen siihen pisteeseen oli kovan itse tehdyn työn takana, ja vaikka mieli on välillä kovilla muista syistä johtuen, ja syön edelleen mielialalääkkeitä, ja tulen niitä varmaan syömään lopun elämää, en ole enää se käytökseltään sama impulsiivinen ihminen, mikä olin aikanaan. Tärkeintä koko muutostyössä oli se, että itsellä oli vahva halu muuttua, ja tahtoa pysyä agendassa, vaikka välillä tuli vastoinkäymisiä, ja helpompi olisi ollut antaa periksi.

        Allu ei ole sitä työtä valmis tekemään, mitä se muutos vaatii. Valitettavasti, vaikka hän muuta väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksen sit kelpaa naisille ???

        En osaa sanoa. Ruukaatko käydä koskaan tansseissa siellä näkisi ihmisiä?
        Haeppa seuraavan kerran kun menet niin seinäruusua. Sanoit että olet kaljuuntunut.
        Repsottaako hiuksia sieltä täältä leikkaa kaljuksi kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne muut sairastuvat tuskin heittelee juomiaan toisten päälle, ahdistele muita, raivoa ihmisille, hauku heitä, pelottele heitä, haistattele heille, takerru heihin jne. Saati riehu julkisessa paikassa, jolloin vartijoiden täytyy taltuttaa kyseinen ihminen maahan, ja sitoa kiinni nippusitein.

        Allu tekee ne kaikki, ja on niistä itse täällä kertonut. Lisäksi hän on saanut apua ja hoitoa, mutta lopettanut terapiat ym. parin kerran jälkeen, kun ei olekaan kerrasta parantunut.

        Itse käyttäydyin nuorempana vähän saman suuntaisesti. Se, mikä Allussa ja minussa on erona, on se että minä itse halusin saada pään kuntoon, ja pitää sen myös kunnossa, kun vuosikausia sitten sain itse apua. En ole käyttäytynyt lähes pariinkymmeneen vuoteen enää samoin, vaan olen muuttunut paremmaksi, ja psyykeeltäni olen tällä hetkellä kuin kuka tahansa psyykeeltään terve.

        Pääseminen siihen pisteeseen oli kovan itse tehdyn työn takana, ja vaikka mieli on välillä kovilla muista syistä johtuen, ja syön edelleen mielialalääkkeitä, ja tulen niitä varmaan syömään lopun elämää, en ole enää se käytökseltään sama impulsiivinen ihminen, mikä olin aikanaan. Tärkeintä koko muutostyössä oli se, että itsellä oli vahva halu muuttua, ja tahtoa pysyä agendassa, vaikka välillä tuli vastoinkäymisiä, ja helpompi olisi ollut antaa periksi.

        Allu ei ole sitä työtä valmis tekemään, mitä se muutos vaatii. Valitettavasti, vaikka hän muuta väittää.

        Kyllä olen ja käyn jatkuvasti terapiassa.


    • Anonyymi

      Kai se vaan pakko hyväksyä etten kelpaa kellekkään.

      • Anonyymi

        Sulla on ainakin 50 vuotta aikaa vielä löytää nainen että toivoa vielä on.


    • Anonyymi

      ".... ehkä mun pitää tajuta etten kelpaa kellekkään koska oon 36 v kaljamahainen ha kaljuuntunut."
      Ja ennen kaikkea sen verran pahasti psyykkisesti oireileva ettei ole ihme että ihmiset kaikkoaa.
      Maailmassa on miljoonia 36-vuotiaita kaljamahaisia kaljuuntuneita miehiä, jotka ovat perustaneet perheen, elävät hyvää normaalia elämää.
      Kaljuus, maha, ikä - kaikki pelkkiä tekosyitä.
      Syy miksi et kelpaa on nuo isot psyyken ongelmasi, aggressiivisuus, ripustautuminen , marttyyriksi heittäytyminen, toisten syyttely jne. Ja kun apua et osaa etkä halua vastaan ottaa, saat sitten elää noin.
      Täysin oma valinta.

      • Anonyymi

        No vittu sitten on... ihmettelen vaan miten niin paljo muita pariskuntia on ja minä oon aina yksin saatana.. se muuttanu mua ja turhaudun vaan kun itekki kaipaan koskea naista ja olla naisenkaa.


      • Anonyymi

        jos on niin vitusti pelkkää paskaa elämässä.. niin turha sit miettiä enää koskaa mitään.. pysyä vaa yksin piste.


      • Anonyymi

        No ainaski nuorempana mä sain naisia ja kelpasin treffeille ja kaikenlaista.. kai oon sit niin paska ihminen ja muuttunut ja vanhentunut ja lihonut niin kappas ei kelpaa saatana ei kellekkää ei yhtää kellekkää


    • Homot ja Lesbot tuhoaa parisuhteet

    • Anonyymi

      Voin sanoa suoraa et monia rumia läskejäki on... no onnea heille jos tuommoset saa miehiä... sitte en ymmärrä.. monia rumia naisia on.. mutta paljon myös kauniita on.

    • Anonyymi

      Olishan se kiva päästä koskemaa naista ja naisen kainaloon :D

    • Anonyymi

      Jokaisella makunsa mutta totuus on että suurin osa naisista pitää pitkistä miehistä se on jo iso plussa. Eikä kaikkia naisia haittaa jos miehellä on mahaa.


      Täyttä paskaa koko kommentti.

    • Anonyymi

      Näkee paljo naisia joille kelpaa lyhyt mies.. tai se on muka suositumpaa.. ainaski minä huomaan olevan niin erilaisempi kun oon jatkuvasti yksin enkä kelpaa.. sitten nään jonku mua rumemman lyhkäsemmän miehen naisenkaa ja tuo sitten kelvannut ja heillä on hauskaa yhdessä.

    • Anonyymi

      "Jokaisella makunsa mutta totuus on että suurin osa naisista pitää pitkistä miehistä se on jo iso plussa. Eikä kaikkia naisia haittaa jos miehellä on mahaa."

      Niinpä. Mutta mies jonka psyyke prakaa noin pahasti ei taatusti ole yhdenkään naisen ihanne eikä tavoittelema.
      On olemassa lukemattomia kaljuja miehiä joilla mahaa ja ylipainoa, mutta joitten pää on terve, jotka pystyvät terveeseen ihmissuhteeseen.
      Siinä on huima ero! Ulkoinen olemus ei ole se tärkein kun psyyke on sairas eikä tyyppi pysty hallitsemaan elämäänsä, mielentilojaan, vihaansa, raha-asioitaan jne jne. Ei kykene edes hoitamaan kotiaan ilman äidin apua, 36-vuotiaana!!!!!
      Kuinka moni nainen haluaa miehen joka on täysin arvaamaton, holtiton rahankäytössä, kykenemätön terveeseen parisuhteeseen? Kero minulle, kuinka moni! Itse en tunne ainuttakaan.

      • Anonyymi

        No en voi edelleen mun ongelmille mitään ne ovat vain tulleet kun olen vanhentunut ja jäänyt ihan yksin.. ja ex ero teki mut jo hulluksi kun meni jättämään kylmästi mut.. koen vaan olevani sitten ulkopuolinen ja se tuntuu pahalta kun toiset saa parisuhteita..


      • Anonyymi

        Oletko tuon allun ex kun hänen asiostaan olet selvillä?


      • Anonyymi

        Hallitsen ihan hyvin rahasotkuni ja rahaa on... hoidan kodin kyllä ihan yksikseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tuon allun ex kun hänen asiostaan olet selvillä?

        Ei tarvitse olla Allun ex tietääkseen hänestä ja hänen menneisyydestään tai nykyisyydestään, koska Allu itse on kertonut kaikki nuo itsestään vuosien aikana eri palstoille. Kannattaa pistää hakuun Allu, Andee, Allu35, miksi en saa naista jne, niin löytää kymmeniä ellei satoja vastaavia ketjuja vuosien varrelta kuin tämä. Hän jankkaa samoja asioita kuukausi toisensa jälkeen. Jopa vuosi toisensa jälkeen. Tämä ei ole ensimmäinen, eikä viimeinen tällainen ketju.

        Itse olen ollut palstalla vasta viime vuoden lopulta, mutta nähnyt tätä samaa jankkausta tämän vuoden alusta lähtien. Pitempään palstalla olleet kertovat saman jatkuneen jo vuosia.

        Hänelle on kymmeniä kertoja annettu samat neuvot kerta toisensa jälkeen, mutta siitä huolimatta ne eivät mene perille, ja uudet palstalaiset yrittävät aina auttaa neuvomalla, niin tein itsekin, kunnes kyllästyy siihen ettei mikään muutu. Siksi hän ei enää saa myötätuntoa muilta kuin uusilta palstalaisilta, jotka eivät herraa vielä tunne.

        Allu tunnetaan hyvin pk-seudulla huonosta käytöksestä johtuen, ja siksi hänelle ei juuri kukaan enää vastaa Tinderissä ja muualla deittipalveluissa. Pari kuukautta sitten hän sai sovittua treffit naisen kanssa, mutta mokasi senkin jo ennen treffejä, pommittamalla viesteillä kyseistä naista, jossa jankkasi kerta toisensa jälkeen naiselta, että tämä varmasti tulee tapaamiseen. Jos nainen ei heti vastannut viestiin, vaati hän viestein vastausta kerta toisensa jälkeen. Lopputulema oli se, että treffejä ei tullut Allun kilahdettua naiselle.

        Tuon Allu on kertonut pala palalta itse. Kovinkaan montaa viikkoa ei ole siitä, kun Allu taltutettiin vartioiden toimesta lattialle ja sidottiin nippusitein kiinni, tämän kilahdettua julkisesti jollekin naiselle, kun yritti tätä ahdistella. Myös tämän hän on itse kertonut täällä. Kyseessä on vaarallinen ihminen.

        Tuosta pääset lukemaan siitä treffistä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16891304/ei-ymmarra-ei-naisia-


      • Anonyymi

        On paljon naisiakin jotka tarvitsevat apua vanhemmiltaan olivat sitten yksin eläjiä.
        Tai esim yksin huoltajia. Naisia vanhemmat saavat auttaa ja miehiäkö eivät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tuon allun ex kun hänen asiostaan olet selvillä?

        Itse Allu on nuo kaikki tällä palstalla kertonut. Sinä vain ilmeisesti et ole lukenut hänen vuodatuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla Allun ex tietääkseen hänestä ja hänen menneisyydestään tai nykyisyydestään, koska Allu itse on kertonut kaikki nuo itsestään vuosien aikana eri palstoille. Kannattaa pistää hakuun Allu, Andee, Allu35, miksi en saa naista jne, niin löytää kymmeniä ellei satoja vastaavia ketjuja vuosien varrelta kuin tämä. Hän jankkaa samoja asioita kuukausi toisensa jälkeen. Jopa vuosi toisensa jälkeen. Tämä ei ole ensimmäinen, eikä viimeinen tällainen ketju.

        Itse olen ollut palstalla vasta viime vuoden lopulta, mutta nähnyt tätä samaa jankkausta tämän vuoden alusta lähtien. Pitempään palstalla olleet kertovat saman jatkuneen jo vuosia.

        Hänelle on kymmeniä kertoja annettu samat neuvot kerta toisensa jälkeen, mutta siitä huolimatta ne eivät mene perille, ja uudet palstalaiset yrittävät aina auttaa neuvomalla, niin tein itsekin, kunnes kyllästyy siihen ettei mikään muutu. Siksi hän ei enää saa myötätuntoa muilta kuin uusilta palstalaisilta, jotka eivät herraa vielä tunne.

        Allu tunnetaan hyvin pk-seudulla huonosta käytöksestä johtuen, ja siksi hänelle ei juuri kukaan enää vastaa Tinderissä ja muualla deittipalveluissa. Pari kuukautta sitten hän sai sovittua treffit naisen kanssa, mutta mokasi senkin jo ennen treffejä, pommittamalla viesteillä kyseistä naista, jossa jankkasi kerta toisensa jälkeen naiselta, että tämä varmasti tulee tapaamiseen. Jos nainen ei heti vastannut viestiin, vaati hän viestein vastausta kerta toisensa jälkeen. Lopputulema oli se, että treffejä ei tullut Allun kilahdettua naiselle.

        Tuon Allu on kertonut pala palalta itse. Kovinkaan montaa viikkoa ei ole siitä, kun Allu taltutettiin vartioiden toimesta lattialle ja sidottiin nippusitein kiinni, tämän kilahdettua julkisesti jollekin naiselle, kun yritti tätä ahdistella. Myös tämän hän on itse kertonut täällä. Kyseessä on vaarallinen ihminen.

        Tuosta pääset lukemaan siitä treffistä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16891304/ei-ymmarra-ei-naisia-

        Joo ihan sama.. emmä noille asioille voi enää koskaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihan sama.. emmä noille asioille voi enää koskaan mitään.

        Kyllä voit. Sitoutua siihen että hoidat pääsi kuntoon, ja myös tehdä itse asialle jotain, eikä odottaa että muut tekevät kaiken puolestasi. Mikään helppo tie se ei ole, eikä lyhyt ottaen huomioon sun tän hetkisen psyykkisen kunnon. Siihen menee vuosia, mutta kun ET LUOVUTA ja todellakin TEET ITSE jotain pyrkiäksesi muuttamaan itseäsi, silloin myös muutosta tulee. Ei muuten.

        Tuolla asenteella, "ettei voi enää tehdä noille asioille mitään", voit sanoa loppuelämäksesi hyvästit väheisellekin mahdollisuudelle naisen saamisessa. Yhtäkään naista et tule saamaan enää koskaan, ELLET MUUTA omaa ajatteluasi, ja TEE ITSE KAIKEN MAHDOLLISEN MITÄ VOIT VAAN TEHDÄ saadaksesi pääsi kuntoon. Kukaan muu sitä EI VOI tehdä sinun puolesta. Sinun on itse tahdottava muuttua, ja myös hyväksyä se, ettei se muutos tule nopeasti ja heti. Se voi kestää vuosia, mutta jos siihen et ole valmis, saat hyväksyä eläväsi yksinäsi kuolemaasi asti.

        Jätä se alkoholi kokonaan, sillä selvästi se ei sinulle sovi. Päätä että seuraavan kerran juot alkoholia juhannuksena 2023, ja pidä se päätös. Siitä on apua. Muussa tapauksessa lopeta valittaminen, koska olet itse syypää ongelmiisi, jos jatkat yhdenkin kerran juomista.

        Ymmärsitkö?

        Sinä itse olet ainoa kuka sen muutoksen voi tehdä. Apuja saat muualta, mutta he eivät pysty tekemään mitään SINUN PUOLESTA, jos et itse mitään tee!!!

        Tiedän mistä puhun. Olin aikanaan käytökseltään lähes naispuolinen sinä, ja nyt yksin palstan mieleltään terveimmistä. Tuo ei ole mun oma mielipide tai itseni keksimää, vaan muut palstalaiset ovat sanoneet minusta noin. Omasta mielestäni olen edelleen sekopää, enkä muuksi muutu, vaikka niitä järkeviäkin ajatuksia on päähän tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon naisiakin jotka tarvitsevat apua vanhemmiltaan olivat sitten yksin eläjiä.
        Tai esim yksin huoltajia. Naisia vanhemmat saavat auttaa ja miehiäkö eivät?

        Kuinka moni terve, aikuinen nainen tai mies tarvitsee jatkuvasti pyykinpesuun ja kaupassakäyntiin apua omilta vanhemmiltaan?

        Jos on esim. murtanut kätensä niin sitten varmasti apu kelpaa kotiaskareissa, mutta ei yksin asuva terve aikuinen tarvitse kenenkään apua taloutensa hoitamiseen.

        Allulla ei ole lapsia, Allu ei ole yksinhuoltaja jonka arki on niin kiireistä, että tarvitsee silloin tällöin apukäsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni terve, aikuinen nainen tai mies tarvitsee jatkuvasti pyykinpesuun ja kaupassakäyntiin apua omilta vanhemmiltaan?

        Jos on esim. murtanut kätensä niin sitten varmasti apu kelpaa kotiaskareissa, mutta ei yksin asuva terve aikuinen tarvitse kenenkään apua taloutensa hoitamiseen.

        Allulla ei ole lapsia, Allu ei ole yksinhuoltaja jonka arki on niin kiireistä, että tarvitsee silloin tällöin apukäsiä.

        Tuskin se äiti siellä joka päivä käy.
        Sen äiti oli sanonut allun olevan likainen. Onhan niitä tuppaantuvia vanhempia menevät siivoamaan vaikkei tarvetta edes olisi.
        Mistäpä sen tietää. Voihan allu olla niin arka ettei uskalla sanoa äidilleen että ei tarvitse siivota. Jotkut vanhemmat puuttuvat aikuisten lasten asioihin aivan liikaa. Vaikka allun koti olisin likainen ei se mielestäni hänen äidilleen kuulu. Sano äidille että pitää omista asioistaan huolen. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon naisiakin jotka tarvitsevat apua vanhemmiltaan olivat sitten yksin eläjiä.
        Tai esim yksin huoltajia. Naisia vanhemmat saavat auttaa ja miehiäkö eivät?

        Olen fyysisesti sairas nainen, joka pääosin viettää aikansa yksin kotona näkemättä juuri ketään, eikä voi tehdä kaikkea sitä, mitä haluaisi tehdä. Kuten käydä kahviloissa, käydä kävelylenkeillä, nähdä säännöllisesti muita ihmisiä. Siitä huolimatta että kroppa on romuna, käyn itse kaupassa, pesen itse pyykkini, siivoan yksin kotini, vaikkakin tosin vähä kerrallaan voinnin ja jaksamisen mukaan. Mutta teen ne itse pyytämättä ylimääräistä apua yli 7kymppisiltä vanhemmiltani.

        Allu on fyysisesti terve. Hän kykenee liikkumaan omatoimisesti kaupungilla, ja ajamaan jopa autoa. Jos hän vain viitsisi, hän kykenisi itse käymään kaupassa, pesemään omat pyykkinsä, ja siivoamaan oman kämppänsä, koska pystyyhän hän käymään töissäkin.

        Mutta ei. Sitä hän ei tee koska on helvetin LAISKA, ja mieluummin passauttaa äitiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se äiti siellä joka päivä käy.
        Sen äiti oli sanonut allun olevan likainen. Onhan niitä tuppaantuvia vanhempia menevät siivoamaan vaikkei tarvetta edes olisi.
        Mistäpä sen tietää. Voihan allu olla niin arka ettei uskalla sanoa äidilleen että ei tarvitse siivota. Jotkut vanhemmat puuttuvat aikuisten lasten asioihin aivan liikaa. Vaikka allun koti olisin likainen ei se mielestäni hänen äidilleen kuulu. Sano äidille että pitää omista asioistaan huolen. 😊

        "Jatkuvasti" ei tarkoita samaa kuin "joka päivä". Allu itse kertoo että tarvitsee äitinsä apua pyykinpesuun ja kaupassakäyntiin ihan viikkotasolla.

        Allu on itse täällä kertonut että äiti on kyllästynyt passaamaan aikuista poikaansa. Mutta äidinrakkaus on ikuista ja äiti auttaa, vaikka ei huvittaisi. Varmasti keski-ikäisen miehen lähes eläkeikäinen äiti keksisi ajalleen muutakin käyttöä, kuin toimia taloudenhoitajana laiskalle lapselleen.

        Kylään väkisin tuppaavien vanhempien estämiseen riittää se, ettei niille anna avainta kotiinsa. Ei kukaan väen vängällä pääse toisen kotia siivoamaan, ellei niille anna avaimia. Ovea ei ole mikään pakko avata, ei edes omalle äidille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen fyysisesti sairas nainen, joka pääosin viettää aikansa yksin kotona näkemättä juuri ketään, eikä voi tehdä kaikkea sitä, mitä haluaisi tehdä. Kuten käydä kahviloissa, käydä kävelylenkeillä, nähdä säännöllisesti muita ihmisiä. Siitä huolimatta että kroppa on romuna, käyn itse kaupassa, pesen itse pyykkini, siivoan yksin kotini, vaikkakin tosin vähä kerrallaan voinnin ja jaksamisen mukaan. Mutta teen ne itse pyytämättä ylimääräistä apua yli 7kymppisiltä vanhemmiltani.

        Allu on fyysisesti terve. Hän kykenee liikkumaan omatoimisesti kaupungilla, ja ajamaan jopa autoa. Jos hän vain viitsisi, hän kykenisi itse käymään kaupassa, pesemään omat pyykkinsä, ja siivoamaan oman kämppänsä, koska pystyyhän hän käymään töissäkin.

        Mutta ei. Sitä hän ei tee koska on helvetin LAISKA, ja mieluummin passauttaa äitiään.

        Käyn kyllä itse kaupassa ja siivoan oman asuntoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voit. Sitoutua siihen että hoidat pääsi kuntoon, ja myös tehdä itse asialle jotain, eikä odottaa että muut tekevät kaiken puolestasi. Mikään helppo tie se ei ole, eikä lyhyt ottaen huomioon sun tän hetkisen psyykkisen kunnon. Siihen menee vuosia, mutta kun ET LUOVUTA ja todellakin TEET ITSE jotain pyrkiäksesi muuttamaan itseäsi, silloin myös muutosta tulee. Ei muuten.

        Tuolla asenteella, "ettei voi enää tehdä noille asioille mitään", voit sanoa loppuelämäksesi hyvästit väheisellekin mahdollisuudelle naisen saamisessa. Yhtäkään naista et tule saamaan enää koskaan, ELLET MUUTA omaa ajatteluasi, ja TEE ITSE KAIKEN MAHDOLLISEN MITÄ VOIT VAAN TEHDÄ saadaksesi pääsi kuntoon. Kukaan muu sitä EI VOI tehdä sinun puolesta. Sinun on itse tahdottava muuttua, ja myös hyväksyä se, ettei se muutos tule nopeasti ja heti. Se voi kestää vuosia, mutta jos siihen et ole valmis, saat hyväksyä eläväsi yksinäsi kuolemaasi asti.

        Jätä se alkoholi kokonaan, sillä selvästi se ei sinulle sovi. Päätä että seuraavan kerran juot alkoholia juhannuksena 2023, ja pidä se päätös. Siitä on apua. Muussa tapauksessa lopeta valittaminen, koska olet itse syypää ongelmiisi, jos jatkat yhdenkin kerran juomista.

        Ymmärsitkö?

        Sinä itse olet ainoa kuka sen muutoksen voi tehdä. Apuja saat muualta, mutta he eivät pysty tekemään mitään SINUN PUOLESTA, jos et itse mitään tee!!!

        Tiedän mistä puhun. Olin aikanaan käytökseltään lähes naispuolinen sinä, ja nyt yksin palstan mieleltään terveimmistä. Tuo ei ole mun oma mielipide tai itseni keksimää, vaan muut palstalaiset ovat sanoneet minusta noin. Omasta mielestäni olen edelleen sekopää, enkä muuksi muutu, vaikka niitä järkeviäkin ajatuksia on päähän tullut.

        En jätä kokonaan pois. muuten ei tutustu naisiin missään.. aika monet saa kumppanin ulkoa.. minäkin löysin ex baarista.. muuten ei onnistu jos ei edes joskus käy viihteellä missä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn kyllä itse kaupassa ja siivoan oman asuntoni.

        Uskon älä välitä kiusaajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jatkuvasti" ei tarkoita samaa kuin "joka päivä". Allu itse kertoo että tarvitsee äitinsä apua pyykinpesuun ja kaupassakäyntiin ihan viikkotasolla.

        Allu on itse täällä kertonut että äiti on kyllästynyt passaamaan aikuista poikaansa. Mutta äidinrakkaus on ikuista ja äiti auttaa, vaikka ei huvittaisi. Varmasti keski-ikäisen miehen lähes eläkeikäinen äiti keksisi ajalleen muutakin käyttöä, kuin toimia taloudenhoitajana laiskalle lapselleen.

        Kylään väkisin tuppaavien vanhempien estämiseen riittää se, ettei niille anna avainta kotiinsa. Ei kukaan väen vängällä pääse toisen kotia siivoamaan, ellei niille anna avaimia. Ovea ei ole mikään pakko avata, ei edes omalle äidille.

        Voihan olla ettei anna avainta takaisin siinä ei auta muu kun vaihdattaa lukot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jätä kokonaan pois. muuten ei tutustu naisiin missään.. aika monet saa kumppanin ulkoa.. minäkin löysin ex baarista.. muuten ei onnistu jos ei edes joskus käy viihteellä missä naisia.

        Jos se alkoholi on kerran saanut sut vetään kilareita kun naiset on torjuneet, niin miksi silloin juoda edes niitten naisten takia, kun ei siitä ole mitään apua?

        Sähän oot kertonu kuinka nimenomaan juotuasi oot kaatanu niitä juomia naisten päälle, oot menettänyt hermosi ja alkanut raivota siihen malliin, että vartijoiden/portsarien on pitäny sut taltuttaa jotta rauhoittuisit. Ymmärrätkö että se on se alkoholi joka tekee susta ennalta arvaamattoman? Siis sen ihmisen, joka alkaa riehumaan ja haukkumaan toisia silloin, kun asiat ei mene niin kuin itse haluaisi.

        Jos noin teet kännissä, niin vielä vähemmän ne sun kanssa samassa paikassa olevat naiset jotka sen riehumisen on nähneet omin silmin, haluaa sun kanssa olla ylipäätään tekemisissä, kuin sun ollessa selvinpäin. Jos pystyisit lopettamaan juomisen yhden tai kahden juoman jälkeen, ja siirtymään sen jälkeen lopuksi iltaa alkoholittomaan juomaan, niin silloin siinä ei olisi mitään ongelmaa.

        Mutta epäilen ettet siihen pysty, vaan juot niin kauan kuin pysyt pystyssä, tai alkoholia vielä myydään, tai rahat riittää siihen. Humalahakuinen juominen on sulla ongelma sen arvaamattomuuden takia. Ja sitä sun pitäis välttää. Näin ollen välttää siis alkoholia kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla Allun ex tietääkseen hänestä ja hänen menneisyydestään tai nykyisyydestään, koska Allu itse on kertonut kaikki nuo itsestään vuosien aikana eri palstoille. Kannattaa pistää hakuun Allu, Andee, Allu35, miksi en saa naista jne, niin löytää kymmeniä ellei satoja vastaavia ketjuja vuosien varrelta kuin tämä. Hän jankkaa samoja asioita kuukausi toisensa jälkeen. Jopa vuosi toisensa jälkeen. Tämä ei ole ensimmäinen, eikä viimeinen tällainen ketju.

        Itse olen ollut palstalla vasta viime vuoden lopulta, mutta nähnyt tätä samaa jankkausta tämän vuoden alusta lähtien. Pitempään palstalla olleet kertovat saman jatkuneen jo vuosia.

        Hänelle on kymmeniä kertoja annettu samat neuvot kerta toisensa jälkeen, mutta siitä huolimatta ne eivät mene perille, ja uudet palstalaiset yrittävät aina auttaa neuvomalla, niin tein itsekin, kunnes kyllästyy siihen ettei mikään muutu. Siksi hän ei enää saa myötätuntoa muilta kuin uusilta palstalaisilta, jotka eivät herraa vielä tunne.

        Allu tunnetaan hyvin pk-seudulla huonosta käytöksestä johtuen, ja siksi hänelle ei juuri kukaan enää vastaa Tinderissä ja muualla deittipalveluissa. Pari kuukautta sitten hän sai sovittua treffit naisen kanssa, mutta mokasi senkin jo ennen treffejä, pommittamalla viesteillä kyseistä naista, jossa jankkasi kerta toisensa jälkeen naiselta, että tämä varmasti tulee tapaamiseen. Jos nainen ei heti vastannut viestiin, vaati hän viestein vastausta kerta toisensa jälkeen. Lopputulema oli se, että treffejä ei tullut Allun kilahdettua naiselle.

        Tuon Allu on kertonut pala palalta itse. Kovinkaan montaa viikkoa ei ole siitä, kun Allu taltutettiin vartioiden toimesta lattialle ja sidottiin nippusitein kiinni, tämän kilahdettua julkisesti jollekin naiselle, kun yritti tätä ahdistella. Myös tämän hän on itse kertonut täällä. Kyseessä on vaarallinen ihminen.

        Tuosta pääset lukemaan siitä treffistä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16891304/ei-ymmarra-ei-naisia-

        Siitä vartijaepisodista ei ainakaan löytynyt mitään, missäs siitä oli?


    • Anonyymi

      No sanotaa näin että ite oon hyvin ujo.. en lähesty naisia missää.. ja jos lähestyn niin aina melkee humalassa.. mut viimeaikoina pitkää aikaa en ole osannut lähestyä naisia humalassa.. puhun törkeyksiä tai huudan.. tiedän ei se tuo naista.. mut käytös on huonoa.. enkä juo joka vloppu.. Ehkä nuorempana oon osannu paremmin käyttäytyä ja sillon naisia kiinnostiki.. huomannu kun on reilusti yli 30.. hups ei ketään enää kiinnostu eikä ota yhteyttä.. helvetisti se on vain alkanu turhauttaa ja musta on tullut enempi valittaja.. varmaa nuorempana en valittanu.. varmaa naisetki vähä muuttunu ei niin usein lähetä treffeille ja viihdytää sinkkuna kun huono miehenkaa.. Mutta mulla on myös heikot sosiaaliset taidot,, en oikein osaa jutella naisille ja iskeä netissä naista kun ei aina tiedä mitä kirjottelis.. huonoa tuuria.. taitaa olla jo mun maine menny ja karma kun en saa naista ees live tapaamiseen.

      • Anonyymi

        Nyt olis vaan kiva päästä deittaileen kun on muutoksiaki hyvään suuntaan tapahtunut.. mutta kappas ei ketää ees vastaa saatikaa halua tavata missää nimessä.


      • Anonyymi

        Mä en enää jaksa pyöriä tätä samaa ympyrää.. tulee osuma tinderis tai jotain mut sit ei sitä naista kiinnosta pätkääkää.. haluan et nainen löytää mut.. mä en tee mitää enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis vaan kiva päästä deittaileen kun on muutoksiaki hyvään suuntaan tapahtunut.. mutta kappas ei ketää ees vastaa saatikaa halua tavata missää nimessä.

        Olen kuitenkin lukuisia naisia päässyt nuorempana tapaan ihan live tapaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuitenkin lukuisia naisia päässyt nuorempana tapaan ihan live tapaamiseen.

        Voi olla et olen lihonut ja ulkonäkökin muuttunut ja hups en kelpaakkaa enää ees treffeille.. siispä välil ihmettelen mikä naisia vaivaa.. mutta olkoot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis vaan kiva päästä deittaileen kun on muutoksiaki hyvään suuntaan tapahtunut.. mutta kappas ei ketää ees vastaa saatikaa halua tavata missää nimessä.

        Ai niinkö, että muutoksia on hyvään suuntaan oikein tapahtunut? Kuuluuko näihin hyviin muutoksiin se, että vartijat ovat joutuneet taltuttamaan sut lattialle, kun olet alkanut julkisesti riehumaan? Eihän siitä ole kuin pari viikkoa kun se tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en enää jaksa pyöriä tätä samaa ympyrää.. tulee osuma tinderis tai jotain mut sit ei sitä naista kiinnosta pätkääkää.. haluan et nainen löytää mut.. mä en tee mitää enää

        "haluan et nainen löytää mut.. mä en tee mitää enää"

        Joo kyllä sinä melkoinen saalis oletkin ja naiset ryntää kotoa hakemaan. Varmaan jonkun kröh...naistenmiehen opeama kikka: leiki vaikeasti tavoiteltavaa. 😂

        Kaikkea pitää kokeilla joo, paitsi oman päänupin kuntoon laittamista ensin?

        Kyllähän sana on kulkenut ja kaikki osaa karttaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis vaan kiva päästä deittaileen kun on muutoksiaki hyvään suuntaan tapahtunut.. mutta kappas ei ketää ees vastaa saatikaa halua tavata missää nimessä.

        Ei halua niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et olen lihonut ja ulkonäkökin muuttunut ja hups en kelpaakkaa enää ees treffeille.. siispä välil ihmettelen mikä naisia vaivaa.. mutta olkoot.

        Joo antaisit vaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo antaisit vaan olla.

        Niin annankin olla.. käyn terapiaa ja töissä nyt.. keskityn niihin.


    • Anonyymi

      En kehtaa mennä ees kysymää naisilta ihan suoraan että olenko ihan kamala.. vai miksi tää nyt on tällästä.

      • Anonyymi

        "En kehtaa mennä ees kysymää naisilta ihan suoraan että olenko ihan kamala.. vai miksi tää nyt on tällästä."

        Kyllä sinä kertomasi perusteella olet kamala.


    • Anonyymi

      ¨No aika turhaa tää on vähäkun seinille juttelis... pitäs vaa lopettaa haaveilu kun ei sitä naista saa.. keskittyä vaa väkiste muihin asioihin elämässä.

      • Anonyymi

        Joo lopeta.


    • Anonyymi

      Ei oikein huvita myös enää hki pyöriä yksin kun näkee jo naisia millasia ne on.. ei niitä kiinnosta.. ovat itteensä täynnä olevia prinsessoja.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo mitää naiskavereita ei mitää et voisin ees jutella naisille. Hitto tuntuu ettei ketää halua olla munkaa missää tekemisissä saatana

      • Anonyymi

        Ei nii.


    • Anonyymi

      Johan on hiljanen palsta.. saa yksin kirjotella.. taitaa taas riittää mulle.!!

      • Anonyymi

        Joo hyvä lähe menee.


    • Anonyymi

      En jaksa tänne enää kirjottaa. Mulle riittää. Mulla on työpaikka ja asiat hyvin.

      • Anonyymi

        Joo mee kiitos.


    • Anonyymi

      Voisko ylläpito sulkea kanavan kiitos.

    • Anonyymi

      Miten on sen työpaikankaan laita Allu, kun tuolla toisella foorumilla olet kertonut että postistakin olet saanu fudut jo vuonna 2019? Lisäksi olet kertonut toisaalla että sulla jotain ammatillista koulutusta muttei siis sekään ollut totta?

      "Allu85
      01.04.2019 18:44

      Semmosta paskaa päivästä toiseen, unirytmi sekasi, lääkkeet nukuttaa herää ku toiset tulee toista ja ei oo mitään elämää kun olla päivästä toiseen yksin, se masentaa. Viimesin työpaikka oli Postilla ja sain potkut. Koulutusta ei ole ja ikinä vakituista työtä ollut"

    • Anonyymi

      Joo no mulla on nyt vakituinen työ ja menee hyvin.. vihdoin jotain hyvää. mutta en silti saa naista.

      • Anonyymi

        Et nii.


    • Anonyymi

      Mulla on silti työpaikka ja rahaa ja auto.Toiset sossupummeja.

    • Anonyymi

      Joku kirjoitti että a. oli taltutettu vartijoiden toimesta, mutta en löytänyt semmoista tarinaa mistään. Kertokaahan joku, mistä se löytyy.

    • Anonyymi

      Täysin normaalia nykymaailmassa. Siihen pitää vaan tottua ja unohtaa seksi-/parisuhde osa elämästä. Nykyään naisilla on vaan järjettömät vaatimukset miehille ja hyvin harva mies haluaa/pystyy täyttämään ne. Moderni feminismi on sellaista.

      Helpompaa on valita itsenäinen/yksinäinen elämä. Minullakin hyvällä mallilla jo. Tsemppiä ja voimia!

      IkisinkkuerakkoM1977

    • Näköjään 3.7.21 oon parikin kommenttia tähän ketjuun kirjottanu. Sotapelijuttua vois vielä miettiä, vai miks tää on nostettu. Vain vanhoja luurankoja pöydille nostettu.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe