Ikääntyminen on armotonta

Anonyymi

24

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko ihmisten ikääntyminen sinulle kovinkin uusi asia? 😁

      -palstahessu

      • Anonyymi

        Kummeli silvennoiselle tuli 60 vuotta "nurkan takaa" ,vaikka pätevä mies onkin, lihonu vaan perkeleellisesti , niinku yli ,60 tapana näyttää olevan


    • Anonyymi

      Ikääntyminen armotonta?
      Miten täysin luonnollinen vääjäämätön asia meille joka ikiselle jotka elossa olemme on jotenkin armotonta?
      Tietysti jos elämänarvot hyvin pinnalliset ja oma arvo omissa ja toisten silmissä perustuu siihen että pysyy ikuisesti nuorena mikä on täysin mahdotonta sillä aikaa ei kukaan ole onnistunut pysäyttämään eikä takaisinpäin kääntämään.
      Ja kuitenkin kaikki ne epätoivoiset yritykset kiristää ja puristaa ja pullistaa sieltä ja poistaa täältä eivät onnistu nuoruutta palauttamaan ja se kyllä näkyy tuloksista.
      Kauhea ajatus elää koko ajan epätoivon vallassa koska ei pysty normaalia prosessia pysäyttämään.
      Ulkonäkökeskeisyys on mieletöntä. Ihmisen arvo lasketaan ulkonäössä, itse ihminen ei merkitse mitään. Kertokaapa te ulkonäön palvojat oletteko onnellisia? Onko teillä onnellinen parisuhde tai elättekö onnellisena ja itsenne hyväksyen itsenne kanssa?
      Käsi sydämellä.
      Kun lukee tällaisia foorumeita näkee ihmisten pahoinvoinnin ja epätoivon varsin selkeästi. Ei "kelvata", ei olla "tarpeeksi" pitkiä hoikkia kauniita rikkaita ja nuoria.,
      Ihmiset laukkaa kuin lammaslauma perässä kun joku taho keksii miltä TÄYTYY näyttää, minkä ikäinen TÄYTYY olla, ja surevat sitä että nämä vaatimukset on mahdoton saavuttaa.
      Ymmärrän tämän ajattelun teini-ikäisiltä jotka etsivät itseään ja kaipaavat hyväksymistä ja porukkaan kuulumista. Mutta että aikuiset ihmiset!
      Ei ihme että ihmiset voi huonosti.

      • Anonyymi

        Jos vaan viitsii, voi liikkua niin. Että kaupan päälle tulee hyvä kunto ja se myös näkyy. Aikalailla ykšinkertaista


    • Anonyymi

      naisten ikääntyminen on tylsää kun ne muutenkin katsovat itseään peilistä joka päivää

    • Anonyymi

      pitää katsoa peiliin vähemmän ja voida paremmin ikääntymisessään

    • Joo ja aivan normaalia biologiaa. Ei olla nukkeja, niin ei pysytä ikuisesti yhdenlaisessa kuosissa.

      Mitäpä väliä, aamuisin kun laskee rakkaan rypyt ja vuosirenkaat voi aina kiljahtaa riemusta, kulta uusi ryppy! Nyt on yksi kurttu lisää rakastettavana.

      Älkää nyt viittikö nuoruuden ihailijat olla ihan naurettavia.

    • Anonyymi

      Hyvin säilynyt.

    • Anonyymi

      Elänyt ja kokenut, todennäköisesti myös rakastanut. Elämää vain. Juuri niin on hyvä.

    • Anonyymi

      Onneksi saa olla mies joka ei ole koskaan ollut mitään eikä siten vanhetessaan muutu juuri miksikään. Naisilla se on tietysti ihan eri juttu.

      • Anonyymi

        Minä olen tavisnainen, eikä minua ikääntyminen haittaa. Ei tulisi mieleenkään mennä ns. kauneusleikkaukseen tai ottamaan botoxia naamaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tavisnainen, eikä minua ikääntyminen haittaa. Ei tulisi mieleenkään mennä ns. kauneusleikkaukseen tai ottamaan botoxia naamaansa.

        En ota minäkään botoxia enkä edes motox-moottoriöljyä vaikka sitä Motonetissä olisi tarjouksessa kanta-asiakkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota minäkään botoxia enkä edes motox-moottoriöljyä vaikka sitä Motonetissä olisi tarjouksessa kanta-asiakkaille.

        Motorex on selvästi laadukkaampi öljy


    • Anonyymi

      Jokainen ikääntyy, siltä ei voi välttyä, muuta kuin kauneusleikkauksilla ja monet laittattavat botoxia ja täyteaineita naamaan luodakseen illuusiota nuoruudesta. Miehetkin ovat ruvenneet tekemään samaa, lisäks jotkut laitattavat hiussiirteitä peittääkseen alkavaa kaljua, siirtynyttä hiuslinjaa otsalta.

    • Anonyymi

      Hyvännäköinen keski-ikäinen nainen ja oletettavasti hyväkuntoinenkin jos poliisiksi opiskellut. Julkisuuden henkilöillä, naisilla siis, näkee nykyään ehkä harvemmin vahvoja otsaryppyjä? Mietin että kuinka paljon botoxia käytetään noissa piireissä. Urheilullinen nelikymppinen mieskin voi kuivana oravana kasvoistaan näyttää ikäistään vanhemmalta, tämä kuitenkin näyttäytyy vain sporttisuutena miehillä. Parikymppisen kauneus geneeristä, vanhemmalla yksilöllisempää kun oma eletty elämä muokannut tapaa olla itsessään.

    • No onneksi ei tarvi itseään katsella. Peiliinkään ei ole pakko katsoa.

    • Anonyymi

      Ei ole tärkeää olla ikuisesti nuori, on tärkeämpää olla hyvässä kunnossa ikäisekseen?
      Sitä sitten tapaa 5-vuotta nuorempia jotka ovat hitaampia ja huonommassa kunnossa, se nuorentaa jos mikä.

    • Anonyymi

      olisikin vaan pelin kuva mutta kun menopaussi painaa päälle haluton olo mielessä ja ruumiissa lääkärit kauppaa masennus lääkkeitä oloon,

    • Anonyymi

      Ikääntyminen on ihanaa meille kauniile itseämme arvostaville.meidän kauneus kasvaa! Olemme niiiin ihania!

      • Anonyymi

        Mitään lääkkeittä ole hakenut.en tarvii! Ihanaa olla minä! Maailman kaunein nainen jolle nuoremmat aina toiseksi jää tättärää haha pervopaskat


    • Anonyymi

      Ikääntyminen on armollista
      Saa olla.saa tanssia.saa nauttia. HaistKaa miehet paskat. Me nautitaan.

    • Anonyymi

      Meillä on niin kivaa! Ihme ukkelit,miks ei sais olla..? Tottakai sais jos ukkelit etenis eikä eksiä kyttis

    • Musta tuo nainen on nätimpi nyt kuin nuorena.

      • Anonyymi

        Kaljattomuus rumentaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe