Vain näpäyttääkseen jotain toista?
Voiko kenenkään kanssa alkaa olemaan?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä jotkut naiset voivat iskeä miehen, josta joku heidän lähipiirissä on kiinnostunut, näyttääkseen vaan ett mies valitsi hänet ei sitä toista naista. Eivät edes piittaa siitä miehestä sen jälkeen.
- Anonyymi
Naiset iskee kostoksi miehen näyttääkseen toiselle miehelle
- Anonyymi
Voi tietenkin, mutta eri juttu kannattako.
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä toimia noin. Itse en moiseen pysty.
- Anonyymi
Teinien hommaa tuollainen on, ei henkisesti kypsien aikuisten.
Lapset leikkii ja harjoittelee elämää, yleensä se menee kyllä ohi ja jos ei mene on jälkeenjäänyt henkisessä kehityksessä. Itseäni ei moinen tempaus haittaa. Vähän voisin sääliä sitä miestä, mutta luultavasti ihan aikuinen ja tietää mitä tekee. Onnittelen korkeintaan suhteesta ja jatkan elämääni kuin ei mitään.... eipä se olekaan minun elämää, vaan heidän.
- Anonyymi
Onko koskaan sitten näin tapahtunut?
Anonyymi kirjoitti:
Onko koskaan sitten näin tapahtunut?
En mä tiedä? Kuten tuossa yllä kirjoitin, en mä jää sellaisia miettimään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826511- 353571
- 443118
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402332Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282201- 1212107
- 1902062
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292019- 401882
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241638