Vain näpäyttääkseen jotain toista?
Voiko kenenkään kanssa alkaa olemaan?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä jotkut naiset voivat iskeä miehen, josta joku heidän lähipiirissä on kiinnostunut, näyttääkseen vaan ett mies valitsi hänet ei sitä toista naista. Eivät edes piittaa siitä miehestä sen jälkeen.
- Anonyymi
Naiset iskee kostoksi miehen näyttääkseen toiselle miehelle
- Anonyymi
Voi tietenkin, mutta eri juttu kannattako.
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä toimia noin. Itse en moiseen pysty.
- Anonyymi
Teinien hommaa tuollainen on, ei henkisesti kypsien aikuisten.
Lapset leikkii ja harjoittelee elämää, yleensä se menee kyllä ohi ja jos ei mene on jälkeenjäänyt henkisessä kehityksessä. Itseäni ei moinen tempaus haittaa. Vähän voisin sääliä sitä miestä, mutta luultavasti ihan aikuinen ja tietää mitä tekee. Onnittelen korkeintaan suhteesta ja jatkan elämääni kuin ei mitään.... eipä se olekaan minun elämää, vaan heidän.
- Anonyymi
Onko koskaan sitten näin tapahtunut?
Anonyymi kirjoitti:
Onko koskaan sitten näin tapahtunut?
En mä tiedä? Kuten tuossa yllä kirjoitin, en mä jää sellaisia miettimään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473071Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232924- 502790
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062