Säväyttävä tyylini

Anonyymi

Minulla on punaiset lyhyet hiukset geelillä laitettu pystyyn, olen pyylevä eli uhkea, olkavarressa näyttävä tatuointi. Käytän paljon aurinkolaseja. Olen kerrassaan upea! Mies on sulaa vahaa edessäni

8

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suvakki femakko

• Anonyymi

Tollanen kunnon femakko tyyli

• Anonyymi

Minua huvittaa tuon näköiset lyylit

• Anonyymi

Millainen on näyttävä tatuointisi

• Anonyymi

Törmäävä tyyl: itse vahingossa törmäsin johonkin neitoon, aivan vahingossa ostoskärryllä eli vahingossa tölläsin peppuun, hän käätyi katsomaan ettö: mitähän, ostys-panssa4ivaunu törmäsi vahingossa.

• Anonyymi

Ällö tyyli kerrassaan

• Anonyymi

Muuten hyvä mutta yksi kysymys. Miksi näyttävä tatuointi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4274
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      291
      4154
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      166
      3666
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3563
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      95
      3149
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2487
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1885
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1783
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1690
    Aihe