Minulla on punaiset lyhyet hiukset geelillä laitettu pystyyn, olen pyylevä eli uhkea, olkavarressa näyttävä tatuointi. Käytän paljon aurinkolaseja. Olen kerrassaan upea! Mies on sulaa vahaa edessäni
Säväyttävä tyylini
Anonyymi
8
781
Vastaukset
- Anonyymi
Suvakki femakko
- Anonyymi
Tollanen kunnon femakko tyyli
- Anonyymi
Minua huvittaa tuon näköiset lyylit
- Anonyymi
Millainen on näyttävä tatuointisi
- Anonyymi
Törmäävä tyyl: itse vahingossa törmäsin johonkin neitoon, aivan vahingossa ostoskärryllä eli vahingossa tölläsin peppuun, hän käätyi katsomaan ettö: mitähän, ostys-panssa4ivaunu törmäsi vahingossa.
- Anonyymi
Ällö tyyli kerrassaan
- Anonyymi
Muuten hyvä mutta yksi kysymys. Miksi näyttävä tatuointi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432977Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311843
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251699Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721624- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060