naisten käytöstä. Monille naisille menee täydestä kuin väärä raha jos mies kehuu itseään ja uhoaa sekä pitää kovaa meteliä. Todellisuus näiden miesten kohdalla on monesti toinen. He eivät ole tasapainoisia yksilöitä ja heillä on jollakin tasolla vääristynyt mielikuva itsestään. He kokevat tarvetta kehuskella itseään jostain syystä. Syy voi olla esim oma arvottomuuden tunne tai se että pitää muita arvottomina. Hyvällä itsetunnolla varustetulla miehellä ei ole tarvetta tuoda jatkuvasti itseään esiin tai yrittää kampittaa toista tai pitää jotain ihme hierarkista vääntöä kokoajan esillä. Normaali mies hallitsee itsensä ja toimii paikassa jossa pitää toimia teot puhuvat puolestaan hänen ei tarvitse kehua itseään kun sen tekee joku vierestä tilannetta katsonut. Siinä on ero kuitenkin moni nainen lankeaa tähän itseään kehuvaan miksi? Ei hyvä itseluottamus ole=olen kokoajan äänessä ja kehumassa se on enemmänkin merkki epävarmuudesta. Toinen asia joihin olen törmännyt yllättävän monesti ja se on hieman ristiriidassa siihen jollaisen kuvan naiset haluaa antaa että ovat esim itsenäisiä johtajia pärjääviä yms kun monessa paikassa oletetaan että asemasta huolimatta mies johtaa. Olen jopa nähnyt että jos näin ei tehdä naisten arvostus loppuu ja aletaan kyräillä ja supista ryhmässä sekä väheksyä. Asia on kuitenkin niin että työntekijät on kaikki samanarvoisia ja jos on nimetty johtaja vetäjä päälikkö tai mitä tahansa niin hän johtaa sitä porukkaa. Hänellä on käskyvalta kenelläkään toisella sitä ei ole vaikka olisi mitä sukupuolta tai tuntisi mitenkä olevansa tavallisena työntekijänä muiden johtaja ei ole sinun määräysvaltasi toista samanarvoista työntekijää kohtaan on 0. Tietysti on olemassa näitä jotka kaipaavat johtajaa varsinkin naisissa itse en ota ketään talutettavaksi ja painennettavaksi kyllä aikuisten ihmisten pitää itse pystyä ratkaisemaan omaan ammattiinsa liittyviä asioita. Monesti naiset on vielä kokeneita ja vuosia tehnyt sitä silti kysyvät joltain siivoojalta mitä heidän pitäisi tehdä. Toki näitä on miehissäkin muistan yhden tapauksen metallitöistä jossa hitsaaja kysyi siivoojalta millaisilla arvoilla hänen kannattaisi hitsata.
Olen seurannut kauan
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset haluaa monesti myös "jännittävän" miehen joka tarkoittaa että tämä jännittävä mies on jäänyt apukoulutasolle järjeltään ja vielä keski ikäisenäkin elää uhoavan teinipojan elämää yrittäen esittää kovaa muiden saman ikäisten pudistellessa päätänsä ja miettiessään että eikö tämä henkilö kasva ja kehity koskaan aikuiseksi. Onneksi näilläkin on silti omat ryhmänsä se olisi kamalaa jos joutuisi elämään aikuisten maailmassa lapsen järjellä.
- Anonyymi
Se kuva mikä on "miehisyydestä" ja "miehen maailmasta" on täysin nurinkurinen todellisuuden kanssa. Miehiseksi itseään kutsuvat ovat jääneet lapsiksi kehitykseltään. Sodanajan sukupolvi vaikuttaa edelleen. Mies on rauhallinen sopuisa uskaltaa näyttää tunteensa toimii tilanteissa mutta ei yritä lytätä ketään allensa tai väheksyä. Puolustaa omaansa silloin kuin on tarvetta. Uskaltaa sanoa että rakastaa tms. Se mikä kuva nyt on miehistä olemassa on todella väärä ja vääristynyt. Mies ei itke ym soopaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuva mikä on "miehisyydestä" ja "miehen maailmasta" on täysin nurinkurinen todellisuuden kanssa. Miehiseksi itseään kutsuvat ovat jääneet lapsiksi kehitykseltään. Sodanajan sukupolvi vaikuttaa edelleen. Mies on rauhallinen sopuisa uskaltaa näyttää tunteensa toimii tilanteissa mutta ei yritä lytätä ketään allensa tai väheksyä. Puolustaa omaansa silloin kuin on tarvetta. Uskaltaa sanoa että rakastaa tms. Se mikä kuva nyt on miehistä olemassa on todella väärä ja vääristynyt. Mies ei itke ym soopaa.
Jopa oli taas miesten morkkausta . Naiset asialla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hiljainen nörtti mimmi ja en tosiaankaan pidä tuollaisista toksisen maskuliinisuuden ilmentymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279