Olen seurannut kauan

Anonyymi

naisten käytöstä. Monille naisille menee täydestä kuin väärä raha jos mies kehuu itseään ja uhoaa sekä pitää kovaa meteliä. Todellisuus näiden miesten kohdalla on monesti toinen. He eivät ole tasapainoisia yksilöitä ja heillä on jollakin tasolla vääristynyt mielikuva itsestään. He kokevat tarvetta kehuskella itseään jostain syystä. Syy voi olla esim oma arvottomuuden tunne tai se että pitää muita arvottomina. Hyvällä itsetunnolla varustetulla miehellä ei ole tarvetta tuoda jatkuvasti itseään esiin tai yrittää kampittaa toista tai pitää jotain ihme hierarkista vääntöä kokoajan esillä. Normaali mies hallitsee itsensä ja toimii paikassa jossa pitää toimia teot puhuvat puolestaan hänen ei tarvitse kehua itseään kun sen tekee joku vierestä tilannetta katsonut. Siinä on ero kuitenkin moni nainen lankeaa tähän itseään kehuvaan miksi? Ei hyvä itseluottamus ole=olen kokoajan äänessä ja kehumassa se on enemmänkin merkki epävarmuudesta. Toinen asia joihin olen törmännyt yllättävän monesti ja se on hieman ristiriidassa siihen jollaisen kuvan naiset haluaa antaa että ovat esim itsenäisiä johtajia pärjääviä yms kun monessa paikassa oletetaan että asemasta huolimatta mies johtaa. Olen jopa nähnyt että jos näin ei tehdä naisten arvostus loppuu ja aletaan kyräillä ja supista ryhmässä sekä väheksyä. Asia on kuitenkin niin että työntekijät on kaikki samanarvoisia ja jos on nimetty johtaja vetäjä päälikkö tai mitä tahansa niin hän johtaa sitä porukkaa. Hänellä on käskyvalta kenelläkään toisella sitä ei ole vaikka olisi mitä sukupuolta tai tuntisi mitenkä olevansa tavallisena työntekijänä muiden johtaja ei ole sinun määräysvaltasi toista samanarvoista työntekijää kohtaan on 0. Tietysti on olemassa näitä jotka kaipaavat johtajaa varsinkin naisissa itse en ota ketään talutettavaksi ja painennettavaksi kyllä aikuisten ihmisten pitää itse pystyä ratkaisemaan omaan ammattiinsa liittyviä asioita. Monesti naiset on vielä kokeneita ja vuosia tehnyt sitä silti kysyvät joltain siivoojalta mitä heidän pitäisi tehdä. Toki näitä on miehissäkin muistan yhden tapauksen metallitöistä jossa hitsaaja kysyi siivoojalta millaisilla arvoilla hänen kannattaisi hitsata.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset haluaa monesti myös "jännittävän" miehen joka tarkoittaa että tämä jännittävä mies on jäänyt apukoulutasolle järjeltään ja vielä keski ikäisenäkin elää uhoavan teinipojan elämää yrittäen esittää kovaa muiden saman ikäisten pudistellessa päätänsä ja miettiessään että eikö tämä henkilö kasva ja kehity koskaan aikuiseksi. Onneksi näilläkin on silti omat ryhmänsä se olisi kamalaa jos joutuisi elämään aikuisten maailmassa lapsen järjellä.

      • Anonyymi

        Se kuva mikä on "miehisyydestä" ja "miehen maailmasta" on täysin nurinkurinen todellisuuden kanssa. Miehiseksi itseään kutsuvat ovat jääneet lapsiksi kehitykseltään. Sodanajan sukupolvi vaikuttaa edelleen. Mies on rauhallinen sopuisa uskaltaa näyttää tunteensa toimii tilanteissa mutta ei yritä lytätä ketään allensa tai väheksyä. Puolustaa omaansa silloin kuin on tarvetta. Uskaltaa sanoa että rakastaa tms. Se mikä kuva nyt on miehistä olemassa on todella väärä ja vääristynyt. Mies ei itke ym soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuva mikä on "miehisyydestä" ja "miehen maailmasta" on täysin nurinkurinen todellisuuden kanssa. Miehiseksi itseään kutsuvat ovat jääneet lapsiksi kehitykseltään. Sodanajan sukupolvi vaikuttaa edelleen. Mies on rauhallinen sopuisa uskaltaa näyttää tunteensa toimii tilanteissa mutta ei yritä lytätä ketään allensa tai väheksyä. Puolustaa omaansa silloin kuin on tarvetta. Uskaltaa sanoa että rakastaa tms. Se mikä kuva nyt on miehistä olemassa on todella väärä ja vääristynyt. Mies ei itke ym soopaa.

        Jopa oli taas miesten morkkausta . Naiset asialla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuva mikä on "miehisyydestä" ja "miehen maailmasta" on täysin nurinkurinen todellisuuden kanssa. Miehiseksi itseään kutsuvat ovat jääneet lapsiksi kehitykseltään. Sodanajan sukupolvi vaikuttaa edelleen. Mies on rauhallinen sopuisa uskaltaa näyttää tunteensa toimii tilanteissa mutta ei yritä lytätä ketään allensa tai väheksyä. Puolustaa omaansa silloin kuin on tarvetta. Uskaltaa sanoa että rakastaa tms. Se mikä kuva nyt on miehistä olemassa on todella väärä ja vääristynyt. Mies ei itke ym soopaa.

        Minä olen hiljainen nörtti mimmi ja en tosiaankaan pidä tuollaisista toksisen maskuliinisuuden ilmentymistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe