Mies, millainen on ihannenaisesi?

Anonyymi

Millaisista naisista kiinnostut? Tuntuu että alfanaaraat saavat kaiken huomion, minusta tuntuu että äänekkäät kälättäjät ovat miesten mieleen.

Kerro millainen ulkonäkö, millainen luonne, millainen elämäntilanne/tausta?

25

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun ihannenaiseni on sellainen nainen, joka ei pidä itsestään liikaa meteliä mutta tietää arvonsa.
      Tietää kelpaavansa kelle tahansa mutta etsii sen tasoista miestä, jota haluaa kunnioittaa ja jolta saa ansaitsemaansa kunnioitusta.

Hänen kanssaan pitää pystyä puhumaan asioista.Naisen kanssa pitää olla sanaton yhteys katseen kautta. Elävällä katseella paljastamme sisimmän toisillemme ja koemme toisen seksuaalisuuden ja halun.

• Anonyymi

Äärikristitty. Inhoaa syntiä ja haluaa viettää loppuelämänsä minun kanssani uskollisessa ja rakkauden täyteisessä avioliitossa. Ehtona se että olen häneen itse rakastunut.

• Anonyymi

Juoksisin tuollaista tapausta karkuun ja lujaa!

• Anonyymi

Ulkonäkö:
      Vapaana hulmuava vaalea tukka
      A-B kupin tissit
      Pituus 145-165cm
      Paino max.55kg
      Tiimalasivartaloinen
      Vaatteina lämpinä päivinä a-linjaiset hameet ja mekot helma vähintään polviin,kenkinä ehkä pikku korolla varustetut avokkaat ei stilettoja tms.
      Kylmällä sisällä farkut ja jumpperi jalassa villasukat ulkona haalari ja tupsupipo ja lapaset ja jotkut nätit saappaat

millainen luonne:
      Kiltti muttea ei filantrooppi

millainen elämäntilanne/tausta?

Kodinhengetär ei ansiotyötä tai ehkä osa aikainen tai etä
      ei lapsia
      Taustaltaan Kovia kokenut orpo,semmoinen siipensä rikkonut pikku enkeli jota saisi hoivailla ja jolta saisi pyyteettömän rakkauden...

• Anonyymi

Voi miten ihana vastaus <3 pelastit mun päivän! Sovin nimittäin täysin tuohon kuvaukseesi ☺️😘 t. Aloittaja

• Anonyymi

Kuulostaa ihanalta!

• Anonyymi

Vaaleat pitkät hiukset, mieluusti rintava, vähintään 170 cm, paino 55 kg, ikä 25-30, rohkea ja avoin

• Anonyymi

Kyse ei ole alfoista. Miehet tykkäävät kälättäjistä ja vaikeista naisista. Harvemminhan nuo tuon tyyppiset naiset alfoja ovat. Ainakaan naisten keskinäisessä hierarkiassa he harvoin ovat huipulla. Eivät myöskään yhteiskunnallisessa hierarkiassa. Naisillahan toki on mont eri hierarkista systeemiä. Nuo kälättäjät ja hankalat olisivat naisten pohjasakkaa, jos eivät miehet sattuisi olemaan heikkona juuri hankaliin diivoihin.

• Anonyymi

Kaikki lähtee arvostuksesta.
      Jota pystyn arvostamaan ihmisenä ja joka pystyy arvostamaan minua.
      Keskustelutaitoinen. Kykenee keskusteluun riitelemättä, vaikeistakin asioista.

Haluaa paljon rakkautta antaa ja saada.
      On myös paras ystäväni

Ulkoiset seikat ei niin tärkeitä. No ehkä puhtaat vaatteet.
      Status ja varallisuus ei merkitystä.

• Anonyymi

Kova ääni kerää huomiota, ei hyvä asia naisessa mielestäni

• Anonyymi

Katson paljon por noa, niissä on kauniita naisia. 😎

• mun lista 1
      1. vaaleahiuksinen
      2. vihreä.ruskea tai sinislmäinen
      3. eläinrakas
      4. humoristinen
      5. temperamenttinen
      6. autohullu
      7. prätkähullu
      8. hevoshullu
      9. prätkäfani
      10. futis.koris.fani jne

• mun lista 2
      1. eläinrakas
      2. koirarakas
      3. kissarakas
      4. vaaleatukkainen. punatukkainen
      5. ruskeatukkainen
      6. huumorintajuinen

• Anonyymi

Ristiverinen suomalainen nainen

• mun nainen ois sellanen vaalea tai punatukkainen

• top4
      1. vaaleahiuksinen ja vihreäsilmäinen
      2. punatukkainen ja ruskeasilmäinen
      3. vaaleahiuksinen ja ruskeasilmäinen
      4. punatukkainen ja ruskeasilmäinen
      5. vaaleahiuksinen ja vihreä silmäinen

• Anonyymi

🤮🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi

Hankkii asunnon parissa viikossa kun on häätö, ulosotto, luottotiedot mennyt ja rikosrekisteri, ammatinharjoittamiseste loppuiäksi (kiinteistöt osto & vuokraus)

Mistä tollasia saa - kysy broidi

• Anonyymi

Isorintainen blondi. Laiha ja pitkä. Silmät ovat siniset ja huulet punaiset. Rakastaa koiria ja lapsia ja harrastaa jotain käsitöitä. Ammatti on opettaja tai lastentarhan ohjaaja. Sivutyönä kuvittaa lastenkirjoja. Viihtyy kotona ja tykkää laittaa ruokaa yhdessä. Nauttii lenkkeilystä ja silloin tällöin matkailusta. Kaunis ja viehättävä, ystävällinen, ihana!

• Anonyymi

Mulle käy vastaava mies ilman isoja rintoja. Kunhan mies sivutyönä koodaa tietokonepelejä.

• Anonyymi

"Isorintainen blondi. Laiha ja pitkä."

Mistähän tämä oikein kumpuaa? Jotenkin tuosta määrittelystä tulee mieleen jonkinlainen bimbo tai barbi.

Mutta blondi hyvä. Jos olisi paksuuttakin ne rinnat voisi olla vielä isommat eikä ne niin erottuisi. Oikeasti kaunis nainen vain kaunistuu lihoessaan.

• Anonyymi

Vaatimaton hymyilevä nainen, joka käy töissä. m>n

• Anonyymi

Ei sellaista ihannenaista ole koska jos on ja luulee olevansa ei kuitenkaan kelpaa kenellekkään mitä turhaan edes kysymään antaa olla turha edes yrittää luoda sellainen kuvaa tulee vain paha mieli ja menettää unensa ja haaveensa.

• Anonyymi

Nyt on toiminnan aika sellaista naista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe