Mies, millainen on ihannenaisesi?

Anonyymi

Millaisista naisista kiinnostut? Tuntuu että alfanaaraat saavat kaiken huomion, minusta tuntuu että äänekkäät kälättäjät ovat miesten mieleen.

Kerro millainen ulkonäkö, millainen luonne, millainen elämäntilanne/tausta?

15

784

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun ihannenaiseni on sellainen nainen, joka ei pidä itsestään liikaa meteliä mutta tietää arvonsa.
      Tietää kelpaavansa kelle tahansa mutta etsii sen tasoista miestä, jota haluaa kunnioittaa ja jolta saa ansaitsemaansa kunnioitusta.

      Hänen kanssaan pitää pystyä puhumaan asioista.Naisen kanssa pitää olla sanaton yhteys katseen kautta. Elävällä katseella paljastamme sisimmän toisillemme ja koemme toisen seksuaalisuuden ja halun.

    • Anonyymi

      Äärikristitty. Inhoaa syntiä ja haluaa viettää loppuelämänsä minun kanssani uskollisessa ja rakkauden täyteisessä avioliitossa. Ehtona se että olen häneen itse rakastunut.

    • Anonyymi

      Ulkonäkö:
      Vapaana hulmuava vaalea tukka
      A-B kupin tissit
      Pituus 145-165cm
      Paino max.55kg
      Tiimalasivartaloinen
      Vaatteina lämpinä päivinä a-linjaiset hameet ja mekot helma vähintään polviin,kenkinä ehkä pikku korolla varustetut avokkaat ei stilettoja tms.
      Kylmällä sisällä farkut ja jumpperi jalassa villasukat ulkona haalari ja tupsupipo ja lapaset ja jotkut nätit saappaat

      millainen luonne:
      Kiltti muttea ei filantrooppi

      millainen elämäntilanne/tausta?

      Kodinhengetär ei ansiotyötä tai ehkä osa aikainen tai etä
      ei lapsia
      Taustaltaan Kovia kokenut orpo,semmoinen siipensä rikkonut pikku enkeli jota saisi hoivailla ja jolta saisi pyyteettömän rakkauden...

      • Anonyymi

        Voi miten ihana vastaus <3 pelastit mun päivän! Sovin nimittäin täysin tuohon kuvaukseesi ☺️😘 t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Vaaleat pitkät hiukset, mieluusti rintava, vähintään 170 cm, paino 55 kg, ikä 25-30, rohkea ja avoin

    • Anonyymi

      Kyse ei ole alfoista. Miehet tykkäävät kälättäjistä ja vaikeista naisista. Harvemminhan nuo tuon tyyppiset naiset alfoja ovat. Ainakaan naisten keskinäisessä hierarkiassa he harvoin ovat huipulla. Eivät myöskään yhteiskunnallisessa hierarkiassa. Naisillahan toki on mont eri hierarkista systeemiä. Nuo kälättäjät ja hankalat olisivat naisten pohjasakkaa, jos eivät miehet sattuisi olemaan heikkona juuri hankaliin diivoihin.

    • Anonyymi

      Kaikki lähtee arvostuksesta.
      Jota pystyn arvostamaan ihmisenä ja joka pystyy arvostamaan minua.
      Keskustelutaitoinen. Kykenee keskusteluun riitelemättä, vaikeistakin asioista.

      Haluaa paljon rakkautta antaa ja saada.
      On myös paras ystäväni

      Ulkoiset seikat ei niin tärkeitä. No ehkä puhtaat vaatteet.
      Status ja varallisuus ei merkitystä.

    • Anonyymi

      Kova ääni kerää huomiota, ei hyvä asia naisessa mielestäni

    • Anonyymi

      Katson paljon por noa, niissä on kauniita naisia. 😎

    • mun lista 1
      1. vaaleahiuksinen
      2. vihreä.ruskea tai sinislmäinen
      3. eläinrakas
      4. humoristinen
      5. temperamenttinen
      6. autohullu
      7. prätkähullu
      8. hevoshullu
      9. prätkäfani
      10. futis.koris.fani jne

    • mun lista 2
      1. eläinrakas
      2. koirarakas
      3. kissarakas
      4. vaaleatukkainen. punatukkainen
      5. ruskeatukkainen
      6. huumorintajuinen

      • Anonyymi

        Ristiverinen suomalainen nainen


    • mun nainen ois sellanen vaalea tai punatukkainen

    • top4
      1. vaaleahiuksinen ja vihreäsilmäinen
      2. punatukkainen ja ruskeasilmäinen
      3. vaaleahiuksinen ja ruskeasilmäinen
      4. punatukkainen ja ruskeasilmäinen
      5. vaaleahiuksinen ja vihreä silmäinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe