Millaisista naisista kiinnostut? Tuntuu että alfanaaraat saavat kaiken huomion, minusta tuntuu että äänekkäät kälättäjät ovat miesten mieleen.
Kerro millainen ulkonäkö, millainen luonne, millainen elämäntilanne/tausta?
Mies, millainen on ihannenaisesi?
15
817
Vastaukset
- Anonyymi
Minun ihannenaiseni on sellainen nainen, joka ei pidä itsestään liikaa meteliä mutta tietää arvonsa.
Tietää kelpaavansa kelle tahansa mutta etsii sen tasoista miestä, jota haluaa kunnioittaa ja jolta saa ansaitsemaansa kunnioitusta.
Hänen kanssaan pitää pystyä puhumaan asioista.Naisen kanssa pitää olla sanaton yhteys katseen kautta. Elävällä katseella paljastamme sisimmän toisillemme ja koemme toisen seksuaalisuuden ja halun. - Anonyymi
Äärikristitty. Inhoaa syntiä ja haluaa viettää loppuelämänsä minun kanssani uskollisessa ja rakkauden täyteisessä avioliitossa. Ehtona se että olen häneen itse rakastunut.
- Anonyymi
Ulkonäkö:
Vapaana hulmuava vaalea tukka
A-B kupin tissit
Pituus 145-165cm
Paino max.55kg
Tiimalasivartaloinen
Vaatteina lämpinä päivinä a-linjaiset hameet ja mekot helma vähintään polviin,kenkinä ehkä pikku korolla varustetut avokkaat ei stilettoja tms.
Kylmällä sisällä farkut ja jumpperi jalassa villasukat ulkona haalari ja tupsupipo ja lapaset ja jotkut nätit saappaat
millainen luonne:
Kiltti muttea ei filantrooppi
millainen elämäntilanne/tausta?
Kodinhengetär ei ansiotyötä tai ehkä osa aikainen tai etä
ei lapsia
Taustaltaan Kovia kokenut orpo,semmoinen siipensä rikkonut pikku enkeli jota saisi hoivailla ja jolta saisi pyyteettömän rakkauden...- Anonyymi
Voi miten ihana vastaus <3 pelastit mun päivän! Sovin nimittäin täysin tuohon kuvaukseesi ☺️😘 t. Aloittaja
- Anonyymi
Vaaleat pitkät hiukset, mieluusti rintava, vähintään 170 cm, paino 55 kg, ikä 25-30, rohkea ja avoin
- Anonyymi
Kyse ei ole alfoista. Miehet tykkäävät kälättäjistä ja vaikeista naisista. Harvemminhan nuo tuon tyyppiset naiset alfoja ovat. Ainakaan naisten keskinäisessä hierarkiassa he harvoin ovat huipulla. Eivät myöskään yhteiskunnallisessa hierarkiassa. Naisillahan toki on mont eri hierarkista systeemiä. Nuo kälättäjät ja hankalat olisivat naisten pohjasakkaa, jos eivät miehet sattuisi olemaan heikkona juuri hankaliin diivoihin.
- Anonyymi
Kaikki lähtee arvostuksesta.
Jota pystyn arvostamaan ihmisenä ja joka pystyy arvostamaan minua.
Keskustelutaitoinen. Kykenee keskusteluun riitelemättä, vaikeistakin asioista.
Haluaa paljon rakkautta antaa ja saada.
On myös paras ystäväni
Ulkoiset seikat ei niin tärkeitä. No ehkä puhtaat vaatteet.
Status ja varallisuus ei merkitystä. - Anonyymi
Kova ääni kerää huomiota, ei hyvä asia naisessa mielestäni
- Anonyymi
Katson paljon por noa, niissä on kauniita naisia. 😎
mun lista 1
1. vaaleahiuksinen
2. vihreä.ruskea tai sinislmäinen
3. eläinrakas
4. humoristinen
5. temperamenttinen
6. autohullu
7. prätkähullu
8. hevoshullu
9. prätkäfani
10. futis.koris.fani jnemun lista 2
1. eläinrakas
2. koirarakas
3. kissarakas
4. vaaleatukkainen. punatukkainen
5. ruskeatukkainen
6. huumorintajuinen- Anonyymi
Ristiverinen suomalainen nainen
mun nainen ois sellanen vaalea tai punatukkainen
top4
1. vaaleahiuksinen ja vihreäsilmäinen
2. punatukkainen ja ruskeasilmäinen
3. vaaleahiuksinen ja ruskeasilmäinen
4. punatukkainen ja ruskeasilmäinen
5. vaaleahiuksinen ja vihreä silmäinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177