Hurmaako mies äänellään?

Anonyymi

En kuitenkaan tarkoita lauluääntä. Mutta voiko miehellä olla sellainen puheääni johon nainen huumaantuu?
Jotain ihmeellistä joka koskettaa naisen syvempiätunteita, kuin sielua hyväilisi höyhenellä.

Vielä lisänä lempeätsilmät jotka katsovat sinua hyväksyvästi.
Miten on?

72

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen tykästynyt Ismo Alangon puheääneen, jo teini- iässä, kun radiossa kuulin jonkun haastattelun. Sen jälkeen joskus vähän ihastunut tyyppeihin, joiden ääni on muistuttanut sitä. Tällä hetkellä Tommi Korpelan ääni sävähdyttää, aina kun kuulen sen jossain radiomainoksessa. Myös suomenruotsalaiset Jörn Donner ja Stefan Lindfors ovat/olivat puheääniltään miellyttäviä. Nämä siis julkkiksista. Monen ei-julkkiksen ääni miellyttää myös, mut ei niistä sen enempää 😉

• Ja sit se Hassujen kotivideoiden Sampo vai mikä se oli, sillä on jopa vähän yli- miellyttävä ääni 😄

• Ei tee nykyään enää mitään vaikutusta, ei ääni eikä silmät. Joskus teki, molemmat.

• Anonyymi

Minulla nykyisin siten, että tietynlaiset puheäänet häiritsee.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla nykyisin siten, että tietynlaiset puheäänet häiritsee.

Okei. Mä suljen melkeinpä korvani tai kanavan, jos kuulen häiritsevän äänen. Usein olen niin mietteissäni etten juuri kuuntele ihmisääniä.

Naisääniin saatan joskus kiinnittää huomion, yksi tosi ärsyttävä mainos youtubella on missä kaksi naista puhuu ärsyttävästi. Ja yksi striimaaja nainen puhuu ärsyttävästi. Nykytyylin epämääräisillä sanoilla, naukuen ja pissismäisesti.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Okei. Mä suljen melkeinpä korvani tai kanavan, jos kuulen häiritsevän äänen. Usein olen niin mietteissäni etten juuri kuuntele ihmisääniä.

Naisääniin saatan joskus kiinnittää huomion, yksi tosi ärsyttävä mainos youtubella on missä kaksi naista puhuu ärsyttävästi. Ja yksi striimaaja nainen puhuu ärsyttävästi. Nykytyylin epämääräisillä sanoilla, naukuen ja pissismäisesti.

Nykyään suomessakin on jenkkityylin teennäinen tyyli puhua ja hekottaa. Se ärsyttää.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Minua naisäänistä häiritsee Verisure-mainos, jossa kaksi naista keskustelee turvajärjestelmästä. Jotenkin tulee näytellyn maku eli näyttelijät eivät ole täysin onnistuneet esityksessään.

Hyvää yötä tai alkavaa päivää! :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Minua naisäänistä häiritsee Verisure-mainos, jossa kaksi naista keskustelee turvajärjestelmästä. Jotenkin tulee näytellyn maku eli näyttelijät eivät ole täysin onnistuneet esityksessään.

Hyvää yötä tai alkavaa päivää! :)

Hyvää yötä. :)

• Miksikäs ei?

Minusta jonkun K-lähikaupan mainoksen naisääni on kiva. Löydänköhän?

https://youtu.be/lesBgbVDTAI

Juuh, tämä ääni. Kotenkin niin kiva. 😄👌

• Eikö tuo ole Minka Kuustonen? Hassua, mutta meillä jos autossa tulee toi mainos radiosta, sekä mies, että teinit huutaa: " eiiih!"

• Anonyymi

Onpa rasittavan kuuloinen. Miksi tuo on kiva? En tajua.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa rasittavan kuuloinen. Miksi tuo on kiva? En tajua.

En tiedä? 🤷‍♂️

Sama ääni taitaa olla Kokkikartanon mainoksessa...

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Eikö tuo ole Minka Kuustonen? Hassua, mutta meillä jos autossa tulee toi mainos radiosta, sekä mies, että teinit huutaa: " eiiih!"

Voi ollakin? Sit ei ole vain hyvän kuuloinen pelkästään. 😄

• Anonyymi

Puheääni kyllä voi olla erittäin miellyttävä, hyvä, selkeä ym. mutta pelkästään se ei hurmaa. Jossain tapauksessa voi jopa häiritä.

• Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=beGecpjR_Cc

En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka hehkuttavat kuinka matala miesääni on seksikäs ja kuitenkin jättävät asian puolitiehen. Kyllä loogista olisi silloin pitää J.D.Sumneria suurimpana seksisymbolina.

• Anonyymi

Ihana biisi...kyllä otan basson mieluummin kun tenorin😍

Ja pakottaisin laulaan mulle 100%😈

• Kyllä minut on helppo hurmata pelkällä äänellä. Joskus aikoinaan on polvet notkunut miehen pelkästä äänestä.

Mutta siihen ei riitä ihan tavallinen miehen ääni.. pitää olla erilainen ja omintakeinen. Suorastaan rakastan käheää miehen ääntä.

Olen lähes poikkeuksetta ihastunut miehessä ensimmäisenä juuri ääneen...

• Miellyttävä miesääni, laulaen. :)

Hänen puheäänikin on kiva korvalle. Samoin Morten Harketin ääni miellyttää, lauluääni että puheääni.

https://youtu.be/WHBuk4j4AVw

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Vielä voisi olla tummempi 🤔

Nojaa. Sukuni miehet on matala äänisiä. Matti Eskoja. Petri Salmisia. Isän matalaa murinaa kuullut tarpeeksi.

Tykkään vähän pehmeemmistä miesäänistä. Ehkäpä jopa vähän "naismaisistakin". Mutten niinkään hyvin matalista.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Nojaa. Sukuni miehet on matala äänisiä. Matti Eskoja. Petri Salmisia. Isän matalaa murinaa kuullut tarpeeksi.

Tykkään vähän pehmeemmistä miesäänistä. Ehkäpä jopa vähän "naismaisistakin". Mutten niinkään hyvin matalista.

Laulaja Petri Salmisia on siis ainakin kaksi, mutta tarkoitan tätä matalaäänistä murisijaa. :)

https://youtu.be/TFfs6-3t7LY

• Anonyymi

Komea😍😍😍😍

• Anonyymi kirjoitti:

Komea😍😍😍😍

Liamoo? On kyllä varsin komeakin nuorimies. Vahvat kasvonpiirteet.

• Anonyymi

Tärkein kysymys on se, että
        haluaako kukaan hurmata sinut?

• Anonyymi kirjoitti:

Tärkein kysymys on se, että
        haluaako kukaan hurmata sinut?

Niin, sehän se. Ei ole jonoja näkynyt. :)

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö siis miehistä?

Joistain ihmisistä tykkään, joistain en mies tai nainen. Seksuaalista vetoa tunnen naisiin, miehiinkin hiukan ja vain, jos emotionaalisesti olen mieltynyt ko. mieheen. Hiukan käsittää oman puolison, ei muita.

Kyllä mä silti erityisen tai silmäänpistävän hyvännäköiset ihmiset nään ihan ilman vetovoimaakin olipa sukupuoli mitä tahansa.

Sen sijaan ihminen jota kohtaan tunnen vetovoimaa ei tarvitse olla erityisen hyvännäköinen eikä tiettyä sukupuoltakaan. Riittää kun vetoaa muhun ja saa jonkin sisälläni liikahtamaan ja tunteilemaan.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Joistain ihmisistä tykkään, joistain en mies tai nainen. Seksuaalista vetoa tunnen naisiin, miehiinkin hiukan ja vain, jos emotionaalisesti olen mieltynyt ko. mieheen. Hiukan käsittää oman puolison, ei muita.

Kyllä mä silti erityisen tai silmäänpistävän hyvännäköiset ihmiset nään ihan ilman vetovoimaakin olipa sukupuoli mitä tahansa.

Sen sijaan ihminen jota kohtaan tunnen vetovoimaa ei tarvitse olla erityisen hyvännäköinen eikä tiettyä sukupuoltakaan. Riittää kun vetoaa muhun ja saa jonkin sisälläni liikahtamaan ja tunteilemaan.

Että ota musta nyt selvää sitten. Lintu vai kala, vai molempia. :D

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Että ota musta nyt selvää sitten. Lintu vai kala, vai molempia. :D

Ihastut ihmiseen, et sukupuoleen. Niin olen kuullut sanottavan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihastut ihmiseen, et sukupuoleen. Niin olen kuullut sanottavan.

Pitkälti niin. Tosin nyt jo jonkun aikaa olen ymmärtänyt viehtyväni naisvartalosta. Päästä varpaisiin, vaikken olisi ko. naiseen edes lääpällään. Mutta saati jos olen. Tuntuu, etten nahoissani meinaa pysyä. :)

Tällaista näin voimakasta viehättymistä ja halua en miesvartaloa kohtaan tunne, en edes rakastuneena mieheen. Enkä ole koskaan pystynyt tuntemaan samanlaista vetoa miesvartalosta.

Voin tuntea voimakasta vetoa persoonaan, ihan sama mitä sukupuoli on. Silti mielummin nyt kun ymmärrän itseni, valitsen naisen. Jos olen valinnan vaiheessa, kun naisvartalo saa mut syttymään. Seksuaalisuuteni palapelin palanen on loksahtanut kohdalleen. Ja hämmennys miksi ei seksi kiinnosta, vaikka sitä suoritan on selvinnyt. :)

• MCMLXXVI kirjoitti:

Pitkälti niin. Tosin nyt jo jonkun aikaa olen ymmärtänyt viehtyväni naisvartalosta. Päästä varpaisiin, vaikken olisi ko. naiseen edes lääpällään. Mutta saati jos olen. Tuntuu, etten nahoissani meinaa pysyä. :)

Tällaista näin voimakasta viehättymistä ja halua en miesvartaloa kohtaan tunne, en edes rakastuneena mieheen. Enkä ole koskaan pystynyt tuntemaan samanlaista vetoa miesvartalosta.

Voin tuntea voimakasta vetoa persoonaan, ihan sama mitä sukupuoli on. Silti mielummin nyt kun ymmärrän itseni, valitsen naisen. Jos olen valinnan vaiheessa, kun naisvartalo saa mut syttymään. Seksuaalisuuteni palapelin palanen on loksahtanut kohdalleen. Ja hämmennys miksi ei seksi kiinnosta, vaikka sitä suoritan on selvinnyt. :)

Enää en siis valitsisi automaatiolla miestä, koska pitää olla hetero. Vaan valitsisin myös sillä perusteella mihin tunnen seksuaalista vetoa. Kun kerran tajusin, että tunnen todellakin, kunhan valitsen oikean sukupuolen sen perusteella mitä janoan, enkä sen perusteella mitä on aivopesty valitsemaan.

• Anonyymi

Ei ne yksin riitä.

• Anonyymi

No on se varmaan kuitenki kokonaisvaltaisempi juttu se kemia. Ja kyllä kai ne puhutut jututki, että jos niissä jotain fiksuutta kuitenki, tai edes tyhmyyden puutetta. Ja kaikkein pahin sellainen hurmurityyppi, lipevä joka esittää.

• Anonyymi

Sami Kurosen radioääni ❤️

• Anonyymi

Lääst siisonia jo...

• Anonyymi

Kyllä alkaa pyörryttään, älä liian syvään katso ja kutita tai saat kerätä mut syliisi ennenkun tipun lattialle..😶😶😶

• Jälkkäri-istuja

Puheääni ei ole niin ratkaiseva asia kuin hyvät käytöstavat. Toki on toivottavaa, että puheääni on selkeä.

• Anonyymi

Kyllä voi. Exälläni on sellainen ääni ja tummat silmät. Kun hän tuli hakemaan minua töistä, työkaverit olivat sulaa vahaa :)

• Anonyymi

Oliko romani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko romani?

Ei ollut.

• Anonyymi

Pitäisi ensin kuulla miehen ääntä, en ole koskaan kuullut sitä.

• Voi olla. Tosin makuja on niin monia, että joitakin näiden esimerkkien miesten äänet ei varmaan hurmaa tai ees miellytä, toisia taas hyvinkin.

Ekassa pätkässä irlantilainen muusikko Rory Gallagher vuonna 1972
      https://www.youtube.com/watch?v=GdfT-p23Nko

Judas Priestin laulaja Rob Halford vuonna 1988 musiikkitoimittaja Mick Wallin haastattelussa (Mick Wallillakin on ihan miellyttävä ääni, Mick Wall oikella puolella oleva tummatukkainen mies)
      https://www.youtube.com/watch?v=hRpAGNbudz4

Robert Plant 1982 (Mtv:n ohjelma Guest VJ show, jonka ideana oli, että joka jaksossa joku tunnettu henkilö, yleensä laulaja esittelee suokikkilaulajiensa-ja bändiensä musiikkivideoita)
      https://www.youtube.com/watch?v=4u5D-HZAArY

Queenin kitaristi Brian May vuonna 1986
      https://www.youtube.com/watch?v=APiNBzD0Byc

Yhteistä näille kaikille esimerkkien miehille on se, että heillä on rauhallinen, miellyttävä ja ystävällinen sekä enemmän tai vähemmän pehmeä puhetyyli. Myös esim. Freen ja Bad Companyn laulajana tunnetuksi tulleella Paul Rodgersilla on miellyttävä ääni samoin kuin Rushin kitaristilla Alex Lifesonilla. Pidän yleensä rauhallisesta ja melko pehmeästä puhetyylistä (ihan noin muutenkin enkä vain hurmaantumismielessä, sellaista on miellyttävä kuunnella).

• Tosin sitten David Coverdalellakin on nykyään hyvältä kuulostava puhetyyli. Tosin hän ehkä saattaa hieman liioitella sitä Yourubevideoillaan (niillä hän osaa myös mielestäni olla hauska). En tiedä hurmaako hänen äänensä nyt hurmaamismielessä, mutta pidän hänen tyylistään videoilla.
      https://www.youtube.com/watch?v=hJrPoZDoZt0
      Tässä alapuolisessa David Coverdale nuorena vuonna 1984
      https://www.youtube.com/watch?v=2XohucDDhTM

• Anonyymi
      • Rokoterock, siitä tulee mieleen Elton Johnin Krokotiilirock.

• Anonyymi

Voi olla sellainen puhetapa ja se puheen sisältökin ratkaisee aika paljon, pelkkä hyvä rytmi ei riitä, että monimutkaiseksi menee tämäkin.

• Anonyymi

Ei ole miehekästä, jos miehellä on naismainen ääni.

• Anonyymi

Totta. Hermostun vinkuviin miehiin. Mies on mies. Ei kumiankka.

• Anonyymi

Ehei, pelkkä puheääni ei hurmaa tai tee vaikutusta. Sillä mitä mies sanoo, millainen puherytmi ja artikulaatio on merkitystä.

- Sheena

• Anonyymi

Todellakin! Voi olla.

• Anonyymi

Lukaisin koko viestiketjun läpi ja tulin siihen tulokseen, että te naiset olette aavistuksen omituisia. Tosin Alizée omistaa mielestäni miellyttävän naisäänen tai sitten kroppa ja kasvot hämäävät korvia?

https://www.youtube.com/watch?v=xq-aTe77bkA

• Minua luullaan puhelimessa äänen ja puhetyylin perusteella usein hyvin nuoreksi. ; )

• Anonyymi

Eli vingut ärsyttävästi?

• Anonyymi

Puhelinmyyjä, älä soittele!

• Anonyymi kirjoitti:

Eli vingut ärsyttävästi?

Oletko noin katkeroitunut siitä, että nuorilla on elämä vielä edessään?

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Oletko noin katkeroitunut siitä, että nuorilla on elämä vielä edessään?

En kun itse sanoit, että ”luullaan”. Mieti mitä kirjoittelet! 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

En kun itse sanoit, että ”luullaan”. Mieti mitä kirjoittelet! 🤣

Nuoriahan sinä loukkasit, etkä minua. Helle on pehmentänyt ainoan herneesi.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Nuoriahan sinä loukkasit, etkä minua. Helle on pehmentänyt ainoan herneesi.

En loukkaa. Puheen yleensä vain totta.

• Anonyymi

Minulla on yksi miestuttava, jolla on tosi uskottava ja rauhallinen ääni. Mies kun puhuu niin vaikka tulisi maailmanloppu ja maat syöksisi tulta & laavaa, niin kokisin ettei sillä hetkellä ole mitään hätää. Kaveri on harkitseva ääneltään, katseeltaan ja jopa liikkeiltään. En ole kehenkään maailmassa toiseen samanlaiseen törmännyt. Mistä lie tämän käsittämättömän hyvän tyylinsä perinyt?

• Anonyymi

Naisen vaistoni kehottaa varoittamaan tuosta miehestä. Todellisuudessa voi olla jotain ihan muuta kuin turvallinen ja lempeä, vaikka sinuun tekeekin sellaisen vaikutuksen.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen vaistoni kehottaa varoittamaan tuosta miehestä. Todellisuudessa voi olla jotain ihan muuta kuin turvallinen ja lempeä, vaikka sinuun tekeekin sellaisen vaikutuksen.

- Sheena

Ei sille metsästysaseita annettaisi. Ja mies on sitä samaa kaikille. En usko, että sillä hurmata haluaa. On syntynyt sellaiseksi. Erämaissa kasvaa helmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sille metsästysaseita annettaisi. Ja mies on sitä samaa kaikille. En usko, että sillä hurmata haluaa. On syntynyt sellaiseksi. Erämaissa kasvaa helmiä.

Ehkä ok mies, ehkä ei. Toisaalta kenestäkään ei etukäteen tiedä.

Mitä aselupiin tulee, ne pitäisi myöntää vain lyhyeksi aikaa kerrallaan, ikäraja voisi olla 25v. Ja lupa pitäisi ottaa pois mielenterveysongelmista heti eikä liian myöhään. Siinä vain on sellainen ongelma, että pahasti ongelmaiset ovat usein yksin, joten pahat mt ongelmat eivät tule kenenkään tietoon.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Oot vaan tottunut hinttarimaisiin myötäilijöihin tai tunnet itsesi epävarmaksi että ohjat puttoo käest kun miehest ees puhutaan?

Sivusta vaan

• Anonyymi

Kyllä, joillain miehillä todella on tolkuttoman ihana ääni. Ite en tykkää matalasta mörinästä yhtään. Sellanen pehmee tenori on ihan best. Tosin pelkkä ääni ei riitä, kun korkeintaan siihen, että pistää silmät kiinni ja kuvittelee sen äänen jollekin muulle.

Olin tossa pitkään etäsuhteessa ja juteltiin aina pitkään illalla ennen nukkumaanmenoa. Napit korvissa ja sen toisen ääni ihan siinä vieressä, ihan kylmät väreet meni. Supsittelen kokeilemaan, jonkun sellasen ihanaäänisen kanssa.

Mä en nyt muista koskaan törmänneeni sellasiin silmiin, että ne yksinään olis tehneet muhun vaikutusta. Ihastineena sitä tuijottelee haltioituneena ihastuksrn kohteen silmiin, mutta se on pikkusen eri juttu. Mistään lempeistä koiranpentusilmistä mä en ees tykkää. Katseessa pitää näkyä äly ja sitten se voi kiinnostaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos laulaa kuin käki :D

• Anonyymi

Musta olisi mielenkiintoista kuulla millainen naisääni viehättää. Olen itse kuullu sen lukemattomat kerrat, että minun ääneni viehättää. Muhun on ihastuttu ihan pelkän ääneni perusteella jne. ja olen pohtinut miksi näin. Oma äänihän ei koskaan ole se minkä itse kuulee ja omaitse äänitettynä kuulostaa oudolta. Se on vähän tuttu, mutta kuitenkin täysin outo.

• Anonyymi

Puronsolina kuulostaa mukavalta ja rauhoittaa.
        Voisiko naisenäänessä olla samaa vaikutusta.
        Ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puronsolina kuulostaa mukavalta ja rauhoittaa.
        Voisiko naisenäänessä olla samaa vaikutusta.
        Ehkä.

En tiedä. Omalla äänelläni ei mitä ilmeisimmin ainakaan rauhoittavia ominaisuuksia ole.

• Anonyymi

Minun ääntäni sanotaan seksikkääksi (olen nainen).

Nyt kun joutuu pitämään maskia, eikä näy muuta kuin silmät, olen saanut aikasmoisia katseita miesasiakkailta. He kun eivät voi kohdistaa katsetta muualle kuin silmiini ja kun silmäni ovat iloisesti sirrillään iloisesta äänestä ja puheesta johtuen, ovat miehet jääneet hiukan hämmilleen tapaamisessa 😊

• Anonyymi

Minulle sanoi salilla nainen, sun silmistä näkyy että sä elät. Oon kyllä tiennyt eläväni mutten tiennyt että se näkyy vain silmistä.
      Tinderissä mies vokotteli, puhui jo muuttamisesta joko hän meille päin tai minä heille päin. Ja kysäsi: onko sulla matala ääni kun hän ei tykkää naiselle matalasta äänestä. Vastasin että matala on. Siihen loppui viestittely.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe