Kun ansiosidonnaiseni loppuu niin palaan julkiselle töihin, jos paikkaa ei löydy niin sitten olen työttömänä. Yksityiselle en mene, yksikään porvarisika ei koskaan tule vetämään sentin senttiä lisäarvoa minun työstäni kyllä se on niin saatana varma asia.
Porvarille en koskaan mene töihin
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Perusta oma firma jonka kautta kierrätät palkkasi.
Voit perustaa OY tai KY tai sitten vain verokortilla teet töitä omaan laskuun.- Anonyymi00026
ikävä tilanne suomessa. Työnteko on hyvä asia, mutta nykyään ne paikat on vain natsiporvareille, ja kovemmat työt on halpatyövoimien tekemää.
Nyt olisi syytä perustaa ne valtionyhtiöt takaisin, että saisimme kunnolliset työ-olot ja palkat.
Työt oli ihan kiva asia kun sai palkkaa, jne. mutta työnteko on mennyttä aikaa, ikävä kyllä. Ei esim ole työpaikkoja.
EU loi uuden kommunismin, jossa yksityisomistuksia ei ole, jne...
Hallitus persukokoomus ei ole järkännyt yhtäkään työpaikkaa, vaan luonut 100000 uutta työtöntä- mutta samalla persut tuo 200000 uutta halpatyövoimaa ulkomailta Suomeen.
- Anonyymi
Miksi ajattelet noin? Mikset itse ryhdy "porvariksi" . Ja miksi luulet ettet itse voisi hyötyä "porvarin" kanssa kimpassa.
- Anonyymi
Tapatyötön vassu se on hulluneläkkeellään kela maksaa kaiken.
- Anonyymi
Mene vaa. Porvari kiskoo irti selkänahkasi ja järjen päästäsi
- Anonyymi
Aloittajalla on arvot ja kriteerit kohdallaan, suoraselkäistä toimintaa.
- Anonyymi
Aloittaja on sellainen luuseri, että tuskin hän edes kelpaisi kunnon töihin yksityiselle.
- Anonyymi
Älä vain koskaan perusta yritystä, koska silloin sinusta tulee automaattisesti porvarisika.
- Anonyymi
Työmarkkinoiden käytettävissä = yrittäjän käytettävissä, taikka karenssi perustoimeentulotuen leikkaus.
Kokoomus oli 20v hallituksessa, suomessa on orjuus laissa.- Anonyymi
Orjanmuoto ylle ja töihin.
- Anonyymi
En minäkään,minun työstäni joka ok,ei kukaan enää revi mitään voittoa ja korkoa ikinä. Enkä osta mitään tuotetta jossa on älytön voitto tao korko. Korkeintaan maksan 5-10% yli minimi tuotantokustannusten mistään tuotteesta ja ainoastaan kohtuuienellä palkalla teetettynä,noin ainoastaan teen myös itse.
Tuolloin ei kapitalisti pääse markkinataloudellaan hyppimään silmille mulle koskaan. Haukkukaa vaikka miksi kommariksi,en välitä. Kenenkään orja en ole ikinä,eikä minua sellaiseksi alisteta,oli miljonääri tai miljardööri miten uppo rikas tahansa,ok.
Jos tuo on kommunismia niin olkoon,vääränlaista valtaa ei kukaan, koskaan minuun käytä,sen lupaan ja vannon. - Anonyymi
Oletko koskaan ajatellut, mistä tulee se raha, jolla julkisen sektorin palkat maksetaan? Ei, en kuvitellutkaan että olisit.
- Anonyymi
Samaa mieltä. ei sen järki riitä sellaiseen.
- Anonyymi
Yksityisen palveluksessa oleva duunari painaa pitkää päivää elättäkseen veroillaan julkisen sektorin työntekijät.
- Anonyymi00027
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisen palveluksessa oleva duunari painaa pitkää päivää elättäkseen veroillaan julkisen sektorin työntekijät.
työkansa elättää ne sikaporvarit jotka elää toisten tekemällä työllä
- Anonyymi
Olin koko työikäni, 47 vuotta, yksityisillä työnantajilla töissä. Nyt olen ansaitulla eläkkeellä, jolla tulen toimeen suht mukavasti. Olen siis osallistunut yhteiskunnan suojatyöpaikkojen palkanmaksuun omalta osaltani.
- Anonyymi
Tuskin AP edes pääsee muihin ku julkisen sektorin töihin kaikilla ei taidot vaan riitä.
- Anonyymi
Julkisen sektorin työpaikat vaativat koulutusta ja osaamista, siksi niissä ei juurikaan persuja ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisen sektorin työpaikat vaativat koulutusta ja osaamista, siksi niissä ei juurikaan persuja ole.
Roskasakki menee sinne töihin paskalla palkalla 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskasakki menee sinne töihin paskalla palkalla 😂😂
Amistyttöjä leikkimässä korkeakoulutettua, mitä tontumpi sitä enemmän tarvetta tuoda itseään esille ja käyttää asemaansa laittomuuksiin asiakkaiden kohtelussa.
Sitten vingutaan kun eivät uskalla oman toimintansa seurauksena kulkea pimeällä.
- Anonyymi
Pahimpia riistäjiä ja verenimijöitä ovat nämä ns. perheyritykset.
- Anonyymi
Miksi et mene töihin ennen kuin oikeutesi ansiosidonnaiseen loppuu, vaan vasta sen jälkeen?
Juuri sinunlaisten takia ansiosidonnaisen porrastamisen tarve on tullut tarpeelliseksi.- Anonyymi
Paskan hailee. Tulotaso pysyy työttömänä aina samana. Toimeentulotuki ja asumistuki kompensoivat hyvin vaikka tipahtaa työmarkkinatuelle.
- Anonyymi
Kannatatko eu:ta?
- Anonyymi
Sanotaan että eu on porvarillinen systeemi. Kysynkin siksi aloittajalta kannattaako hän porvarillista systeemiä. Tiedän että se ei ole sitä. Se on punikkien luomus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan että eu on porvarillinen systeemi. Kysynkin siksi aloittajalta kannattaako hän porvarillista systeemiä. Tiedän että se ei ole sitä. Se on punikkien luomus.
Uutta versiota neukkulasta rakennetaan kovaa vauhtia. Historia ei opeta ihmistä koskaan. Aina hän hakkaa päätä seinään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31327403
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482314- 2021671
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien411592Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586- 341341
- 1221028
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.44913Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex96910