Porvarille en koskaan mene töihin

Anonyymi

Kun ansiosidonnaiseni loppuu niin palaan julkiselle töihin, jos paikkaa ei löydy niin sitten olen työttömänä. Yksityiselle en mene, yksikään porvarisika ei koskaan tule vetämään sentin senttiä lisäarvoa minun työstäni kyllä se on niin saatana varma asia.

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perusta oma firma jonka kautta kierrätät palkkasi.

Voit perustaa OY tai KY tai sitten vain verokortilla teet töitä omaan laskuun.

• Anonyymi00026

ikävä tilanne suomessa. Työnteko on hyvä asia, mutta nykyään ne paikat on vain natsiporvareille, ja kovemmat työt on halpatyövoimien tekemää.

Nyt olisi syytä perustaa ne valtionyhtiöt takaisin, että saisimme kunnolliset työ-olot ja palkat.

Työt oli ihan kiva asia kun sai palkkaa, jne. mutta työnteko on mennyttä aikaa, ikävä kyllä. Ei esim ole työpaikkoja.

EU loi uuden kommunismin, jossa yksityisomistuksia ei ole, jne...

Hallitus persukokoomus ei ole järkännyt yhtäkään työpaikkaa, vaan luonut 100000 uutta työtöntä- mutta samalla persut tuo 200000 uutta halpatyövoimaa ulkomailta Suomeen.

• Anonyymi

Miksi ajattelet noin? Mikset itse ryhdy "porvariksi" . Ja miksi luulet ettet itse voisi hyötyä "porvarin" kanssa kimpassa.

• Anonyymi

Tapatyötön vassu se on hulluneläkkeellään kela maksaa kaiken.

• Anonyymi

Mene vaa. Porvari kiskoo irti selkänahkasi ja järjen päästäsi

• Anonyymi

Aloittajalla on arvot ja kriteerit kohdallaan, suoraselkäistä toimintaa.

• Anonyymi

Aloittaja on sellainen luuseri, että tuskin hän edes kelpaisi kunnon töihin yksityiselle.

• Anonyymi

Älä vain koskaan perusta yritystä, koska silloin sinusta tulee automaattisesti porvarisika.

• Anonyymi

Työmarkkinoiden käytettävissä = yrittäjän käytettävissä, taikka karenssi perustoimeentulotuen leikkaus.

Kokoomus oli 20v hallituksessa, suomessa on orjuus laissa.

• Anonyymi

Orjanmuoto ylle ja töihin.

• Anonyymi

En minäkään,minun työstäni joka ok,ei kukaan enää revi mitään voittoa ja korkoa ikinä. Enkä osta mitään tuotetta jossa on älytön voitto tao korko. Korkeintaan maksan 5-10% yli minimi tuotantokustannusten mistään tuotteesta ja ainoastaan kohtuuienellä palkalla teetettynä,noin ainoastaan teen myös itse.
      Tuolloin ei kapitalisti pääse markkinataloudellaan hyppimään silmille mulle koskaan. Haukkukaa vaikka miksi kommariksi,en välitä. Kenenkään orja en ole ikinä,eikä minua sellaiseksi alisteta,oli miljonääri tai miljardööri miten uppo rikas tahansa,ok.

Jos tuo on kommunismia niin olkoon,vääränlaista valtaa ei kukaan, koskaan minuun käytä,sen lupaan ja vannon.

• Anonyymi

Oletko koskaan ajatellut, mistä tulee se raha, jolla julkisen sektorin palkat maksetaan? Ei, en kuvitellutkaan että olisit.

• Anonyymi

Samaa mieltä. ei sen järki riitä sellaiseen.

• Anonyymi

Yksityisen palveluksessa oleva duunari painaa pitkää päivää elättäkseen veroillaan julkisen sektorin työntekijät.

• Anonyymi00027
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityisen palveluksessa oleva duunari painaa pitkää päivää elättäkseen veroillaan julkisen sektorin työntekijät.

työkansa elättää ne sikaporvarit jotka elää toisten tekemällä työllä

• Anonyymi

Olin koko työikäni, 47 vuotta, yksityisillä työnantajilla töissä. Nyt olen ansaitulla eläkkeellä, jolla tulen toimeen suht mukavasti. Olen siis osallistunut yhteiskunnan suojatyöpaikkojen palkanmaksuun omalta osaltani.

• Anonyymi

Tuskin AP edes pääsee muihin ku julkisen sektorin töihin kaikilla ei taidot vaan riitä.

• Anonyymi

Julkisen sektorin työpaikat vaativat koulutusta ja osaamista, siksi niissä ei juurikaan persuja ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julkisen sektorin työpaikat vaativat koulutusta ja osaamista, siksi niissä ei juurikaan persuja ole.

Roskasakki menee sinne töihin paskalla palkalla 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roskasakki menee sinne töihin paskalla palkalla 😂😂

Amistyttöjä leikkimässä korkeakoulutettua, mitä tontumpi sitä enemmän tarvetta tuoda itseään esille ja käyttää asemaansa laittomuuksiin asiakkaiden kohtelussa.

Sitten vingutaan kun eivät uskalla oman toimintansa seurauksena kulkea pimeällä.

• Anonyymi

Pahimpia riistäjiä ja verenimijöitä ovat nämä ns. perheyritykset.

• Anonyymi

Miksi et mene töihin ennen kuin oikeutesi ansiosidonnaiseen loppuu, vaan vasta sen jälkeen?
      Juuri sinunlaisten takia ansiosidonnaisen porrastamisen tarve on tullut tarpeelliseksi.

• Anonyymi

Paskan hailee. Tulotaso pysyy työttömänä aina samana. Toimeentulotuki ja asumistuki kompensoivat hyvin vaikka tipahtaa työmarkkinatuelle.

• Anonyymi

Kannatatko eu:ta?

• Anonyymi

Sanotaan että eu on porvarillinen systeemi. Kysynkin siksi aloittajalta kannattaako hän porvarillista systeemiä. Tiedän että se ei ole sitä. Se on punikkien luomus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan että eu on porvarillinen systeemi. Kysynkin siksi aloittajalta kannattaako hän porvarillista systeemiä. Tiedän että se ei ole sitä. Se on punikkien luomus.

Uutta versiota neukkulasta rakennetaan kovaa vauhtia. Historia ei opeta ihmistä koskaan. Aina hän hakkaa päätä seinään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      313
      27403
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2314
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      202
      1671
    4. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      41
      1592
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      156
      1586
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1341
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1028
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      942
    9. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      44
      913
    10. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      96
      910
    Aihe