Tunnen olevani ulkopuolinen ja erilainen

Anonyymi

Pakko vähän avautua. Eli olen mies ja asun Hki. Pitempään olen ollut yksin ja yksinäinen. En omista yhtään kavereita en ketään. Usein oon ihmisten ilmoilla mut yksin. Koen tosi ulkopuoliseksi itseni ja oon masentunut. Tuntuu että kaikilla omat piirit ja kaverit. Sinkku myös olen ja en saa parisuhdetta. Olen ujo. En uskalla ihmisille puhua. Töissä tulee vähä juteltua. Tunnen olevani jumissa. Onko muita jotka miettii samaa?

229

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaipaisin vinkkejä? Mä olen tosi ujo.. vaikea tutustua ihmisiin. Kaipaisin kavereita. Aikusena vaikea löytää. Mulla on myös huono itsetunto.

      • Anonyymi

        Mitä haluaisit tehdä kaverin kanssa? Yksinäisyys on tämän päivän ongelma Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit tehdä kaverin kanssa? Yksinäisyys on tämän päivän ongelma Suomessa.

        Aika monella silti kavereita on.. katotaan jo oudosti jos ei ole kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monella silti kavereita on.. katotaan jo oudosti jos ei ole kavereita.

        Jos ei ole kavereita, päässä on silloin vikaa.
        Sen huomaa heti, kannattaa pitää suu kiinni ettei typeryys paljastu.


    • Anonyymi

      Välil tuntuu et täs elämäs ei oo mitää järkee ku on erilainen ulkopuolinen.. mulla oli nuorempana kavereita. Nyt voin huonosti ja olen jäänyt yksin.

      • Anonyymi

        Ei tällänen elämä kovin kivaa ole.. välillä tuntuj ettei järkeä asua täälä.


    • Anonyymi

      Asua koirankopissa

    • Anonyymi

      Vinkit Ähtärissä

      • Anonyymi

        Loimaalla loput


    • Anonyymi

      Ällös aloittaja välitä. Itselläni on 2 rakasta ystävää jäljellä, joista kumpaakaan en juurikaan näe, kuin ehkä kerran vuodessa. Loput kanssakulkija-ystäväni ovat siirtyneet paremmille metsästysmaille.

      Niin, tai kolmas ystäväni on toki vielä elossa, mutta laitoshoidossa toisella puolella Suomea. Onneksi puhelin ja sinkut-palsta on keksitty. En ihmettele laisinkaan, että ennenwanhaan oli erakkoja sekä kylähulluja huomattavasti enemmän.

      Itsekin juuri heräsin ja laitoin kahvit uuttautumaan. Sinkut-palstan avasin välittömästi, koska elämäni nyt vain on tällaista nykyisin, siihen on tyydyttävä.

      Syytän muuten televisiota näistä aikaisista herätyksistä. Koko viikko näytetään samat ohjelmat, jopa 2xpäivässä sama ohjelma/sarjan jakso. Joten nukkumaan tulee mentyä todella aikaisin. Yle ei onneksi ole sillä lailla lähtenyt tuohon uusintarumbaan mukaan.

    • Anonyymi

      Ei muuta ku hankkimaan nainen.
      Huolehdi itsestäsi. Pukeudu hyvin
      Terassit nyt täynnä naisia, jotka odottavat romantiikkaa tai seikkailua.

      Siiderin juojat ovat helpoimpia.

      • Anonyymi

        Sinun tukesi olisi tarpeen

        Saisin uuden tien

        Tienalun toivon


      • Anonyymi

        Huolehdin kyllä. Pukeudun hyvin. On naisia. Mut ei ne kiinnostu musta.. koska mulla ei ole kavereita ja oon masentunut.


      • Anonyymi

        Totta työtön läski sidukkavalas on helppo.


    • Helsinki voi olla ujolle ihmiselle aika kiireinen mesta. Paljon ihmisiä ja toisaalta kaikilla jumalaton kiire.

      Mutta toisaalta kun taas miettii, niin siellä on kyllä vaikka sun minkälaista mahkua harrastaa kaikenlaista. Melkein vaan oma mielikuvitus rajana. Ja harrastuksien kautta sitä varmasti tutustuisi samanmielisiin ihmisiin. Mutta jokatapauksessa sitä joutuis pikkuisen hyppäyksen tekemään pois omalta mukavuusalueelta. Mutta elämähän on valintoja...

      Toivottavasti saat jotain nykäystä elämään ja pääset pois jumituksesta. :o)

      • Anonyymi

        Kansalaisopistojen harrastukset ovat hyvää sosiaalista ajankulua, mutta ei sielläkään ystäväaloitteita niin helposti tehdä, vaikka kiinnostusta olisikin. Kukaan ei halua yrittää uida liiviin vaan kunnioittaa yksityisyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaisopistojen harrastukset ovat hyvää sosiaalista ajankulua, mutta ei sielläkään ystäväaloitteita niin helposti tehdä, vaikka kiinnostusta olisikin. Kukaan ei halua yrittää uida liiviin vaan kunnioittaa yksityisyyttä.

        No tarkoitinkin vaikka ihan pysyvää harrastustoimintaa...
        Muistan jossain jopa nähneeni, että Hesassa olisi esimerkiksi sähköautorataharrastajia...siis ei sellaista taida olla muualla Suomessa...
        Pienoismallihommia ja vaikka sun mitä...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No tarkoitinkin vaikka ihan pysyvää harrastustoimintaa...
        Muistan jossain jopa nähneeni, että Hesassa olisi esimerkiksi sähköautorataharrastajia...siis ei sellaista taida olla muualla Suomessa...
        Pienoismallihommia ja vaikka sun mitä...

        Yritän hankkia jonkun harrastuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritän hankkia jonkun harrastuksen.

        Sitä kyllä pitää haluta... hsluta tehdä elämällään jotain... 🤔

        Mä vaan ehdotin... en käskenyt...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Sitä kyllä pitää haluta... hsluta tehdä elämällään jotain... 🤔

        Mä vaan ehdotin... en käskenyt...

        Mutta sä olet oikeessa siinä, mulla ei ole mitään harrastuksia tällä hetkellä.


      • Anonyymi

        Kaikilla on täälä kiire ja omat piirit.. se on tosi vaikea löytää kavereita ku on vähän erikoinen, mulla on masennusta seki voi vähä estää ja semmosta, ihmiset ei kai viihdy oikee munkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on täälä kiire ja omat piirit.. se on tosi vaikea löytää kavereita ku on vähän erikoinen, mulla on masennusta seki voi vähä estää ja semmosta, ihmiset ei kai viihdy oikee munkaa.

        No kaikilla meillä on omat taakkansa. Joku harrastus saattais yhdistää pikkuisen...

        Mulla ainakin tulee urheilun puolelta psljon tuttuja ja kavereita.
        Mutta olisin varmaan yhtä kuutamolla, jos tästä muuttaisin sinne... menis aikaa, että ois kavereita, varsinkin näin 40 ikäisenä...

        Mutta tohkeesti vaan katselee mitä kaikkea sieltä löytyy, tarjonnasta ei pitäis jäädä kiinni. 😀


    • Anonyymi

      Aikuisena todella vaikea hankkia ystäviä ja valitettavasti lukuisat nuoruudenystävät on jääneet, kun ei ole mitään yhteistä eikä puhuttavaa.

      Ihminen voi muuttua paljonkin, kun aikuistuu.

      Miksei ole jotain ystävätinderiä, mistä voisi pyytää seuraa vaikka taidenäyttelyyn tai terassille? Käyttäisin itse.

      Uskon, että todella paljon on tätä ongelmaa aikuisilla ja sitten vaaditaan liikaa parisuhteelta ja jopa kyllästytään omaan puolisoon koska ei ole muuta sosiaalista elämää.

      • Anonyymi

        Olipa hieno idea. Olen itse väsynyt "etsimään" parisuhdetta.

        Olisi kiva löytää ihminen, jonka kanssa voisin tehdä asioita (miespuolinen) jotta keskusteluihin tulisi myös miesnäkökulmaa. Ja ehkä tämmöisen kautta sitten löytyisi se samanhenkinen mies elämään 😊


      • Anonyymi

        Somessa esim facebookissahan on noita ryhmiä, joissa alueellisesti etsitään ihan kaverimielessä seuraa. Niistä on moni uuteen kaupunkiin muuttanut löytänyt kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somessa esim facebookissahan on noita ryhmiä, joissa alueellisesti etsitään ihan kaverimielessä seuraa. Niistä on moni uuteen kaupunkiin muuttanut löytänyt kavereita.

        Joo mulla ei ole facebookkia, mun pitäs se tehdä.


    • Anonyymi

      Hetken hurma vie helposti myös turmion tielle? Baareista löytää helpoiten näitä, jotka elää hetkessä, välittämättä yhtään tulevasta? Harrastusten parista löydät helpoiten mieleisemmän. Silloin teillä on jo jotain yhteistä, josta molemmat tykkää. Kunhan kemiat vain kohtaa ensin.

      Liikunta on itselle terapiaa samalla, pärjään hyvin yksinkin, mut jos kohtasin mieleisen siellä harrastuksen parissa ja kaikki tuntuisi hyvältä yhdessä, en laittaisi hanttiinkaan.

      • Anonyymi

        No en halua käydä baareissa yksin.. tulee vaa paha mieli kun näkee näitä some prinsessoja baarit täynnä. ei ihan mun juttu.


    • Anonyymi

      Allu teki aloituksen eikä takuulla ala aikaansa tuhlaamaan harrastuksiin vaan haluaa naisen heti.

    • Anonyymi

      No en tiedä mistä sitä saa kavereita? Kun on tälläinen erilainen mies kun muut.. eipä ole vuosiin ollut kavereita. kyllä ihmisten ilmoilla liikun mut ei ketää mulle halua jutella ja silleen.. alkanu vähä turhauttaa. mitä tehdä?

    • Anonyymi

      Parempi ku ei kirjota mitää ja elää yksin. Niin se vain parhainta. Töissä käy ja sit harrastaa liikuntaa yksin eikä juo alkoholia. Semmosta se elämä vaan on.

    • Anonyymi

      Onneks kuitenki asiat melko hyvin. Rahaa on ja töitä. Parisuhdetta ei näytä saavan.

    • Anonyymi

      Välillä täs elämäs ei tunnu olevan mitää järkeä. Toiset saa parisuhteita ja toiset ei.

    • Anonyymi

      Yksinäinen olen. Yksin liikun jokapaikassa. Yksin töissä. Ei ihmisiin tutustu mulla ikää päälle 30 ja mä oon ujo. Lapsena kiusattu jne.tuntuu pahalta olla yksin ja erilainen..normaalit ihmiset saa kavereita ja parisuhteen.

    • Anonyymi

      Mussa on kai tosi pahasti vikaa. Aina mä oon yksin ja kaikilla on omia kavereita. Ihmiset ei halua ees mulle jutella. Naisia ei kiinnosta eivätkä halua lähtee treffeille.

    • Anonyymi

      Välil fiilikset et haluais vaa tappaa ittensä.. ei tällästä elämäntyyliä jaksa.

    • Anonyymi

      Allu täydessä vauhdissa taas.
      Olikin kai pari päivää hiljaa? Aloin jo huolestua!

    • Anonyymi

      Yrittääkö allu tällä aloituksella esittää uutta kirjoittajaa?

      Ja uskooko kukaan että häntä oikeasti kiinnostaa "onko muita jotka miettii samaa" - kunhan vaan halusi taas uuden aloituksen ulinoilleen.

    • Anonyymi

      Onko täälä muita ihmisiä joilla on samat fiilikset?

      • Anonyymi

        Ihan kun sua allu kiinnostaisi pätkääkään muiden tuntemukset. Haluat vain kitistä omiasi etkä kuunnella ketään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun sua allu kiinnostaisi pätkääkään muiden tuntemukset. Haluat vain kitistä omiasi etkä kuunnella ketään muuta.

        Kyllä mua kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mua kiinnostaa.

        Joka kerta kun sulle on muut kertoneet kokemuksiaan, alat vaan selittää omiasi. Et kuuntele muiden tarinoita etkä ole tippaakaan kiinnostunut muiden kokemuksista. Haluat vain kertoa omia juttujasi.

        SE on syy miksi sulla ei ole kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kerta kun sulle on muut kertoneet kokemuksiaan, alat vaan selittää omiasi. Et kuuntele muiden tarinoita etkä ole tippaakaan kiinnostunut muiden kokemuksista. Haluat vain kertoa omia juttujasi.

        SE on syy miksi sulla ei ole kavereita.

        Just.


    • Anonyymi

      Olisko ketään joka ettis kaveria? kenties yksinäinen tai ulkopuolinen kans. Musta sais seuraa mihin vaan?

      • Anonyymi

        Se on kyllä palstalla aika vaikeeta, joku livejuttu, jossa kanssakäymistä, niin siinä voi sitte jonku kans alkaa enemmän yhdessä puuhaileen, muutakin. Mene vaikka jollekki mailapelikurssille, siellä voi olla peliparia tarttevia. Helsinki ei kyllä sovi kaikille, ite en sinne lähtis.


    • Anonyymi

      Mä tunnen olevani tosi erilainen kun muut. On mul työpaikka.. mutku ei oo ketää eikä kavereita.. monilla on omat kaverit ja piirit. Mä en tunne ketään. Olis kiva niin tutustua ihmisiin.

      • Anonyymi

        Se tuntuu pahalta musta kun ei pääse edes treffeille naisenkaa.


    • Anonyymi

      Oon yli 35 ja jotenki tuntuu et oon ihan yksin.kaikki on hävinny mun elämästä ja mistä nyt uusia sit saisi.

    • Anonyymi

      Parisuhteenki haluaisin mut oon ujo ja mulla on huono itsetunto ja en ole niin komea.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt deittailla mutta ei naisia kiinnosta yhtään. Ei yleensä vastaa eikä ketään ota yhteyttä. Mussa on vaan sitten jotain pahasti vialla.

      • Anonyymi

        Niin, tiedät erittäin hyvin itsekin mikä sussa on pahasti vialla. Jaksat kuitenkin jatkuvasti ihmetellä tuota samaa asiaa täällä palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tiedät erittäin hyvin itsekin mikä sussa on pahasti vialla. Jaksat kuitenkin jatkuvasti ihmetellä tuota samaa asiaa täällä palstoilla.

        No ehkä se on mun kohtaloa olla yksin. Miks oon heikkolahjainen.


    • Anonyymi

      Ehkä mä sit yritän saada kavereita ja harrastuksen.

    • Anonyymi

      "Oon yli 35 ja jotenki tuntuu et oon ihan yksin.kaikki on hävinny mun elämästä ja mistä nyt uusia sit saisi."

      Allu, olet 36, lähentelet keski-ikää vaikka näistä postauksistasi sitä ei uskoisi.
      Kaikki hävinneet elämästäsi? Itse olet kertonut rajusta alkonkäytöstäsi aiemmin, ja minkälaisessa porukassa liikuit. Ei kovin hääviä "kavereita".
      Itse olet kertonut pistäneesi välit poikki heihin, ja vähentäneesi alkon käyttöä mikä on hyvä päätös. Veljesi on pistänyt väkit poikki sinuun syystä tai toisesta. Vanhempasi on hermostuneet sinuun. Ei niin montaa päivää sitten riehuit ostarilla ja vartijat pistivät sinut maahan. Se kertoo jo melkoisen paljon sinusta.
      Olisiko syytä katsoa ihan sinne omaan itseen, sieltä se vika löytyy!
      Turha syyllistää koko ajan muita kun itsessä on vika.

      Sinulle on ainakin kolme vuotta yritetty ehdottaa ja neuvoa vaikka mitä. Mitään et ota kuuleviin korviisi vaan jaksat valittaa ja syyllistää muita.

      • Anonyymi

        No mä haluaisin muuttua. En jotenki pysty vaan.no varmasti on vika. Muttakun ei ole ketään elämässä. Se on muuttanut mua.


      • Anonyymi

        :D Sinä itse olet alkoholisti-kännääjä pahimmasta päästä! Jatkuvasti kerrot täällä palstoilla kuinka kännäät ja sitten tulet vartijoiden niputtamaksi. Ja että kännissä heittelet naisten päälle juomia, lyöt naisia ja riehut ja haukut ja räyhäät.

        Sinä väität että et jaksa "alkoholisti känniporukkaa", no juuri siksi kukaan ei jaksa SINUA! Olet alkoholisti kännääjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Sinä itse olet alkoholisti-kännääjä pahimmasta päästä! Jatkuvasti kerrot täällä palstoilla kuinka kännäät ja sitten tulet vartijoiden niputtamaksi. Ja että kännissä heittelet naisten päälle juomia, lyöt naisia ja riehut ja haukut ja räyhäät.

        Sinä väität että et jaksa "alkoholisti känniporukkaa", no juuri siksi kukaan ei jaksa SINUA! Olet alkoholisti kännääjä!

        En todellakaan ole.. olen pitänyt monen kk tauon alkoholista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole.. olen pitänyt monen kk tauon alkoholista.

        Vastahan sinä muutama viikko sitten tulit kännissä vartijan niputtamaksi, kun ahdistelit naisia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastahan sinä muutama viikko sitten tulit kännissä vartijan niputtamaksi, kun ahdistelit naisia :D

        Sillon olin juonut liikaa. En tiedä miksi käyttäydyin niin.


    • Anonyymi

      Kyllä mä vielä naisen saan. Se varma.

    • Anonyymi

      Asennetta korjaan ja muutun.. nyt jo rahaa sopivasti ja työ.. pitää vaa löytää oikeanlainen nainen.

    • Anonyymi

      Enkä oo kovin ruma ja oon pitkä. Se vie mua eteenpäin.

      • Anonyymi

        Niinpä näyttää vievän........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä näyttää vievän........

        Kyllä vie. Sehän nähään.


    • Anonyymi

      Allu hei, Vantaa ei kuulu Helsinkiin. Aloituksessasi valehtelet asuinpaikkasi vaikka kaikki täällä palstalla hyvin tietää missä asut.

      • Anonyymi

        Ei ainoa asia missä Allu on valehdellut. Ei vaan ymmärrä miksi pitää valehdella täysin merkitsemättömissä asioissa, ketä kiinnostaa?
        Ei ne kuitenkaan mitään muuksi muuta.


      • Anonyymi

        Tarkotuksella valehtelin.


    • Anonyymi

      Eiköhän tää palsta taas riitä. Kiitos ja hei.

    • On kiva juttu avauduit en minäkään ystäviä löydä niin helposti, pitää löytää se yhteiset sävelet.
      Harmaaritari on täällä ystäväni mutta se on täällä jota ei koskaan näe.


      Mutta ison perheen kanssa on sellainen ovi rakoavautunut joutuu olemaan ihmisenten kanssa tekemisessä että ahdistaa 😒
      Ei halua mutta pakko vuosien aikana tiedät pian kaverien äidit jostain muusta tilanteesta yms. Johon sitten et halu olla tekemisessä myös on tilanteita että ”uudet” kaverit ei noudata yhteisiä pelisääntöjä jotka ei ole luotettavia esim rahan lainaus ei takaisin maksua tule toinen pistetään hoitaan muiden lapsia en nyt ole mikään lapsen vahti kun taas en halu hoidattaa tuntemattomilla.

      Toivottavasti löydät ja helpottaa kovin arkeasi mutta pitää löytää yhteinen sävel joten varmasti sitten onnistuu.

    • Anonyymi

      No yksinäinen mä olen

    • Anonyymi

      Mun elämä kaaosta. Kukaan ei jaksa mua enää.naisia ei kiinnosta yhtää. Vihaan itteeni. Säälin itteenk..ruikutan 24 h.

    • Anonyymi

      Juon alkoholia kusen asiat.huudan ihmisille.saan raivokohtauksia. Tuntuu etten oo kasvanu aikuseksi.oon 36 v ja en saa parisuhdetta. Naamaa ei oo mitää vikaa. Kaljamaha on. En ymmärrä miks tää tällästä.mun paska elämä

      • Anonyymi

        Ni mikä sul oli ongelmana. Toi o normal kaikki


    • Anonyymi

      Mä haluan parisuhteen.. mutta en kelpaa kellekkään ja en jaksa enää itteeni.. kukaan ei jaksa mua.. mun pakko elää näin.

      • Anonyymi

        Kaikkea muuta kuin pakko elää niin!
        Itse sinä itsesi tuomitset siihen surkeuteesi.
        Sinua ei vain millään keinolla saa tajuamaan että oman elämäsi onni ja onnettomuus on omissa käsissäsi, ei kenekään muun.
        Ulkopuolelta ei pelastajaa tule.

        Valitset mieluummin ruikutusken ja itsesäälin. Edellytät että jonkun täytyy tulla pelastamaan ja hankkimaan sinulle elämä. Niin ei tule käymään, voin taata.
        Sinun itsesi on tehtävä työtä sen eteen että elämänlaatusi paranee.
        Jos käyt vielä terapiassa, siellä varmasti yritetään ohjata sinua tunteenhallinnassa ja auttaa löytämään uusia käyttäytymis- ja ajatusmalleja. huonojen ja vahingollisten sijalle. Nykyinen käytöksesi on jämähtänyt hyvin jäykälle ajatusradalle jota toistat lakkaamatta samaa oravanpyörää pyörittäen.

        Sinun pitäisi alkaa tajuta oman käytöksesi vahingollisuus ja päästää irti sairaalloisesta riippuvaisuudesta, hallitsemattomista vihanpurkauksista jne. Löytää uusi tapa taklata pettymyksiä.
        Etkö Allu ollenkaan ymmärrä että epävakaan pirteet on suuri taakka ja yhtä suuri este sille että kukaan jaksaa kanssasi?
        Epävakaata voidaan hoitaa, ja hyviä tuloksia saadaan. Taikasanana vastuun otto oman itsensä
        auttamisessa ja tahto tehdä se!

        Mutta jos jäät pyörimään omaa napaasi tuijottaen ja itseäsi säälien samaan ympyrään, saat pyöriä maaailman tappiin.
        Valinta on sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea muuta kuin pakko elää niin!
        Itse sinä itsesi tuomitset siihen surkeuteesi.
        Sinua ei vain millään keinolla saa tajuamaan että oman elämäsi onni ja onnettomuus on omissa käsissäsi, ei kenekään muun.
        Ulkopuolelta ei pelastajaa tule.

        Valitset mieluummin ruikutusken ja itsesäälin. Edellytät että jonkun täytyy tulla pelastamaan ja hankkimaan sinulle elämä. Niin ei tule käymään, voin taata.
        Sinun itsesi on tehtävä työtä sen eteen että elämänlaatusi paranee.
        Jos käyt vielä terapiassa, siellä varmasti yritetään ohjata sinua tunteenhallinnassa ja auttaa löytämään uusia käyttäytymis- ja ajatusmalleja. huonojen ja vahingollisten sijalle. Nykyinen käytöksesi on jämähtänyt hyvin jäykälle ajatusradalle jota toistat lakkaamatta samaa oravanpyörää pyörittäen.

        Sinun pitäisi alkaa tajuta oman käytöksesi vahingollisuus ja päästää irti sairaalloisesta riippuvaisuudesta, hallitsemattomista vihanpurkauksista jne. Löytää uusi tapa taklata pettymyksiä.
        Etkö Allu ollenkaan ymmärrä että epävakaan pirteet on suuri taakka ja yhtä suuri este sille että kukaan jaksaa kanssasi?
        Epävakaata voidaan hoitaa, ja hyviä tuloksia saadaan. Taikasanana vastuun otto oman itsensä
        auttamisessa ja tahto tehdä se!

        Mutta jos jäät pyörimään omaa napaasi tuijottaen ja itseäsi säälien samaan ympyrään, saat pyöriä maaailman tappiin.
        Valinta on sinun.

        En ymmärrä. mulla on niin pahoja ongelmia ja oon vanhentunut ja lihonut.. en kelpaa enää kellekkää.. sitähän mä joka päivä mietin miksi en saa edes lihavaa ja rumaa.. luulisi semmoiselle kelpaavani,.. mutta miksi en kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea muuta kuin pakko elää niin!
        Itse sinä itsesi tuomitset siihen surkeuteesi.
        Sinua ei vain millään keinolla saa tajuamaan että oman elämäsi onni ja onnettomuus on omissa käsissäsi, ei kenekään muun.
        Ulkopuolelta ei pelastajaa tule.

        Valitset mieluummin ruikutusken ja itsesäälin. Edellytät että jonkun täytyy tulla pelastamaan ja hankkimaan sinulle elämä. Niin ei tule käymään, voin taata.
        Sinun itsesi on tehtävä työtä sen eteen että elämänlaatusi paranee.
        Jos käyt vielä terapiassa, siellä varmasti yritetään ohjata sinua tunteenhallinnassa ja auttaa löytämään uusia käyttäytymis- ja ajatusmalleja. huonojen ja vahingollisten sijalle. Nykyinen käytöksesi on jämähtänyt hyvin jäykälle ajatusradalle jota toistat lakkaamatta samaa oravanpyörää pyörittäen.

        Sinun pitäisi alkaa tajuta oman käytöksesi vahingollisuus ja päästää irti sairaalloisesta riippuvaisuudesta, hallitsemattomista vihanpurkauksista jne. Löytää uusi tapa taklata pettymyksiä.
        Etkö Allu ollenkaan ymmärrä että epävakaan pirteet on suuri taakka ja yhtä suuri este sille että kukaan jaksaa kanssasi?
        Epävakaata voidaan hoitaa, ja hyviä tuloksia saadaan. Taikasanana vastuun otto oman itsensä
        auttamisessa ja tahto tehdä se!

        Mutta jos jäät pyörimään omaa napaasi tuijottaen ja itseäsi säälien samaan ympyrään, saat pyöriä maaailman tappiin.
        Valinta on sinun.

        käyn terapiassa sen 3 v kyllä mutta olen pahasti seonnu päästäni-.


    • Anonyymi

      Yksin taas tämä juhannus.

    • Anonyymi

      Oon alkoholisti ja mul on diabetes.1.

      • Anonyymi

        Et sinä voi tietää onko hänellä diabetes, vai ei.


    • Anonyymi

      Välilvituttaa nii elämä ettei mitää jakoo.

    • Anonyymi

      Jyon alkoholia en silti saa naista ja rahat vaan menee.ajan paskalla autolla..mulla on vitusti velkaa.

    • Anonyymi

      Työpaikka on.. silti en saa naista..ja elämäs ei ole järkeä yksin.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo rahaa...bensa loppu...kaikki palkka menee.

    • Anonyymi

      Alkuviikosta oli rahaa vielä..kuluttanu jo 300 e saatana.

    • Anonyymi

      Voin huonosti.. kaipaan naista... oon masentunut turhautunut yksinäinen.

    • Anonyymi

      Mulla on aika pahasti ongelmia elämässä.oon nyt 36v.

    • Anonyymi

      Paska vanha auto.rahaa ei ole.juon paljon.. en saa naista. En edes rumaa lihavaa..kaikki sanoo sä oot pitkä ja et oo ruma. Silti mä en saa ketää naista.

      • Anonyymi

        Miksi ne "kaikki" jotka niin kovin kehuu sun pituutta ja ei-rumuutta eivät sitten ala sinun tyttöystäviksi? Jos nyt ihan "kaikki" aina ja kaikkialla sua vaan kehuu kehumasta päästyään, niin on kyllä outoa että eivät sitten ne "kaikki" eivät sulle vaimoksi rupea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne "kaikki" jotka niin kovin kehuu sun pituutta ja ei-rumuutta eivät sitten ala sinun tyttöystäviksi? Jos nyt ihan "kaikki" aina ja kaikkialla sua vaan kehuu kehumasta päästyään, niin on kyllä outoa että eivät sitten ne "kaikki" eivät sulle vaimoksi rupea.

        No sitä minä en vittu ymmärrä.. no sitten tämä on joku karma.. mä oon niin vaikee ihminen ja kaveriton erilainen kun muut.. mun ympärillä on karma miksen kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne "kaikki" jotka niin kovin kehuu sun pituutta ja ei-rumuutta eivät sitten ala sinun tyttöystäviksi? Jos nyt ihan "kaikki" aina ja kaikkialla sua vaan kehuu kehumasta päästyään, niin on kyllä outoa että eivät sitten ne "kaikki" eivät sulle vaimoksi rupea.

        Siksi, että pelkästään pituus ja ok ulkonäkö ei riitä. Pitäisi olla myös ok käytös.


    • Anonyymi

      Juoppoa ei kukaan järkevä nainen huoli vaikka olis kullalla kuorrutettu.
      Sinulta on elämänhallinta hukassa, juot, teet velkaa, raivoat ja riehut.
      Siinä ei auta vaikka olis kilometrin pituinen ja naamavärkki kuin Mr. Maailmalla.

      Tämä on viimeinen kerta kun minä sulle vastaan. Turhan jauhaminen ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei tässä elämässä ole hevon vittuakaa järkeä.

    • Anonyymi

      Nyt alkaan niin elää vaa yksin.. yksinäistä erakkoelämää kerrostalossa.. mä en jaksa enää

    • Anonyymi

      No en löydä en kun en kelpaa naisille saatana

      • Anonyymi

        No kai mä sit oon ääliö.. kehityshäiriö mulla on ja epävakaa persoona


      • Anonyymi

        En tiedä mikä mua vaivaa... mulla on paha naisviha.. kaikenlaisia ongelmia.-


    • Anonyymi

      Ei täss ole kyl mitään toivoa enää koskaan.. 36 v ja nyt pitäs olla jo naimisissa eikä yksinäisenä.. on kumma juttu.

    • Anonyymi

      Mä oon yksinäinen syrjäytynyt.. en tunne ketään ja mun juhannus meni pilalle.. oon yksin ja äitinkaa vaan.

      • Anonyymi

        Eikös sun koko elämä ollu jo pilalla? Miten se juhannus voi erityisen pilalle sit enää mennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun koko elämä ollu jo pilalla? Miten se juhannus voi erityisen pilalle sit enää mennä?

        No en jaksa sanoa mitää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun koko elämä ollu jo pilalla? Miten se juhannus voi erityisen pilalle sit enää mennä?

        koska en saa naista ja luulin että mulla ois tänä juhannuksena tyttöystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska en saa naista ja luulin että mulla ois tänä juhannuksena tyttöystävä.

        Miksi niin luulit? Eihän sulla minään muunakaan juhlapäivänä ole ollut tyttöystävää, miksi ihmeessä sulla nyt juhannuksena olisi ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin luulit? Eihän sulla minään muunakaan juhlapäivänä ole ollut tyttöystävää, miksi ihmeessä sulla nyt juhannuksena olisi ollut?

        koska tää ei ole normaalia.. olen jo 36 enkä saa millään naista.


    • Anonyymi

      olen masentunut ja koen itseni niin ulkopuoliseksi ja erilaiseksi.. en tunne ihmisiä.

    • Anonyymi

      Emmä nuorempana näin sekasin ollut. Musta on tullut jotenki aivan hullu ja sekopää. En tiedä mikä mua vaivaa. Varmaa semmonen elämän turhautuminen asiat sekasin.. vitusti velkaa vaikka on töitä.. en saa maksettua pois.. vanha romu auto. en saa parempaa.. mitenkää en saa kavereita, en tyttöystävää jne.

    • Anonyymi

      Syön paskaa ruokaa.. oon vaa lihonut. iso maha jne... ei huvita mikää elämässä enää.. istun yksinäisenä kotona.. ei kukaa nainen ota yhteyttä ei halua tavata,, mitä se oli vuosia sitte.. ottivat yhteyttä ja halusivat tavata.. kai mnut koko suomi tuntee miten sekopää hullu mä olen,. ja sille en voi vaan mitään.

    • Anonyymi

      No mä oon pilannu kaiken.. ei oo enää mitää toivoa.. ei kukaa halua auttaa mua, lääkärit pisti välit jo poikki ja sulki mut mielialapolilta pois.

      • Anonyymi

        Miksi lääkäri pisti välit poikki ja sulki sut mielialapolilta pois?

        Ihan helposti ei mt-ongelmainen saa lääkäreitä luovuttamaan hoidon suhteen, kun on kerran hoidon piiriin jo päässyt.

        Oletko kenties tehnyt henkilökohtaisia uhkauksia sille lääkärille? Vai lopetitko taas vaan lääkkeiden syömisen ja terapiassa käymisen?

        Ei ne terveydenhuollon ammattilaiset pysty sua millään taikasauvalla parantamaan. Sun täytyy itse tehdä se isoin työ - syödä säännöllisesti ne lääkkeet, kehittää itse itseäsi, käydä säännöllisesti siellä terapiassa ja kertoa avoimesti hoitaville tahoille sekoiluistasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lääkäri pisti välit poikki ja sulki sut mielialapolilta pois?

        Ihan helposti ei mt-ongelmainen saa lääkäreitä luovuttamaan hoidon suhteen, kun on kerran hoidon piiriin jo päässyt.

        Oletko kenties tehnyt henkilökohtaisia uhkauksia sille lääkärille? Vai lopetitko taas vaan lääkkeiden syömisen ja terapiassa käymisen?

        Ei ne terveydenhuollon ammattilaiset pysty sua millään taikasauvalla parantamaan. Sun täytyy itse tehdä se isoin työ - syödä säännöllisesti ne lääkkeet, kehittää itse itseäsi, käydä säännöllisesti siellä terapiassa ja kertoa avoimesti hoitaville tahoille sekoiluistasi!

        Niin kai sitte.. vaikeeta meinaa olla tää elämä.. tosi vaikeeta.


      • Anonyymi

        Jos yksi lääkäri koki että et tarvitse mielialapolin palveluita, mutta koet niitä kuitenkin tarvitsevasi, niin miksi et kävisi toisella lääkärillä hakemassa toista mielipidettä asiaan?

        Oletko esitellyt terapeutillesi näitä palstoja ja juttujasi täällä? Terapeutti pystyisi auttamaan sua paremmin, kun näkisi miten käyttäydyt täällä netissä.

        Saattaisit myös päästä ihan näiden kirjoittelujesi perusteella takaisin mielialapolin palveluiden pariin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitte.. vaikeeta meinaa olla tää elämä.. tosi vaikeeta.

        Sun elämäsi vaikuttaa kyllä kaikkea muuta kuin vaikealta.

        Sulle on ollut tarjolla enemmän terveydenhoidon apuja kuin MONELLE muulle mt-ongelmista kärsivälle.
        Et vaan ole halunnut sitoutua yhteenkään hoitoon, kun et näe välittömästi positiivisia tuloksia.

        Sä olet saanut monia työpaikkoja.
        Et vaan ole halunnut pitää niitä, vaan tarkoituksellisesti myöhästellyt, jättänyt menemättä vuoroihin, haistatellut työkavereille ja esimiehille.

        Kerrot että äitisi tukee sua kaikessa ja jaksaa aina olla olkapäänä.
        Monella ei ole ketään joka tukisi tai kuuntelisi.

        Sulla on asunto ja auto.
        Monella ei ole.

        Sun elämä ei siis ole vaikeaa vaan varsin mukavaa.
        Itse sinä kaikki vaikeutesi itsellesi aiheutat. Kaikki mahdolliset avut sulle on annettu, mutta et vaan halua itse auttaa itseäsi. Haluat vain valittaa ja märehtiä itsesäälissä. Se on täysin oma valintasi ja siitä on turha ketään muuta syyttää. Ainoa joka sua voi auttaa, olet sinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yksi lääkäri koki että et tarvitse mielialapolin palveluita, mutta koet niitä kuitenkin tarvitsevasi, niin miksi et kävisi toisella lääkärillä hakemassa toista mielipidettä asiaan?

        Oletko esitellyt terapeutillesi näitä palstoja ja juttujasi täällä? Terapeutti pystyisi auttamaan sua paremmin, kun näkisi miten käyttäydyt täällä netissä.

        Saattaisit myös päästä ihan näiden kirjoittelujesi perusteella takaisin mielialapolin palveluiden pariin!

        Olen mä vähän, mutta mun käytös on jo niin pahaa et kuuluisin jopa osastolle.. en tiedä mikä mua vaivaa.. en oo kaikkia hänelle näyttänyt.. vain osan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mä vähän, mutta mun käytös on jo niin pahaa et kuuluisin jopa osastolle.. en tiedä mikä mua vaivaa.. en oo kaikkia hänelle näyttänyt.. vain osan kyllä.

        Saattaisit päästä sinne osastolle, kun näyttäisit terapeutille kaikki nämä sun palstakirjoittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit päästä sinne osastolle, kun näyttäisit terapeutille kaikki nämä sun palstakirjoittelut.

        EN kehtaa näyttää... kun se pitää mua aivan hulluna.. en tiedä haluaako se auttaa mua sit enää.. tuntuu et oon vaa niin toivoton tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN kehtaa näyttää... kun se pitää mua aivan hulluna.. en tiedä haluaako se auttaa mua sit enää.. tuntuu et oon vaa niin toivoton tapaus

        Äitikää ei enää jaksa mua.. veli on pistäny välit poikki.. isä ei halua olla tekemisis-.. oon jäänyt ihan yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämäsi vaikuttaa kyllä kaikkea muuta kuin vaikealta.

        Sulle on ollut tarjolla enemmän terveydenhoidon apuja kuin MONELLE muulle mt-ongelmista kärsivälle.
        Et vaan ole halunnut sitoutua yhteenkään hoitoon, kun et näe välittömästi positiivisia tuloksia.

        Sä olet saanut monia työpaikkoja.
        Et vaan ole halunnut pitää niitä, vaan tarkoituksellisesti myöhästellyt, jättänyt menemättä vuoroihin, haistatellut työkavereille ja esimiehille.

        Kerrot että äitisi tukee sua kaikessa ja jaksaa aina olla olkapäänä.
        Monella ei ole ketään joka tukisi tai kuuntelisi.

        Sulla on asunto ja auto.
        Monella ei ole.

        Sun elämä ei siis ole vaikeaa vaan varsin mukavaa.
        Itse sinä kaikki vaikeutesi itsellesi aiheutat. Kaikki mahdolliset avut sulle on annettu, mutta et vaan halua itse auttaa itseäsi. Haluat vain valittaa ja märehtiä itsesäälissä. Se on täysin oma valintasi ja siitä on turha ketään muuta syyttää. Ainoa joka sua voi auttaa, olet sinä itse.

        niin no tiedän.. mutta jotenki tuun vain jatkuvasti entistä ja entistä hullummaksi.. haukun ihmisiä käsken suksia vittuun.. en kelpaa naisille. oon itsesäälissä.. oon lihonut.. alkoholisti.. mul on iso maha.. en pidä terveydestä huolta.. jotenki en välitä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämäsi vaikuttaa kyllä kaikkea muuta kuin vaikealta.

        Sulle on ollut tarjolla enemmän terveydenhoidon apuja kuin MONELLE muulle mt-ongelmista kärsivälle.
        Et vaan ole halunnut sitoutua yhteenkään hoitoon, kun et näe välittömästi positiivisia tuloksia.

        Sä olet saanut monia työpaikkoja.
        Et vaan ole halunnut pitää niitä, vaan tarkoituksellisesti myöhästellyt, jättänyt menemättä vuoroihin, haistatellut työkavereille ja esimiehille.

        Kerrot että äitisi tukee sua kaikessa ja jaksaa aina olla olkapäänä.
        Monella ei ole ketään joka tukisi tai kuuntelisi.

        Sulla on asunto ja auto.
        Monella ei ole.

        Sun elämä ei siis ole vaikeaa vaan varsin mukavaa.
        Itse sinä kaikki vaikeutesi itsellesi aiheutat. Kaikki mahdolliset avut sulle on annettu, mutta et vaan halua itse auttaa itseäsi. Haluat vain valittaa ja märehtiä itsesäälissä. Se on täysin oma valintasi ja siitä on turha ketään muuta syyttää. Ainoa joka sua voi auttaa, olet sinä itse.

        On mulla nyt työpaikka oon siitä pitänyt kiinni.. että on töitä ja tulee rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN kehtaa näyttää... kun se pitää mua aivan hulluna.. en tiedä haluaako se auttaa mua sit enää.. tuntuu et oon vaa niin toivoton tapaus

        Eipä se PYSTY sua auttamaan, ellet ole täysin rehellinen.
        Sun pitäisi näyttää sille nämä palstat ja sun jutut täällä, niin se kykenisi auttamaan sua kunnolla.
        Niin kauan kuin piilottelet ja valehtelet, ei se terapeutti voi mitenkään sua auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se PYSTY sua auttamaan, ellet ole täysin rehellinen.
        Sun pitäisi näyttää sille nämä palstat ja sun jutut täällä, niin se kykenisi auttamaan sua kunnolla.
        Niin kauan kuin piilottelet ja valehtelet, ei se terapeutti voi mitenkään sua auttaa.

        No me sovittiin etten kirjota enää tänne, se kohta heittää mut pihalle terapiasta jos mä valehtelen sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämäsi vaikuttaa kyllä kaikkea muuta kuin vaikealta.

        Sulle on ollut tarjolla enemmän terveydenhoidon apuja kuin MONELLE muulle mt-ongelmista kärsivälle.
        Et vaan ole halunnut sitoutua yhteenkään hoitoon, kun et näe välittömästi positiivisia tuloksia.

        Sä olet saanut monia työpaikkoja.
        Et vaan ole halunnut pitää niitä, vaan tarkoituksellisesti myöhästellyt, jättänyt menemättä vuoroihin, haistatellut työkavereille ja esimiehille.

        Kerrot että äitisi tukee sua kaikessa ja jaksaa aina olla olkapäänä.
        Monella ei ole ketään joka tukisi tai kuuntelisi.

        Sulla on asunto ja auto.
        Monella ei ole.

        Sun elämä ei siis ole vaikeaa vaan varsin mukavaa.
        Itse sinä kaikki vaikeutesi itsellesi aiheutat. Kaikki mahdolliset avut sulle on annettu, mutta et vaan halua itse auttaa itseäsi. Haluat vain valittaa ja märehtiä itsesäälissä. Se on täysin oma valintasi ja siitä on turha ketään muuta syyttää. Ainoa joka sua voi auttaa, olet sinä itse.

        On hieno asunto.. romu halpa auto, mutta on joo auto kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN kehtaa näyttää... kun se pitää mua aivan hulluna.. en tiedä haluaako se auttaa mua sit enää.. tuntuu et oon vaa niin toivoton tapaus

        Kehtaa nyt vain näyttää sille nämä kaikki. Ei se muuten pysty sua auttamaan. Sen pitää tietää susta kaikki, että se vois sua auttaa. Ei sun tartte hävetä. Se terapeutti on nähnyt paljon sua pahempia tapauksia. Et sä niin toivoton tapaus ole, ettei se haluaisi sua auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me sovittiin etten kirjota enää tänne, se kohta heittää mut pihalle terapiasta jos mä valehtelen sille.

        Te siis sovitte, että et enää kirjoittele tänne. Sinä kuitenkin rikoit heti sen sopimuksen, kun kerran täällä taas kirjoittelet.


    • Anonyymi

      mULLA ON TODETTY LAAJA ALAINEN KEHITYSHÄIRIÖ

    • MÄ EN ENÄÄ TIEDÄ MITÄ TEHDÄ.. MULLA ON KOHTA 20 TONNIA VELKAA EN PYSTY MAKSAA VELKAANI KOKOAJAN KUSEN ASIANI JA JUON RAHANI JA JUON OON ALKOHOLISTI KAI.. JA HUUDAN IHMISILLE JA HAUKUN IHMISIÄ MUN ON PAHA OLLA

    • Anonyymi

      miten sitä oikeesti tappais ittensä kertokaa kaikki keinot?

    • Anonyymi

      Sain bannit chattiin ja koko suomi mut jo tuntee miten sairas hullu mä olen.. saa nähä koska saan työpaikasta potkutki.

      • Anonyymi

        Miksi sait bannit chattiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sait bannit chattiin?

        koska haukuin ihmisiä ja mut heitettiin ulos ja käyttäydyin tosi sekamaisesti.. oon saanut ennenkin banneja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska haukuin ihmisiä ja mut heitettiin ulos ja käyttäydyin tosi sekamaisesti.. oon saanut ennenkin banneja

        Miksi haukuit ihmisiä ja käyttäydyit sekamaisesti?


      • Anonyymi

        Mitä sä siellä työpaikalla olet sekoillut, kun pelkäät saavasi sieltä potkut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä siellä työpaikalla olet sekoillut, kun pelkäät saavasi sieltä potkut?

        En mitään.. enkä saakkaan mutta pelkään että joku mut tuntee.. koska oon riehunu chatissa haukkunut naisia sain bannit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haukuit ihmisiä ja käyttäydyit sekamaisesti?

        En tiedä mikä mua vaivaa.. jotenki oon rikki ja voin huonosti.


    • Anonyymi

      Jos asut edelleen Helsingissä, hommaa joku harrastus, jossa näet ihmisiä. Toinen vaihtoehto on muuttaa pienemmälle paikkakunnalle, missä ihmiset on vielä ihmisiä toisilleen.

      • Anonyymi

        No en tunne täältä yhtään ketään.. en siis yhtään ketään.. ei oo kavereita.. ei mitään.


      • Anonyymi

        Se asuu vantaalla.
        Eikä se halua vinkkejä tai neuvoja, se haluaa vaan valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se asuu vantaalla.
        Eikä se halua vinkkejä tai neuvoja, se haluaa vaan valittaa.

        Mä asun Vantaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se asuu vantaalla.
        Eikä se halua vinkkejä tai neuvoja, se haluaa vaan valittaa.

        Minä olen helvetin kova valittamaan.


      • Anonyymi

        Pakko kai hommata joku harrastus.. mulla on tyhjyyden tunne.. en tunne ketää ihmisiä ja olen yksinäinen.


    • Anonyymi

      Mä oon lievästi kehitysvammainen sekopää.. aivan hullu todellinen sairas hullu.. niin kaikki väittää.. enkä ees välitä.. tää on vaa mun elämää olla yksin.. ei parisuhdetta ei mitää.. lihonut vaa. ja velkaantunut.. ja kaikki menee päi helvettiä

    • Anonyymi

      En kehtaa enää liikkua ulkona..jos mut tunnetaan.

    • Anonyymi

      No parempi olla kotona vaan. Kaikki jo tuntee mut.. kai mut jo työpaikallaki tunnetaan.

      • Anonyymi

        Ihan itse olet tuonkin tilanteen itsellesi aiheuttanut.


    • Anonyymi

      Ja tuohon kaaokseen haluat vielä jonkun naisen sotkea. Huoh.

      Ei se nainen sua paranna. Ei poista sun ongelmia eikä helpota sun elämää. Sen sijaan pilaisit vain sen naisenkin elämän. Sitäkö haluat, tuhota jonkun naisen ongelmiesi takia? Sun ongelmat on ja pysyy, kunnes itse teet niille jotain.

      • Anonyymi

        Ei allua kiinnosta muiden elämät. Hän haluaa naisen korvaamaan äitinsä, joka nyt toimii tämän keski-ikäisen miehen omaishoitajana ja taloudenhoitajana. Ja bonuksena antaa seksiä.

        Hänen tyttöystävään oleminen olisi sitä, että 24/7 ollaan kiinni toisissaan. Naisella ei saa olla työtä, harrastuksia, kavereita eikä perhettä. Naisen pitää pestä allun pyykit, käydä kaupassa, kokata, siivota, tiskata, katsoa että allu syö lääkkeensä ja käy terapiassa. Nainen saisi ottaa niskaansa kaikki allun raivarit ja sietää sitä, ettei allua kiinnosta yhtään mitä naiselle itselleen ikinä kuuluu.

        Allu siis etsii äidin, hoitajan ja seksityöläisen sekoitusta naisesta.


      • Anonyymi

        En taida saada naista mistään ja kelvata enää koskaa naisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida saada naista mistään ja kelvata enää koskaa naisille

        Toivottavasti et saa. Ei susta ole mieheksi kenellekään tuossa kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei allua kiinnosta muiden elämät. Hän haluaa naisen korvaamaan äitinsä, joka nyt toimii tämän keski-ikäisen miehen omaishoitajana ja taloudenhoitajana. Ja bonuksena antaa seksiä.

        Hänen tyttöystävään oleminen olisi sitä, että 24/7 ollaan kiinni toisissaan. Naisella ei saa olla työtä, harrastuksia, kavereita eikä perhettä. Naisen pitää pestä allun pyykit, käydä kaupassa, kokata, siivota, tiskata, katsoa että allu syö lääkkeensä ja käy terapiassa. Nainen saisi ottaa niskaansa kaikki allun raivarit ja sietää sitä, ettei allua kiinnosta yhtään mitä naiselle itselleen ikinä kuuluu.

        Allu siis etsii äidin, hoitajan ja seksityöläisen sekoitusta naisesta.

        Tottakai naisella saa olla töitä harrastuksia ja oma elämä.. mutta kaipaan läheisyyttä mulla on läheisyysrippuuvaisuus ja olisi kiva päästä suutelemaan naisen kanssa.


      • Anonyymi

        No sitten varmaan pakko tehdä jotain ja kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai naisella saa olla töitä harrastuksia ja oma elämä.. mutta kaipaan läheisyyttä mulla on läheisyysrippuuvaisuus ja olisi kiva päästä suutelemaan naisen kanssa.

        Ei kukaan normaali ihminen halua parisuhteeseen läheisriippuvaisen kanssa.


    • Anonyymi

      Vois hukuttaa ittensä.varma kuolema.

    • Anonyymi

      Emmäjaksa enää tätä elämää. Äitiki sanoi oon sairas hullu. Mene hoitoon.

      • Anonyymi

        Oikeassa on kyllä äitisi.


    • Anonyymi

      Katon vaa pornoa kotona ja runkkaan ku en saa naista.

    • Anonyymi

      Koko suomi mut tuntee oon niin tunnettu.

    • Anonyymi

      Kaikki normaalit ihmiset saa parisuhteen.mä en koskaa saa.

    • Anonyymi

      Miten se sun terapia menee? Mistä asioista puhut hänen kanssaan?
      Oletko maininnut hänelle näitä suomi24 viestiketjuja?

      • Anonyymi

        Se on vasta alkanut.. olen joitaki ketjuja näyttänyt.. ketjuja on noin 20 varmaa.. en jaksa kaikkia näyttää.. en tiedä.


      • Anonyymi

        Puhutaa normaali juttuja.. kaikenlaista.. ongelmat on naiset sun muut.. mistään ei vain tule mitään.. terapia on just alkanut.. se kestää ainaski vuoden.


      • Anonyymi

        Allun kommentti tuolta ylempää, kun kysyttiin onko näyttänyt näitä palstoja terapeutille:

        "No me sovittiin etten kirjota enää tänne, se kohta heittää mut pihalle terapiasta jos mä valehtelen sille."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaa normaali juttuja.. kaikenlaista.. ongelmat on naiset sun muut.. mistään ei vain tule mitään.. terapia on just alkanut.. se kestää ainaski vuoden.

        "Vasta alkanut" ... olet väittänyt jo monta kuukautta käyneesi terapiassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vasta alkanut" ... olet väittänyt jo monta kuukautta käyneesi terapiassa!

        Allu väitti lopettaneensa juomisen useampi kk sitten.. Silti 2 vko sitten kertoi känniissä riehuneensa. Eli ajantajun ymmärrys ei ole normaali..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vasta alkanut.. olen joitaki ketjuja näyttänyt.. ketjuja on noin 20 varmaa.. en jaksa kaikkia näyttää.. en tiedä.

        Sun ketjuja on enemmänkin 200 tai yli.. Ei 20


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun ketjuja on enemmänkin 200 tai yli.. Ei 20

        VAIKKA 5000R00RG EI KIINNOSTA


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vasta alkanut" ... olet väittänyt jo monta kuukautta käyneesi terapiassa!

        nO TAPA ITTES PELLE


    • Anonyymi

      "No mä oon pilannu kaiken.. ei oo enää mitää toivoa.. ei kukaa halua auttaa mua, lääkärit pisti välit jo poikki ja sulki mut mielialapolilta pois."

      En tietenkään tunne tämän tyypin koko mt-historiaa, mutta kun hän aloitti psykoterapian käynnit mielialapolilla lopetettiin. Psykoterapia on tehokas hoitomuoto JOS asianomainen kykenee sitä hyödyntämään.
      On katsottu että hän saa apua, joten tuplakäyntejä mielenterveyspuolella ei anneta.
      Siellä on muutenkin niin kova ruuhka ja valtavan moni putoaa palvelujen ulkopuolelle kokonaan koska resurssit ei riitä.
      Kenellekään ei voi antaa sekä säkistä että pussista.

      Allu on todellakin saanut valtavan paljon apua eri tahoilta, tai ainakin sitä on tarjottu. Itse jättänyt kesken esim. neuropsykologisen kuntoutuksen.
      Koska Allu ei pysty sitoutumaan minkäänlaiseen hoitoon vaikuttaa kyllä hyvin toivottomalle.
      On aika moisen raivostuttavaa että yhdelle annetaan noin paljon mahdollisuuksia, ja tämä ei muuta kuin sössii kaiken eikä tee mitään itsensä eteen! Sitten hyvin moni joka olisi halukas ottamaan avun vastaan jää sitä ilman.

      Ehkä tuo vielä tekee sen viimeisen temppunsa joka johtaa hoitoon viemiseen. Sielläkin kun vain ei nykyisin pidetä kuin hetki ja sitten taas kadulle...

      Allulle sanon tuhannennen kerran että aivan turha odottaa ihmettä lääkäreiltä. Heillä EI OLE ihmeellistä taikasauvaa jolla loihtia elämäsi kuntoon.
      Heillä ei ole minkään valtakunnan keinoa järjestää sinulle hyvä ja mielekäs elämä, että "katsopas Allu, tässä sinulle hieno ja mukava elämä, me sinulle sen teimme. Olepa hyvä!"

      Myöskään tämän palstan kirjoittajilla ei sitä mahtia ole jolla elämäsi järjestyisi.
      Ihan vain itse sinun täytyy se työ tehdä. Ja jos et viitsi, valinta on ihan omasi.

    • Anonyymi

      Tapan tätä menoo itse.juon..syön epäterveellisesti. Mulla on diabetes ja lievästi korkea verenpaine.

    • Anonyymi

      Oon velkaantunut 16 tuhatta. On työpaikka..juon,kulutan rahaa miten sattuu.. ajan romulla paska autolla

      • Anonyymi

        Pari tuntia sitten väitit että olet 20 tonnia velkaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari tuntia sitten väitit että olet 20 tonnia velkaa :D

        Ja lopettaneensa juomisen.. 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari tuntia sitten väitit että olet 20 tonnia velkaa :D

        16 tonnia velkaa ja romu 2 tonnin paska auto.


    • Anonyymi

      En pysty hommaamaan parempaa autoa ku en pysty ottamaa lainaa lisää.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tehdä enää... en jaksa miettiä.. oon sekasin ku seinäkello.

    • Anonyymi

      Olen lihonut kaljuuntunut.. kulutan rahaa.. juon liikaa... iso kaljamaha.. kappas en enää kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisko sua yhtään mennä politiikkaan? Voisit päästä vaikka helsingin pormestariksi tai pääministeriksi. Kiinnostaisko?

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Allu; anna mennä sitten. Kaikki on omissa käsissäsi.
      SINÄ päätä juoda ja kaadat viinaa kurkkuusi.
      SINÄ tuhlaat ja teet velkaa.
      SINÄ syöt ja juot epäterveellisesti ja lihot.
      SINÄ käyttäydyt päättömästi ja ajta kaikki pois luotasi.
      SINÄ et halua kuunnellaa järjen sanaa ja ottaa apua vastaan kun sitä sinulle tarjotaan.
      SINÄ haluat vain valittaa ja vaatia toisia selvittämään sotkusi.

      Ja kuka sinua sitten voi auttaa? SINÄ itse. Kukaan muu ei voi tulla ja asettua nahkaasi ja alkaa ohjata elämääsi ja valintojasi. Se on SINUN itse tehtävä.

      Ja jos päätät luisua täysin pohjalle, anna mennä sitten. Sekin on ihan täysin oma valintasi mutta muista, että ketään muuta et siitä voi syyttää kuin itseäsi.

      • Anonyymi

        No kai tässä pitäs vitusti ottaa niskasta kiinni itteeni.. nyt joudun tekee lisävuoron töissäki ainaski 2.. kun on menny rahaa pelaamiseenkin ja kaikkeen paskaan.. lopettaa dokaaminen taas ja lopettaa paskan roskaruoan syönti.


      • Anonyymi

        On omissa käsissäni.. tuntuu etten koskaa opi.. sama meno jatkuu.. mä haluaisin muuttua ja alkaa makselee velkaani.. laivalla käyttäydyin ja kehuin naista kauniiksi.. osasin keskustella.. yhtäkkiä mielialat heittelee ja muutunki hulluksi.. näin se mennyt jo monta kk.. hetken osaan käyttäytyä sit muutun hulluksi. Nyt juhannuksen jälkeen alkaaan syömään enempi salaattia ja teen töitä ja en juo alkoholia nyt hetkeen.


    • Anonyymi

      "No me sovittiin etten kirjota enää tänne, se kohta heittää mut pihalle terapiasta jos mä valehtelen sille."

      Heh, kaikki lääkärit kuulee potilailta valheita. Esim kun kysytään että montako annosta alkoholia juot viikossa, niin lääkärit suorastaan odottavat potilaan valehtelevan.

      Terapeutit tietävät ihan hyvin että ihmisillä on - etenkin potilassuhteen alkuvaiheessa - taipumus kaunistella asioita.

      Ei se terapeutti allun terapiaa valehtelun takia lopeta. Mutta saisit allu kyllä huomattavasti nopeammin apua siitä terapiasta, kun puhuisit totta. Ja terapeutti saisi helpommin kiinni sun mielenmaisemasta kun näyttäisit sille kaikki nämä palstajuttusi.

      • Anonyymi

        yritän näyttää lisää näitä palstajuttuja ja yritän alkaa käyttäytymää.. kun juon alkoholia musta tulee hullu ja sit multa menee useampi kymppi rahaa.. ja terveys.. mun pitää pitää itestäni paremmin huolta.. nyt vois tehdä pitkä lenkki tai mennä pyöräileen-.-. tekee hyvää mun mielialalle.


    • Anonyymi

      Ei tästä tule nyt yhtään mitään.. Juhannuksen jälkee.. pakko alkaa syömää terveellisemmin.. terapia jatkuu viikon päästä.. unohdan tinderit kaikki naiset.. syön lääkkeeni.. juon vähempi vois olla kk tauko paikallaan.. maksan velkaani pois ja urheilen lisää.. En mä sitä naista saa.. pakko ottaa niskasta kii.. tää juhannus menee selvinpäin.. nyt meen urheilee ja kattomaa vähä tyttöjä.

      • Anonyymi

        Nettitouhut on pakko helvetti lopettaa ja unohtaa.. kukaa ei muhun ota yhteyttä.. ketään ei halua jutella.. kai mut jo pahasti tunnetaan.. no mun pitää vaa lopettaa tää pakosta etsiminen ja alettava käyttäytyyn.. Naisia ei vain kiinnosta ja mun on pakko se hyväksyä.


    • Anonyymi

      Voi olla et nuorempana en ollut näin sekasin ja osasin käyttäytyä. Mulla oli ennen parisuhdekkin.

    • Anonyymi

      Osa sanoi että oot komea pitkä mies.mutta siihen se jää.Aina kaikki muut seurustelee ja minä yksin.

    • Anonyymi

      Tää joko Hki täynnä hienoja naisia nirppanokkia.En vain kelpaa.mulla romu paska auto eikä oo rahaa. Kaikilla vain bemareita ja audeja.

    • Anonyymi

      Tuntuu et oon niin pohjalla.kaveriton.yksinäinen. ei naista. Ei rahaa. Just alotin työt.vanhalla paskalla 2 tonnin autolla ajelen.paskalta tuntuu ettei kelpaa naisille. Täälä mä yksin kävelen.

    • Anonyymi

      Tämmönen elämä ei ole missään nimessä normaalia. Mulla ei ole kun äiti elämässä. Oon ihan yksin,ja käyn töissä.

    • Anonyymi

      Töissäkin oon yksin. Pakko käydä töisså ku ei oo mitää elämää sit ja ei saa rahaa.

    • Anonyymi

      Osaan kyllä jutella ihmisille. Mut ei oikein ketään kiinnosta olla mun kaveria. En jaksa enää naista ettiä kun ei niitä kiinnosta.

    • Anonyymi

      Siksi oon ruvennut ajattelemaan pahoja itsetuhosia ajatuksia ku oon yksinäinen. En saa kumppania ja vuodesta toiseen olen yksin. Ehkä kaikki on kii siitä et ole sairas hullu ja mulla on kehitysvamma.

    • Anonyymi

      Vuosia sitte mulla on ollut kavereita. Oon ollut yksin ja seonnu tosi pahasti.

    • Anonyymi

      No mitä tänne kirjottaa. Kyllä se päivä vielä tulee ku mä tapan oikeesti itseni.

    • Anonyymi

      Kumma ettei kukaa kirjot mitään?

    • Anonyymi

      Mä tarvin vitusti terapiaa.. mä tunnen olevani nii erilainen ja ulkopuolinen.

    • Anonyymi

      Tee niin kuin mä
      Heitä kaikki lekkeriksi
      ha-rha-rha-rha-rha-rha-rha-hra-h-ahrfa-hd-ah-ahdslfsdf'¨säsässäsäsäsääsä

    • Anonyymi

      Allu itsemurhan tekeminen on oma päätöksesi. Joko teet sen tai sitten et.
      Typerä lapsellinen uhkailu hakkaamisesta jne. on todella naurettavaa.
      Mikään täällä esittämäsi uhkailu tai ruikutus ei asioitasi paranna, päin vastoin.
      Tuhoat vain enemmän itseltäsi.
      Olet ikäsi ja varmaan ulkonäkösi perusteella aikuinen. Samaa ei voi sanoa henkisestä puolesta.

    • Anonyymi

      Saa seinille jutella. Kukaa ei soita. En tunne ketää. Lääkäri ei auta. Ehkä lopetan työt.. kukaan ei sielkää juttele.. olen yksinäinen luuseri
      Vammainen.

    • Anonyymi

      Kukaan ei kirjota täälä.kukaan ei vastaa.

    • Anonyymi

      vittuako kiinnostaa tää paska elämä enää saa yksin kirjotella.. kukaa ei kirjota.. ei vastaa.. livenä ihmisiä ei kiinnosta vittu mikää kaikilla on saatana oma elämä kaverit.. mulla ei ole.. tää jotain helvetin karmaa miksen saa naista ja elämää

    • Anonyymi

      lähinnä tää on helvettiä et oon saanu karman ja tälläsen paska elämän.. jotain tässä on helvettiä ja karma..

    • Anonyymi

      nyt vittu pitäs miettiä miten tappais ittensä ja mitä tekis elämälle.. eihän tällästä helvettiä jatka.. jatkunu jo vuosia

    • Anonyymi

      No mun elämä ollut jo vuosia paskaa.. niin paljo paskaa vaa

    • Anonyymi

      elämä on kuin paskan keskellä tallustaisi ja paska haisee

    • Anonyymi

      kukaa ei vastaa.. kukaa ei koskaa kysy mitä mulle kuuluu.. ihme että yksinäisiä on suomessa vitusti koska ketään ei välitä.. ketään ei halua kaveerata naiset on nirsoja ja niille ei kelpaa

    • Anonyymi

      jatkan tätä niin kauan kunnes joku ihminen voi vastata.. mikä ihmisiä vaivaa..

    • Anonyymi

      hohhoijaa miten tää elämä onkin niin täyttä paskaa

    • Anonyymi

      MITEN ELÄMÄ ONKIN TÄYTTÄ PASKAA HÄ?

    • Anonyymi

      EIPÄ NÄYTÄ KETÄÄ KIINNOSTAVAN PAKKO ELÄÄ NÄIN JA HANKIN LISÄÄ SIT APUA.

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2595
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2101
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      58
      2072
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1919
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      61
      1741
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1718
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1439
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1261
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1105
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1099
    Aihe