Kuvittele, että olet henkilö, joka opettaa ihmisille hyvyyttä ja nöyryyttä, mutta palkaksesi saat vain vihaa ja halveksuntaa ja lopulta sinut nuijitaan verille ja raahataan kävelykadulla, jossa ihmiset voivat sylkeä sinua. Sitten sinut viedään torille ja hirtetään. Miltä sinusta tuntuisi, jos hetken päästä henkiolentona huomaat, että hirsipuuta, välinettä jolla henkesi vietiin, palvotaan pyhänä merkkinä, joskus ilman sinua kuvaavaa figuuria ja joskus se mukana siinä roikkumassa?
Pyhä kidutus- ja surmaamisväline
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mielisairaat luovat sairaan maailman, mutta mikä se on joka heihin uskoo.
- Anonyymi
>...Miltä sinusta tuntuisi, jos hetken päästä henkiolentona huomaat, että hirsipuuta, välinettä jolla henkesi vietiin, palvotaan pyhänä merkkinä, joskus ilman sinua kuvaavaa figuuria ja joskus se mukana siinä roikkumassa?
En usko, että ateisteille on totuudella mitään merkitystä, mutta sanon kuitenkin, ristin kantaminen perustunee monilla tähän:
"Ja hän sanoi kaikille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua."
Luuk. 9:23
Kyse ei pitäisi olla ristinpalvomisesta. Ketkä sinun tietojen mukaan palvovat ristiä?- Anonyymi
Ristityt
- Anonyymi
Eikä siinä kaikki. Nämä samat henkilöt myös juovat vertasi ja syövät ruumistasi.
- Anonyymi
Tämä aloitus on tarkoitettu Jumalan pilkaksi. Jumala antoi Jeesuksen uhrautua teidänkin puolesta, jotta tekin saisitte mahdollisuuden pelastua helvetistä.Kiitokseksi tästä ihmiskunnan tärkeimmästä asiasta, Sinä ja kanssa naurajasi, saatatte sammuttaa monen lepattavan uskonliekin ja näin saattaa hänet kanssanne kadotukseen. Eli murhaatte heidät. Nyt te tietenkin tuotte esiin, miten Jumala tuhosi läpeensä ja lopullisesti paatuneet kansat. Hän salli heidän tuhoutua kaltaistensa käsien kautta, tai luonnon mullistuksissa. Näin Jumala tuomitsi pahan, joka tuotti hyvän suhteellista lisäystä ihmiskunnalle. Mutta te pilkkaajat, tuotatte lopullisen kuoleman, potentiaalisesti hyvälle, mutta huraalle ihmiselle.
- Anonyymi
Onpa teillä uskovilla hyvä jumala, tuhosi kansoja ja tappoi oman poikansa, joka oli osa häntä itseään, ja sitä muistellaan kuvaannollisesti juomalla pojan verta ja syömällä hänen ruumistaan. Ettekö tajua että kristinusko ja useampi muukin usko on väkivallalla mässäilyä. Ja kyllä, olen lukenut raamatun läpi 2 kertaa,
Jos muuan Raamatun henkilö olisi tukehdutettu henkiltä lyömällä potta hänen päähänsä, nyt kristityt kulkisivat kantaen kauloissaan koristeena nurin päin olevia pottia. Olisi se metkaa :)
Jostain syystä he eivät tajua ristin huvittavuutta. Sen kuin sätkivät selällään lattialla ja puhuvat siansaksaa ristit kauloissaan ja ovat niin pauloissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351536Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2911515Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281509Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73953
- 56889
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705- 47696
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625