Pyhä kidutus- ja surmaamisväline

Anonyymi

Kuvittele, että olet henkilö, joka opettaa ihmisille hyvyyttä ja nöyryyttä, mutta palkaksesi saat vain vihaa ja halveksuntaa ja lopulta sinut nuijitaan verille ja raahataan kävelykadulla, jossa ihmiset voivat sylkeä sinua. Sitten sinut viedään torille ja hirtetään. Miltä sinusta tuntuisi, jos hetken päästä henkiolentona huomaat, että hirsipuuta, välinettä jolla henkesi vietiin, palvotaan pyhänä merkkinä, joskus ilman sinua kuvaavaa figuuria ja joskus se mukana siinä roikkumassa?

7

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielisairaat luovat sairaan maailman, mutta mikä se on joka heihin uskoo.

• Anonyymi

>...Miltä sinusta tuntuisi, jos hetken päästä henkiolentona huomaat, että hirsipuuta, välinettä jolla henkesi vietiin, palvotaan pyhänä merkkinä, joskus ilman sinua kuvaavaa figuuria ja joskus se mukana siinä roikkumassa?

En usko, että ateisteille on totuudella mitään merkitystä, mutta sanon kuitenkin, ristin kantaminen perustunee monilla tähän:

"Ja hän sanoi kaikille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua."
      Luuk. 9:23

Kyse ei pitäisi olla ristinpalvomisesta. Ketkä sinun tietojen mukaan palvovat ristiä?

• Anonyymi

Ristityt

• Anonyymi

Eikä siinä kaikki. Nämä samat henkilöt myös juovat vertasi ja syövät ruumistasi.

• Anonyymi

Tämä aloitus on tarkoitettu Jumalan pilkaksi. Jumala antoi Jeesuksen uhrautua teidänkin puolesta, jotta tekin saisitte mahdollisuuden pelastua helvetistä.Kiitokseksi tästä ihmiskunnan tärkeimmästä asiasta, Sinä ja kanssa naurajasi, saatatte sammuttaa monen lepattavan uskonliekin ja näin saattaa hänet kanssanne kadotukseen. Eli murhaatte heidät. Nyt te tietenkin tuotte esiin, miten Jumala tuhosi läpeensä ja lopullisesti paatuneet kansat. Hän salli heidän tuhoutua kaltaistensa käsien kautta, tai luonnon mullistuksissa. Näin Jumala tuomitsi pahan, joka tuotti hyvän suhteellista lisäystä ihmiskunnalle. Mutta te pilkkaajat, tuotatte lopullisen kuoleman, potentiaalisesti hyvälle, mutta huraalle ihmiselle.

• Anonyymi

Onpa teillä uskovilla hyvä jumala, tuhosi kansoja ja tappoi oman poikansa, joka oli osa häntä itseään, ja sitä muistellaan kuvaannollisesti juomalla pojan verta ja syömällä hänen ruumistaan. Ettekö tajua että kristinusko ja useampi muukin usko on väkivallalla mässäilyä. Ja kyllä, olen lukenut raamatun läpi 2 kertaa,

• Jos muuan Raamatun henkilö olisi tukehdutettu henkiltä lyömällä potta hänen päähänsä, nyt kristityt kulkisivat kantaen kauloissaan koristeena nurin päin olevia pottia. Olisi se metkaa :)

Jostain syystä he eivät tajua ristin huvittavuutta. Sen kuin sätkivät selällään lattialla ja puhuvat siansaksaa ristit kauloissaan ja ovat niin pauloissaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1222
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      622
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56