Mistä ihmeestä voi johtua, että hiukseni harmaantuvat jo 19 vuotiaana? Ensin en ollut oikein minään, kun 17 tai 18 vuotiaana alkoi sivuilla kasvamaan harmaita hiuksia, mutta nyt se kriisi tuli kun päältä löysin ensimmäiset harmaat. Elämäntapani ovat ok, hyvä ruokavalio enkä ole käyttänyt päihteitä sitten kun täytin 18 ja käyn salilla viikottain kasvattamassa lihasmassaa.
Ei pitäisi näiden lisäksi edes stressiä olla, paitsi mitä nyt aina lukion koeviikoilla on pientä ollut
Hiukset harmaantuu alle 20v
1
286
Vastaukset
- Anonyymi
Hei olen tuollaista ruokakirjaa lukenut ja siinä sanotaan näin pantoneenihapon puute voi aiheuttaa seuraavia vaivoja:
- hiusten ennenaikainen harmaantuminen, hiusten lähtö
- nivelkivut
- puutumisoireet, kutina tai polttava tunne jäsenissä, lihasheikkous
- pahoinvointi, vatsavaivat
rikkonaiset suupielet, silmäkulmat
huonomuistisuus, kwskittymisvaikeudet, levottomuus, ärtyvyys
jatkuva väsymys
ihon kalpeus, taipumus polttaa ihonsa auringossa
näsitä elintarvikkeista saa pantoneenihappoa ja laitan nämä enimmäisjärjestykseen naudanmaksa 8.1mg/100g, makrilli, maapähkinä, vehnäleseet, mäti, kirjolohi, kananmuna, fetajuusto Cashewpähkinä, hapankorppu, silakka, broileri, sardiinisäilyke, kalkkuna, riisimurot, keittokinkku, ruis/hiivaleipä, keitetty peruna 0.4mg/100g Päivittäinen tarve ja saantisuoritus 4-7mg, urheilijoille tai stressaantuneena määrä voi olla suurempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049