Miksi menette narsistin ( TS ) ketjuihin mukaan?
Ettekö te tajua, että te teette palveluksen hänelle ja ruokitte hänen narsismiaan?
Narsisti elää huomiosta!
Hänellä ei ole muuta intohimoa kuin riidellä ja herjata!
Nautitteko sellaisesta???
Viisastukaa jo!
Miksi ruokitte narsistia???
42
711
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut asiaa narskusta. Ihmiset ei tajua että narsku on sairas eikä sitä voi ymmärtää. Suurin syy lienee se, että ihmiset yrittävät ymmärtää jonkun omituisia juttuja. Toisaalta narskut ovat taitavia ottamaan kontaktia uhreihin ja aina se löytää jonkun tyhmän kiusattavakseen.
- Anonyymi
Narsisti nauraa ja hekumoi, kun ihmiset alkavat väitellä sen kanssa.
- Anonyymi
Ei se loputtomiin narsistikaan naura.
Mitä Vanha Varis - raakkuva -meille opettaa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17012012/luonto-opettaa---siivekkaatkin - Anonyymi
Jeesuksesi oli narsisti halusi jumalan paikalle 🤣
- Anonyymi
Hoh hoijaa. Huonostipa tiedät asioita…
- Anonyymi
Eikö se tarinan mukaan pyrkinyt kuvitellun jumalan pojaksi. Sekin touhu tosin katkesi lyhyeen, kun esivalta puuttui asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se tarinan mukaan pyrkinyt kuvitellun jumalan pojaksi. Sekin touhu tosin katkesi lyhyeen, kun esivalta puuttui asiaan.
Hoh hoijaa.. ( syvä säälinsekainen haukotus)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijaa.. ( syvä säälinsekainen haukotus)
Niinpä, kaltaisesihan tarvitsevat tunnetusti paljon unta.
- Anonyymi
Just noin! Typerää on mennä sen juttuihin.
- Anonyymi
Itse en ole mennyt Teuvon aloituksiin vuosiin enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska on tarpeekisi työtäruokkia omia Teuvo herjauksiani joita on yli 400.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska on tarpeekisi työtäruokkia omia Teuvo herjauksiani joita on yli 400.
Just noin!
- Anonyymi
Hyvä neuvo: unohda teuvo
- Anonyymi
Ota kaveriksi Jari.
On mukavampi olla kaksi,
kun siellä paikassa on vari.
- Anonyymi
Kyseessä on nyt supernarsisti joka on korottanut itsensä Jeesuksenkin yläpuolelle. Paras pysyä poissa sellaisen eksyttäjän aloittamista ketjuista.
- Anonyymi
Nyt se keskustelee itsensä kanssa, kun muita ei kiinnosta osallistua. Aika epätoivoista. Narsistin painajainen.
- Anonyymi
Muistakaa ottaa tästä neuvosta vaarin. Samalla siivoutuu väkisinkin koko palsta väärän profeetan herjauksista ja eksytyksistä.
- Anonyymi
Turhaan narsisti yrittää.
- Anonyymi
Tuntuu olevan jo epätoivoinen. Muistakaa pysyä valppaina. Älkää tarttuko herjaajan ansaan.
- Anonyymi
Olipa kerran narsisti, joka ylensi itsensä. Hänet alennetaan.
- Anonyymi
Toivoton tapaus.
- Anonyymi
Sitkeästi yrittää, kuin olisi Saatana niskassa. Pitäkää varanne.
- Anonyymi
Ja taas on vauhdissa.
- Anonyymi
Pitää jälleen muistuttaa, että ei kannata mennä mukaan mihinkään ketjuun, missä tästä narsistista puhutaan! Pitäkää varanne, narsisti on viekas!
- Anonyymi
Ikävä totuus on, ettei tämä T. ole pelkkä narsisti, persoonallisuuhäriöinen tapaus. Toki toimintaa leimaa se, mikä usein väärissä (profeetoissa) on taustalla? He ovat kuin luonnevikaisia koiria, jotka haukkua louskuttavat kaikkia, kaikkea ja kaiken aikaa!
Narsistinen häiriö on vain sivuasia.
Kyseessä on täysin äärimmäinen Jumalan valtakunnan vihamies,
Raamatun totuuksien kieroon vääntäjä.
Sellaisen eksytyksen edessä pitää olla tiukkana. Sanoa selkeästi: "EI". Julkisesti.
Vastustakaa perkelettä niin se teistä pakenee, opettaa Raamattu.
Eikä toki pidä mennä heidän OMIIN ketjuihin, saastumaan eksytyksen "viruksista". . . .
- Anonyymi
Se yrittää taas kieroilla. Älkää menkö halpaan.
- Anonyymi
Älkää antako väärälle profeetalle mitään huomiota!
- Anonyymi
Muistakaa silti: vaietkaa valehtelijan ja valheprofeetan ketjuissa. Älkää menkö niihin mukaan. Ei huomiota valheprofeetalle.
- Anonyymi
Vaikka minua ei kukaan ruoki en ole siitä pahoillani, koska minä itse pystyn ruokkimaan itseäni:
Näinikkästeen.
ja Juurikin niin.
Vain nämä suuresta varastostosta mainitakseni. - Anonyymi
Taas on suuri narsisti vauhdissa ja teesekentelee olevansa joku muu. Sehän nyt ei millään onnistu. Häivy, valeprofeetta, sinut on tunnistettu.
- Anonyymi
Mene pois, sinussa on paha henki.
- Anonyymi
Aito kristitty häpeäisi niitä jumalattomia väitteitä, joita valeprofeettamme on suoltanut vuosikausia. Mutta hänhän ei tullut toimeen seurakunnan kanssa vaan lähti tiehensä ja on syytänyt vihaa siitä lähtien mm. tällä palstalla. Menisi itseensä ja tekisi parannuksen, mutta Saatana on saanut jo ylivallan. Parannusta ei tule. Itse on tiensä valinnut.
- Anonyymi
Jälleen on pahuus keskuudessamme. Pitäkää varanne älkääkä menkö mukaan herjoihin.
- Anonyymi
Psykopatia on vakavampi aste narsistisesta luonnehäiriöstä. Narsistilla on tunteet, mutta psykopaatti (luonnevikainen henkilö) on täysin tunnekylmä, ja hän on kyvytön minkäänlaiseen empatiaan. Psykopatiaan liittyy usein aggressiivisuutta ja väkivaltaista toimintaa. Psykopaatti käyttää toisia ihmisiä häikäilemättä hyväkseen. Hänelle muut ihmiset ovat vain pelinappuloita ihmissuhdeshakissa. Sekä narsisti että psykopaatti on useammin mies kuin nainen.
- Anonyymi
Muistakaa tämä valeprofeetasta.
- Anonyymi
Ilman muuta on hyvä huomata, että tuttu valeprofeettamme on valhetta täynnä. Poistakaa hänet mielestänne.
- Anonyymi
Ehdottomasti.
- Anonyymi
Narsistinen valeprofeetta yrittää edelleen saada huomiota tällä pastalla, mutta ei hänellä ole mitään sanottavaa muuta kuin herjaa ja vihaa. Antakaa hänen jäädä yksin tyhjien lauseidensa keskelle. Syntisen palkka on kohtaava känet ankarana kaikista hänen herjoistaan johtuen.
- Anonyymi
Suuri kirous seuraa narsistista valeprofeettaa hautaan asti, jolloin sielunsa heitetään helvetin tuleen. Tyly on hänen kohtalonsa, mutta itse on vuoteensa sijannut.
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418