Pidemmän aikaa hakenut työntekijöitä kokoonpanoon eri vuokrafirmojen kautta, mutta ei näytä löytyvän. Onkohan tässäkin syynä palkkaus, että pitää olla koulutettu moniosaaja minimipalkalla. "Paikat täytetään sopivan löydyttyä" sopivahan tarkoittaa työpaikkailmoituksessa nykyää henkilöä joka suostuu tekemään alimmalla sallitulla alan TES palkalla.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kyllä on tästä lafkasta itellä kokemuksia..kokoonpanohommista. Ootko hakenut tähän paikkaan töihin?
- Anonyymi
Kyllä olen. Vuokrafirmasta soitettiin ja esihaastateltiin. Palkaksi sanottiin kokemuksen mukaan. Vastasin että kokemusta on kokoonpanosta
ja metallitöistä 15 vuotta ja metalli-alan koulutus on. Palkkatoiveeni on 15e/h.
Sen jälkeen ei kuulunut enään mitään.- Anonyymi
Kyllä tuo Temet saattaa tuon summan maksaakin, mutta sinun tapauksessahan palkan maksaa vuokrafirma, eli 15€/h tuskin on realistinen haave.
Vuokrafirmat on niitä verenimijöitä, joita ei kiinnosta sinun kokemus.
- Anonyymi
Koko tuotanto irtisanottu,apinoita talooon lisää ovat toki alan - ammattilaisia?
Kuka omistaakin?
Myyntikuntoon?
Ei muuta kuin ,HALLE LUJAA... - Anonyymi
Juu ei voi suositella, juoskaa karkuun ei ihmisarvoista kohtelua, selkään puukotusta vaan
- Anonyymi00006
Nopea vaihtuvuus henkilöstössä viittaa paljolti siihen, ettei porukka siellä kauhean kauan viihdy syystä jos toisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut114695- 57670
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535