Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tuntuu tosi pahalta

Anonyymi

Anteeks kun jauhan tästä taas ja oon alottanut jo pari muuta ketjua jotka tavallaan sivuaa tätä mut tuntuu vaan tosi pahalta kun jätkä kenestä kerkesin kiinnostuu ei osoittautunut taaskaan erityisen ymmärtäväiseksi mun taustan suhteen ja jälkeen kerran saan hävetä itseeni ja voin tuntee itseni huonoksi naiseksi.

Mä en vaan jotenkin enää jaksa tätä…

Nähty nyt niin monesti et en vaan kelpaa. En normaalille kunnon miehelle, en aivovammaselle rentulle, en nössölle nörtille, en ujolle urheilija äijälle, en kovalle linnakundille. Ainoat ketä mut tuntuu haluavan, on itseeni huomattavasti vanhemmat miehet. Siis puhutaan kymmenien vuosien ikäerosta. Ja tosiaan, nekin molemmat jotain vähän epäilyttäviä oman elämänsä kusettaja setämiehiä, siis yrittää elvistellä omaisuudella jota ei selvästikään ole edes olemassa ja maanitella mua ikäänkun tällaseen edustusmaiseen suhteeseen. Siis ihan pokkana tää toinen jooa ehdotti sitä ihan suoraan ja yrittänyt myös painostaa sen kaa heti sänkyyn ja se jatku ensitapaamisesta siihen kunnes katkasin yhteydenpidon, seksii olis pitänyt olla vaikkei ees ehditty tutustuun kunnolla.


Huoh. Eli vaan koska oon menneisyydessä työskennellyt prostituoituna. Mulla on ollut tämmönen ihan tuhoon tuomittu elämä jonka sain kuitenkin käännettyy kokonaan toiseen suuntaan kuin ihmeen kaupalla.

En vaan ymmärrä miksi toi on niin leimaava ja paha asia joka jotenkin merkkaa mut näköjään loppuelämäni.

Ja senpä takia mä aion alkaa nyt epärehelliseksi. En vaan kerro siitä enää kenellekään. Musta ei ikinä uskois millasta elämää oon elänyt aiemmin. Ja oon tosiaan nykysin ihan järkevä ihminen ja edelleen nuori ja nätti sekä myös sosiaalisesti taitava.

Tiiän, vittu mitä itsesääli paskaa tää varmaan jonkun mielestä on. Mut en mä sääli itseeni. Lähinnä oon vihanen ja pettynyt ihmisiin. Miksen kelpaa omana itsenäni? Miksei rehellisyyttäni arvosteta? Miksi mun pitäisi olla seksuaalisesti jotenkin täysin viaton ihminen tälleen vaik oon nuori yhä niin silti sen ikänen et mikään neitsytoletettu mun ei pitäis kyllä olla?

Kyllä tää täst. Mut on vaan niin helvetin paha olla. Sit en tiiä mitä vittua mä ees välitän joidenkin luuseri miesten mielipiteistä. Noista ei oo kovin moni ollut samantasonen tyyppi, viimeisimpänä tää linnakundi jolla ei edes mitään tulevaisuudensuunnitelmii ja itse se oli käynyt huorissa sanojensa mukaan tosi paljon eli sillä ollut iso määrä seksikumppaneita mut silti mulla ei sais olla ollut.

16

1291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi olisit jotenkin tilivelvollinen jollekkin jokaisesta hetkestäsi ja menneisyydestäsi?

      Se, millainen olet nyt ja tulevaisuudessa, pitäisi kyllä riittää.

      Itselläni oli juttua mieheen, joja oli omaa tasoani parempi, ei seksiä, vaan pelkkää ihastelua jonka takia mies jopa käyttäytyi kuitenkin todella mustasukkaisesti julkisesti. Mies oli se aloitteellinen puoli alusta lähtien ja tosi k.päinen olikin. Halusi, että teen kaiken hänen eteensä, koska koki itsensä niin voimallisesti minua paremmaksi.

      Lopulta alkoi toisen kanssa laastarisuhteeseen, koska en alkanut suosiolla kynnysmatoksi.

      Kemiat ihan huippuluokkaa, todella voimakas tunneyhteys välillämme luonnollisesti. Mies kyllä tätä arvosti, omalla tavallaan.

      Olin häntä vanhempi, rumempi, köyhempi ja sitä mies ei edes tajunnut, että olen sairaseläkkeellä ja lähes täysin syrjäytynyt. Näytän ulospäin ihan ok.lta, koska pidän huolta itsestäni ja elämäni on järjestyksessä.

      Miten hän olisi minua käyttänyt ja suhtautunut, statusihmisenä kaikkeen, varsinkin eläkkeellä olemiseen ja sairauteeni?

      Minustakin tuntuu vaikealta, nykyään ihmiset ovat kovia ja vaativia toisiaan kohtaan ja yksikin virhe peittää alleen kaiken hyvän. Sairasta.

      En halua olla tuollaisten kanssa tekemisissä.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Statusihmiset on niitä joiden kanssa voi olla vaikee olla. Itelle tommoset asiat ei oo niin tärkeitä, toki työnikin puolesta osaan edustaa ja jutustella hyvinkin erilaisille ihmisille, mutta jos vapaa-aikakin koko ajan olis jotain pullistelua, niin enpä jaksais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Statusihmiset on niitä joiden kanssa voi olla vaikee olla. Itelle tommoset asiat ei oo niin tärkeitä, toki työnikin puolesta osaan edustaa ja jutustella hyvinkin erilaisille ihmisille, mutta jos vapaa-aikakin koko ajan olis jotain pullistelua, niin enpä jaksais.

        Kiitos ystävällisestä kommentistasi!

        Hyvää juhannusta!


      • Anonyymi

        Tosi hyvä pointti ja mielenkiintoinen kommentti. Itse olen kans osittain syrjäytynyt nainen mutta se ei näy ulospäin koska urheilen ja pidän huolta itsestäni sekä seuraan mitä maailmalla tapahtuu. Jos joku kysyy niin olen keksinyt valkoisia valheita joilla peitellä tilannettani yksityisyyteni suojelemiseksi. Teen silloin tällöin seksityötä hankkiakseni välttämättömiä asioita sekä pitääkseni elintason korkeammalla kuin se muuten olisi. Pystyn näin ollen myös käymään kampaajalla sekä pukeutumaan asiallisen näköisesti.

        Olen kokenut hirveitä sydänsuruja, hylkäämisiä ja huonoa kohtelua ollessani rehellinen asioistani. Elämä on opettanut, että itseä on yksinkertaisesti suojeltava henkeen ja vereen.

        Ei kuulu kenellekään nämä yksityisasiani. Ei puhettakaan että näistä avautuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä pointti ja mielenkiintoinen kommentti. Itse olen kans osittain syrjäytynyt nainen mutta se ei näy ulospäin koska urheilen ja pidän huolta itsestäni sekä seuraan mitä maailmalla tapahtuu. Jos joku kysyy niin olen keksinyt valkoisia valheita joilla peitellä tilannettani yksityisyyteni suojelemiseksi. Teen silloin tällöin seksityötä hankkiakseni välttämättömiä asioita sekä pitääkseni elintason korkeammalla kuin se muuten olisi. Pystyn näin ollen myös käymään kampaajalla sekä pukeutumaan asiallisen näköisesti.

        Olen kokenut hirveitä sydänsuruja, hylkäämisiä ja huonoa kohtelua ollessani rehellinen asioistani. Elämä on opettanut, että itseä on yksinkertaisesti suojeltava henkeen ja vereen.

        Ei kuulu kenellekään nämä yksityisasiani. Ei puhettakaan että näistä avautuisin.

        Trollin yksinpuhelu jorinaa!!!


    • Anonyymi

      Tarinasi vaikuttaa jotenkin päälleliimatulta, aitouden puute ja kaavamaisuus loistaa sekä tarkoituksellinen itselynkkaus. Sanoisin provokaatioksi, kuin joku yrittäisi eläytyä sellaisen ihmisen asemaan, jonka elämää ei ole elänyt sekä etenkin re-shaming loistaa vahvasti.

      Mitä niihin itse kuinkin menneisyyksiin tulee, niin pintakin menee kai katseista pilalle tai ainakin oikeuttaa mollottamaan kuin olisit sen ruhosi näytön velkaa kun olet siellä pikinirannallakin kerran joskus ollut. Itse voin vinoilla aiheesta kuivasti, mutta en suostu ruikuttamaan saati anteeksipyytelemään.

    • Anonyymi

      Taidat hakea ystävyyttä aivan vääristä paikoista ja sinulle sopimattomista ihmisistä. Miksi?

      Tunnetko että ihmiset jotka ovat kiinnostuneet eteenpäin menemisestä, itsensä henkisestä kehittämisestä, yhteiskunnan arvostasmisesta ja yhteiskunnanrakentamiseen osallistumisessa on jotain kieroa ja sinulle hyväksymätöntä? Miksi?

      Miksi sinun täytyy maalata taivaalle entinen ammattisi? Uskotko todellakin että kukaan siitä on kiinnostunut?
      Yllätys vastaus: EI ole!

      Sinulla on maailman paras mahdollisuus tehdä itsellesi juuri sellainen elämä kuin haluat. Kukaan toinen ei sitä sinulle tee!

      Ainoa mitä se vaatii, on energiaa, halua nähdä vaivaa kehittää itseäsi. Mene kursseille, kouluun, opi oma-alotteisssti ( uusi) ammatti joka tarjoaa sinulle mitä hauat.

      Saat huomata että sen myötä kiinnostuksesi eri tason ystäviinkin vaihtuu.

      Vain sinulla on kaikki valta muuttaa elämäsi, itsesi ja tulevaisuutesi!

      Vain sinulla.

    • Anonyymi

      Monen kohtalo on elää yksin lopunaikana.
      Mieluummin yksin kuin huonon kumppanin kanssa.

    • Anonyymi

      Toi on niin tota! Ärsyttää miesten suhtautuminen elettyyn elämään. Miehillä saa kyllä olla kokemuksia, muttei naisilla! Nainen leimataan lutkaksi useiden seksisuhteiden myötä, kun taas vastaavasti miehen maine vaan kasvaa.

      • Anonyymi

        Semmoset on itsestään epävarmoja poikia, ei Miehiä.


    • Anonyymi

      Mä taasen uskon, että sä kelpaisit kaikkine taustoinesi ja rehellisesti omana itsenäsikin. Samalla se kuitenkin vaatii sulta aika paljon. Rehellisyyttä ja kykyä keskustella vaikeistakin asioista. Voi olla, että sellainen mies, joka voi hyväksyä sinut aidosti omana itsenäsi, omaa myös vaikean taustan. Se ei tee asioista helppoa. Työtä se vaatii häneltä ja sinulta, mutta jos aidosti haluat, varmasti voit rakentaa vielä hyvän suhteen. Ehkäpä elämässäsi olisi tällainen ihminen. Kenties olisi hyvä antaa mahdollisuus sille, että jokin voisi sujua. Älä luovuta ja ole vahva! :)

    • Anonyymi

      Tossa aloituksessa on taas tätä nykyajan ristiriitaa. Itse aloittaja pohtii että miksei kelpaa kellekään. Kuitenkin hän itse lahkottaa ja lokeroi jokaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan esim. nössöön, luuseriin tai linnakundiin. Mä en itse haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä missään mielessä, joka näkee jokasen kanssaihmisen vaan statuksena. JA MILLAINEN mies sitten ON aloittajan mielestä se hänelle sopiva hyvä mies? Tietääkö aloittaja tähän vastausta itsekään?

      • Anonyymi

        Aloittaja tietää nyt, kun sellainen tuli sitten lopulta vastaan.


      • Anonyymi

        Kohtelen ihmisiä samalla tavalla kuin he kohtelee mua. Jos mut lokeroidaan huoraksi vaan koska oon kohta 10 vuotta sitten sellainen ollut suht. lyhyen ajan, tai tietyistä muista syistä mitä en tässä nyt ala kertoileen. Niin eiköhän mullakin oo oikeus olla arvostamatta näitä ihmisiä, joiden oma maailmankuva on sellainen että on ok takertua johonkin yhteen asiaan jolla määritellä ihminen kokonaan joksikin, leimata esim. nainen huonoksi naiseksi. On ihan naurettavaa, että henkilönä joka ei harrasta yhden illan juttuja, ei ole seksuaalisesti aktiivinen ja elellyt pitkään suurimmaksi osaksi tyyliin selibaatissa ja on halutaan väkisin nähdä jonain mitä en koe olevani. Ja tiedoksi vain, että mulla ON nyt maailman ihanin mies! Joten mulle on aivan sama haluaako joku muu mun kanssa olla tai yhtään mitään kun en halua ketään muuta maailmassa kuin hänet. Tällanen komee, älykäs, söpö, huippulahjakas ihminen joka hyväksyy mut tällasena kun oon ja ei ajattele kenestäkään minkään (nykyisen tai entisen) statuksen perusteella yhtään mitään, kuten en todellakaan mäkään ajattele. Olen kirjottanut ton tosi surullisena ja vittuuntuneena, sillon kun on hyvin paha olla niin sitä saattaa olla hyvin kylmä ja kyyninen. Että tiedoksi vaan muillekin, kyllä se on mahdollista mutta vaikeilla taustoilla asiat ei oo yksinkertasia parisuhteessakaan ollessa ja töitä on tehtävä juttujen eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelen ihmisiä samalla tavalla kuin he kohtelee mua. Jos mut lokeroidaan huoraksi vaan koska oon kohta 10 vuotta sitten sellainen ollut suht. lyhyen ajan, tai tietyistä muista syistä mitä en tässä nyt ala kertoileen. Niin eiköhän mullakin oo oikeus olla arvostamatta näitä ihmisiä, joiden oma maailmankuva on sellainen että on ok takertua johonkin yhteen asiaan jolla määritellä ihminen kokonaan joksikin, leimata esim. nainen huonoksi naiseksi. On ihan naurettavaa, että henkilönä joka ei harrasta yhden illan juttuja, ei ole seksuaalisesti aktiivinen ja elellyt pitkään suurimmaksi osaksi tyyliin selibaatissa ja on halutaan väkisin nähdä jonain mitä en koe olevani. Ja tiedoksi vain, että mulla ON nyt maailman ihanin mies! Joten mulle on aivan sama haluaako joku muu mun kanssa olla tai yhtään mitään kun en halua ketään muuta maailmassa kuin hänet. Tällanen komee, älykäs, söpö, huippulahjakas ihminen joka hyväksyy mut tällasena kun oon ja ei ajattele kenestäkään minkään (nykyisen tai entisen) statuksen perusteella yhtään mitään, kuten en todellakaan mäkään ajattele. Olen kirjottanut ton tosi surullisena ja vittuuntuneena, sillon kun on hyvin paha olla niin sitä saattaa olla hyvin kylmä ja kyyninen. Että tiedoksi vaan muillekin, kyllä se on mahdollista mutta vaikeilla taustoilla asiat ei oo yksinkertasia parisuhteessakaan ollessa ja töitä on tehtävä juttujen eteen.

        Ei oo helppoja nämä asiat, mutta onneksi on mahdollista löytää todella vaikeillakin taustoilla ihminen elämään, joka todella rakastaa. Vaikeaa voi olla. Todella vaikeaa välillä, mutta hyvinkin monet asiat voivat olla voitettavissa, mikäli on valmis tekemään töitä niiden eteen ja todella rakastaa toista ihmistä.

        Monilla on omia pimeitä puolia, joiden kanssa tulisi tehdä töitä - saada jonkinlaista tasapainoa, jotta lopulta voisi päästä eteenpäin ja rakentaa vakaampia ihmissuhteita. Hyvä, että sinä löysit miehen, joka sinun kanssasi halusi todella olla ja jonka kanssa toisianne aidosti rakastitte.


    • Anonyymi

      Inho ja nuoruus on vaarallinen status quo
      Jesus is love

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe