Kun joku palstalainen sanoo ite eli mitä ite tarkoittaa onko joku ulkomaalainen sana vai it tietokone sanastoako vai onko jonkun omakeksimä sana vai jonkun nimi
Mitä tarkoittaa sana ite
14
231
Vastaukset
- Anonyymi
Vai onko joku lapin sana eli joku on lappalainen
- Anonyymi
Vai onko it eli tietokone ja e on sähkö eli tietokone sähkö ja siitä ite lyhenne
Murteellinen muoto sanasta ITSE.
- Anonyymi
Eipä ole kukaan ennen kuullutkaan ain oppii uutta ettei vaan olis oma keksitty sana
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole kukaan ennen kuullutkaan ain oppii uutta ettei vaan olis oma keksitty sana
Ihan murresana on.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole Jopet Showta koskaan katsellut, ihan ite? :)
Anonyymi kirjoitti:
Tossa biisi.
https://youtu.be/qEUw2iyEx-U
Aatteleppa ite! :)
- Anonyymi
Eikös ITE ole joku kansainvälinen teknologiafirmakin, International Electronics tai vastaava.
- Anonyymi
Katso nyt vaikka ITE-firman kotisivu jos et tajua jo heti: ITE Tech, Inc.
Se on taiteilija - ite taiteilija, ei mikään taideyliopistossa kouluttautunut taidemaisteri tai taidetohtori eikä taidedosentti.
- Anonyymi
Oletko ITEllä täissä, onhan tuo kuitenkin huomattavasti jättimäisempi firma kuin joku Nokia on ikinä ollutkaan :D
Otappa kuule iha ite selvää.
Mietippä sitä iha ite!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725