Olen nainen jolla sos tilanteiden pelko ja muita mt ongelmainen onko täällä naisia joilla tätä samaa olisi kiva jutella mutta en varmaan uskalla tavata. Olen erittäin ujo ja viihdyn kotona. Tykkään tehdä taidetta ja pidän eläimistä. Minulla on poikaystävä siksi etsin naispuolisia kavereita. En ole koskaan tullut naisten kansaa juttuun koska en tunne kuuluvani heidän joukkoon paitsi joskus todella harvoin mutta silti haluaisin etsiä olisiko joku smanalainen kuin minä :)
sos tilanteiden pelko, onko muita?
Anonyymi
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja oon ikäluokkaa 25-30:)
- Anonyymi
Minulla on myös estynyt persoona niin sen takia onvaikeaa T. Aloittaja
- Anonyymi
Ei estänyt kuitenkaan aloituksen tekoa tänne ????
- Anonyymi
Netissä on helppo minun kirjoitella, tosielämässä vaikeampi tutustua uuteen ihmiseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853