Kaverimies???

Anonyymi

Jos tilanne on tämä: mies lähestyy tuttua naista, varmistaa ensin hänen olevan sinkku, kysyy kahville, tapaamisessa sanoo, että nainen voi tulla uudestaankin. Aloittaa yhteydenpidon, jota on päivittäin. Kertoo minne kaikkialle voisi mennä yhdessä, mutta ei lyö mitään ns. Lukkoon ja ei ehdota tapaamisia. Nainen kysyy onko ymmärtänyt oikein, että mies haluaa vain kaveruutta. Mies ei sano suoraa vaan haluaa katsoa. Mutta kertoo tapailevansa toista. Ja ettei hänellä ole kiire. Lisää kuitenkin, että on ihmisiä, jotka ovat kauan olleet kavereita ja päätyneet yhteen. Niin mitä ihmettä tämmoinen käytös tarkoittaa?

18

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet varasijalla. Itse en pitäisi moisesta...

    • Anonyymi

      Niin itsekkin arvelin... ainakin sanoi tapailevansa toista mutta kuitenkin antoi sitten ymmärtää... ei kuitenkaa suoraa sanonut olevansa kiinnostunut. 😁 onneksi en ole kehittänyt mitään syviä tunteita kun olen tiennyt, että jokin tässä mättää. 😆

    • Anonyymi

      Ei kuulosta kovin suoralta tuo teidän juttelunne.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole taka-ajatuksia suhteesi ja katsotaan, onnistuuko tämä kaveruus. Voin lopettaakin mutta sinua lähinnä ajattelen. Mitä sinä olet mieltä?

    • Anonyymi

      En enää luulottele, että olisit ollut ihastunut minuun. Kaikki on omassa päässäni. Päästän sinut menemään, jos niin tahdot. Olisiko se kuitenkin selkeämpää?

    • Anonyymi

      Ihastunut olen mutta haluaa suojella itseäänkin, jos tietää toisen pitävän varalla

    • Anonyymi

      Omasta mielestäni en pidä varalla mutta ehkä se olisi epäselvää. Päästän sinut menemään mutta toivon, että meillä on neutraalit välit kuitenkin.

    • Anonyymi

      Kaikki hyvin. Näin tässä piti käydä ja kaikella on tarkoitus. Tiedän, että toivot minulle hyvää ja niin minäkin aina sinulle. Elämällä on paljon tarjottavaa meille molemmille. Uskon, että me molemmat selviämme tästä hengissä. Lakkaan myös lukemasta näitä. Niin on parasta.

    • Anonyymi

      Ei halua sinun luulevan, että mikään suhde teillä. Haluaa tapailla ja tutustua, ei seurustella. Kertoo reilusti suhteestaan, ettet aiheuta sille vahingossa varaa tai ylläty. Ei ole täysin tyytyväinen vakisuhteeseensakaan. Etsii itseään ja voi aiheuttaa samalla muille pahaa. On on-off-altis.

      Pitääkö suhteen alkaa intohimolla molempien puolelta, jotta sillä olisi tulevaisuutta? Nyt ei niin hänen puoleltaan. Nämä on tapauksia, joista yleensä vaan harmia, et edes elämässään kohdannut.

    • Anonyymi

      Minä olen ollut jotenkin paha näissä asioissa. Myönnän sen nyt. Ehkä olen tietämättäni vähän jokaiseen ihastuva. En ymmärrä itsekään. Haluan muuttua. Olen ollut miehelleni paha. Mies on kärsinyt. Haluan ehdottomasti muuttua. Kun haluaa muuttua, niin muuttuu. Minä uskon niin. Sinä olet laittanut minulle rajoja ja samalla auttanut minua. Välillä olen kyllä vihanut sinua. Todellisuus ei ole helppoa. Ymmärtää sen, että on vanha akka, jota miehet eivät edes näe. Minä haluan muuttua. Se on varma. Haluan rakastaa miestäni täysillä ja päästää sinut menemään (ja muut).

    • Anonyymi

      Casanova oli se sana mitä etsin. Et halua vastata ja ymmärrän kyllä. Joissakin asioissa olemme toistemme vastakohtia.
      Minä aion muuttua, koska minulla edelleen on rakastava mies. Ei ole uhannut erolla vaikka voisi. Yritän korvata hänelle.
      Meidän kahden ei varmaankaan pitäisi olla enää tekemisissä. Minun pitää löytää apua muualta. Olet auttanut jo paljon. Palauttanut todellisuuteen. Teet se siksi, että välität ihmisestä. Ymmärrän jo, että sinulla ei ole tunteita minua kohtaan. Olet uhrannut minulle aikaasi. Tämä on varmasti ollut rasittavaa sinulle. Olenhan täysin tuntematon sinulle, en edes tuttu.

    • Anonyymi

      Huomasit varmaan, sanoi tapailevansa toista. Onko sitten tuo toinen mies ja nainen. Ei merkitystä.
      Tapailun ja seurustelun välillä on suuri ero.

      Eniten mietityttää, viekö hän tuon toisen samoihin paikkoihin?
      Vertailee teitä keskenään ja ottaa omasta mielestä paremman.

      Mikäli mies sanoisi haluavansa vain kaveruutta, katsoo mie, ei voi korjata myöhemmin etsineensä kumppanuutta.

      Lisäksi mies voi vaiteliaisuudella salata pyörittävänsä useampaa naista ja pikkuhiljaa sinusta tulisi yksi heistä.

    • Anonyymi

      No emme tapaa koskaan. Hän kylle ehdottaa, mitä voisimme tehdä, mutta ei toteudu. Taidan ottaa vähän etäisyyttä ja olla ihan vaan kaveri niinkuin sanoo haluavansa. Viestittely on tiivistä mutta loppupeleissä ei kerro itsestään lähes mitään. On tämä kyllä jo naurettavaa. Viestit ei kiitenkaan ole kovin kaverillisia.
      Olisiko vain sänkyseuraa vailla? Joskus keskustelu menee niihin asioihin...

      Ap

    • Täältä huokaus iso. Haaveilijaan törmännyt olet.
      Lukkoon lyö tapaamisia ei, ei matkoja paikkoihin mukaviin lukkoon lyö.
      Paikat, ovatko koti- vai ulkomaat?

      Kysy itseltäsi ja vastaa, kannattaako elää toivossa ja löytääkö mies itsestään jonain päivänä miehen?

    • Anonyymi

      Nää on näitä. Tämä mies on kuumana tulossa syliin kun muut viritykset menevät pieleen. Tee itsellesi palvelus ja säästä kallista aikaasi ja vehjettäsi jollekulle suoremmalle miehelle.

    • Anonyymi

      Kerrotaanpa sitten mihin koko juttu päättyi. Pikku hiljaa alkoikin selvitä asioiden todellinen laita. Mies tapailee toista naista ja epäilee suhteen tulevaisuutta. Mutta ei kuitenkaan aio lopettaa suhdetta. Ja selviää pikku hiljaa, että "tapailu" on ihan seurustelua ja seurustelukumppani on luonnollisesti esitelty ihan lapsillekkin. 😄 onneksi sentään sen verran selkärankaa, että ei vienyt asioita kanssani pitemmälle ja en olisi itsekkään lähtenyt siihen kun kuitenkin kertoi tapailusta. Kaikesta huolimatta haluaisi jatkaa kaverina ja viestittelyä. Kuulema, jos olisi sinkku niin ei miettisi hetkeäkään. 😆

    • Anonyymi

      Mies välttelee tapaamista, ihastunut mutta on varattu. Kunpa itsekkin olisin tuon aikoinaan tiennyt.

    • Anonyymi

      Ylilääkäri Katriina Franssila sekä Jussi-Niemi Pynttäri ovat tehneet lainvastaisen päätöksen potilaan kantelusta. Latuda lääkettä ei saa määrätä diabeetikolla, kuitenkin se kielletään jyrkästi lääkkeen käytöohjeissa. Tästä huolimatta he ovat antaneet kanteluun päätöksen, että latudaa saa määrätä diabeetikolla vaikka se voi tappaa hänet. Alkuperäisen päätöksen Laakson sairaalassa ovat tehneet Nikolaus Ambrosius ja Helka Mannerström. Voidaan siis vetää johtopäätös Helsingissä oltavan välinpitämättömiä potilaan terveydestä. En suosittele ketään käyttämään Helsingin psykiatrian palveluita
      Tällainen kirjekuori tuli potilalle mahdollisesti avatussa kuoressa. Onko kuori avattu matkalla ja sisältö vaihdettu. Yleensä kukaan ei lähetä kirjekuorta, joka on teipattu läpinäkyvällä teipillä kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2398
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1373
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1235
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe