Vuosien uskottomuus, olen loukussa

Anonyymi

...enkä koukussa kuten useimmat teistä ajattelee. Olen rikki, mitätön, mitäänsanomaton, onneton ja syliä vailla. Minulla ei ole verkostoja vaan joudun kohtaamaan kaiken yksin. Olen taloudellisesti ahtaalla ja jos lähden, lapseni menettävät kotinsa ja pahimmillaan minutkin. Tilanne on kestämätön.
Tänään mieheni soitti minulle töihin ja kertoi klamydiastaan. Minulla se on myös, suussa ja alapäässä. Lähdin lääkäriin heti kun mieheni soitti koska vointini on ollut heikko jo viikkoja. Kävi ilmi että olen sairastunut synnytinelinten tulehdukseen, loput tuloksista tulee ensi viikolla. Minulla on klamydia suussa ja synnytinelimissä. Tulehdusarvot koholla. Olen kuumeillut ja voinut pahoin. Nyt vielä enemmän.
Mietin lapsiani. Mietin omaa terveyttäni. En pääse tästä tilanteesta eteenpäin.
En voi menettää luottotietojani koska menetän samalla työni jota rakastan. Luottamustehtävä ihmisten hyvinvoinnin tukemiseksi, autan hädässä olevia. Olen ollut samassa tehtävässä jo 10 vuotta. Siihen sisältyy taloudellista vastuuta ja ilman luottotietoja tehtävän hoitaminen on mahdotonta. Jos lähden tästä suhteesta menetän luottotietoni. Meillä on paljon velkaa, osa siitä syystä kun mieheni on myös riippuvainen shoppailusta ja on holtiton rahankäyttäjä.
Toinen lapsistani on erityinen. Ei kestä muutoksia. Rakastaa sitä kun olemme kotona perheenä ja toivoo"perheaikaa" viikottain, johon olemme voineet vastata aina. Isä on tärkeä. Ja isällä on työ, mikä ohjaa yhteistä aikaa valtavasti. Elämämme on muotoutunut isän työn mukaan. Meillä on myös pieni, vuoden ikäinen lapsi, joka ohjaa päivärytmiämme ja elämäämme. Minulla ei ole voimavaroja tehdä mitään muuta kuin käydä töissä ja huolehtia lapsista ja kodista. Ilman lasten isää, minulla ei ole ketään jota pyytää avuksi. Vanhempani ovat kuolleet ja sukulaisia ei asu lähellä. Ystävillä on omat elämänsä ja haasteensa.
Mies on ollut uskoton jo vuosikausia. Olen yrittänyt irtiottoa mutta tilanne kaatuu aina samaan. En pärjää ilman häntä. En taloudellisesti enkä henkisesti koska lapsilla ei ole muita kuin hän. Itse olen loukussa. Traumatisoitunut. Nämä tapahtumat toistuvat ja toistuvat, enkä voi mitään. Joudun joka päivä katsomaan sitä kun hän valehtelee ja lähtee ovesta. Kertoo, että on töitä tai menee treenaamaan. Ja joka kerta minuun sattuu.

Mitä teen?

1

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskusteluapua ehdottomasti suosittelen. Tilanteesi on todella vaikea. Mietin kuinka kauan jaksat kantaa kaiken sisälläsi. Ahdistus syö ihmistä. Kukaan ei kestä ikuisesti sellaista painolastia kantaa.
      Ulkopuolisen keskusteluapu ja keskustelu miehesi kanssa ehkä selkeyttää tilannetta. Ymmärtääkö miehesi pahan olosi?
      Toivotan jaksamista ja ratkaisun löytymistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe