Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 5) Suni räikeimmät rienaukset?

Anonyymi

Teuvo Sunin harhaopetukset
(Osa 5) Suni rienaukset: Jeesuksen risti, sovintotyö, Pyhän sovintoveren voima!


Sunin äärimmäisen räikeät harhat!

Tämä on osa 5 analyysien sarjassa, koskien Sunin järkyttävää eksymystä, harhoja ja räikeitä rienauksia. (Aiemmat osa 1-4, nisitä linkit tämän Aloituksen lopussa!)

Vaikka paljon on tullut nähtyä eksytyksiä ja harhaoppeja liki 50 vuoden aikana, Jeesuksen lauman lampaana . .. Sunin ”tempaukset” ja rienaukset ovat niin ”överiä” tasoa, että en olisi uskonut tällaistankin näkeväni?

Mutta ei niin pahaa, etteikö jotakin hyvää? Juuri siksi, että Suni on ”kehittynyt”(!) harhaopeissaan tämän tason ”mahdottomuuksiin” ! – totiset uskovat voivat nyt 100% todistuksella nähdä järkyttävän (Sunin) pimeyden!


Ylpeyden kasvattama pilaantunut ”hedelmä”. . .

Hän on eksynyt ja vajoamassa paholaisen suon silmäkkeeseen, eikä mikään eikä kukaan voine häntä pelastaa? Ei Jeesuskaan? Jos hän joskus kokikin jotakin hengellistä – hurmosta ehkä (?) - niin hän on itse itsensä nyt tuominnut? Suni on uppoamassa oman eksytyksensä gehennaan. Pimeys nielee hänet kuin avaruuden musta aukko, hän on pahuuden valinnut. . . Suni on julkinen, varoittava esimerkki siitä, mihin johtaa ylpeys? Hän on vuosikausia korottanut itseään
• yli kaikkien toisten Herran lampaiden
• yli kaikkien muiden kristittyjen
• yli ”terveiden” Raamatun opetusten ja oppien
• yli Jeesuksen valitsemien apostolien ( Paavali ja Pietari, jne)
• yli….?
• Ja nyt? Pahimmassa eksytyksen pohjamudassa Suni on korottanut itse Saatanakin Jeesuksen yläpuolelle, Jumalankin yläpuolelle!
• Hänen kaikissa puheissaan on nykyisin vain ”saatanaa”. . .
• Hän on täydellisesti ”paketoitunut” saat...n apostoli…

Kun joku ”paisuu” sellaisessa määrin, mikä julkisesti on Sunissa todettavissa, millainen on sellaisen loppu? Pimeyden vankina hän pakahtuu ja hukkuu pimeyteensä, lopuksi? Näin on Herra asian tiedoksi antanut. Sunin paha ”hedelmä” on kypsynyt korjuuseen. Siinä on nyt täydellinen ”näyttö”, Jumalan ratkaisupöytää varten.

Sen viimeinen pisara koskee sitä, miten Suni on noussut itseään Jumalaa vastaan. Hän on ryhtynyt rienaamaan Jeesuksen sovintotyötä, Jeesuksen Pyhän sovintoveren voimaa! Hän koettaa ”kumota” lunastuksen, ristin työn voiman!


Sunin rienaukset Jeesuksen sovintotyötä vastaan?

Terveen kristillisen uskon ainoa peruskallio on Jeesus Kristus ja Hänen sovintotyönsä Golgalla!

Kun joku eksyy niin, että alkaa koettaa ”kumota” tuota maailmanhistorian TÄRKEINTÄ asiaa, hänen ylpeä julkeutensa on samaa kuin aikanaan Lusiferin synti. Lusifer tahtoi nostaa itsensä Jumalan istuimelle, ja tässä kapinassa hänet syöstiin suojaavan Kerubin asemasta. Näin langennut enkeli muuttui paholaiseksi. Tähän samaan syntiin paholainen on Sunin vanginnut!


Raamatun tervettä oppia Sunin ”harhoja” ja valheita vastaan!


Kaikkein ”hurjimmat” väitteet Sunin korvien välistä ( ja paholaisen varastoista) ovat niin ”överiä” tasoa, että? Tässä pari esimerkkiä… (Kaikkea saastaa, mitä Sunin harhaoppien tunkiossa on, ei huoli edes lukea? Ne haisevat niin!)

• A) TeuvoSuni 22.06.2021 09:29

• ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”

• B) Teuvo Suni: ” Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan.”
• C) Hän pilkkaa Jeesuksen uskovia, että nämä ovat saaneet ”saatanan veripesun”!
(jatkuu...)

88

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatko aloitukseen, Sunin harhoista..)


      On täysi argumentoitu syy otaksua, että Sunilla on Raamatun (kokonaistuntemus) aivan ala-arvoisella tasolla.! Joitakin Raamatun jakeita hän toistaa viesteissään kuin papaukaija! Matkimista, imitaatiota, ulkokohtaista jankuttamista.

      Mutta se, että hän on viime aikoina koettanut kuin ristin työn ”vallankumousta”! Hän on koettanut pystyttää Saatanaa sille paikalle, jossa Herramme Jeesus oli, ja kuoli ja VOITTI - se on niin äärimmäistä pimeyttä, että kukaan ei enää epäile kuka on ”sunin herrra”. Ketä hän korottaa ja kumartaa!


      Jeesuksen ristin työ, sovitus ja voitto Jeesuksen Pyhän sovintoveren kautta!


      Nyt pieni kertaus em:sta asioista. Monille nämä ovat erittäin selkeitä Raamatun totuuksia. Mutta jotta Sunin iljettävät rienaukset ja harhaisuudet tulisivat JULKISESTI tuomituiksi, nämä seuraavat opetukset:

      • ”Minä olen Tie ja Totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” (Jeesus , Joh 14:6)

      • ”Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.” (1. Kor 3:11)

      • ”Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
      - ja että hän, tehden rauhan hänen RISTINSÄ VEREN kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.” ( Kolossalaiskirje 1:18-20)

      • ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. Sillä JUMALA oli KRISTUKSESSA ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
      Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.” ( 2 Kor 5:18-20)

      * ”…..ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet VERELLÄSI ostanut ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoist ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä". ( Ilmestyskirja 5:9)

      • ”Mutta kun Kristus tuli tulevaisen hyvän ylimmäiseksi papiksi, niin hän suuremman ja täydellisemmän majan kautta, joka ei ole käsillä tehty, se on: joka ei ole tätä luomakuntaa, meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta
      - vaan OMAN VERENSÄ kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen.
      - Sillä jos kauristen ja härkäin veri ja hiehon tuhka, saastaisten päälle vihmottuna, pyhittää lihanpuhtauteen,
      - kuinka paljoa enemmän on KRISTUKSEN VERI, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa! ” ( Hebrealaiskirje 9:11-14)

      • ” Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä." Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
      - tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne, vaan Kristuksen KALLIILLA VERELLÄ , niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan, hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten.” ( 1 Piet 1:16-20)

      Henki ja morsian sanovat kaikkiin em. Raamatun sanoihin: AMEN

      (jatkuu...)

      • Anonyymi

        Tehnyt sitä jo kauan. Väh 10 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehnyt sitä jo kauan. Väh 10 vuotta.

        Veikkaan, että enemmänkin.


      • Anonyymi

        Oire:

        <TeuvoSuni
        26.04.2021 19:23
        UUSI

        Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehnyt sitä jo kauan. Väh 10 vuotta.

        Mikä tekee ihmisestä pitkävihaisen?


      • Anonyymi

        ”Minä rukoilen sinua kumartuneena sinun pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa.”
        Psalmi 138:2


      • Anonyymi

        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!”

        Oli pässi ilmeisesti karannut aituuksestaan.


      • Anonyymi

        ”Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehnyt sitä jo kauan. Väh 10 vuotta.

        Kyllä maar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minä rukoilen sinua kumartuneena sinun pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa.”
        Psalmi 138:2

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi

        ”Olkoon siis teille tiettävä, että tämä Jumalan pelastussanoma on lähetetty pakanoille; ja he kuulevat sen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minä rukoilen sinua kumartuneena sinun pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa.”
        Psalmi 138:2

        Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehnyt sitä jo kauan. Väh 10 vuotta.

        Ehkä jo 15 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Viva Zapata!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oire:

        <TeuvoSuni
        26.04.2021 19:23
        UUSI

        Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>

        Jeesuksen käskyt ovat Teuvolle tyhjänveroiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maar.

        Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.


      • Anonyymi

        Jeesus on luotettava!


      • Anonyymi

        Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä." Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

        Tämä ON tärkeää meidän KAIKKIEN muistaa!


    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen..)

      LOPUKSI ( osa 5)


      Sunin (jopa naurettavat harhasadut) tulevat näin kumotuiksi ja maahan kaadetuiksi Raamatun selkeillä opetuksilla (joista muutamia edellä).

      • Saatana ei tappanut eikä vuodattanut Jeesuksen verta ristillä!
      = JEESUS itse antoi henkensä, Joh 10:17-18, Luuk 23:46)

      • Saatana ei hypännyt kiireesti Golgatalta, eikä mennyt Temppelin Kaikkein pyhimpään!
      = Sinne meni JEESUS itse, oman pyhän verensä kautta, ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen! (Heb 9:12)

      • Saatana ei voinut sitoa ihmisiä Jeesuksen veren kautta ”ikuisesti omakseen”!
      • = JEESUS osti verellään ihmisille vapautuksen saatanan vallasta! Heb 9:12. Kaikille, jotka tahtovat, ja ottavat uskossa vastaan Jeesuksen sovituksen! Ilm 5:9.

      Ei ole toisaalta ihme, että Sunin eksymys on noin syvää ja totaalista? Paholainen on aina agenttiensa avulla koettanut romuttaa ja sumuttaa
      • Jeesuksen, ristin työn
      • ja sovintoveren voiman!
      • Koska?

      Siinä on uskon ainoa ja terve perustus. Muuta ei ole. Ilman ”välimiestä” syntiemme sovittajaa, syntiemme tuomion kantajaa - ihmiset eivät voi päästä Jumalan valtakuntaan!

      Lopullinenkin ”voitto” lopunajan hirveyksissä? Mikä - kuka – pelastaa? Kirjoitettu on:

      ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.” (Ilm 12:11)


      Olkaa siunattuja, veljet ja sisaret Herramme Jeesuksen laumassa! Ja hyvää juhannusjuhlaa! :)

      Tässä aiemmat osat, kiinnostuneille:

      1) Eksytys kristinuskon synnystä:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17007074/teuvo-sunin-harhaopetukset--osa-1----eksytys-kristinuskon-synnysta-

      2) Miten ”viha-apostoli” Teuvo Suni kehittyi?
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17008332/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-2)--miten-viha-apostoli-kehittyi

      3) Teuvo Suni: sairas puu – sairas hedelmä!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17009804/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-3)---sairas-puu----sairas-hedelma

      4) Harhaoppista karta!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17013166/teuvo-sunin-harhaopetukset-(-osa-4)----harhaoppista-karta!

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16961275/koettelua-ja-analyysia----teuvosunin-julkisesta-esityksesta

      • Anonyymi

        Hyvä! Jeesus sinua siunatkoon!


      • Kertomus on symbolinen ja astrologinen.
        Näin ollen se ei ole historiaa eikä Jeesuksen veri ole mitenkään pyhää tai epäpyhää.
        Ihmettelen miksi Paavali sotki tähän tarinaan synninpäästön.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Kertomus on symbolinen ja astrologinen.
        Näin ollen se ei ole historiaa eikä Jeesuksen veri ole mitenkään pyhää tai epäpyhää.
        Ihmettelen miksi Paavali sotki tähän tarinaan synninpäästön.

        Kaikki hengelliset totuudet jäävät sinulle hämärän peittoon, kunnes käännyt parannuksessa ( = mielenmuutoksessa ) Jeesuksen puoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Jeesus sinua siunatkoon!

        ”Mutta me, me kiitämme Herraa, nyt ja iankaikkisesti. Halleluja!”
        Psalmi 115:18


      • Anonyymi

        Totta!


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Kertomus on symbolinen ja astrologinen.
        Näin ollen se ei ole historiaa eikä Jeesuksen veri ole mitenkään pyhää tai epäpyhää.
        Ihmettelen miksi Paavali sotki tähän tarinaan synninpäästön.

        Voi niitä, jotka menevät alas Egyptiin apua etsimään ja turvautuvat hevosiin, luottavat sotavaunuihin, koska niitä on paljon, ja ratsumiehiin, koska niitten luku on ylen suuri, mutta eivät katso Israelin Pyhään, eivät kysy neuvoa Herralta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niitä, jotka menevät alas Egyptiin apua etsimään ja turvautuvat hevosiin, luottavat sotavaunuihin, koska niitä on paljon, ja ratsumiehiin, koska niitten luku on ylen suuri, mutta eivät katso Israelin Pyhään, eivät kysy neuvoa Herralta.

        Herra antaa rojua.


    • Anonyymi

      Kun halveksutaan minun Rakkaan Herrani Jeesuksen ristin työtä, Hänen kärsimystään minunkin syntieni edestä, Hän Pyhän sovintoverensä pelastavaa voimaa! Minä itken --- mutta veisaan virren 307. ”Kiitos olkoon Jumalalle! Minutkin Hän verellensä osti, minut nosti- kadotuksen kuopasta! Se oli huhtikuussa 1972, ja nyt jo odotan Hänen kutsuaan: Tule Kotiin!

      (virsi 307)
      1.
      Kiitos olkoon Jumalalle,
      Karitsalle,
      olen armoliitossa!
      Minut kalliisti hän osti,
      minut nosti
      kadotuksen kuopasta.
      2.
      Armon Henki johdattakoon,
      kiiruhtakoon
      matkamiestä lähtemään
      maailmasta turmeluksen,
      ahdistuksen,
      kotihinsa pyrkimään.
      3.
      Purjeisiini tuulta anna,
      mua kanna
      meren yli mailleni.
      Pidä, Jeesus, itse perää,
      Herra, herää!
      Muuten hukkuu haahteni.
      4.
      Auta, pakohon kun kerran
      yli virran
      Baabelista riennämme,
      että kotimantereilla
      kanteleilla
      soivat kiitosvirtemme.
      5.
      Siellä riemun maassa taivaan
      alta vaivan
      päästyä sua kiitetään.
      Siell’ ei aalto uhkaa laivaa,
      synnin vaivaa
      siell’ ei itke yksikään.
      6.
      Siell’ on kirkas lasimeri,
      pyhä veri
      kiitosvirtenämme on.
      Siellä aina Jumalalle,
      Karitsalle
      ylistys soi loputon.
      7.
      Sydän hämmästyypi näissä
      ilohäissä,
      lunastetut riemastuu.
      Yljän eteen ihmeissänsä
      ystävänsä
      kasvoillensa kumartuu.

      ”Siell on kirkas lasimeri, Pyhä veri kiitosvirtenämme on..”
      (aloittaja)

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Hänelle se kuuluu.


    • Anonyymi

      Teuvo Jeesuksen opetuksista:

      <TeuvoSuni
      26.04.2021 19:23
      UUSI

      Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>

      • Anonyymi

        Teuvo halveeraa Jeesuksen käskyjäkin!


      • Anonyymi

        Mieletöntä Jeesuksen käskyjen halveksuntaa!


    • Anonyymi

      Aivan älyttömiä päästöjä Teuvolta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Teuvon lankeemus on selvä.


    • Anonyymi

      Teuvolta puuttuu täydellisesti aito nöyryys ja itsetutkistelu. Ja koska hän on erakoitunut täydellisesti omaan bunkkeriinsa ( josta ampuu kaikkea liikkuvaa ), hänellä ei ole ketään hengellistä neuvonantajaa. Hänhän on itse kertonut, että jopa hänen vaimonsa on häntä vastaan.

    • Anonyymi

      Teuvon ylivoimaisesti räikein ja hirvittävin rienaherja on tuo Jeesuksen sovitusveren rienaus.

      • Anonyymi

        Teuvo ei rienaa mitään vaan kertoo totuuden ihan suoraan, niin että se karvastelee väärämielisten suussa ja mahassa. Totuus ei lahkolaisiin näytä ollenkaan tarttuvan. He pilkkaavat totuuden julistajaa, Teuvo Sunia.

        ei-lahkolain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo ei rienaa mitään vaan kertoo totuuden ihan suoraan, niin että se karvastelee väärämielisten suussa ja mahassa. Totuus ei lahkolaisiin näytä ollenkaan tarttuvan. He pilkkaavat totuuden julistajaa, Teuvo Sunia.

        ei-lahkolain

        Sinunko mielestäsi tosiaankin TOTUUS on, että Jeesuksen sovitusveri on Saatanan verta ja että lähes kaikki Jeesuksen opetukset ovat jo menettäneet merkityksensä, kuten Teuvo julistaa? Jos olet sitä mieltä, tiedän varmasti, että sinä olet itse Teuvo Suni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo ei rienaa mitään vaan kertoo totuuden ihan suoraan, niin että se karvastelee väärämielisten suussa ja mahassa. Totuus ei lahkolaisiin näytä ollenkaan tarttuvan. He pilkkaavat totuuden julistajaa, Teuvo Sunia.

        ei-lahkolain

        <TeuvoSuni
        26.04.2021 19:23
        UUSI

        Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo ei rienaa mitään vaan kertoo totuuden ihan suoraan, niin että se karvastelee väärämielisten suussa ja mahassa. Totuus ei lahkolaisiin näytä ollenkaan tarttuvan. He pilkkaavat totuuden julistajaa, Teuvo Sunia.

        ei-lahkolain

        Vai sellaista se Teuvo…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunko mielestäsi tosiaankin TOTUUS on, että Jeesuksen sovitusveri on Saatanan verta ja että lähes kaikki Jeesuksen opetukset ovat jo menettäneet merkityksensä, kuten Teuvo julistaa? Jos olet sitä mieltä, tiedän varmasti, että sinä olet itse Teuvo Suni!

        Teuvo on sitä mieltä ja siksi pahasti harhassa.


    • Anonyymi

      Raamattu ei puhu mitään verenvoimasta, koska verihän valui maahan Saatanan palvelijoiden tallattavaksi.
      Seimi on tyhjä, risti on poissa, veri on poissa, hauta on tyhjä, Jeesus on poissa.

      Raamattu tuntee Jumalan voiman, joka on Pyhän Hengen voima.

      • Anonyymi

        Saatana lahkolaisineen tuo Jeesuksen tappaja kerskuu aikaansaamastaan verenvuodatuksesta ja tappovälineestään rististä ja saa siitä jotain kiksejä.


      • Anonyymi

        Eikö tosiaankaan puhu?

        Mitä mm. nämä sitten ovat;

        ” Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

        Jos olet lukenut Raamatun huolimattomasti, niin voin valistaa sinua, että Jeesus Kristus on Jumslan Karitsa, kuten Johannes Kastaja huudahti.

        Otetaan nyt toinen esimerkki:
        ” Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.”
        1 Joh 1:7

        Entä tämä, puhuuko tämä sinun mielestäsi Jeesuksen verestä? Jeesus on Kristus, jos et satu tietämään.
        ” kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”
        Heb 9:14

        Tässä näin alkuun. Jos olet todellinen TOTUUDEN etsijä, löydät TOTUUDEN, jokainen etsijä löytää, kuten Jeesus lupasi!


    • Anonyymi

      Jeesusta ei pidä ajatella verisenä ristillä kituvana, vaan ylösnousseena Jumalan Poikana, joka on kuninkaiden kuningas ja herrain herra.
      Pitää uskoa ylösnousseeseen Jumalan Poikaan.
      Rukoukset pitää osoittaa suoraan Isälle Jumalalle.

      Jeesus ei tule takaisin risti selässä verisenä, vaan loistavana Jumalolentona. Kaikki entinen on mennyt ja uusi on sijaan tullut.

    • Anonyymi

      Hän paimentaa niitä rautaisella sauvalla, lyö pirstoiksi kuin saviastioita.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä te välitätte Sunista? Hän on täysin yhdentekevä sekopää. Syntinsä on niin paksua, ettei sitä edes veitsellä leikata.

      Motiivinsa täysin lihalliset, jopa saatanalliset.

      Ei kai hänellä mitään seurakuntaa ole? Jos on, ovat totisesti ansainneet toisensa.

      Jokaisen kristityn (/ kenen tahansa) tulee karttaa häntä. Onko hällä rikosrekisteriä?

      Älkää edes vastatko hänelle, ajatelko häntä. Tämmöisiä ukkoja on maailmassa vaikka kuinka.

    • Anonyymi

      Hyvä, että joku on ottanut huolekseen puuttuaTeuvon eksymiseen. Yleensä Teuvon ikäisille (84v.) on uuden omaksuminen ehkä jo myöhäistä.

      • Anonyymi

        Niin? Voi sanoa että Jumala suuressa armossaan antaa tehtäviä , aaseillekin jotka koettavat tuoda asiaa??


    • Anonyymi

      Teuvo Suni on Jumalanmies ja profeetta tälle ajalle todistukseksi, sitten tulee loppu.

      • Anonyymi

        Just joo. Teuvo. Sinä olet luopunut jo Jeesuksen sovitustyöstä ja rienaat sitä Saatanan vereksi ( !!!!!! ) ja lisäksi sinä olet luopunut Jeesuksen opetuksista, kun sanoit, että lähes kaikki Jeesuksen opetukset ovat menettäneet merkityksensä!


      • Anonyymi

        Älä viitsi taas…


    • Anonyymi

      Anonyymi
      26.06.2021 21:57
      UUSI

      Hyvä, että joku on ottanut huolekseen puuttuaTeuvon eksymiseen. Yleensä Teuvon ikäisille (84v.) on uuden omaksuminen ehkä jo myöhäistä.
      _________________________________________

      Niin näyttää olevan myöhäsitä?

      Suni niin paatunut, puutunut, pinttynyt pimeyteensä saatanansa kanssa, että Pimeys nielee hänet hyvin pian. Kuin avaruuden musta aukko!

      Voisi laupiaasti ajatella, että kun Jumala vie hänet
      "tulen läpi" (josta Paavali opettaa.. ( 1. Kor 3: 11 >> ) että hän saisi vielä viimeisen mahdollisuuden KATUA! Pyytää anteeksi Jumalalta ja KAIKILTA joita on rienannut?

      Ja että PUHDISTUKSEN perästä Jumala ei SULKISI häneltä taivaan ovea?

      Mutta? Sellaista rienaajaa ei taivaassa voi olla, mitä Suni nyt on.
      Ilman 100% parannusta, katumusta ja puhdistusta
      EI valehteleva, rienaava, herjaaaja voi päästä taivasten valtakuntaan!

      Tämä on Raamatun opetus ja sana!

      • Anonyymi

        Ei voi olla taivaassa rienausta.


    • Anonyymi

      Teuvo on Jumalan valittu profeetta tälle ajalle.

      Te väärämieliset olette vaikka valmiita sahaamaan hänet keskeltä poikki kuten entisen suuren profeetan, jonka kaltainen Teuvo on. Vihattu ja halveksittu ja vainottu.

      ei-lahkolain

    • Anonyymi

      Teuvo ei ole lukuisista parannuskehoituksista huolimatta tehnyt parannusta ja siksi hän on paatumistaan paatunut.

      • Anonyymi

        Niin on.

        Taitaa olle etsikkoaika kulunut hukkaan! Sääli.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sielunvihollinen voimaa Suni tosiaan korottaa.

    • Anonyymi

      Ihminen, joka ei valvo hengellistä elämäänsä, saattaa pahimmilleen vajota noin pahaksi herjaajaksi kuin, mitä TS on.

    • Anonyymi

      Puhuin eilen erään uskovan kanssa, joka oli taannoin tuntenut T:n. Sanoi pari valittua lausetta:

      - T: on vaarallinen tyyppi, pitää karttaa ehdottomasti:

      Ja toinen lause:

      T: on toivoton tapaus, mennyt ja eksynyt liian pitkälle... ei toivoa!

    • Anonyymi

      sunin harhaopetukset ovat aina vain kauheampia!!

    • Anonyymi

      Hyvä, että olet ottanut nämä systemaattisesti esille!

      • Anonyymi

        On edelleenkin ihan hirveetä.


    • Anonyymi

      Huh huh!

    • Anonyymi

      Hurjaa on!

    • Anonyymi

      Raskas on rienaajan (TS) syntireppu!
      Toivottavasti Jumala vielä armahtaa!

    • Anonyymi

      ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
      Teuvo Suni

      • Anonyymi

        ????!!!!


    • Anonyymi

      Profeetta Sunia ei ole enää näkynyt. Onkohan hän jo poisnukkunut.

    • Anonyymi

      Onko tempaistu taivaaseen?

      • Anonyymi

        Taivaaseen tempaamisesta ei mitään tietoa, mutta se on tiedossa, että on kuollut jo noin 2 vuotta sitten. Se on vaan tämä yksi tyyppi pitänyt käsittämätöntä peliään asian suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaaseen tempaamisesta ei mitään tietoa, mutta se on tiedossa, että on kuollut jo noin 2 vuotta sitten. Se on vaan tämä yksi tyyppi pitänyt käsittämätöntä peliään asian suhteen.

        Onkohan hänellä seuraajia? Kai noiden opetusten ympärille joku poppoo voisi muodostua jonnekin pikkupitäjään.


    • Anonyymi

      Puhutaan vain lampaista ja karitsoita. Kuinka meidän sonnien käy vihonviimeisellä tuomiolla?!

      • Anonyymi

        Taivaaseen ei hyväksytä sonneja eikä pässejä.
        Nehän olisivat hihhuleiden kilpailijoita lampaista ja aaseista.


    • Anonyymi

      Mietinkin, että kuka on tuo tarkkanäköinen ja kirjoituksiin perehtynyt ihminen. Kyllä meitä on Sunin lisäksi useita, jotka olemme tunnistaneet Paavalin kontribuution.

      • Anonyymi

        Näyttää nuo Sunin jutut kokonaisuudessaan menneen överiksi, mutta kyllähän se Paavalin osuus Jeesuksen opetuksista erkaantuneen kirkollisen kristinuskon muodostamisessa on aika silmiinpistävää. Siitä ei vain saisi puhua anatheman uhalla.


      • Anonyymi

        Ne on harvat ja valitut, joille totuus on ilmoitettu. Jumala on heidät valmistanut sitä varten.

        Teuvo on yksi heistä, jota Jumala valmisti totuuden saajaksi erilaisin koulutuksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää nuo Sunin jutut kokonaisuudessaan menneen överiksi, mutta kyllähän se Paavalin osuus Jeesuksen opetuksista erkaantuneen kirkollisen kristinuskon muodostamisessa on aika silmiinpistävää. Siitä ei vain saisi puhua anatheman uhalla.

        Todella överiksi!


    • Anonyymi

      Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.

    • Anonyymi

      Kyllä Teuvo on oikea tämän ajan profeetta. Siksi häntä vainotaan täällä palstalla.

      Teuvo on suoraan Jumalaan yhteydessä ja saa niitä totuuksia.

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

    • Anonyymi

      Onhan se tietysti vainajaa vastaan aika helppoa. Vainaja kun ei hirveästi ole vastaan laittamassa.
      Apostoli Paavali on ja on ollut aina erittäin merkittävä henkilö kristinuskon kannalta ja Raamatun sisällön kannalta ja maailmanlaajuisen kristityn seurakunnan kannalta.
      Jeesus pelasti, kutsui palvelukseensa ja lähetti Paavalin viemään pelastuksen sanomaa.
      Sotimalla Paavalia vastaan Teuvo ja muut vastustajat sotivat Jeesusta Kristusta vastaan ja saavat suuren vahingon sielulleen iankaikkisesti, kuten apostoli Pietari sanoi.

      2 Piet 3:16
      ”niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

    • Anonyymi

      2024-03-30 15:25:05
      UUSI

      Sillä hetkellä kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani miksi minut hylkäsit, niin Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle meni Valkoinen Saatana, joka odotti vuoroaan siellä temppelin harjalla. Siksi Saatana repäisi esiripun halki sieltä ylhäältäpäin kun hyppäsi temppelin harjalta alaspäin sisälle temppeliin ja meni sinne kaikkein pyhimpää osaan ja Julisti itsensä Jumalaksi, Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksi.

      Teuvo Suni

    • Anonyymi

      Aika jännä tapahtuma!

    • Anonyymi

      Mikähän satusetä tuonkin on keksinyt?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe