HYVÄÄ JOHANNES KASTAJAN MUISTOPÄIVÄÄ!
Kaikille teille, jotka uskotte, että Pyhä Henki on Saatanan Jeesuksesta vuodattamassa veressä. ja Alkon punaisessa kirkkoviinissä.
Kai te erihenkiset lahkot juhannusseuroissanne muistatte myös lämmöllä Uuden liiton ensimmäistä äitiänne, joka erinomaisella oveluudella sai esivallan edustajan ryhtymään murhaajaksi ja toimittamaan hänelle Johannes Kastajan pään.
Tämän Uuden Liiton ensimmäisen Jumalan lähettämän todistajan - Jumalan Pojan Johannes Kastajan, Jeesuksen serkun - joka tämän jälkeen ei enää ollut ihmisten iloja pilaamassa.
"Noihin aikoihin neljännesruhtinas Herodes kuuli Jeesuksesta. Hän sanoi hovimiehilleen: "Se on Johannes Kastaja. Hän on herännyt kuolleista, siksi hänessä vaikuttavat nuo voimat."
Herodes näet oli pidättänyt Johanneksen, pannut hänet kahleisiin ja heittänyt vankilaan. Tämän hän oli tehnyt veljensä Filippoksen vaimon Herodiaan tähden, sillä Johannes oli sanonut hänelle:
"Sinun ei ole lupa elää hänen kanssaan."
Herodes olisi halunnut surmata Johanneksen mutta pelkäsi kansaa, joka piti Johannesta profeettana. Sitten Herodes vietti syntymäpäiviään ja Herodiaan tytär tanssi vieraille.
Tyttö miellytti Herodesta niin, että tämä valalla vannoen lupasi antaa hänelle mitä hän vain pyytäisi.
Äitinsä yllytyksestä tyttö sanoi: "Anna minulle nyt heti vadilla Johannes Kastajan pää."
Kuningas tuli pahoille mielin, mutta koska hän oli vieraittensa kuullen vannonut valan, hän käski täyttää pyynnön.
Hän lähetti vankilaan sanan ja käski mestata Johanneksen.
Tämän pää tuotiin vadilla ja annettiin tytölle, ja tyttö vei sen äidilleen.
Johanneksen opetuslapset tulivat sitten hakemaan ruumiin ja hautasivat sen.
Sen jälkeen he menivät kertomaan Jeesukselle, mitä oli tapahtunut.
Tästä alkoi kaikkien esivaltojen ja uskonlahkojen hyvävelijärjestelmä:
"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Muutama vuosi sitten Suomi24 raamattukeskustelussa joku puskateologi ehdotti, että Teuvo Sunin pään voisi hyvin toimittaa erään puolueen lahjoittamassa vihreässä muoviämpärissä hänen entiselle ystävälle Siikajoen Hartaanselälle.
PAHUS. SIVUA EI LÖYTYNYT.
18
95
Vastaukset
HYVÄÄ YÖTÖNTÄ YÖTÄ!
Kaikille teille, jotka näette Jeesuksen loistavan tähän aikaan läpi vuorokauden.- Anonyymi
Vanhan Variksen story… 6 - 2021
Korkeimman kuusen latvan sen aina keväisin valitsi. Sieltä se raakkui käheällä äänellä. No, äänellään se variskin laulaa? Joo. Kun joku ihminen kiusallaan matki sen ääntä, se ei ollut varma onko se jopa toinen varis? Missään nimessä kukaan saa tulla lähellekkään Vanhan Variksen reviiriä!
Se erehtyi. Ei erottanut aitoa variksen ääntä ja imitoitua ääntä, matkimista. Mutta kun se joutui hämilleen, se vaikeni hetkeksi ja jopa lensi pois, mutta tuli taas takaisin korkeimman kuusen latvaan. Ja aloitti taas:
- kraak- kraak-kraak-kraak…
Joku ongelma sillä kai oli? Ei kai kukaan – variskaan- elä pelkästä raakkumisesta? Normaalit varikset ovat hiljaakin, mutta sitten aloittavat rähinän kun jotakin evästä löytyy! Mutta tämä Vanha Varis? Si raakkui kai ihan pelkäksi omaksi ilokseen? Se oli kai niin ihastunut omaan ääneensä?
Kraak-kraak-kraak-kraak---
Sillä oli pinttyneet tavat. Korkeimman kuusen latvasta se kesällä lensi erään ökyvanhan koivun isolle oksalle. Siinä saa raakkui ja raakkui. Käheällä äänellä kuin roinaa kurkussa. Mikä lie ongelma ollut, mutta siihen tuli sitten Toisia Variksia raakkumaan. Hirveä oli meteli. Ne toiset 5-6 yritti kai sitä Vanhaa Varista joko auttaa? (Jos sen ääni kertoi sairaudesta?) Ne hyökkäilivät sen kimppuun - mutta Vanha Varis piti pintansa! Sitä meteliä kesti aikansa. Sitten Vanha Varis (kai) väsyi, ja raakkuminen väheni. Mutta ei loppunut?
Sama vanha veisu sillä oli. Se ei muuttunut paremmaksi, ei kauniimmaksi. Se oli sen lempibiisi.
Jos tietäisi varisten filosofiaa, voisi ajatella että se ylisti oman elämänsä uljautta? Näin…
- Olin minä kerran parhaissa miehuusvuosissani, ja nousin Varisten populaation ykkösmieheksi!
- Niin korkealle minut noteerattiin, että syystäkin olin Ylpeä ja Koppava! Että ihan emon pesän munasta alkaen minut oli Valittu Korkeimmaksi - joksikin? Katsoin, että voin raakkua kaikkia muitakin lintuja ja uhitella niitä. Tietysti pikkulinnut lensivät tiehensä, vaikka porukallla ne tekivät salamahyökkäyksiä, ja saivat pari pyrstösulkaani mukaansa. . .
Otin oman vallan. Aloin raakkua kaikkien lintujen perään! Katsoin että ne olivat järjestään minua alempana.
* Harakoita haukuin,
* räkättirastaita räksytin,
* korppejankin kovistelin (vaikka ne samaa sukua ovatkin).
* Lokit saivat huutia ja kyytiä. . .
* Lensin jopa maakotkan pesällekin, mutta sain siipeeni!
(Silloin pikkuisen hämärä nuppini heräsi? Tajusin, etten sentään ole KAIKKIA lintuja ylempänä...)
Menin kaikkien lintujen pesimäsijoille, ja raakuin ne pahimpaan gehennaan! Mikään siivekäs porukka ei jäänyt minulta rauhaan! Manasin ne kaikki alimpaan paikkaan! Raakuin niitä niin pahalla äänellä, ettei sellaista ole kuultu ilmoisna ikänä!
Lopuksi silmänikin menivät kieroon.
Näin sitä ja tätä. En erottanut lintuja liskoista, hiiriä kaloista! Kaikki mikä liikkui, sai minut raakkumaan! Lopuksi en enää kyennyt lopettamaan. Raakuin aina vain samaa veisua.. . Olin raakkumisen vanki. Olin orja. Oli vain pakko raakkua ja raakkua!
Tästä kyllä kaunis ääneni alkoi kärsiä? Eihän kukaan pysty olemaan jatkuvasti äänessä, etteikö äänijänteet väsyisi? Ja minulta sitä ääntä tuli! Kymmeniä tuhansia, satoja tuhansia raakkumisia!
Mutta innostuin tästä raakkumisella hankitusta vallasta niin ihanasti, että laajensin reviiriäni joka taholle! Lopuksi katsoin, että vain MINÄ – MINÄ- MINÄ olen se Yksi ja Ainoa Fiisas Varis, ylempi koko telluksen pyöreällä pinnalla! ( Kas, vallanhimo on kuin avaruuden musta aukko. Sinne mahtuu, eikä se täyty koskaan...)
Sitten? Aivan odottamatta tapahtui sellaista, että… mitä?
Se ei kuulu tämän kertomukseni sisälle. Totean vain, että raakkumiselle tuli kapuloita rattaisiin... ja näytti siltä että... ?Jeesuksella on omat todistajansa.
Niin näyttää olevan myös Saatanalla joka aina korottaa omansa, JOKAISEN OMAAN KOTIKUUSENSA, tai Rosvojen luolan puhujapönttöön.
Kiitos todistuksestasi.
Siltä se minustakin näyttää.
Vielä jatkuu juhannus, joten nostan tämän Saatanan piilosta päivän valoon.
- Anonyymi
olikos se Pontikaa kun hiljenit?
Anonyymi kirjoitti:
olikos se Pontikaa kun hiljenit?
En kumpaakaan, ei pontikkaa ei kossua kossua eikäSaatanan lempijuomaa, Jesuksen verta:
En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?
"Minä olen sinut niistä varjellut."
Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:
"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon.
Pieni jäsenkortti on tallella Raamatun välissä.
- Anonyymi
Kyllä olen ehtoollisella käytyäni saanut aina HERRAN HENKEÄ kolmen päivän ajaksi sunnuntaista tiistaihin.
Mikä sitten on varsinainen Pyhä Henki:
1. Jumalan Henki
2. Totuuden Henki
3. Herran Henki
4. Muut
Kaikkia kirkko pitää pyhänä henkenä.
Myös on muslimeilla tieto, että
Toinen Puolustaja = Muhammed ( saas)
Totuuden Henki = ???
Hän = ?????
Ja Intialaisilla on Shiva.
Kaikki nykyajan asukkaat ovat pyhän hengen pilkkaan syyllisiä. Tässä ajassa ja tulevassa he saavat rangaistuksen.
Profeetta Isa on Uusi Aadami josta alkaa uusi ihmiskunta.Saatanalla on ilmiömäinen taito saada jokainen,
jonka on Jeesuksen verelläi tselleen sovittanut,
saada hänen lihan himonsa tyydytetyksi juuri sillä uskolla,
mitä kukin ihminen pitää itselleen sopivana.
- Anonyymi
Jopa niin usein mainostamanne Johannes on pyhää henkeä pilkannut sekä Kristus itse.
He ovat perin juurin olleet murhaa täynnä Ilmestyksen 2003 sanoin : Koska minun perintöosani turmeltiin tuhoan alttarilla kaiken mikä on kaunista maailmasta.
Ei ole jäljellä enää kuin lupaus Imaami Mahdista ja Profeetta Isasta. Hekään ei voi auttaa paljoa pyhän hengen pilkkaajia vaan leivänpalalla tai hopeakolikolla kääntymyksen tekeviä pappeuteen pyrkiviä ehkä voivat jeesata.
Uusi ihmiskunta tulee muotoutumaan ISASTA.Saatanalla on ilmiömäinen taito saada jokainen,
jonka on Jeesuksen verellä itselleen sovittanut,
mitä kukin ihminen pitää itselleen sopivana.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanalla on ilmiömäinen taito saada jokainen,
jonka on Jeesuksen verellä itselleen sovittanut,
mitä kukin ihminen pitää itselleen sopivana.Jossua, veditkö taas kossua?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16874828/kossua-pa-paasiaista
Molemmat katosi luotasi ? Anonyymi kirjoitti:
Jossua, veditkö taas kossua?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16874828/kossua-pa-paasiaista
Molemmat katosi luotasi ?En kumpaakaan, en kossua enkä Saatanan lempijuomaa, Jesuksen verta:
En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?
Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:
"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon.
Pieni jäsenkortti on tallella Raamatun välissä.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
En kumpaakaan, en kossua enkä Saatanan lempijuomaa, Jesuksen verta:
Pieni jäsenkortti on tallella Raamatun välissä.ryyppäsit silti juhannuksen ajan. kaverit kertoivat....
- Anonyymi
Sinulla niitä saatanoita riittää. Alkoholismista kehittyy harhojen näkemistä, ja raivohulluutta. Kenet aiot seuraavaksi likvidoida??
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla niitä saatanoita riittää. Alkoholismista kehittyy harhojen näkemistä, ja raivohulluutta. Kenet aiot seuraavaksi likvidoida??
Montako kertaa tämäkin pitää sanoa.
Minun tehtäväni joka ainoan ihmisen kohdalla päättyy tähän:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Aloita alusta.
- Anonyymi
Ruunista kanoutta
kaunista runoutta
haaskasta mieheSTä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019