Miksi rokoteuskovaiset ovat niin vihaisia

Anonyymi

ja hyökkääviä? Mikä rokotettua suututtaa?

142

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset on aivopesty uskomaan että korona tappaa. Oikeasti se ei ole normaali-ihmiselle perusflunssaa kummempi. 2 metrin turvaväli käsidesi ja maski.
      Tämä on jo kaikkien naurettavuuksien yläpuolella. Itse en tappavaa koronapiikkiä ota.

• Anonyymi

• Anonyymi

Minä olen ottanut jo kaksi koronapiikkiä, mutta en minäkään tappavia piikkejä ottanut.

• Anonyymi

Ja minä yhden koronarokotuksen, ilman sivuvaikutuksia. Kärsimättömästi odotan toista koronarokotusta.

• Anonyymi

Tässä on taas yksi, joka "on ottanut itse selvää", mutta jolla ei ole oikeasti kykyä ottaa adioista selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ottanut jo kaksi koronapiikkiä, mutta en minäkään tappavia piikkejä ottanut.

Mitä se injektio sisälsi?

• Anonyymi

Kyllä siihen on kuollut myös nuoria ja perusterveitä.
        Normaali ihmiset ovat sairastuneet vakavasti ja kärsien kuukausia jälkitaudeista/oireista.
        On typerää ja todella tietämätöntä vähätellä covidia.
        Meillä ei edelleenkään ole korona rokote pakkoa joten sinun ei tarvitse ottaa sitä jos et halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaali ihmiset ovat sairastuneet vakavasti ja kärsien kuukausia jälkitaudeista/oireista.
        Meillä ei edelleenkään ole korona rokote pakkoa joten sinun ei tarvitse ottaa sitä jos et halua.

Kuolleiden mediaani-ikä on 82 vuotta. Kuolleista, joista tällä hetkellä on saatavilla tarkempia terveystietoja tartuntatautirekisteristä, valtaosalla (yli 95 %) oli yksi tai useita pitkäaikaissairauksia. THL.
        Eli eipä ole nuoria ja perusterveitä paljon menehtynyt koronan takia.
        Ja loppuun tilastokeskuksen sivuilta vuoden 2020 koronakuolemista:
        Kaikista (Suomessa) kuolemista koronavirustauti aiheutti joka sadannen kuoleman.
        Koronavirustautiin kuolleiden mediaani-ikä oli 84 vuotta.
        Lähes 90 prosenttia koronavirustautiin kuolleista oli täyttänyt 70 vuotta.
        Alle 20-vuotiaita ei kuollut virusinfektioon.
        20–49-vuotiaita kuoli 8.
        Että sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolleiden mediaani-ikä on 82 vuotta. Kuolleista, joista tällä hetkellä on saatavilla tarkempia terveystietoja tartuntatautirekisteristä, valtaosalla (yli 95 %) oli yksi tai useita pitkäaikaissairauksia. THL.
        Eli eipä ole nuoria ja perusterveitä paljon menehtynyt koronan takia.
        Ja loppuun tilastokeskuksen sivuilta vuoden 2020 koronakuolemista:
        Kaikista (Suomessa) kuolemista koronavirustauti aiheutti joka sadannen kuoleman.
        Koronavirustautiin kuolleiden mediaani-ikä oli 84 vuotta.
        Lähes 90 prosenttia koronavirustautiin kuolleista oli täyttänyt 70 vuotta.
        Alle 20-vuotiaita ei kuollut virusinfektioon.
        20–49-vuotiaita kuoli 8.
        Että sellaista.

Eli vuonna 2020 kuoli peräti 8 ihmistä koronaan ikähaarukassa 0-49 v. Tämä selviää noista tilastokeskuksen tiedoista. On se valtava määrä, eikö? Ja kaiken lisäksi nuo ovat koronaan liittyviä kuolemantapauksia, eivät välttämättä koronaan kuolleita. On tiedossa että prc-testi antaa joskus vääriä positiivisia tuloksia... ja kuten THL:n sivuillakin sanotaan, niin kuukauden sisällä pos. testituloksesta kuolleet merkitään aina koronaan kuolleiksi, oli todellinen kuolinsyy sitten mikä tahansa. Eli todellisuudessa tuo 8 ihmistä ei pidä paikkaansa, vaan oikea luku on 0-8. Eli ei vaikuta kovin vaaralliselta taudilta perusterveille ja nuorille, vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä itselleen valehdella, todellisuudessa sinä et tiedä mitä vaikutuksia piikillä on, saattaa aiheuttaa esim alzheimerin taudin sinulle vasta 10 vuoden kuluttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vuonna 2020 kuoli peräti 8 ihmistä koronaan ikähaarukassa 0-49 v. Tämä selviää noista tilastokeskuksen tiedoista. On se valtava määrä, eikö? Ja kaiken lisäksi nuo ovat koronaan liittyviä kuolemantapauksia, eivät välttämättä koronaan kuolleita. On tiedossa että prc-testi antaa joskus vääriä positiivisia tuloksia... ja kuten THL:n sivuillakin sanotaan, niin kuukauden sisällä pos. testituloksesta kuolleet merkitään aina koronaan kuolleiksi, oli todellinen kuolinsyy sitten mikä tahansa. Eli todellisuudessa tuo 8 ihmistä ei pidä paikkaansa, vaan oikea luku on 0-8. Eli ei vaikuta kovin vaaralliselta taudilta perusterveille ja nuorille, vai?

Flunssaankin kuolee ihmisiä. Ettekö ole sitä tiennyt? Ja influenssan jälkitautina ollut keuhkokuume.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä yhden koronarokotuksen, ilman sivuvaikutuksia. Kärsimättömästi odotan toista koronarokotusta.

Osta myös arkku valmiiksi, tarviit sitä kohta kun rokotuksen päävaikutus ilmenee aortassasi ja verisuonistossasi, ja hydra vulgaris nautiskelee sillä aikaa solujesi seinämistä. Enjoy!

• Anonyymi

Mutta, et vastannut, miksi olet niin vihainen? Minä en ole vihainen, ja olen ottanut 3 piikkiä ja sairastanut koronan ja niin edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se injektio sisälsi?

Rokotetta, mutta ethän kerro kellekään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisillä pitää olla uskonto, ja onhan tämä rokotevastaisuuskin jonkin näköinen oljenkorsi, johon tarttumalla, yrittää vältellä varmaa kuolemaa, tai työntää se ulos tajunnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Flunssaankin kuolee ihmisiä. Ettekö ole sitä tiennyt? Ja influenssan jälkitautina ollut keuhkokuume.

Suurin osa vanhuksista kuolee keuhkokuumeeseen, lopulta, joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisillä pitää olla uskonto, ja onhan tämä rokotevastaisuuskin jonkin näköinen oljenkorsi, johon tarttumalla, yrittää vältellä varmaa kuolemaa, tai työntää se ulos tajunnasta.

Olen 74 vuotias, koko ikäni ollut työelämässä, mutta koronarokotteesta kieltäytynyt. Olen ollut tekemisissä rokotettujen ja rokottamattomien kanssa, mutta en ole siitä huolimatta sairastunut koronaan. Sen sijaan lähellä oleva tuttavani kävi ottamassa 2 piikkiä ja on sen jälkeen ollut sairas. hoidan häntä päivittäin, mutta itse en ole saanut koronaa, vaikka yhtään piikkiä en ole ottanut. Minun ei tarvitse välttää varmaa kuolemaa niin, että juoksen koronapiikille, koska odotan sitä ihan rauhallisin mielin. Minuun ei ole tarttunut rokotehysteriaa, vaan olen välttänyt sitä koko ikäni. Lapsena minuun laitettiin niitä aimo annokset ja niiden aiheuttamia vaivoja olen hoitanut koko ikäni. Olen koko ikäni ollut työssä, missä pitää koko ajan liikkua. Jalkani ovat täysin puutuneet näiden lääkemyrkkyjen seurauksista, mutta näillä nyt töpötellään eteenpäin niin kauan, kun täällä on pakko olla ja pääsee vapaaksi tästä ihmiskunnan luomasta kurjuuden kehästä.

• Anonyymi

Monia ärsyttää idiootit jotka luulevat tietävänsä jotain ja ovat väärässä.

• Anonyymi

Ja sairastua voi vaikka olisi saanut rokotteet. Ei se rokote mikään 100% suoja ole.

• Anonyymi

Minulta kuollut kolme tuttua heti piikin otettuaan. Missään ei niitä ole mainittu. En itse ota piikkiä mutta rahat laitettu piikki pörssiin että kiitos jos otatte piikit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta kuollut kolme tuttua heti piikin otettuaan. Missään ei niitä ole mainittu. En itse ota piikkiä mutta rahat laitettu piikki pörssiin että kiitos jos otatte piikit.

Mun on ihan oikeasti erittäin vaikeaa uskoa, ei vaan 100% mahdotonta, tuollaisiin juttuihin "3 tuttua kuollut heti piikin otettuaan." Tännehän voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, minäkin.

• Anonyymi

Miksi, hyvät hyssykät
      MIKSI JOKU HIILLOSTAA TOISTA OTTAMAAN ROKOTETTA?

• Anonyymi

Ei kukaan hiillosta kulta pieni, mutta ilman rototustodistusta et kohta pääse minnekään. Kyse ei aina ole sinusta, vaan meidän turvallisuudesta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan hiillosta kulta pieni, mutta ilman rototustodistusta et kohta pääse minnekään. Kyse ei aina ole sinusta, vaan meidän turvallisuudesta,

Pitääkö minun, lapsieni asettua lääketehtaan koekaniiniksi,
        jotta sinun illuusio espanjanlennosta toteutuu?

EN SYNTYNYT SINUN ORJAKSI.
        ENKÄ PYYDÄ SINUA ASETTUMAAN ORJAKSI.

miten se ”me” oikein menikään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihmisellä ihmisoikeuksia täällä enää? Tuntuu että maailmassa rikotaan kaikkia sopimuksia ja lakeja vastaan kuten ihmisoikeusartikloja vastaan. Ei turhaan Raamattu puhu että lopunaikoina laittomuus pääsee valtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihmisellä ihmisoikeuksia täällä enää? Tuntuu että maailmassa rikotaan kaikkia sopimuksia ja lakeja vastaan kuten ihmisoikeusartikloja vastaan. Ei turhaan Raamattu puhu että lopunaikoina laittomuus pääsee valtaan.

Jopa perustuslakia vastaan rikottaneen jatkuvasti ja surutta. Perustuslain ensimmäinen kohta sanoo että Suomi on täysivaltainen tasavalta. Mutta miten on, kun lähes kaikki käskyt tulee muualta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihmisellä siis oikeus ajatella eri lailla tässä asiassa, varsinkin kun kukaan ei tiedä rokotteen vaikutuksia vähänkään tarkasti? Eikö ihmisellä ole oikeutta pelätä asiaa? Ollaanko me enemmistödiktatuurissa? Siltä vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö minun, lapsieni asettua lääketehtaan koekaniiniksi,
        jotta sinun illuusio espanjanlennosta toteutuu?

EN SYNTYNYT SINUN ORJAKSI.
        ENKÄ PYYDÄ SINUA ASETTUMAAN ORJAKSI.

miten se ”me” oikein menikään?

"miten se ”me” oikein menikään?"

Varmaan samoin kuin "valtaosa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihmisellä siis oikeus ajatella eri lailla tässä asiassa, varsinkin kun kukaan ei tiedä rokotteen vaikutuksia vähänkään tarkasti? Eikö ihmisellä ole oikeutta pelätä asiaa? Ollaanko me enemmistödiktatuurissa? Siltä vaikuttaa.

Kysykääpä käyttöturvatiedote kun menette piikille. Se on pakko antaa.

• Anonyymi

Missä on ne ruumisvuoret,
      joilla perustellaan kokeellisen
      tuntemattoman injektin ottamista?

PCR testi EI EDES OLE KORONAN TODENTAMISEEN.

Jos kaikki muut testit voidaan tehdä
      verikoe, topsia poskeen jne
      MIKSI KORONATIKKUA UPOTETAAN AIVOIHIN SAAKKA?

Ellei se ole DNA testi. Ja siihenkin riittää sylkeä.

• Anonyymi

Missä ovat ne ruumisvuoret, joita rokotekammoiset väittävät sen myrkkypiikin ja teloituspiikin tuottavan? Niitä ruumiita pitäisi olla pelkästään Suomessa jo useita satoja tuhansia, koska noin 800000 suomalaista on jo rokotettu kahdesti ja USA:ssa 150 miljoonaa, eli kaikki kahdesti rokotetut. Missä ne miljoonat ruumiit ovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ovat ne ruumisvuoret, joita rokotekammoiset väittävät sen myrkkypiikin ja teloituspiikin tuottavan? Niitä ruumiita pitäisi olla pelkästään Suomessa jo useita satoja tuhansia, koska noin 800000 suomalaista on jo rokotettu kahdesti ja USA:ssa 150 miljoonaa, eli kaikki kahdesti rokotetut. Missä ne miljoonat ruumiit ovat?

2,71 miljardia ihmistä on jo maailmassa rokotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minä olisin sellainen pahis joka haluaa kavereineen vähentää reilusti maailman väestöä, niin enhän minä tietenkään kerralla kaikkia tappaisi. Sehän olisi silloin täysin läpinäkyvää toimintaa. Totta kai tekisin sellaiset järjestelyt, että ne kuolemat tapahtuvat pikkuhiljaa pitkän ajan kuluessa. Silloin niitä välttämättä ei osata edes yhdistää rokotteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minä olisin sellainen pahis joka haluaa kavereineen vähentää reilusti maailman väestöä, niin enhän minä tietenkään kerralla kaikkia tappaisi. Sehän olisi silloin täysin läpinäkyvää toimintaa. Totta kai tekisin sellaiset järjestelyt, että ne kuolemat tapahtuvat pikkuhiljaa pitkän ajan kuluessa. Silloin niitä välttämättä ei osata edes yhdistää rokotteisiin.

Jos ja jos ja jos - entäpä jos ei. Jossittelut eivät vakuuta ketään. Koko ajan väitetään että rokote on myrkkyruiske joka tappaa nopeasti ja esitellään muka rokotteisiin kuolleita ja sitten samaan aikaan selitellään että se tappaakin vasta myöhemmin. Koittaisitte nyt salaliittovouhottajat olla edes keskenänne samaa mieltä jossitteluissanne.

• Anonyymi

Höhlä.
        Ei kuolleita kasata ruumisvuoriksi. He ovat haudattu maan alle, tai monissa kulttuureissa poltettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höhlä.
        Ei kuolleita kasata ruumisvuoriksi. He ovat haudattu maan alle, tai monissa kulttuureissa poltettu.

Ja USA:ssa on siis 150 miljoonaa ihmistä hiljattain haudattu? No selvähän se.

• Anonyymi

No esimerkiski Brasiliassa 0 - 9-vuotiaiden kuolleisuus on kymmenkertainen koronaa edeltäneeseen aikaan verrattuna. Kulkutautimyönteiset epätoivoisesti ilmeisesti alkavat höpistä jostain slummeista ym. Ne ovat olleet jo ennen koronaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes lukenut ja miettinyt edellisen kommentin kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi ensiksi kysyä missä ovat tämä pandemian ruumiskasat? Eipä ole näkynyt eikä tule näkymään. Koronan aiheuttamasta sairaudesta selviää 99 prosentin todennäköisyydellä. Rokotteen aiheuttamista vaivoista ei varmaan monikaan selviä hengissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta ja mistäs tiedät mitä niihin pulloihin on laitettu??? Tuolle alueelle tuota ja toiselle tätä.
        Ensimmäinen sivuvaikutus on jo tiedossa; Kaikki jotka ovat rokotteen saaneet luulevat ja uskovat siihen että" sain rokotteen eilen,ei sivuvaikutksia". Voi teitä jotka tuon uskotte! "Päivän sivuvaikutus teoriaan"- perillä on mennyt paskauutisten tieto!
        ME SALALIITTOLAISET USKOMME ETTÄ SIVUVAIKUTUKSET NÄKYVÄT VASTA VUODEN PARI JÄLKEEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja USA:ssa on siis 150 miljoonaa ihmistä hiljattain haudattu? No selvähän se.

Kuolleisuusluvut on kasvussa joka maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotetettu teeppä testi sellainen, että laita Bluetooth haku päälle älypuhelimestasi ja katso näetkö MAC-koodia, joka tulee sinusta , siis ei mikään laite ilmene sen koodin mukaisesti, että smart laite se ja se vaan pitkä MAC-koodi ilman että on muita laitteita lähellä.
        ? Niin mieti miksi teissä rokotetuissa on jotain, jonka Bluetooth-tekniikka löytää, varmaan hienoa olla kävelevä bio-robotti vai miksipä teitä voisi kutsua no ainakin 5-G varmaan liittyy jotenkin asiaan kun siellä boxissa lukee "covid-19" sellaisessa 5G-asemassa..

• Anonyymi

Miksi järkevä ihminen suuttuu tyhmälle?

• Anonyymi

Kumpi on Järkevä ? ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi on Järkevä ? ?

Miksi tyhmyys raivostuttaa ihmisiä? Se on tunnettu ilmiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tyhmyys raivostuttaa ihmisiä? Se on tunnettu ilmiö.

Tyhmyydestä kärsii koko ruumis ja yhteiskunta

• Anonyymi

Venäjältä tulleista jo yli 80:llä havaittu koronatartunta – valtaosa luultavasti Huuhkaja-faneilla

• Anonyymi

On niitä jo lähes sata todettu ja lisää tulee.
        Kalliiksi tulee penkkiurheilu.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ne voisi lähettää takaisin Putin-isänsä luokse, joka "pitää huolta kansastansa".

• Anonyymi

Törkeä valehtelu ja disinformaation levittäminen on joistain ihmisistä varsin ärsyttävää, etenkin jos itse vielä työskentelee informaatioalalla.

Tuossa vain pari esimerkkiä rokotevouhojen jatkuvasti kierrättämistä valheista:

"Rokotettuja ei oteta Espanjan lennoille"
      Samaan aikaan uutisissa lukee, että Espanja avaa rajansa rokotetuille ja matkalijat pääsevät maahan rokotustodistuksella. Matkatoimistot, lentoyhtiöt ja Espanjan ministeriöt ja suurlähetystöt eivät ole kuulleet mitään sellaisesta, että rokotettuja ei muka otettaisi Espanjan lennoille.

"Nuori ja terve lentäjä jolla ei ollut mitään sairauksia kuoli rokotteeseen"
      Todellisuudessa kyse oli 60-vuotiaasta lentäjästä joka oli juuri ollut 8 kuukautta sairaalassa erittäin vakavasti sairaana, hengityslaitteessa ja sydänlaitteessa, koska oli matkallaan saanut pahan koronatartunnan.

• Anonyymi

Ärsyttää ihmiset, jotka eivät tiedä edes sitä, että Brasiliassa on kuollut jo yli puolimiljoonaa ihmistä koronaan.

• Anonyymi

niin kun kuoleitten määrä on kokonais määrä vailla erittelyä koronaan kuolleet ja rokotuksiin menneet,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kun kuoleitten määrä on kokonais määrä vailla erittelyä koronaan kuolleet ja rokotuksiin menneet,

Kyllä siellä tiedetään ketkä kuolivat koronaan, koska vain 10 prosenttia valtavasta väestöstä oli tuolloin saanut ensimmäisen rokotteen. Kuoileet olivat rokottamattomia, vaikka salaliittovouhon mielestä tietenkin kaikki kuolivat vain rokotteeseen. jota eivät olleet edes saaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä tiedetään ketkä kuolivat koronaan, koska vain 10 prosenttia valtavasta väestöstä oli tuolloin saanut ensimmäisen rokotteen. Kuoileet olivat rokottamattomia, vaikka salaliittovouhon mielestä tietenkin kaikki kuolivat vain rokotteeseen. jota eivät olleet edes saaneet.

en ole nähtyt tilastoa jotka kuoli rokotuksen jälkeen, veikkaanpa että oikeus kanteet tulevat vasta jälki käteen kun pöly laskeutuu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole nähtyt tilastoa jotka kuoli rokotuksen jälkeen, veikkaanpa että oikeus kanteet tulevat vasta jälki käteen kun pöly laskeutuu,

Veikkaanpa että anonyymi nettivouhottaja, joka ei osaa edes kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, ei taatusti tiedä mistään mitään vaan hölisee typeryyksiä.

• Anonyymi

En minä tunne mitään vihaa rokotekammoisia kohtaan. Jotkut on aivopesty, että koronarokote tappaa. He vain ottavat riskin, että levittävät virusta. Ei pidä tulla lähelle. Jos nuha tulee, niin käykää tervehtimässä mummia. Hän ilahtuu varmasti.

• Anonyymi

Sääliksi käy tartuntatautimyönteisten läheisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan, koronaan liittyvään kuolemaan, sehän jo laajentaa asian aika laveaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on luotu lopullinen railo
        Suomen kansan hävittämiseksi.

Tietoa oli satavilla.
        Rokotemyönteiset syyttää muita omista valinnoistaan.

• Anonyymi

Hankala käydä mummia tervehtimässä, kun se kuoli vuosikymmeniä sitten. Haudalla tulee käytyä.

• Anonyymi

Ken tietäis sen, ken arvaisi huomisen.

• Anonyymi

Muistuttavat kovin noita vapaa- ajattelijoita niin muodoin.

• Anonyymi

Ei ole mullakaan mitään ketään rokottamatonta vastaan. Itse olen jo saanut molemmat koronarokotteet.

• Anonyymi

Pelko ja ressi seurauksia ootellessa tekee vihaiseksi. Siksi rokotettuja ärsyttäää

• Anonyymi

Ai mitä seurauksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mitä seurauksia?

Turha käydä väittelemään kaikkien kanssa. Mielestäni aivan jokaisen oma asia. Ottaako sen rokotteen, vaiko jättää ottamatta.

• Anonyymi

Odota sinä vain sitä koronatartuntaa. Toivottavasti se on niin vaikea, että järki palaa päänuppiisi

• Anonyymi

Tuo se jaksaa aina naurattaa. Etkö nyt mitään typerämpää keksinyt. Kaikki omaiset ja sukulaiset, lähes kaikki tuttavat, sekä kaikki työtoverit ovat jo ottaneet rokotteen, monet jo kaksi kertaa. Ainoa mainittu haittavaikutus hieman kipeä olkapää, sekin vain päivän tai pari. Eikä yhtään mitään muuta. Vaikka joukossa iäkkäitä yli 80-vuotiaita ihmisiä, joilla on ollut paljon erilaisia vakavia pitkäaikaissairauksia.

Kummallisesti niitä "haittavaikutuksia" tulee aina vain rokotokielteisten ihmisten tuttaville, mutta jostain syystä ei muille. Veikkaanpa että se syy on se sama syy, miksi vain rokotekielteiset "tietävät" että rokotettuja ei oteta Espanjan lennoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odota sinä vain sitä koronatartuntaa. Toivottavasti se on niin vaikea, että järki palaa päänuppiisi

Selvennykseksi, ettei turhasta hermostuttaisiin. Olen kyllä ottanut jo ne pari rokotetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo se jaksaa aina naurattaa. Etkö nyt mitään typerämpää keksinyt. Kaikki omaiset ja sukulaiset, lähes kaikki tuttavat, sekä kaikki työtoverit ovat jo ottaneet rokotteen, monet jo kaksi kertaa. Ainoa mainittu haittavaikutus hieman kipeä olkapää, sekin vain päivän tai pari. Eikä yhtään mitään muuta. Vaikka joukossa iäkkäitä yli 80-vuotiaita ihmisiä, joilla on ollut paljon erilaisia vakavia pitkäaikaissairauksia.

Kummallisesti niitä "haittavaikutuksia" tulee aina vain rokotokielteisten ihmisten tuttaville, mutta jostain syystä ei muille. Veikkaanpa että se syy on se sama syy, miksi vain rokotekielteiset "tietävät" että rokotettuja ei oteta Espanjan lennoille.

Tää on kuin 70- luvun tv mainos

”minä käytän, käytä sinäkin”
        ”joo, o - ihan turvallista - mummokin käyttää”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kuin 70- luvun tv mainos

”minä käytän, käytä sinäkin”
        ”joo, o - ihan turvallista - mummokin käyttää”

Otin ekan piikin ja ei ollut sen enempää haittoja.T oisen piikin otettua olen juossut lääkärissä lähes joka viikko. Olen 35 vuotias urheilija ja elämäni on muuttunut lähes täysin En voi enää urheilla kun pohkeet ovatten liian arat. En nuku öisin ja päivisin päällä kova väsymys. Myös sydämeni hakkaa kovasti. Olin täysin terve aikaisemmin ja nyt inhoan joka ikistä piikkimainosta. Tälläkin palstalla ei pitäisi kenenkään kutsua niitä tyhmiksi jotka eivät ole piikkiä ottaneet. En suosittele ketään ottamaan piikkiä.

• Anonyymi

Tuleekohan sitä voiteena markkinoille milloin? Apteekista kun saisikin ettei mistään kaalimato ym muista vihannesputiikeista. Nääs

• Anonyymi

Miksi joku toivoo toiselle vaikeaa koronaa tai haittavaikutuksia rokotteesta.

Itse en toivo kellekään mitään pahaa, mutta enemmän pelkään koekäytössä olevaa rokotetta kuin koronaa.

Kun tämä koronahomma alkoi, aluksi pelkäsin vähän mahdollista sairastumista, mutta aika nopeasti alkoi hommassa olemaan outoja piirteitä, joita vieläkin ihmettelen.

• Anonyymi

Täytyy aina yrittää ymmärtää että alle 200-vuotiaalla lääkärillä on niin pieni kokemus terveydenhuollosta että kovinkaan järjestelmällisen tietäväisenä häntä ei voi pitää.

• Anonyymi

NOku se korona tappaa heikot. Vahvoille se tauti ei ole kuolemaks.

• Anonyymi

On aina hauskaa käydä joskus terveysasemalla hoidettavana jos on oikeaa hätääkin, hoitajien hoidettavana.

Lääkärien epåpätevyys kyllä harmittaa hieman.

Rokote-Tököte, tokkaa rokotteen olkapäähän ja, mutta kerrassaan kauniit silmät olivat hoitaja-rokkeella pisti itse3äni, ja pikkuinen laastari-valkoinen rokotteen päälle.

• Anonyymi

Lääkärit on tekevinään, ja hoitajat hoitavinaan.

• Anonyymi

Googlen reaalisaikainen sensuuri ... wow.
      Tää on toinen loinen mikä pitää saada ulos Suomesta.

Google häivy Suomesta.

• Anonyymi

Vanhukset ja rokoteuskovaiset:
      en ole teidän kultapieni.

• Anonyymi

Onhan tämä todella outoa, että Suomella on varaa rokottaa kaikki ihmiset kalliilla myrkkyruiskeella, mutta ei ole varaa eikä halua tukea omaa rokotetuotantoa.
      https://yle.fi/uutiset/3-11335406

Kyseessä on maailmanlaajuinen salaliitto. Te kaikki myrkkyruiskeen ottaneet tulette kuolemaan ennenaikaisesti.

• Anonyymi

Sitten se ilmiselvä propaganda. Meille sanotaan, että koronavirus vaurioittaa mm. aivot rokottamattomilla, mutta kuitenkaan ei ole todistettu, että rokote suojaa viruksen tartunnalta. Ei se suojaa.

Hillitön hinku saada istutettua kuolema kaikkiin ihmisiin.

• Anonyymi

Miten lie käynyt rahoituksen kanssa, juttu oli päivitetty 13.5.2020. Toivottavasti järjestyi. Saattaa olla että on edullisempi hankkia muualta k-rokotteet, mutta tärkeintä olisi rokotteen turvallisuus. Nyt käytössä olevat ovat aiheuttaneet paljon vakavia haittavaikutuksia ja kuolemia, joten parempia rokotteita odotellaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten se ilmiselvä propaganda. Meille sanotaan, että koronavirus vaurioittaa mm. aivot rokottamattomilla, mutta kuitenkaan ei ole todistettu, että rokote suojaa viruksen tartunnalta. Ei se suojaa.

Hillitön hinku saada istutettua kuolema kaikkiin ihmisiin.

Rokotteitten ja injektioitten sen sijaan on nähty aiheuttavan mielettömän paljon vahinkoa ja kuolemia.
        Näitä ei haluta tutkia. Ainoa, joka tutkii on valmistaja itse ja senhän tietää mitä tuloksia tulee. Rangaistu on ennenkin Pfizeriä väärennetyistä tuloksistaan.

• Anonyymi

Miettikääpä mistä löytyi miljardit rokoteannokset yks kaks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettikääpä mistä löytyi miljardit rokoteannokset yks kaks.

Ja miettikääpä mitä eräs Microsoftin setä sanoi jo vuonna 2015 TED-konferenssissa:
        "Jos me teemme erittäin hyvää työtä, niin me saamme vähennettyä maailman väestöä Uusilla rokotteilla, perhesuunnittelulla(abortit)...10-15prosentilla!"
        Niin löytyy englanniksi kyseinen pätkä kaikkien windows-tietäjän sanomana youtubesta, on se vaan hieno ihmisystävä=Filantrooppi, ja hän omistaa kuulemma patentin tuohon Sars-COV-2 virukseen, ja "kehui, että se (ko ro na) voisi tappaa 65miljoonaa ihmistä."
        ja nyt viime aikoina se on ollut innoissaan jostain vielä tehokkaammasta 'Ebola Zaire aerosolisoidusta versiosta viruksesta', johon siihenkin varmaan niillä on patentti jo valmiina, ja Voila' ei muutakuin liikkeelle niin korona on pelkkä vitsi siihen seuraavaan Pandemiaan verrattuna, jonka Gates pistää alulle. ja maailma taputtaa ja ottaa innolla myrkky risiini rokotteet jotta olisi suojassa Mikrosedän hauskuudelta.

• Anonyymi

Taitaa se kuuluisa rapulapäivä kummitella mielessä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Upponallen tekijät eivät ole iloisia, että hahmoa käytetään näin.
        Onko oikein syötää lapsille aikuisten pelkopuuroa?

• Anonyymi

Roskalehden linkki taas jonkun tuomana kun omat mielipiteet on vähissä ja pitää hakea jostain vaan törkytarinoita - ei kiitos !

• Minä en ole vihainen. Olen sovussa vanhempieni kanssa jotka on rokotettu. Hyväksyvät minun päätökseni ja minä heidän.

• Anonyymi

Tämä ketju taas näitä. Fiksut ottaa rokkotteen. Ei tässä ihmeemmilistä. Toki maaliskuussa oli pohdinta toinen.

• Anonyymi

Parin, kolmen vuoden päästä voi olla ettet sinä enää saakaan kommenttia tänne kirjoitettua????

• Anonyymi

No tietty, heti ekana jonossa saamassa jotain ilmaiseksi ja sitten jälkeenpäin tutkii asiat. Kyllä minäkin olisin ärtynyt jos olisin sen ottanut ja sitten paskat housussa odottelee mitä tapahtuu vuosien kuluessa. Keskeneräinen ruisku!
      Ja sitten oottelet kolmatta ruiskua...takausta ei ole, voit sittenkin saada viiruksen.
      Jos tuosta ei hermostu niin jotain on mätää.

• Anonyymi

Käys kattoo eduskunnan sivuilta U39 kirjelmä Valtioneuvostolta, siellä sanotaan että kyseiset rokotteet sisältävät viruksen ja tutkimusinjektiolla tuikatut voivat sitä erittää lähiympäristöön.

• Anonyymi

Mikä koronavirusta tarkoituksella levittävää perävaontuoksuista perusperseilijää rokottamisessa, karanteenissa ja sääntöjen noudattamisessa niin pelottaa? Onko kauheaa, kun poliitikkonaiset käskevät ja ikiteinin (56v) pitäisi totella?

• Anonyymi

MASKI TESTIT INJEKTIOT !
      Niitten käyttö luo ihmisistä agressiivisia! Osa näitä on hyvin suden kaltaisia raatelukampainensa.
      Heille media on Jumala ja Kulttiuskonto on Corona.
      Sen kannattajia kun arvostelee niin heiltä on pudota pohja korttitalosta, jonka media on luonut.
      Tästä vaikka israelilaisen lääkärin puhe tästä potaskasta mitä media jakaa:

https://www.youtube.com/watch?v=IdthP-Xqpvo

• Anonyymi

Heillä on oma lehmä ojassa, eli käyttävät maskia jopa autoa yksin ajaessa ja vievät vanhempiaan jopa myrkytyksille. Sehän on näin muka huolehtivaisuutta, mutta yhtä hyvin voi sanoa, että silloin halutaan eroon vanhemmista laillisin keinoin kenenkään syyttelemättä. Jos vain omatunto kestää, mutta kyllähän amerikkaliaisillakin on tapana ottaa henkivakuutuksia, kun on rahasta puute.

Myyväthän monet jopa lapsensa rahasta kokeellisiin injektioihin. Yksi tuossa tuli sellainen katsottua, kolme lasta rahasta kokeisiin ja yksi lapsi halvaantui. Sitten tulee parkumaan julkisuuteen typeryyttään.

• Anonyymi

Jotkut on koronamyönteisiä.
      Jotkut on koronakielteisiä.
      Jotkut luulee että rokotus pelastaa.
      Jotkut luulee että rokotuksella on aivan muita tarkoituksia kuin ihmisten pelastaminen.

• Anonyymi

Hähä luuletko, että epsteinin juhlissa viihtyneillä elitisti satanisteilla on kova halu pelastaa ihmisiä jollain rokotteilla? Hähhäähää.

• Anonyymi

Kenen taskuista löytyy koronavirus suihkepullo?
      Ottakaa kiinni.

• Anonyymi

Verta imevät hyönteiset valtaa koko planeetan.

• Anonyymi

Trollintunnistin toimii hyvin tässä ketjussa. (Vihreä numero viestissä, suurempi luku = varmemmin trolli.)

• Anonyymi

Tyhmän tunnistin ,sinä toimii vielä paremmin. HEipä hei sanoi Rölli hippulat vissun.

• Anonyymi

Maskit on yksi syy ja piikkien otto.
      Toinen on media kun uskonto määrää, että injektioita karttavat ovat sinun perivihollisiasi ja heitä tulee syyllistää jollain keinoin ja keinojahan on keksitty, että he aina terveinä kymmeniä vuosiakin olleet tartuttavat nyt teidät - no minne mennään nauramaan - vaikka vakava paikka on.

Kertoisikohan nyt lopulta joku näitä "terveyspiikkejä " ottanut lopulta kun on vielä huolissaan niin omasta kuin muittenkin terveydestä...
      MITÄ LUKI TUOSSA TUOTESELOSTEESSA MINKÄ SAIT PIIKITYKSEN AIKANA?
      Luitko sen ennen vai jälkeen piikityksen.
      Onhan siinä varmasti varoitettu esim. jos olet allerginen tai on jotain sairauksia, että kannattaa varoa ottamista ja sen jälkeen lepoa??

Mitä tuossa saamassasi paperissa siis on, kerro meille kun emme mene ottamaan.
      Se olisi mielenkiintoista ja sehän pitää lain mukaan olla kaikissa lääkkeissä. Tämähän on koeluonteinen lääke eikä rokote ja vaatii tuoteselosteen.

Et kai vaan kerro, ettet kehdannut tai ollut kiinnostunut siitä???
      Kysehän on sinun terveydestä! Älä sitten vaan valita ettet halunnut tietää vaaroista. Kukaan ei tuota kuitenkaan tule korvaamaan. Tulevat sairautesi ja vammat eivät ole missään tekemisissä injektoinnin kanssa tulee lääkäri vahvistamaan sinulle.

• Anonyymi

Koska he haluaisivat ottaa rokotteen mutta eivät uskalla tai voi, kun ovat jo niin paljon julistaneet rokotevastaisuuttaan. Koronatautihan aiheuttaa mitä erikoisimpia jälkivaivoja, eikä kaikkea ehkä tiedetä vielä.

• Anonyymi

Siis rokotevastaiset.

• Anonyymi

Kyllä te rokotepelkurit olette niitä uskonlahkolaisia eli selkeä vähemmistö.

• Anonyymi

No se nauraa parhaiten, joka viimeiseksi nauraa multien päällä. :)

• Anonyymi

Aloitus on rokotevastaisten öyhöttäjien yritys kääntää totuus väärinpäin.
      Kysymys kuuluu: Miksi rokotevastaiset hyökkäävät toisia vadtaan, kuin jihadistit. Ovat surkeita Uppo-Nallen kiusaajia.

• Anonyymi

Tekivät huonon kaupan ottaessaan testipiikin. Ovat sitten kiukkuisia ja toivovat, että muille käy samoin. 🤣

• Anonyymi

Näin minäkin epäilen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei Suomessa ole mitään äärioikeistoa kuin jokunen ukko. Sensijaan äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tuhoaa maatamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Suomessa ole mitään äärioikeistoa kuin jokunen ukko. Sensijaan äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tuhoaa maatamme.

On äärimmäinen teko saattaa itsenäisyys pois, sen rippeetkin tällä vakautuspaketilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On äärimmäinen teko saattaa itsenäisyys pois, sen rippeetkin tällä vakautuspaketilla.

Lähdemme siitä että tämä vakautuspaketti on kertaluonteinen. Terveisin hallitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähdemme siitä että tämä vakautuspaketti on kertaluonteinen. Terveisin hallitus.

Mutta kuitenkaan se ei ole kertaluonteinen.

• Anonyymi

Suomessa aika isolla osalla väestöstä, on autoimmuuni-reumasairaus-geenit.

https://www.nbcnews.com/health/health-news/covid-vaccines-may-not-protect-people-immune-disorders-nih-trial-n1266886

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16314748/harkapapu-laukaisee-autoimmuunisairauksia-kuten-sle-dermatomyosiitti-ym

Norjalaiset ymmärsivät härkäpapuun liittyvät, vakavat terveysriskit, muutkin kuin favismin, joten möivät härkäpapu-jaloste-tehtaansa Raisioon ja nyt niitä autoimmuunisairauksia, tulee sitäkin kautta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jaa-a, sen kun tietäisi.

• Anonyymi

Modernan rokotteen patentti oli kai 060606 ja Lusiferace-aineella.
      Näkyy kohta myös hohtavana, hiukkaset valuu verisuoniin... ottaa ruumiista vallan.
      https://tokentube.net/v/2200192150/COVID19-rokotteessa-on-kemikaali--joka-tekee-sinut-skannattavaksi--Luciferase-666-

pfizerin rokotteessa myös partikkeleita. Ei täysin sama kuitenkaan kuin Modernalla, kun esim. säilytys eri asteessa. Kuitenkaan lämmössä ei säily. Olisiko, että alkaa lämmössä toimimaan jollain tavalla. Mieti, jos menis liian lämpimäksi rokote liian aikaisin, alkaisiko jo pullo hohtamaan ja potilas näkisi, että mitä... mitä ne aikoo laittaa virtapiirin kehoon.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus päättää kehostaan. Jos joku katsoo kokeellisen geeniteknologisen injektion suojaavan häntä koronavirukselta, niin ottakoon sitten sen. Itse noudatan varovaisuusperiaatetta. Näistä piikeistä ei ole osoitettu olevan riittävää hyötyä, eivätkä ne suojaa tartunnalta.

• Anonyymi

Ehkä se että ovatkin tehneet valtavan virheen. Se kiukku pitää sitten kaataa niiden niskaan jotka ovat ajatelleet asioita pitemmälle. Kaikki tosin ei voi jossain työpaikassa välttyä rokokkeelta kun se on pakko ottaa. Ammateissa joissa joudutaan olemaan ihmisten kanssa paljon tekemisissä, siellä se varmaan pakotetaan ottamaan.

• Anonyymi

Korjaus. Siis ehkä se että ovat voineet tehdä suuren virheen. En itsekään tiedä pitäisikö se ottaa vai ei. Tarkkailen tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus. Siis ehkä se että ovat voineet tehdä suuren virheen. En itsekään tiedä pitäisikö se ottaa vai ei. Tarkkailen tilannetta.

Juu niin varmaan, epävarmahan tilanne tuntuu olevankin.
        Itse pääministerikin on epävarmma, ei tiedä mitään oikeastaan misään. Asiatuntijat, jos niitä jossain olisi.
        "viruksen leviämistä ei voida estää, eikä ole tarkoituskaan estää"
        Mitä tuosta voisi päätellä, että kylläpäs sitten muusta tiedetään....haa....haaaa......
        Tyhmyyttähän se tietämättömyys on.
        Ei pitäisi olla sellaisia virassa enää.

• Anonyymi

SITÄ MINÄKIN OLEN IHMETELLYT
      Sehän jotuu siitä, samasta syystä kuten viinankin kohdalla, kaikkihan eivät juo. Kuilu on suuri alkoholisoituneiden ja raittiiden välillä.
      Voihan se johtua siitäkin, että siihen ite rokotteeseen on laitettu markkinointi entsyymit.
      SDP:läiset kun lakkoon ryhtyvät, ne vaativat kaikkien osalistuvan ja pysäyttävät tehtaat.
      Sekin voi olla vielä syynä, että tauti ei pääsisi leviämään ja Suomi avautuisi, mutta kun levittävät kuitenkin tautia ja leviäähän se.
      Että miedompana, paskan marjat.
      Eiväthän ne mitkään rokotteet coronaan tehoa, pahentavat vaan.

• Anonyymi

Rokote jihadistien mukaan rokotteesta ei voi sairastua!

• Anonyymi

Miten ihmeessä voisi? Eihän tv- ja radiojulkisuuteen päästetä yhtään toisinajattelijaa. Suomessakin elämme umpiossa, jossa ainoastaan viranomaistuote lasketaan läpi. Tämän vuoksi sairaudet pysyvät keskuudessamme, eikä kansa valita.

• Anonyymi

Jos kaikki on kunnossa, ei ole mitään syytä vihata.

• Anonyymi

Monet rokotetut vihaavat rokottamattomia, koska katsovat heidän sairastuttavan jo moneen kertaan rokotetutkin. Rokotteisiin itsessään harvat uskovat. Niinpä rokotetut lähes aina kuten terveydenhoitoasiantuntijammekin katsovat, että vasta rokottamattomien rokottaminen takaa rokotettujen tosiasiallisen terveyden. Niinpä meidänkin maassamme halu pakkorokottamisiin on ollut erityisesti tapetilla. Toisen ihmisen kehon kunnioittaminen ei kuulu perinteisiimme, kun taas taikausko kuuluu.

Ihmisen sairastuessa ensimmäinen tuntemus tuntuu liittyvän siihen, että kuka tai ketkä minulle tämän tekivät eli saattoivat sairauden valtaan. Tässä etenkin rokotemafia tulee vahvasti esille. Rokottamattoman täytyy olla kaiken pahan alku ja juuri. Elleivät rokottamattomat saastuttaisi maailmaa, rokotemafia saisi täydet valtuudet, ja se yksikin prosentti rokottamattomista lapsista ei kykenisi näin aikaansaamaan muissa ADHD:tä eikä muutakaan autismikirjon järkyttävää kasvua päiväkodeissa ja kouluissa. Näin meillä Suomessakin junaillaan, eikä soraääniä juurikaan kuulu.

• Anonyymi

Kaikki rokotteet laskevat ihmisten immuniteettia. Tästä huolimatta rokotteet ovat vapaaehtoisia ja rokotteita lobataan alinomaa.

Rokotteiden taustalla vaikuttavat muut kuin terveydelliset tekijät. Koska materialismi on nyt voimissaan, tuon ehdoilla mennään. Ihminen tahdotaan jo etukäteen ”muovata” tulevan varalle materialistisin keinoin. Asiantuntijan mystiseen ylivoimaan määrätä lääkityn elämästä jo etukäteen, muovata se tietynlaiseksi tahdotaan uskoa enemmän kuin lääkityn omaan sisäiseen voimaan. Se että papistokin on saatu tähän retkuun, hämmentää monia.

Se että yksikään ihminen ei voi elää toisen kautta, eikä varsinkaan rokoteasiantuntijan mielen mukaan piikitysten saattelemana, ei pitäisi olla uuutta ihmiskunnan historiassa. Tällaisia yrittäjiä on ollut aiemminkin. Valta se kiehtoo terveydenhoidossakin. Rokotteissa liikkuvat satumaiset summat ovat kiinnostaneet enemmän kuin itse rokotteet, jotka tosiasiassa ovatkin jääneet sivuilmiöksi rahanteon helpossa rytinässä.

Ihmisiä on helppoa höynäyttää. Rokottamisissa näin on päässyt tapahtumaan jo yli sadan vuoden ajan, jona aikana ihmiset on julistettu teolliseksi massatuotteeksi, jota voi lääkitä samalla tavoin. Massassa ei ole eroja, ei yksilöitä eikä vastuunkantoa heistä. Heitä saa kohdella miten vain, eikä valittamisista vastuuvapaissa yrityksissä tarvitse lainkaan huolehtia.

Kun rokottamisista tulee puhe, järki yleensä kaikkoaa saman tien. Rokotteet ovat pyhä asia ja rokotemafia se pyhäkkö, johon ei ole lupa koskea.

• Anonyymi

Koskahan ihmiset alkaa tajuamaan tämän rokotus hulluuden joka lisääntyy vuosi vuodelta ja tajuamaan että entistä enemmän nyt sairauksia kautta maailman !
      LÄÄKEFIRMAT KIITTÄÄ tyhmää kansaa .

• Anonyymi

Kansa pelkää. Olen keskustellut lukemattomien vanhempien kanssa, jotka ovat ajautuneet vakaviin yhteenottoihin neuvoloissa terveydenhoitajien ja lääkäreiden kanssa. Nämä yhteenotot ovat mahdollistuneet vasta lasten sairastumisten myötä rokotteista. Koska neuvoloissa rokotteista vaurioitumista tai menehtymistä ei ole koskaan myönnetty, ei siellä myöskään rokotteiden vapaaehtoisuudelle ole annettu mitään painoarvoa. Lasten kohdalla rokotteiden vapaaehtoisuus koetaankin lähinnä vitsiksi. Rokotehaittoja ei vanhempien pyynnöstä kirjata mihinkään, kun taas vanhempien ”rokotevastaisuus” kirjautuu moneenkin kertaan.

Mikäli lasten vanhemmat pysyvät päätöksessään ja vapaaehtoisuuteensa nojautuen jättävät lapsensa rokottamatta, tilanne kääntyy usein tavattoman vaikeaksi ja hermoja repiväksi. Tapahtuu kaikenlaista odottamatonta, jolloin neuvolasta vierailusta tulee suorastaan painajasmaista kotitarkastuksineen sun muine lääkärien kanssa järjestettyine puhutteluineen ja moittimisineen.

Vanhemmat saavat usein myös kuulla, että okei, jättäkää vaan ne muksunne rokottamatta, mutta sitten kun pienokaisenne makaavat sairaalassa tetraplegian saattelemana neliraajahalvaantuneina, kantakaapa vastuunne myös silloin. Nämä painostajat unohtavat helposti, että rokotteista myös oikeasti seuraa lasten halvaantumisia. Myös sellaisia, joista jopa on nostettu oikeudenkäyntejä ja voitettukin.

Vanhempien pelätessä he voivat sairastua itsekin. Luottamus viranomaisiin on jo vaakalaudalla ja heidät vanhempina mahdollisesti häpäisty jo useampaankin kertaan. Lasten vanhempia ei pitäisi yllyttää mihinkään. Ei kumpaankaan suuntaan, vaan antaa heidän päättää rauhassa itse kantansa. Ihmisen mielenterveys on herkkä asia, eikä kestä mitä tahansa myllerryksiä. Vanhempien on kuitenkin koetettava elää tasapainossa perheessään lastensa kanssa kävi niin tai näin.

• Anonyymi

Julmuuden tähden rokotteista sairastumisia ei haluta nähdä. Rokotejulmuus itse asiassa tuo esille sen, että ihminen on sittenkin henkinen olento, eikä pelkkä lääketieteellisten materialististen kokeilujen kohde.

Kunhan tästä rokotteellisesta disinformaatiosta ja syyllistämisestä päästään eroon, ihmisten vastuunkannolla omasta itsestään alkaa olla taas katetta. Parasta olisi, mikäli ihmisillä olisi oikeita ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa ja keskustella asioista.

Rokotemafia elää ja voi hyvin meren takana, mutta lapsemme ja nuoremme ovat tässä ja nyt, ja useat heistä eivät voi hyvin. Meillä ei ole varaa menettää heitä. He kärsivät ja se kärsimys on koko ajan läsnä, kunnes me aikuiset teemme kaiken tarvittavan heidän hyväkseen.

• Anonyymi

Kyllähän se nyppii, että myytiin vanha tauti uutena.

• Anonyymi

Näinhän sitä pääsi käymään!

Parannettiin roimasti "sikainfluenssapandemian" kesken jäänyttä piikkimyyntiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän sitä pääsi käymään!

Parannettiin roimasti "sikainfluenssapandemian" kesken jäänyttä piikkimyyntiä!

Eiköhän uusi pandemia kolkuttele jo ovella. Suvantovaihetta rokottamisiin on vaikea nähdä.

Immunologisen tasapainon horjuttaminen alkaa olla jo sellaisella asteella, että uudelle virologiselle tuttavuudelle ja rokotekierteille olisi jo kysyntää.

• Anonyymi

Ehkä se keljuttaa kun ovat menneet punikkien halpaan.

• Anonyymi

Ajavat äkänsä sitten niihin jotka ajattelevat omilla aivoillaan.

• Anonyymi

Tai jos ovat itse punikkeja, ovat menneet toisten punikkien halpaan.

• Anonyymi

Pieni älykkyysosamäärä.

Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      891
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      35
      816
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      809
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      701
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      694
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      691
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      27
      648
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      186
      639
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      636
    10. Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset

Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv
      Haapavesi
      21
      624
    Aihe