40kg penkkipunnerrus 5-10 vuoden treenin jälkeen

Anonyymi

Itse sain 40kg penkistä 7 vuoden aktiivisen pätevän PT:n tekemän nousujohteisen ohjelman avustuksella. Se tunne kun saa lyödä 2*5kg isoa mustaa lätkää molemmille puolille tankoa. Hiaton paita, vähän huomiota herätetty pienellä "örinällä" psyykkaamalla, naiset kerääntyneet ympäri salia katsomaan, jotku katselee kauempaa "salaa" vaikka kyllä huomasin, että tarkkailevat suoritustani rantojen-mies fysiikka suoritustani.

Ei kuitenkaan noussut ns. merkistä tai en edes yrittänyt, ehkä se kuuluisi jo steroidimiehille merkistä alkaa noita rautoja nostelemaan. Pylly mahdollisimmyös ja ja jäntevällä pompulla tanko ylös noin 20cm ennen rintaa. Tämän jälkeen aivan pokerina niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ottamaan laatat pois tangosta. Tiedän että olen kiinnittänyt nyt useamman naisen huomion salilla ja puhelinnumerokyselyjä alkaa varmaan tulla viimestään juhannuksen jälkeen. Jätin ilmotustaululle myös numeron nimellä Mies-40kg, joten mahdollisesti jo juhannuksen aikaan tulee soittoja ja deittipyyntöjä, mutta nyt kun on varaa valita niin ehkäpä ne parhaimmannäköiset fysiikkapimut on etusijalla, no sisin toki tärkein, mutta jos nyt ihan juhannusmielessä ja juhlistaa tuota 40kg haamurajaa.

1

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huh, aika kova. Itsellä jumittunut 35,5 kg-tasolle tällä hetkellä. Alkaa kyllä olla keinot lopussa, ajattelin aloittaa kuurin lomien jälkeen ja tehdä penkin priorisoivaa voimaohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1493
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      984
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      804
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      801
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      740
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      727
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      73
      726
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      714
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      709
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      687
    Aihe