olen ottamassa avioeroa miehestä Koska alkaa 8 vuodenaika kasvettu erikseen Lasten hoitaminen sujuu hyvin Viikolla Viikonloppuisin hoidan lapset ja mies ryyppää ja on kavereiden kanssa Olen yrittänyt panostaa avioliittoon enemmän kuin mies Mutta hän ei itse todennäköisesti haluaa vain viettää aikaa kavereiden kanssa Joten olen tullut siihen tulokseen että meidän avioliitto on ohi .Koska hän ei halua viettääVaimon kanssa aikaa Kaverit ovat tärkeitä aina enemmän kuin vaimo ja lapset
mies ja kaverit
Anonyymi
1
639
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä pitää saada aikaa kevereille. edes perjantait ja launtait. ja sunnuntait klo 17 saakka. ei kukaan täys päinen mies jaksa pelkää vaimoa. 7 päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945462
- 564191
- 342399
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282218Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048