Miten pokata paha poika ja kostaa

Anonyymi

Aiempien pahojen poikien teot sille? Mitään vinkkei?

6

784

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se mies haittaa vaikka tykkäätkin miehistä! 🤗

• Anonyymi

Niinpä, nättiä on poikien kesken

• Anonyymi

Ei ne syyttömät ole vastuussa muiden virheistä.

• Anonyymi

Ei kai siihen mitään sen erikoisempaa tartte, kuulostat itsekkin autoritaariselta ja aggressiiviselta ja se varmasti vetoaa juuri toiseen samanmoiseen, joten onnea vaan ristiretkellesi. Mutta miksi ihmeessä et kosta sille primus motorille? Ja kuulostaa kyllä, että olet itse noihin kovin viehättynyt, kun et ole kerrasta uskonut ettei pahoista pojista hyvää seuraa.

• Anonyymi

Jos saat edistettyä hommaa intiimitasolle, hyppää naaman päälle reverse cowgirl -asentoon, ota pojan pää reisiesi puristukseen ja väännä pieru. Jos saat jöötin tulemaan, aina parempi. Sellainen ei unohdu koskaan. Aromia voit lisätä oikealla ruokavaliolla, esim. kananmunilla.

• Anonyymi

Toi on kuule mulle tuttua. Mua käytti hyväksi lätkäjätkä, joka vaati kaikenlaista kinkyä ja oli ilkee. Kerran jätin valmistautumatta anaaliseksiin ja se sai sätkyn siitä, kun sen liisattu auto oli ihan sotkussa seksin jälkeen. Me siis harrastettiin aina autossa. Se ei vienyt mua edes kotiinsa. En saanu kyytiä kotiin, mutta mulla oli fillari pusikossa. Kutsuin sitä silloin kakkakapinaksi. Nyt myöhemmin mulla on ollut jäsentyneempiä tapoja opettaa pojille ansaitsemaani kunnioitusta mua kohtaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      702
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe