Olen (45m) ollut yhdeksän vuotta suhteessä ja olemme naimisissa ollut 9 vuotta. Ja olemme kertaaleen erottu ja menty uudestaan naimisiin. Todella rikkonainen suhde. Riitoja on paljon. Hänellä on 3 aikuista lasta kaikki on jollain tavalla erityislapsia. Viimeisin 25 v tyttö jolla lievä kehitysvamma ja autistinen. Hän ei pärjännyt ulkomaailmassa asumaan joten hänen piti tulla meille asumaan. Isompaan kämppään piti muuttaa ja tuli isot muuttokustannukset. Kolme kuukautta muutosta ja vieläkin maksetaan velkoja. Asuminen muuttin entistäkin vaikeammaksi kun hän on kaikkien edelle. Tuntuu että hänen ehdoilla mennään. Hän saa kaiken periksi ja ei saa moittia virheistä. Saan aina haukut kun puutun hänen elämään ja virheisiin. Asummehan me yhdessä ja on kai minullakin sananvaltaa, mutta ei. Minun tekemiseen puututaan. Käyn työn ohella kaupassa, ruuanlaitto ja huodehdin muutenkin kodista. Hän käy töissä ja töitten jlkeen kiire nukkumaan Ei niikuin välitä kodin askareista pätkääkään. Ja tyttö makaa päivät huoneessaan eikä tee muuta. Ajatellaan vaan että hänellä on kaikki hyvin eikä puututa mihinkään tekemiseen (eikä saa) En halua kuitnkaan erota ja minua uhkaillaan erosta. Että teet niinkuin käsketää. On paljon asioita mitä pitää tehdä salassa. Kertokaa mitä teen?
VAIKEA SUHDE
Anonyymi
1
707
Vastaukset
- Anonyymi
"En halua kuitnkaan erota ja minua uhkaillaan erosta. "
Jos ero ei ole vaihtoehto, niin tulee mieleen 3 vaihtoehtoa
1. Menet(tte) terapiaan
2. Rupeat ryyppäämään
3. Rupeat nostamaan sellaisia raivokohtauksia, etteivät he enää uskalla kohdella sinua kaltoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851