Mun kumppani raiskaa mut kostoks siitä jos oon hoitanut kotityöt huonosti. Se on eri kulttuurista ja niillä tää on kuulemma ihan normaalia. Miten selitän sille, et Suomessa se on rikos myös avioliitossa? Ei vaan meinaa millään suostuu et muutettais käytäntöjä ja vaik vaan nuhtelis mua
Raiskaus rangaistuksena
14
1269
Vastaukset
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus kumppanistasi, se on ainut keino.
Useimmille ulkomaalaisille, ei mene tajuntaan Suomen laki.
Tietysti syytä on sinussakin, kun et miettinyt tarkemmin asioita - silloin kun valitsit hänet kumppaniksi. Näin se vain on tämä asia.- Anonyymi
tarkoitti että ei putsannut alapäänsä ajoissa, niin sai lisää ja tuli huono fiilis
- Anonyymi
Kumppanisi syyllistyy tieten tahtoen rikokseen.
Mikäli et hyväksy tuota “ kulttuurillista käytäntöä” , poistu , juokse ja lujaa , kauas tun ihmisen näköpiiristä!
Ja/tai tee rikosilmoitus.
Sinun ei tarvitse sietää tullaista! - Anonyymi
Just joo, tuskin kuitenkaan? Enempi mielikuvituksen tuotetta aloitus?
- Anonyymi
Ei tunnu olevan kovin vakava juttu tuo "raiskaus"sulle. Eli onnea valitsemallesi tielle.
- Anonyymi
Jos olisi raiskattu, tuskin noin kirjoittaisi asiasta kuin aloittaja? Tai sitten ei koe sitä niin vakavana kuin kuuluisi kokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi raiskattu, tuskin noin kirjoittaisi asiasta kuin aloittaja? Tai sitten ei koe sitä niin vakavana kuin kuuluisi kokea?
Tuskinpa oikeasti raiskattu todellakaan noin kevyesti kirjoittelisi. Jos teko ei ole hänestä vakava, vaan ilmeisesti lähinnä ärsyttävä, niin ei se silloin oikein raiskauskaan ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa oikeasti raiskattu todellakaan noin kevyesti kirjoittelisi. Jos teko ei ole hänestä vakava, vaan ilmeisesti lähinnä ärsyttävä, niin ei se silloin oikein raiskauskaan ole ollut.
Olen tottunut siihen. Se on meillä normaali osa arkea. En osaa puhua siitä muuna kuin rutiinina.
- Anonyymi
Islamiin kuuluu naisen kuritus fyysisesti ja seksuaalisesti? Hyväksyn kyllä tuon käytännön
- Anonyymi
Aika sairas juttu. Alkuhuumassa kulttuurieroja ei ajattele. Ne olisi hyvä jutella heti kättelyssä selviksi, muttei se ole helppoa. Viranomaisillakin on vastaanottokoulutus hukassa, kun tämmöistä saa lukea. Muille naisille varoittava esimerkki.
- Anonyymi
Mitä minä juuri luin?!
- Anonyymi
Provon.
- Anonyymi
Mies ei ymmärrä tekoaan. Rakastaa.
- Anonyymi
Mitä saat mies näistä nuhjuisesta tarinoistasi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768