Raiskaus rangaistuksena

Anonyymi

Mun kumppani raiskaa mut kostoks siitä jos oon hoitanut kotityöt huonosti. Se on eri kulttuurista ja niillä tää on kuulemma ihan normaalia. Miten selitän sille, et Suomessa se on rikos myös avioliitossa? Ei vaan meinaa millään suostuu et muutettais käytäntöjä ja vaik vaan nuhtelis mua

14

1215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee rikosilmoitus kumppanistasi, se on ainut keino.
      Useimmille ulkomaalaisille, ei mene tajuntaan Suomen laki.
      Tietysti syytä on sinussakin, kun et miettinyt tarkemmin asioita - silloin kun valitsit hänet kumppaniksi. Näin se vain on tämä asia.

      • Anonyymi

        tarkoitti että ei putsannut alapäänsä ajoissa, niin sai lisää ja tuli huono fiilis


    • Anonyymi

      Kumppanisi syyllistyy tieten tahtoen rikokseen.
      Mikäli et hyväksy tuota “ kulttuurillista käytäntöä” , poistu , juokse ja lujaa , kauas tun ihmisen näköpiiristä!

      Ja/tai tee rikosilmoitus.

      Sinun ei tarvitse sietää tullaista!

    • Anonyymi

      Just joo, tuskin kuitenkaan? Enempi mielikuvituksen tuotetta aloitus?

    • Anonyymi

      Ei tunnu olevan kovin vakava juttu tuo "raiskaus"sulle. Eli onnea valitsemallesi tielle.

      • Anonyymi

        Jos olisi raiskattu, tuskin noin kirjoittaisi asiasta kuin aloittaja? Tai sitten ei koe sitä niin vakavana kuin kuuluisi kokea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi raiskattu, tuskin noin kirjoittaisi asiasta kuin aloittaja? Tai sitten ei koe sitä niin vakavana kuin kuuluisi kokea?

        Tuskinpa oikeasti raiskattu todellakaan noin kevyesti kirjoittelisi. Jos teko ei ole hänestä vakava, vaan ilmeisesti lähinnä ärsyttävä, niin ei se silloin oikein raiskauskaan ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa oikeasti raiskattu todellakaan noin kevyesti kirjoittelisi. Jos teko ei ole hänestä vakava, vaan ilmeisesti lähinnä ärsyttävä, niin ei se silloin oikein raiskauskaan ole ollut.

        Olen tottunut siihen. Se on meillä normaali osa arkea. En osaa puhua siitä muuna kuin rutiinina.


    • Anonyymi

      Islamiin kuuluu naisen kuritus fyysisesti ja seksuaalisesti? Hyväksyn kyllä tuon käytännön

    • Anonyymi

      Aika sairas juttu. Alkuhuumassa kulttuurieroja ei ajattele. Ne olisi hyvä jutella heti kättelyssä selviksi, muttei se ole helppoa. Viranomaisillakin on vastaanottokoulutus hukassa, kun tämmöistä saa lukea. Muille naisille varoittava esimerkki.

    • Anonyymi

      Mitä minä juuri luin?!

      • Anonyymi

        Provon.


    • Anonyymi

      Mies ei ymmärrä tekoaan. Rakastaa.

    • Anonyymi

      Mitä saat mies näistä nuhjuisesta tarinoistasi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe