Ideoita saa esittää tässä kuitenkin vaihtoehdot joita minulla on suunnitteilla! Mikä näistä todennäköisesti toimii parhaiten? Huomenna naarastiikerini kanssa olemme kahden.
Vilautan etumustani nk. tyrkylle ja sanon: ”Koeta mun kikkeliä.’”
Menen takaapäin kähmimään ja tökkimään, kun vaikka tyhjentää tiskikonetta, ja sanoa ’Markiisi kun täräyttää.’”
Hieman lässyttämällä. ’Jaksaisitko hoitaa mun piliä’ vauvaäänellä
kysyn: ’Tekisitkö pippelitutkimusta?”
kaivan vehkeen esiin sohvalla maatessamme, heiluttelen sitä ja tuumin: ’Viikon luontoääni letkunravistaja laulaa, kiinnostaisiko?’
MIKÄ SAA NAISEN KIEHUMAAN
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään noista. Yök!
- Anonyymi
Menen takaapäin kähmimään ja tökkimään, kun vaikka tyhjentää tiskikonetta, ja sanoa ’Markiisi kun täräyttää.’”
👍👌
kaivan vehkeen esiin sohvalla maatessamme, heiluttelen sitä ja tuumin: ’Viikon luontoääni letkunravistaja laulaa, kiinnostaisiko?’👍👌 - Anonyymi
Kiehumaan, siis ärsyyntymään ja raivostumaan vai? No juu, jos nuo kaikki teet niin kyllä varmasti alkaa vituttaa jo puolivälissä tota listaa.
- Anonyymi
No silmät kiiluen varjostat kotona ja hyökkäät kimppuun makuuhuoneen ovella
- Anonyymi
Kiehumaan? Erikoinen sanavalinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565140Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921426
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041388En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015