Taas on löytynyt lasten joukkohauta

Anonyymi

Kanadasta, katolisen kirkon takapihalta.
Näin katolinen kirkko suhtautuu palanoihin
Katolinen kirkko ei uskaltanut listiä aikuisia mutta pystyi listimään heikompia eli lapsia

12

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi hyvä tietää miten on lapset surmattu
      Painettiinko tyynyllä kasvoihin vai hukutettinko heidät

• Anonyymi

Kulkutaudit

• Anonyymi

Katolisen kirkon ei tarvitse listiä ateisteja eikä pakanoita

• Anonyymi

Tulee mieleen Natsi- Saksan rotuoppi.Alkuperäisväestö katsotaan alempi rotuiseksi

• Anonyymi

Kanadassa on useasti uutisoitu että haavoittuvia nuoria tyttöjä jotka kuuluvat alkuperäisväestöön on raiskattu ja tekijöinä valkoihoisia miehiä.
      Viimeinen raiskausepäilty on muutama päivä sitten jossa isolla maasturilla ajaneet miehet ottivat kaksi tyttöä kiinni ja raiskasivat useita tunteja.Joskus valkoihoiset miehet murhaavat tytöt jotta todistajia ei jää eloon.

• Anonyymi

Lapsilla on parempi vastustuskyky erilaisiin sairauksiin kuin aikuisilla joten kyllä nämä lapset
      murhattiin tietoisesti katolisen kirkon toimesta

• Anonyymi

Ihan pientä harmitonta kiusaamista lapsia kohtaan kuten meillä Suomessa

• Anonyymi

Kanadassa katolisten koulujen Katoliset johtajat olivat kuin kenraaleja.Nyrkki ja raamattu heilui jo aamuhartaudessa ja nunnat eturivissä kuin kadetit ja kynnet puhdistettuna edellisen yön jäljiltä kun muutama lapsi oli haudattu takapihalle
      Kuri on ja oli kovaa.Mutta olisin kärpäsenä katossa jos joku nuori alkuperäiskansojen lapsi kertoisi pokkana katolisen koulun rehtorille että tämä nuori lapsi on homoseksuaali niin mitä koulussa olisi tälle lapselle tehty. Sen voi vain mielikuvituksella hahmottaa mitä koulussa olisi tapahtunut tälle lapselle.Ehkä pahempaa kuin niille tapetuille lapsille jotka kirjoittivat kakka koulu eikä katolinen koulu omaan koulu vihkoon

• Anonyymi

Alkuperäiskansaan kuuluva lapsi köyhistä oloista ja vielä Homo.Huh huh tosi cool. Todella paha tapaus ainakin haukankatseiselle katoliselle kiiluvasilmäiselle papille.Kannattaisi hypätä ikkunasta ja lähteä todella karkuun ja pitkälle tai piiloutua apostolin vaatekomeroon lopun iäksi

• Anonyymi

Kanadassa on nolla ludetta.

• Anonyymi

Kaipaisin katolisen kirkon jäsenen kommenttia Kanadassa tapahtuneista lapsiin kohdistuneista pahoista teoista. Miksi olette hiljaa?

• Anonyymi

Lapset kuolivat kulkutauteihin. Lutherilaisia ei Kanadassa ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      135
      2379
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe