Muita syitä ei ole

Anonyymi

Halusin kirjoittaa tänne sinkku sivulle siksi koska huomasin että joku MCMLAAVI on kirjoittanut.

77

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko MCMLXXVI nainen vai mies?

      • Hän kertoko on tarkemmin itse jos haluaa, mutta ymmärtäisin hänen olevan transmies naisen vartalolla.


      • Anonyymi

        Transmaskuliini tarkoittaa, että on yleensä tytöksi syntymässä määritetty, mutta sukupuoli-identiteetti on jotakin maskuliinisempaa. Ei välttämättä mies, vaan jotakin siihen suuntaan, esimerkiksi maskuliininen muunsukupuolinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Transmaskuliini tarkoittaa, että on yleensä tytöksi syntymässä määritetty, mutta sukupuoli-identiteetti on jotakin maskuliinisempaa. Ei välttämättä mies, vaan jotakin siihen suuntaan, esimerkiksi maskuliininen muunsukupuolinen.

        Juu, linkitän ja kopsaan tämän, kun en osaa itse sen hienommin kuvailla asiaa. Ja biologinen nainen olen. Identiteetti on vaan maskuliini. Transmies en ole, vaikka sitäkin olen kyllä puntaroinut olenko. Tuntuu liian ahtaalle lokerolle sekin. Näin on luontevinta.

        "Mitä transmaskuliini tarkoittaa? Jos tunnistat transmaskuliiniksi (transmaskiksi lyhyeksi), sinulle osoitettiin syntyessään nainen ja sukupuoli-identiteetti ja / tai ilmaisu on maskuliininen - mutta ei välttämättä mies.

        Transmaskuliinisuus tarkoittaa sitoutumista sukupuolispektrin maskuliiniseen puoleen - toisin sanoen, voit olla maskuliininen, mutta et binäärinen mies. Lisäksi voit siirtyä fyysisesti maskuliinisempaan tilaan tunnistamatta binaariseksi mieheksi. Trans-miehen (joka on nimetty naiseksi syntymän yhteydessä) taipumusta on kuitenkin noudattaa enemmän sukupuolibinaaria."

        Lähde:https://www.health.com/mind-body/transmasculine


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, linkitän ja kopsaan tämän, kun en osaa itse sen hienommin kuvailla asiaa. Ja biologinen nainen olen. Identiteetti on vaan maskuliini. Transmies en ole, vaikka sitäkin olen kyllä puntaroinut olenko. Tuntuu liian ahtaalle lokerolle sekin. Näin on luontevinta.

        "Mitä transmaskuliini tarkoittaa? Jos tunnistat transmaskuliiniksi (transmaskiksi lyhyeksi), sinulle osoitettiin syntyessään nainen ja sukupuoli-identiteetti ja / tai ilmaisu on maskuliininen - mutta ei välttämättä mies.

        Transmaskuliinisuus tarkoittaa sitoutumista sukupuolispektrin maskuliiniseen puoleen - toisin sanoen, voit olla maskuliininen, mutta et binäärinen mies. Lisäksi voit siirtyä fyysisesti maskuliinisempaan tilaan tunnistamatta binaariseksi mieheksi. Trans-miehen (joka on nimetty naiseksi syntymän yhteydessä) taipumusta on kuitenkin noudattaa enemmän sukupuolibinaaria."

        Lähde:https://www.health.com/mind-body/transmasculine

        Lisään nyt tämänkin, kun transmieskin voi olla transmaskuliini, mutta transmaskuliinin ei tarvitse olla transmies. Ylipäänsä binäärinen. Helposti sekoittuu yhdeksi ja samaksi asiaksi. Englanniksi löytyy hyvin kattavasti kuvauksia molemmille termeille.

        "adjective transmasculine
        noting or relating to a person who was assigned female at birth but whose gender identity is more male than female."

        Suomeksi helpoiten ehkä ymmärretty, jos sanoo maskuliininen nainen. Miesmäinen nainen. Joka pukeutuu ja yleensä myös käyttäytyy miestyypillisesti tai miestyypillisemmin, kuin naissukupuolelle mielletään.

        Ruho on naisen, muutoin on kuin miehet, kärjistetysti.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, linkitän ja kopsaan tämän, kun en osaa itse sen hienommin kuvailla asiaa. Ja biologinen nainen olen. Identiteetti on vaan maskuliini. Transmies en ole, vaikka sitäkin olen kyllä puntaroinut olenko. Tuntuu liian ahtaalle lokerolle sekin. Näin on luontevinta.

        "Mitä transmaskuliini tarkoittaa? Jos tunnistat transmaskuliiniksi (transmaskiksi lyhyeksi), sinulle osoitettiin syntyessään nainen ja sukupuoli-identiteetti ja / tai ilmaisu on maskuliininen - mutta ei välttämättä mies.

        Transmaskuliinisuus tarkoittaa sitoutumista sukupuolispektrin maskuliiniseen puoleen - toisin sanoen, voit olla maskuliininen, mutta et binäärinen mies. Lisäksi voit siirtyä fyysisesti maskuliinisempaan tilaan tunnistamatta binaariseksi mieheksi. Trans-miehen (joka on nimetty naiseksi syntymän yhteydessä) taipumusta on kuitenkin noudattaa enemmän sukupuolibinaaria."

        Lähde:https://www.health.com/mind-body/transmasculine

        Kiitos kun selvensit kysyin siksi koska luulin ensin että olet mies.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, linkitän ja kopsaan tämän, kun en osaa itse sen hienommin kuvailla asiaa. Ja biologinen nainen olen. Identiteetti on vaan maskuliini. Transmies en ole, vaikka sitäkin olen kyllä puntaroinut olenko. Tuntuu liian ahtaalle lokerolle sekin. Näin on luontevinta.

        "Mitä transmaskuliini tarkoittaa? Jos tunnistat transmaskuliiniksi (transmaskiksi lyhyeksi), sinulle osoitettiin syntyessään nainen ja sukupuoli-identiteetti ja / tai ilmaisu on maskuliininen - mutta ei välttämättä mies.

        Transmaskuliinisuus tarkoittaa sitoutumista sukupuolispektrin maskuliiniseen puoleen - toisin sanoen, voit olla maskuliininen, mutta et binäärinen mies. Lisäksi voit siirtyä fyysisesti maskuliinisempaan tilaan tunnistamatta binaariseksi mieheksi. Trans-miehen (joka on nimetty naiseksi syntymän yhteydessä) taipumusta on kuitenkin noudattaa enemmän sukupuolibinaaria."

        Lähde:https://www.health.com/mind-body/transmasculine

        Olisko helpompaa alkaa vaan ihmiseksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko helpompaa alkaa vaan ihmiseksi?

        Niinhän mä oonkin vaan ihminen. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun selvensit kysyin siksi koska luulin ensin että olet mies.

        Eipä mitään, se voi hiukan selventää asiaa, monesti luullaan mieheksi jollen asiaa selvennä ja tuo julki millään mikä viittaa naiseen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Eipä mitään, se voi hiukan selventää asiaa, monesti luullaan mieheksi jollen asiaa selvennä ja tuo julki millään mikä viittaa naiseen.

        En tarkoittanut että näyttäisit mieheltä ajattelin vain noista sun kirjoituksista ensin niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut että näyttäisit mieheltä ajattelin vain noista sun kirjoituksista ensin niin.

        Juu, en sitä meinannutkaan. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Eipä mitään, se voi hiukan selventää asiaa, monesti luullaan mieheksi jollen asiaa selvennä ja tuo julki millään mikä viittaa naiseen.

        Mua ei ole koskaan mieheksi luultu paisti täällä 24:ssa aiemmin, kun oli tämä rock n roll -kuva profiilikuvana, joka nytkin ja kun kirjoittelin bändeistä ja artisteista ja kitaristeista ja rumpaleista (edelleen teen niin). Sitten joillekin oli yllätys, kun sanoin olevani nainen. Joidenkin mielestä naiset eivät varmaan ole keskimäärin niin paljon kiinnostuneita musiikista ja tiedä siitä jotain kuin miehet. Mutta ulkonäöllisesti en näytä mieheltä, vaikka lyhyt tukka onkin, ihan naiseksi tunnistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut että näyttäisit mieheltä ajattelin vain noista sun kirjoituksista ensin niin.

        Ja myös silloin, kun oli profiilikuvana joku kuva jostain bändistä, esim. Led Zeppelin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut että näyttäisit mieheltä ajattelin vain noista sun kirjoituksista ensin niin.

        Yksi kommentoija musiikkipalstalla sanoi, kun kerroin olevani nainen, että oli kokoajan luullut juttelevansa miehen kanssa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mua ei ole koskaan mieheksi luultu paisti täällä 24:ssa aiemmin, kun oli tämä rock n roll -kuva profiilikuvana, joka nytkin ja kun kirjoittelin bändeistä ja artisteista ja kitaristeista ja rumpaleista (edelleen teen niin). Sitten joillekin oli yllätys, kun sanoin olevani nainen. Joidenkin mielestä naiset eivät varmaan ole keskimäärin niin paljon kiinnostuneita musiikista ja tiedä siitä jotain kuin miehet. Mutta ulkonäöllisesti en näytä mieheltä, vaikka lyhyt tukka onkin, ihan naiseksi tunnistaa.

        Okei. No mulla voi naama näyttää miehen naamalta. Riippuu kuvakulmastakin. Hiusmalli ja vaatteet kun on miesten, niin mammat kaupassa välillä luulee mieheksi. Vissiin totisena naamakin sitten, kun omat muksutkin sanoo että näiti näyttää nyt pojalta. :)

        Kirjoituksista on joskus vaikea päätellä ellei kerro jotain mistä saa vihiä sukupuolesta. Mä kyllä olen ajatellut sut naisena alusta asti, pehmeä tatsi. :)

        Joskus anonyyminä ja huvikseen kun olen kirjoittanut niin ikään miehenä, niin eipä ole kukaan epäillyt. Täydestä menee, kun ei puhu rinnoista, äitiydestä, mistään naisasiaan liittyvästä. Ainakaan itseensä liittyen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, linkitän ja kopsaan tämän, kun en osaa itse sen hienommin kuvailla asiaa. Ja biologinen nainen olen. Identiteetti on vaan maskuliini. Transmies en ole, vaikka sitäkin olen kyllä puntaroinut olenko. Tuntuu liian ahtaalle lokerolle sekin. Näin on luontevinta.

        "Mitä transmaskuliini tarkoittaa? Jos tunnistat transmaskuliiniksi (transmaskiksi lyhyeksi), sinulle osoitettiin syntyessään nainen ja sukupuoli-identiteetti ja / tai ilmaisu on maskuliininen - mutta ei välttämättä mies.

        Transmaskuliinisuus tarkoittaa sitoutumista sukupuolispektrin maskuliiniseen puoleen - toisin sanoen, voit olla maskuliininen, mutta et binäärinen mies. Lisäksi voit siirtyä fyysisesti maskuliinisempaan tilaan tunnistamatta binaariseksi mieheksi. Trans-miehen (joka on nimetty naiseksi syntymän yhteydessä) taipumusta on kuitenkin noudattaa enemmän sukupuolibinaaria."

        Lähde:https://www.health.com/mind-body/transmasculine

        Olet nainen mutta haluatko olla siis mies?
        Ymmärsinkö oikein että haluaisit olla mies?
        Olisit varmasti hyvä tuollaisena kuin olet eli naisena ja jossain ketjussa kirjoitit että haluat rintojen pienennyksen. Ymmärrän kyllä että jos on todella isot rinnat niistä tulee selkä kipuja mutta ei kannata leikata voi tulla joskus katumapäälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet nainen mutta haluatko olla siis mies?
        Ymmärsinkö oikein että haluaisit olla mies?
        Olisit varmasti hyvä tuollaisena kuin olet eli naisena ja jossain ketjussa kirjoitit että haluat rintojen pienennyksen. Ymmärrän kyllä että jos on todella isot rinnat niistä tulee selkä kipuja mutta ei kannata leikata voi tulla joskus katumapäälle.

        Olisin mieluusti syntynyt miessukupuolena, mutta nyt elämää jo 45v eläneenä en halua olla mieskään varsinaisesti. Kumpikin ääripää tuntuu oudolta. Jos mietin, että hyppäisin nyt tässä iässä mies mieheksi, käyden kaikki transitiot, kaiken siis läpi, niin se tuntuu liian rajulta. Nuorena se olisi ollut helpompaa.

        Tavallaan joo, olis luontevaakin, mutta historiani tietäen ja nykyhetken olis liikaa muuttujia. En enää haluaisi opetella käyttämään ääntäni oikein, opettaa läheisiä kohtaamaan mut miehenä, selittelemään töissä miksi mulla on naisen nimellä tokareita ja niitä on helvetisti. Kauhee homma veivata kaikki uuteen uskoon. En jaksa.

        Sitten oon miettinyt, että mä olen aivan hyvä näinkin. Selvinnyt tälläkin kropalla. Mihin mä tarvin karvoja lisää? Mihin mä tarvin kaljun pään? Mihin mä tarvin matalamman äänen? Mihin mä tarvin miehen juridisen sukupuolen? En mihinkään.


        Rinnat nyt on ikuinen mieliharmi, mutta jos nekin saisi pikkuruisiksi se varmasti auttaisi monella tavalla.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Olisin mieluusti syntynyt miessukupuolena, mutta nyt elämää jo 45v eläneenä en halua olla mieskään varsinaisesti. Kumpikin ääripää tuntuu oudolta. Jos mietin, että hyppäisin nyt tässä iässä mies mieheksi, käyden kaikki transitiot, kaiken siis läpi, niin se tuntuu liian rajulta. Nuorena se olisi ollut helpompaa.

        Tavallaan joo, olis luontevaakin, mutta historiani tietäen ja nykyhetken olis liikaa muuttujia. En enää haluaisi opetella käyttämään ääntäni oikein, opettaa läheisiä kohtaamaan mut miehenä, selittelemään töissä miksi mulla on naisen nimellä tokareita ja niitä on helvetisti. Kauhee homma veivata kaikki uuteen uskoon. En jaksa.

        Sitten oon miettinyt, että mä olen aivan hyvä näinkin. Selvinnyt tälläkin kropalla. Mihin mä tarvin karvoja lisää? Mihin mä tarvin kaljun pään? Mihin mä tarvin matalamman äänen? Mihin mä tarvin miehen juridisen sukupuolen? En mihinkään.


        Rinnat nyt on ikuinen mieliharmi, mutta jos nekin saisi pikkuruisiksi se varmasti auttaisi monella tavalla.

        Oletko koskaan ollut tyytyväinen että synnyit naiseksi? Haluatko itse että sulla olisi pienemmät vai painostaako joku?
        Oletko ajatellut tuolla tavoin kauan että olisit halunnut syntyä mieheksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ollut tyytyväinen että synnyit naiseksi? Haluatko itse että sulla olisi pienemmät vai painostaako joku?
        Oletko ajatellut tuolla tavoin kauan että olisit halunnut syntyä mieheksi?

        Enimmän aikaa lapsuutta en miettinyt sukupuolta oikeestaan mitenkään, mä vaan elin kuten lystäsin. Teininä vasta sukupuoli jysähti konkreettisesti mieliharmiksi, kun menkat ja rinnat ilmestyi.

        Sitten olikin vaikeeta jokunen vuosi, kun ei meinannut sopeutua. Tuntuu että kaikki kiva katosi ja tuli naiseksi ryhtyminen pakolliseksi.

        Ahdistavaa. Mietin jo 4 vanhana kasvavani mieheksi. Mutta konkretia on aika epäselvä tuon ikäisellä vielä. Pitkin elämääni olen miettinyt, että miehenä olisin voinut elää vapaammin luontoni mukaan. Eikä olisi kasvanut rintoja eikä tullut vihaamiani menkkoja. Enkä olis ollut ulalla akkain juttujen kanssa. Kun ei istu naismuottiin niin vaikeeta on silloin.

        Olen mä äitiyden kautta osannut nauttia naiseudesta, että kehoni kantoi heidät kohdussani ja sain kokea sen ihmeen, odotus ja pieni ihminen tuli minusta mun elämään.

        Muuten en oikeestaan enää edes mieti mitään naiseutta tai mieheyttä, mä vaan oon mä. Lähinnä kerron siksi, että joku aina ihmettelee. Mutta läheiset ei ihmettele. Ei tarvi kun elää.

        Haluan itse rinnat pienemmäksi, oikeesti vaikka kokonaankin pois. En perusta niistä mitään. Turhakkeet.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Enimmän aikaa lapsuutta en miettinyt sukupuolta oikeestaan mitenkään, mä vaan elin kuten lystäsin. Teininä vasta sukupuoli jysähti konkreettisesti mieliharmiksi, kun menkat ja rinnat ilmestyi.

        Sitten olikin vaikeeta jokunen vuosi, kun ei meinannut sopeutua. Tuntuu että kaikki kiva katosi ja tuli naiseksi ryhtyminen pakolliseksi.

        Ahdistavaa. Mietin jo 4 vanhana kasvavani mieheksi. Mutta konkretia on aika epäselvä tuon ikäisellä vielä. Pitkin elämääni olen miettinyt, että miehenä olisin voinut elää vapaammin luontoni mukaan. Eikä olisi kasvanut rintoja eikä tullut vihaamiani menkkoja. Enkä olis ollut ulalla akkain juttujen kanssa. Kun ei istu naismuottiin niin vaikeeta on silloin.

        Olen mä äitiyden kautta osannut nauttia naiseudesta, että kehoni kantoi heidät kohdussani ja sain kokea sen ihmeen, odotus ja pieni ihminen tuli minusta mun elämään.

        Muuten en oikeestaan enää edes mieti mitään naiseutta tai mieheyttä, mä vaan oon mä. Lähinnä kerron siksi, että joku aina ihmettelee. Mutta läheiset ei ihmettele. Ei tarvi kun elää.

        Haluan itse rinnat pienemmäksi, oikeesti vaikka kokonaankin pois. En perusta niistä mitään. Turhakkeet.

        Oliko lapsuus kodissasi enemmän veljiä tai pidettiinkö tyttöä/naista jotenkin huonona asiana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko lapsuus kodissasi enemmän veljiä tai pidettiinkö tyttöä/naista jotenkin huonona asiana?

        Ei. Mä olen ainoa lapsi. Ei ole sisaruksia.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei. Mä olen ainoa lapsi. Ei ole sisaruksia.

        Eikä tyttöä tai naista ole pidetty huonona. Mä olin isäni prinsessa, hän nimenomaan toivoi tytärtä. Olen ollut isäni silmäterä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Eikä tyttöä tai naista ole pidetty huonona. Mä olin isäni prinsessa, hän nimenomaan toivoi tytärtä. Olen ollut isäni silmäterä.

        Juu eli itse ajattelet niin kuin tuossa sanoitkin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Eikä tyttöä tai naista ole pidetty huonona. Mä olin isäni prinsessa, hän nimenomaan toivoi tytärtä. Olen ollut isäni silmäterä.

        On vaan ollut aina luonnollista olla kuin yksi pojista. Mennä mukana leikeissä, kulkea kaveriporukassa aikuisena.

        Töissä sama juttu, koulussakin. Miesten kanssa vaan jotenkin on mutkattomampaa, luonnikkaampaa. Ei tarvi miettiä mitään turhaa. :)

        Parisuhteet sitten voikin olla outoja miesten kanssa, ihme jullikoimista ja kilpailua mua kohtaan.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        On vaan ollut aina luonnollista olla kuin yksi pojista. Mennä mukana leikeissä, kulkea kaveriporukassa aikuisena.

        Töissä sama juttu, koulussakin. Miesten kanssa vaan jotenkin on mutkattomampaa, luonnikkaampaa. Ei tarvi miettiä mitään turhaa. :)

        Parisuhteet sitten voikin olla outoja miesten kanssa, ihme jullikoimista ja kilpailua mua kohtaan.

        Onko se sun kumppani mies vai nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu eli itse ajattelet niin kuin tuossa sanoitkin.

        Yym. En keksi mitään syytä miksi musta tuli vähän erilainen, kuin että aivoni on rakentuneet elämään ja näkemään miesmäisemmin ympäröivän maailman. Kiinnostumaan enemmän asioista mihin keskimäärin miehet.

        Ihan pienestä asti ja kenties mun sosiaaliset ympyrät on vielä tarjonneet näitä virikkeitä mulle aktiivisemmin. Olin aina isän mukana joka puolella mihin vaan mukaan pääsi. Muutenkin vikkelä ja vilkas tenava. Vaahteramäen Eemeli 2. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kumppani mies vai nainen?

        Mies.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mies.

        Mitä miehesi on mieltä sun ajatuksista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä miehesi on mieltä sun ajatuksista?

        Eipä se juuri kuuntele. Totee vaan ettei hänkään sukupuoltaan mitenkään mieti eikä ajattele.

        Eipä tuo paljon kommentoi. Olen tulkinnut, että kaiketi ok.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Eipä se juuri kuuntele. Totee vaan ettei hänkään sukupuoltaan mitenkään mieti eikä ajattele.

        Eipä tuo paljon kommentoi. Olen tulkinnut, että kaiketi ok.

        Lähinnä kuuntelee, kuten ihmiset yleensä. Eikä kommentoi sen enempää. Ei ehkä tiedä mitä sanoa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Lähinnä kuuntelee, kuten ihmiset yleensä. Eikä kommentoi sen enempää. Ei ehkä tiedä mitä sanoa.

        Kyllä hän varmasti sinua rakastaa kun sinun kanssasi kerran on. Sellaisena kuin olet.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Enimmän aikaa lapsuutta en miettinyt sukupuolta oikeestaan mitenkään, mä vaan elin kuten lystäsin. Teininä vasta sukupuoli jysähti konkreettisesti mieliharmiksi, kun menkat ja rinnat ilmestyi.

        Sitten olikin vaikeeta jokunen vuosi, kun ei meinannut sopeutua. Tuntuu että kaikki kiva katosi ja tuli naiseksi ryhtyminen pakolliseksi.

        Ahdistavaa. Mietin jo 4 vanhana kasvavani mieheksi. Mutta konkretia on aika epäselvä tuon ikäisellä vielä. Pitkin elämääni olen miettinyt, että miehenä olisin voinut elää vapaammin luontoni mukaan. Eikä olisi kasvanut rintoja eikä tullut vihaamiani menkkoja. Enkä olis ollut ulalla akkain juttujen kanssa. Kun ei istu naismuottiin niin vaikeeta on silloin.

        Olen mä äitiyden kautta osannut nauttia naiseudesta, että kehoni kantoi heidät kohdussani ja sain kokea sen ihmeen, odotus ja pieni ihminen tuli minusta mun elämään.

        Muuten en oikeestaan enää edes mieti mitään naiseutta tai mieheyttä, mä vaan oon mä. Lähinnä kerron siksi, että joku aina ihmettelee. Mutta läheiset ei ihmettele. Ei tarvi kun elää.

        Haluan itse rinnat pienemmäksi, oikeesti vaikka kokonaankin pois. En perusta niistä mitään. Turhakkeet.

        Valehtelet koko ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän varmasti sinua rakastaa kun sinun kanssasi kerran on. Sellaisena kuin olet.

        Varmasti joo. En oikeestaan sitä ole epäillyt koskaan ettenkö kelpaisi itsenäni, lähinnä hänen väsymistä, kyllästymistä ja voimakasta itsellisyyttä ja huonoa taitoa jakaa asioita miettinyt. Vaikeneminen on helpompaa kun puhuminen. Mulle taas toisinpäin puhuminen on helpompaa kun vaikeneminen.

        Hän on enemmän yksineläjä kun porukassa eläjä. Epäsosiaalinen kuten minäkin, outo erakko kuten minäkin.

        Mut mä vaan olen se innostuva romantikko, hän on se kyynisen realistinen. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Varmasti joo. En oikeestaan sitä ole epäillyt koskaan ettenkö kelpaisi itsenäni, lähinnä hänen väsymistä, kyllästymistä ja voimakasta itsellisyyttä ja huonoa taitoa jakaa asioita miettinyt. Vaikeneminen on helpompaa kun puhuminen. Mulle taas toisinpäin puhuminen on helpompaa kun vaikeneminen.

        Hän on enemmän yksineläjä kun porukassa eläjä. Epäsosiaalinen kuten minäkin, outo erakko kuten minäkin.

        Mut mä vaan olen se innostuva romantikko, hän on se kyynisen realistinen. :)

        Mulla on vähän taipumusta ihastua viileisiin ja tunteensa peittäviin mystisiin älypäihin. Jotka kylmänviileesti viilentää vähän mun hehkutuksia. :)

        Jotka ei niin leiju ja hihku ihastuksesta innoissaan. Mut sitten mä jään helposti vähän vaille sitä lämpöä ja hellyyttä mitä kuutenkin kaipaan sen kaiken hillityn älyn ja pinnan oheen. Pitäs varmaan ihastua joskus johku romantikkoon, joka hehkuu kuten mäkin. Niin saisin tarpeekseni lällyä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet koko ajan.

        En jaksas. Ei syytä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Varmasti joo. En oikeestaan sitä ole epäillyt koskaan ettenkö kelpaisi itsenäni, lähinnä hänen väsymistä, kyllästymistä ja voimakasta itsellisyyttä ja huonoa taitoa jakaa asioita miettinyt. Vaikeneminen on helpompaa kun puhuminen. Mulle taas toisinpäin puhuminen on helpompaa kun vaikeneminen.

        Hän on enemmän yksineläjä kun porukassa eläjä. Epäsosiaalinen kuten minäkin, outo erakko kuten minäkin.

        Mut mä vaan olen se innostuva romantikko, hän on se kyynisen realistinen. :)

        Sinun rintasi ovat osa sinua ja hyvät juuri sellaisena kuin ovat. Sinun ei tarvitse muuttaa itsessäsi yhtään mitään vaikka ajattelet niin kuin ajattelet ei kai kehoasi sen tähden tarvitse alkaa muuttamaan. Sinulla on kaunis keho.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun rintasi ovat osa sinua ja hyvät juuri sellaisena kuin ovat. Sinun ei tarvitse muuttaa itsessäsi yhtään mitään vaikka ajattelet niin kuin ajattelet ei kai kehoasi sen tähden tarvitse alkaa muuttamaan. Sinulla on kaunis keho.

        Yym, mutta mä en pidä niistä. Enkä tunne niitä mitenkään tärkeiksi. Mitään iloa niistä ei mulle ole ollut. Ei edes imetykseen.

        Lähinnä ylimääräinen painolasti ja löllyvää lössöä. Ilman olisi mukavempi. Helpompi olla ja elää. Eikä tarvisi rintsikoitakaan.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mulla on vähän taipumusta ihastua viileisiin ja tunteensa peittäviin mystisiin älypäihin. Jotka kylmänviileesti viilentää vähän mun hehkutuksia. :)

        Jotka ei niin leiju ja hihku ihastuksesta innoissaan. Mut sitten mä jään helposti vähän vaille sitä lämpöä ja hellyyttä mitä kuutenkin kaipaan sen kaiken hillityn älyn ja pinnan oheen. Pitäs varmaan ihastua joskus johku romantikkoon, joka hehkuu kuten mäkin. Niin saisin tarpeekseni lällyä. :D

        Minkä kokoiset sun rinnat on? Oletko aina seurustellut miehen kanssa?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, mutta mä en pidä niistä. Enkä tunne niitä mitenkään tärkeiksi. Mitään iloa niistä ei mulle ole ollut. Ei edes imetykseen.

        Lähinnä ylimääräinen painolasti ja löllyvää lössöä. Ilman olisi mukavempi. Helpompi olla ja elää. Eikä tarvisi rintsikoitakaan.

        Olisin aina halunnut olla tissitön, sileä kuin lauta.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Olisin aina halunnut olla tissitön, sileä kuin lauta.

        Joku kehonkuvan häiriö. Mutta totuus.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Olisin aina halunnut olla tissitön, sileä kuin lauta.

        Lauta on vain miehillä ja sinä et ole mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lauta on vain miehillä ja sinä et ole mies.

        Heh, olisimpa joko lauta tai mies. Rinnat vois kasvaa vain niille, jotka niistä tykkää ja niitä itselleen haluaa. Eikä kaikille vaan siks, että sattuu olemaan nainen. Voisin vaihtaa päikseen jonkun tissittömän kanssa. Joka hinkuu isoja löllyjä itselleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoiset sun rinnat on? Oletko aina seurustellut miehen kanssa?

        Tais olla viimeksi kun olen mitannut 95D. Jollei ole paisuneet.

        Olen. Ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Tais olla viimeksi kun olen mitannut 95D. Jollei ole paisuneet.

        Olen. Ikävä kyllä.

        Ikävä kyllä? haluaisitko olla naisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä? haluaisitko olla naisen kanssa?

        Kyllä ja en.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä ja en.

        Jos sulla olisi lesbo nainen niin minkä kokoiset rinnat haluaisit hänellä olevan?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä ja en.

        Mieluiten pysyn nykyisessä suhteessani edellyttäen, että se toimii. Tämä on mulle hyvin tunnepitoinen ja tärkeä ihmissuhde. En helpolla anna periksi.

        Mutta, jos se joskus lopahtaisikin, niin sitten mielummin kattelisin naisen kumppanikseni, kun miehen. En enää koe mielenkiintoni kohdistuvan muihin kuin naisiin. Ei yhtään nappaa ajatus uudesta mieskumppanista. Naiskumppanista sen sijaan kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla olisi lesbo nainen niin minkä kokoiset rinnat haluaisit hänellä olevan?

        Onko pakko olla lesbo?

        Pärjääköhän lesbot munlaisen tissi inhon kanssa? Liian miesmäinen lesbon makuun olemukseltani?

        Tjaa. Ei väliä. Kunhan naisesta pystyn vilpittömästi tykkäämään ja häneen rakastumaan. Mitään pelleilyä ja jojoilua ei kiitos. Nypitään rusinoita pullasta, ei kiitos.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mieluiten pysyn nykyisessä suhteessani edellyttäen, että se toimii. Tämä on mulle hyvin tunnepitoinen ja tärkeä ihmissuhde. En helpolla anna periksi.

        Mutta, jos se joskus lopahtaisikin, niin sitten mielummin kattelisin naisen kumppanikseni, kun miehen. En enää koe mielenkiintoni kohdistuvan muihin kuin naisiin. Ei yhtään nappaa ajatus uudesta mieskumppanista. Naiskumppanista sen sijaan kyllä.

        Kyllä kannattaa pitää hyvästä kiinni.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Onko pakko olla lesbo?

        Pärjääköhän lesbot munlaisen tissi inhon kanssa? Liian miesmäinen lesbon makuun olemukseltani?

        Tjaa. Ei väliä. Kunhan naisesta pystyn vilpittömästi tykkäämään ja häneen rakastumaan. Mitään pelleilyä ja jojoilua ei kiitos. Nypitään rusinoita pullasta, ei kiitos.

        Jos kaksi naista ovat yhdessä niin lesboja ne silloin ovat. Makuja on niin monenlaisia. Toinen tykkää pienistä/sopivista ja jotkut isoista tai jäteistä. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannattaa pitää hyvästä kiinni.

        Yym, hyvästä aina tiedä mutta rakkaasta. Kun mä rakastan jotakin ihmistä, mä todella rakastan ytimiini asti. Eikä silloin helposti pakita eikä pakene, vaikka tulee lunta tupaan.

        Joku sanoo hölmöydeksi ja hulluudeksi, mutta mulle se sitoutumista rakastettuun.


      • Hän on nainen, jolla on kaksi lasta ja mies, mutta hänessä on miehinen puoli eli hän on jotain siltä väliltä vähän niin kuin kolmas sukupuoli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi naista ovat yhdessä niin lesboja ne silloin ovat. Makuja on niin monenlaisia. Toinen tykkää pienistä/sopivista ja jotkut isoista tai jäteistä. 😁

        Tai panseksuaaleja tai biseksuaaleja, jopa heteroita jotka teki poikkeuksen. ' :D

        Ei jättejä mielellään. Vaikka eihän ne ihmistä pahenna. Käteen kun saa käymään, niin bueno. ;P

        Nyt ei passaa miettiä näitä, lähtee pää laukalle. Tulee mielitekoja. :/


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, hyvästä aina tiedä mutta rakkaasta. Kun mä rakastan jotakin ihmistä, mä todella rakastan ytimiini asti. Eikä silloin helposti pakita eikä pakene, vaikka tulee lunta tupaan.

        Joku sanoo hölmöydeksi ja hulluudeksi, mutta mulle se sitoutumista rakastettuun.

        Hyvää loppuviikkoa! Nyt sinä tulit todella kaapista ulos. Luin noita kirjoituksiasi.

        Mitäs viikkoon on kuulunut?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Hyvää loppuviikkoa! Nyt sinä tulit todella kaapista ulos. Luin noita kirjoituksiasi.

        Mitäs viikkoon on kuulunut?

        Se oli varmaan anonyymin tarkoituskin. Tuulettaa kunnolla mun kaappini avustettuina kysymyksinä. :D

        Sille ainakin tuntui. Motiivi, puhu nyt kerrankin itsestäsi ja kaikki, kun niin aina mielesi tekee jauhaa. :D


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Hyvää loppuviikkoa! Nyt sinä tulit todella kaapista ulos. Luin noita kirjoituksiasi.

        Mitäs viikkoon on kuulunut?

        Niin ja kiitos. Hellettä, mummolaa, pyöräilyä ja jätskiä. :)

        Kohta lettuja, isi paistaa.

        Entäpäs sulle?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Tai panseksuaaleja tai biseksuaaleja, jopa heteroita jotka teki poikkeuksen. ' :D

        Ei jättejä mielellään. Vaikka eihän ne ihmistä pahenna. Käteen kun saa käymään, niin bueno. ;P

        Nyt ei passaa miettiä näitä, lähtee pää laukalle. Tulee mielitekoja. :/

        Ei kannata liikaa miettiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata liikaa miettiä.

        No eipä niin. Oleellisinta on se mitä toisiaan kohtaan tuntee. Muu on mitä on.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin ja kiitos. Hellettä, mummolaa, pyöräilyä ja jätskiä. :)

        Kohta lettuja, isi paistaa.

        Entäpäs sulle?

        "Entäpäs sulle?"

        Kävin eilen katsomassa futista kentänlaidalla. Huomenna sitä tulee taas telkusta. Lauantaina lähden taas faijan luokse. Tällä kertaa en mene junalla vaan tuttujen kyydissä, jotka tulevat tekemään retken siinä sivussa.

        Hyviä lettuja ja kesäisiä jätskejä! Itse lähden nyt kauppaan ja sen jälkeen en tänne enää tänään tule! Hyvät illat ja yöt! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Entäpäs sulle?"

        Kävin eilen katsomassa futista kentänlaidalla. Huomenna sitä tulee taas telkusta. Lauantaina lähden taas faijan luokse. Tällä kertaa en mene junalla vaan tuttujen kyydissä, jotka tulevat tekemään retken siinä sivussa.

        Hyviä lettuja ja kesäisiä jätskejä! Itse lähden nyt kauppaan ja sen jälkeen en tänne enää tänään tule! Hyvät illat ja yöt! :)

        Selvä. Turvallista reissua. Ja hyvät illat ja yöt. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Se oli varmaan anonyymin tarkoituskin. Tuulettaa kunnolla mun kaappini avustettuina kysymyksinä. :D

        Sille ainakin tuntui. Motiivi, puhu nyt kerrankin itsestäsi ja kaikki, kun niin aina mielesi tekee jauhaa. :D

        Muuten vain kysyin kun kiinnosti tietää miksi noin itsestäsi ajattelet. Minä olen tyytyväinen omiin rintoihini en pienentäisi enkä suurentaisi niitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten vain kysyin kun kiinnosti tietää miksi noin itsestäsi ajattelet. Minä olen tyytyväinen omiin rintoihini en pienentäisi enkä suurentaisi niitä.

        Okei. Se on hyvä, että kykenee olemaan tyytyväinen siihen mitä on. :)

        Nyt on niskakipuja, josko nekin vähenis kun painava etureppu kevenisi. Hope so.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannattaa pitää hyvästä kiinni.

        Tämä ätmi höpöttää puuta heinää, ei mitää tolkkua nuis puheis????????


    • Anonyymi

      No mitä minä olen palstaa hänen kirjoituksiaan lukenut niin arvelisin hänen olevan nainen.
      Harvemmin miehellä rintoja on. 😊

      • Anonyymi

        Aina miehilläkin rinnat on. Olemmehan kaikki nisäkkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina miehilläkin rinnat on. Olemmehan kaikki nisäkkäitä.

        Miehellä on nännit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina miehilläkin rinnat on. Olemmehan kaikki nisäkkäitä.

        Tässä iässä saattaa miehenkin rinnat olla yllättävän riipputissejä. Jopa siitä huolimatta, että on aikoinaan harrastanut voimanostoa.

        Nykyisin jopa pienen roskan nostaminen lattialta aiheuttaa sanonnan: "Ai, ai, oi, oi, voi, voi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä iässä saattaa miehenkin rinnat olla yllättävän riipputissejä. Jopa siitä huolimatta, että on aikoinaan harrastanut voimanostoa.

        Nykyisin jopa pienen roskan nostaminen lattialta aiheuttaa sanonnan: "Ai, ai, oi, oi, voi, voi."

        Ne ei miehellä varsinaisesti ole rinnat vaan niille tulee ylös ulokkeita jos ovat todella lihavia.
        Ne saa pois laihduttamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on nännit.

        Rinnat ne on miehilläkin, maitorauhasiakin löytyy. Ei tarvi kuin pientä hormonihäikkää ja pum! Tissit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnat ne on miehilläkin, maitorauhasiakin löytyy. Ei tarvi kuin pientä hormonihäikkää ja pum! Tissit!

        Ne on sitte tehdyt tissit eli hormoneilla tulleet.


    • Anonyymi

      1976

      • Anonyymi

        Niin siis syntymävuosi?


    • Minä tulin alunperin tälle palstalle, kun täälläkin kyseltiin musiikkiasioista, esim. lempikappaleet/lempiartistit-ja bändit ja kun tuolla mun silloisella vakipalstalla eli musiikkipalstalla (välillä sielläkin käyn edelleen) ei sillä hetkellä ollut oikein liikehdintää. Sitten vain jostain syystä jäin tällekin palstalle. Osin myös siksi, kun täällä on enemmän liikehdintää ja ajattelin, että voisin joskus laittaa jonkun musiikkiaiheisen aloituksen tällekin puolelle ja täällä siihen voisi saada ehkä vähän enemmän vastauksia. Sitten vain ajan saatossa olen alkanut kirjoitella yhä enemmän tällä palstalla silloin, kun täällä S24:ssa käyn.

    • Anonyymi

      niimpä niin, erittäin järkyttävä omatuotantoinen kappaleemme on Introduction to G.T. Hell, kitara-rokkia paljolti osa hieman taiteellisempaakin.

      Kuka on herra: G.T. Hell?
      GeorgeTownin Helvetti?

      mutta joo nykyään olen nauttinut ulkoilusta aika paljon ja asumisyhteisö on aika mukava kun ei ole vääränvärisiä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Joku irvistelee jan kustannuksella. Mikäs sinä MCMLAAVI olitkaan, meni ohi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe