Tinderin kautta alkaa vertailu muiden ihmisten kaikkia muita viehättäviä kasvonpiirteitä vastaan, joka lopulta johtaa siihen, että oikein kukaan ei kelpaa. Aletaan olla vaiheessa, jossa hypitään vain kukasta kukkaan, kun aina löytyy seuraava, jonka piirteet viehättävät Tinderissä enemmän kuin juuri tavatun henkilön.
Tämä johtaa siihen, että ihmisten muut hyvät ominaisuudet kuin ulkonäkö, alkavat köyhtyä. Tinderissä kun ei arvoteta ihmisiä älyn, spatiaalisen hahmotuskyvyn, empatian tai musiikillisen lahjakkuuden kautta. Ihmisten matka pinnallisuuteen ja sitä kautta tyhmyyteen on alkanut. Keskimääräinen älykkyys on länsimaissa kääntynyt laskuun.
Vain ulkonäöllä on merkitystä Tinderissä
40
255
Vastaukset
- Anonyymi
Tinderissä valtaosa naisten matcheista menee komeakasvoisille ja pitkille miehille. Minkäs teet, kun sovelluksen luonne on ulkonäkökeskeinen ja vaihtoehtoja on rajattomasti.
Mutta toisaalta ei meitä ns. kirveellä veistettyjä pulleita naisiakaan mitenkään matcheilla tai supertykkäyksillä tykitetä. Sitkeän harhan mukaan kaikki naiset saavat koko ajan rajattomasti huomiota. Itselläni oli omilla kuvilla koko viime vuoden aikana muistaakseni 7 matchia.
Eli pinnallisuus toimii kyllä molempiin suuntiin. Ei naisilla ole helpompaa jos ei osu ns. konventionaalisiin ulkonäköstandardeihin, vaikka toki silloin tällöin jotain itseä 20-30 vuotta vanhempia humalaisia tuleekin "vonkaamaan" joka ei kovin imartelevaa ole.- Anonyymi
Ei hoikka mies halua ylipainoista naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hoikka mies halua ylipainoista naista
Niinpä. Miehillä kun se ulkonäkökeskeisyys on vielä paljon naisia vahvempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Miehillä kun se ulkonäkökeskeisyys on vielä paljon naisia vahvempaa.
Miksi hoikan pitäisi haluta ylipainoinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska markkina-arvosi ei yllä parempaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylipainoisen pitäisi haluta ilkeää ihmistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylipainoisen pitäisi haluta ilkeää ihmistä?
Koska hän ei parempaa markkina-arvonsa vuoksi saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska hän ei parempaa markkina-arvonsa vuoksi saa
Miksi se ylipainoinen huonon markkina-arvon omaava ei siis valitsisi mieluummin olla yksin, jos ei saa parempaa kuin ilkeän ihmisen rinnalleen?
- Anonyymi
Tinderissä ei kannata olla. Tulee vain paha mieli
- Anonyymi
Paras paikka löytää kumppani on tanssiravintola
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras paikka löytää kumppani on tanssiravintola
Jos ei osaa tanssia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei osaa tanssia
Opettele
- Anonyymi
Tinder on tarkoittu VAIN hyvännäköisille.
- Anonyymi
Määrittele ja perustele"hyvännäköinen" Ja tietysti naisen pitäisi olla Tinderissä alasti ja ilman meikkiä, jotta ulkonäkö voitaisiin arvioida realistisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele ja perustele"hyvännäköinen" Ja tietysti naisen pitäisi olla Tinderissä alasti ja ilman meikkiä, jotta ulkonäkö voitaisiin arvioida realistisesti.
Samoin miesten
- Anonyymi
Olen 36v mies ja oma tyylini on seuraavanlainen:
1. Katson iän väliltä 34-37
2. Luen tekstin (onko minkälainen teksti, etsiikö parisuhdetta, harrastukset, lapsia, pituus)
3. Jos ikä ja teksi vaikuttaa hyvälle, niin katson kuvat, muussatapauksessa laitan kyllä suorilta ruksia.
Eli minun tapauksessani ulkonäkö ei näyttele isointa osaa. - Anonyymi
Miehet on sinkkuja koska ovat liian rumia tavis naisille. Olen sitä sanonut monet vuodet mutta ei teille mene jakeluun että olette rumia naisten mielestä.
- Anonyymi
Sisäisesti rumia
- Anonyymi
Minä en ole naamahirviö-kirjoissa ja missä tikku-tndeer3issä ollenkaan, olen pelkästään real-life-person, olikin todella mukavaa nähdä ihmisiä kun harrastan, naapureita, tyttöjäkin kun huolsin pyörääkin, ja muutenkin.
Miksi autoilija on aina seksitön? - Anonyymi
Entisajan tinderi oli päivänkakkara.. Terälehtii repimäl tai jättämällä kukkaseen, joko tykkäs tai ei tykänny. Oli helppoo. 🤣
Yhyyyy!!!
- Anonyymi
Et näe asiassa mitään ongelmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäköön perustuvassa deittisovelluksessa tykätään pääasiassa ulkonäön perusteella muista käyttäjistä.
Miksi tämä olisi ongelmallista?
Muunkinlaisia deittailusivustoja ja -sovelluksia on vaikka kuinka. Mikään pakko ei ole jatkaa sellaisen deittialustan käyttöä, jonka toimintaperuste ei ole itselle mieleinen. Anonyymi kirjoitti:
En. Sinne meneminen on täysin vapaaehtoista.
Ketään siellä olijaa ei velvoiteta mihinkään.
Sama kaikille.
Jos ei pää kestä, elä mene. Jonninjoutavaa itkemistä, että siellä pitäisi toimia jonkun mielen mukaan. Jokainen voi raksia kaikki epämiellyttävät sivuun... eikä tarvitse tuntea tunnontuskaa. 😊
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä edelleen löytää kumppaninsa omista sosiaalisista piireistään, joihin luonnollisesti valikoituu itsen kaltaisia, älykkyydeltäänkin, ihmisiä. Tinder sitten näille jostain syystä pelistä tipahtaneille, luonnevikaisia, seksimaanikoita, narsisteja, sitoutumiskammoisia, huomiohakuisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiviä....
- Anonyymi
Ihmiset etsivät seuraa kaiken maailman Tindereistä kun eivät haluaisi juoda viinaa ja kärsiä krapuloita. Mutta ei niin seuraa löydy ja ihmiset pettyvät.
Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bilettämällä voi löytää seuraa. Krapulat on vain kärsittävä jos ei halua jäädä yksin. Ei ole oikotietä onneen.
t. viinamies - Anonyymi
Siis oliko se asia jollekulle jotenkin üllatuus??? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Miten voi edelleen joillekin tulla yllätyksenä, että ulkonäköön perustuva deittisovellus pyörii niin, että siellä katsotaan pääasiassa ulkonäköä?
Sama kun yllättyisi siitä että vesi on märkää.
Nettideittejä ja muunlaisia deittisovelluksia on maailma pullollaan, mikäli JUURI se Tinderin ulkonäkökeskeisyys ei itseä miellytä. Monella muulla deittialustalla on enemmän tilaa tekstille, siitä vaan tutkimaan eri sovelluksia ja valitsemaan mieleisensä!
Ihan turha rutista Tinderin ulkonäkökeskeisyydestä kun sille löytyy tuhansia vaihtoehtoja. Ei se mikään pakko ole JUURI siellä Tinderissä olla mukana, jos pelin säännöt ei huvita. - Anonyymi
Onpas vaativa juttu tämä omani uuden pyöräilyreitin suunnittelu, koska alue mihin ajattelin mennä on todella vähän pyöräilyreittejä tuossa suunnassa suurkaupunkiamme, mutta olisi kavereita joiden luona voisi ehkä vierailla ulkoilureissun lomassa...
- Anonyymi
Mutta tuohon aloitukseen, entä jos naiset hyökkäävät kimppuun todellisessa elämässä jos huomaavat sinun lähestyvän, ja välillä haluaisi olla rauhassaa pitää piiiloutua välillä heiltä omaan rauhaan.
- Anonyymi
Semmonen 35-42v, katseenkestävä mies, sitten tutustuessa katsotaan muut jutut.
T. N43. - Anonyymi
Nykymaailma on ulkonäkökeskeinen, pitää olla hyvännäköinen, ett kelpaat muille.
- Anonyymi
Mitä olet tehnyt sen eteen, että maailmasta tulisi toisenlainen
- Anonyymi
Naamavärkillä on ainoa merkitys kaikessa seurustelussa ja kumppanin etsinnässä. Rumat miehet ei naisia saa.
- Anonyymi
Se on juuri näin. Onneksi maailma kehittyy tällä tavalla parempaan suuntaan ja pikkuhiljaa rumuus karsiutuu pois perimästä, kun naisten ei enää tarvitse valita miestään hänen tarjoamien resurssien perusteella. Välillä sattuu olla tällainen muotopuoli, joten toivoisin, että voisin saada valtion tarjoaman eutanasian rumuuteni vuoksi. Mitään hyötyähän minusta ei yhteiskunnalle ole. Olen vain pelkkä kuluerä toisten lompakoissa.
- Anonyymi
""Nettideittejä ja muunlaisia deittisovelluksia on maailma pullollaan, mikäli JUURI se Tinderin ulkonäkökeskeisyys ei itseä miellytä.""
Yhtä pinnallisia naiset on myös muissa deittisovelluksissa. Monet naiset arvottavat itsensä miesten antamien seksitykkäysten mukaan.- Anonyymi
Hittoako sitä pitää sitä kumppania sieltä pinnallisista nettideittisovelluksista hakea?!
Itse en koskaan en kertaakaan elämässäni ole moisissa vieraillut ja seurustellut olen ja kumppanin löytänyt ihan irl.
E i olisi tullut pieneen mieleenkään mennä johonkin postimyyntikatalogiin etsimään kumppania. Kyllä sen parhaiten löytää ihan oikeassa elämässä.
Kummallisiksi ihmiset muuttuneet kun eivät oikean elävän ihmisen kanssa uskalla yrittää tuttavuutta tehdä! Mitä ihmettä oikein pelkäätte? Pakkeja?
No niitä kyllä tulee väistämättä kun on aktiivinen ja sosiaalinen, mutta se ei maailmaa kaada, Kaikki ei voi koskaan kaikista kiinnostua eikä pitää, jokaisella on omat mieltymyksensä.
Aika surkea vätys täytyy olla joka painuu kuoreensa itkemään heti kun saa pakit!
Surkeimpia vätyksiä ovat nämä palstalla kitisevät ja ulisevat raukat jotka säälivät itseään. En katso että ansaitsevat nimitystä mies.
- Anonyymi
Komeana miehenä on mukava paneskella naisia ja antaa niille kuva yhteisesta tulevaisuudesta. Kierrossa yhtäaikaa lauma naisia, tänäänkin treffit uuden kans.
- Anonyymi
Mukavaa että sulla oli vähän taukoa panojen välissä että ehdit palstalle kertomaan tämän!
- Anonyymi
Olen pitkä mies ok näkönen.. ehkä 10 matchia vuodessa.. ilmeisesti en ole riittävän komea naisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642